Jajajajaja, we snappen hem. U kunt gaan. Dank u wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou en ik ben blij voor die mensen, ik gaf alleen een tip... maar waardering is zooo lastig soms voor mensen
Ik bood het aan als hulp, niet als een belediging, dat ligt dus niet aan mij als dat verkeerd wordt opgevat.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:00 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch begrijpt dat het niet echt gewaardeerd wordt als je een dieettopic binnen kotm vallen en een linkje neerplempt met de mededeling dat als ze moeite hebben met afvallen dan maar die boekjes moeten bestellen...
Dat komt ERG vervelend over.
In elk geval een beetje respect toch gehad nogquote:Op zondag 26 januari 2014 12:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jajajajaja, we snappen hem. U kunt gaan. Dank u wel.
Kijk eens naar de resultaten in de OP.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:01 schreef F1978 het volgende:
En daarom zijn jullie hier ook bezig natuurlijk te communiceren met elkaar, omdat het allemaal zo goed geholpen heeft wat jullie proberenx 100
En daarna wel gaan beledigen.. toppie!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik bood het aan als hulp, niet als een belediging, dat ligt dus niet aan mij als dat verkeerd wordt opgevat.
Ja maar ik vind het vreemd dat je niet begrijpt dat het juist WEL erg beledigend overkomt...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik bood het aan als hulp, niet als een belediging, dat ligt dus niet aan mij als dat verkeerd wordt opgevat.
ik zit in België, dan mag het al eerderquote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog even 2 minuutjes wachten Sjeen.
In that case: drink up drink up yohoooooquote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik zit in België, dan mag het al eerder
het voedingscentrum ziet vet als de grootste boosdoener, nog steeds... Al gaan ze steeds meer inzien dat suiker ook een van de problemen is. Ze gebruiken verouderde info, het is een zogenaamd onafhankelijk iets maar Unilever heeft er stiekem toch een dikke vinger in.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
Op zich zou je ook gewoon kunnen zeggen wát er dan mis is met het voedingscentrum. Dat weet echt niet iedereen.
*lurkt verder
Natuurlijk, als iemand serieus mee komt postenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
Op zich zou je ook gewoon kunnen zeggen wát er dan mis is met het voedingscentrum. Dat weet echt niet iedereen.
*lurkt verder
Ben ik het wel een beetje mee eens eigenlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
*lurkt verder
PH en notes deden het wel voor mij hoor...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik het wel een beetje mee eens eigenlijk.
Er komt hier iemand nietsvermoedend binnen, negens blijkt uit dat het een 'whehehe, ik zal die dikkies hier wel eens even vertellen hoe het moet'-troll is en alsnog wordt iemand zonder verder commentaar met een hoopweggezet. Ik snap dat niet zo heel goed.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk, als iemand serieus mee komt posten
Maar hij komt een linkje dumpen, als onze verlosser
Mss heb ik mijn roze bril toevallig vandaag opgezet, maar ik vind hier echt niks lomps of vervelends aan eigenlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef F1978 het volgende:
Voor de mensen die moeite hebben met afvallen, is dit misschien goed leesmateriaal om te bestellen van de consumentenbond in samenwerking met het voedingscentrum:
http://www.consumentenbon(...)_Keuzedieet_CO12080/
Daar heb ik toch antwoord opgegeven? Uitgebreider antwoord had ik ook graag willen geven als er een normale reactie van zijn kant kwam.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
*lurkt verder
Ik kijk naar wat er gepost wordt en de anderen kunnen geen notes lezen... Dus dat is een beetje makkelijk gesteld dat alle reacties daarvandaan kwamen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
PH en notes deden het wel voor mij hoor...
zeg ik ook niet, ik zei voor mijquote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kijk naar wat er gepost wordt en de anderen kunnen geen notes lezen... Dus dat is een beetje makkelijk gesteld dat alle reacties daarvandaan kwamen.
Het spijt me in dat geval, was serieus niet zo bedoeld hoor.... helpende hand was de bedoeling, nogmaals sorry.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:11 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het vreemd dat je niet begrijpt dat het juist WEL erg beledigend overkomt...
' Oh jullie zijn dik, afvallen lukt niet zeker? Hier heb je wat boekkies om mooi slank te worden kthksbye'
thanksquote:Op zondag 26 januari 2014 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Mss heb ik mijn roze bril toevallig vandaag opgezet, maar ik vind hier echt niks lomps of vervelends aan eigenlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begon, beter laten we dat nu maar rusten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Wauw, wat goed! Ik zal me ook eens meten zo, maar ik denk dat het bij mij niet zo spectaculair zal zijn. Ik heb de sportschool een paar keer geskipt ten behoeve van het hardlopen.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was wat sceptisch toen ik 2 weken geleden m'n maten opnam, maar ik ben nu wel overtuigd van het nut ervan! Gewoon 15 cm over m'n hele lijf in totaal kwijt in zo'n korte tijd! Met als record 3 cm van m'n heupen en 4 cm van m'n taille. Op naar de 90-60-90!
In combinatie met het nog nooit hier posten en het hele 'het lukt jullie nu ook niet' vind ik het heel irritant jaquote:Op zondag 26 januari 2014 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Zo verlossend-betweterig-vervelend is dit toch niet gesteld?
[..]
Mss heb ik mijn roze bril toevallig vandaag opgezet, maar ik vind hier echt niks lomps of vervelends aan eigenlijk.
Ik post mobiel dus dat zie ik allemaal niet. Maar mijn gevoel is een beetje " wie zobder zobde is werpe de eerste steen". Aks in: ik zou eerst normaal antwoord geven, dan ligt het daar in elk geval niet meer aan.quote:
Seems totally legit op fok!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik post mobiel dus dat zie ik allemaal niet. Maar mijn gevoel is een beetje " wie zobder zobde is werpe de eerste steen". Aks in: ik zou eerst normaal antwoord geven, dan ligt het daar in elk geval niet meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:
Uitzondering voor de fatties makenquote:
kom gewoon met mijn hoofd in een kapsalonquote:Op zondag 26 januari 2014 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uitzondering voor de fatties maken. We zijn toch te druk met het naar binnen schuiven van hapjes, we onthouden je gezicht niet
.
Mooi, dan zet ik de wijn en bitterballen klaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
kom gewoon met mijn hoofd in een kapsalon
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Seems totally legit op fok!jezus dat bedoel ik toch niet? Die vergelijking slaat echt als een lul op een drumstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Weet ikquote:Op zondag 26 januari 2014 14:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jezus dat bedoel ik toch niet? Die vergelijking slaat echt als een lul op een drumstel
Dat vind ik niet dus dat heb ik niet naar hem gecommuniceerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik post mobiel dus dat zie ik allemaal niet. Maar mijn gevoel is een beetje " wie zobder zobde is werpe de eerste steen". Aks in: ik zou eerst normaal antwoord geven, dan ligt het daar in elk geval niet meer aan.
Sarabi: verouderd is wel erg breed, het gaat meer om de vinger in de pap van de voedingsindustrie.
Misschien moet jij gewoon teruggaan naar US en daar kansloos slijmen bij de vrouwelijke users zoals je altijd doet. Ieder z'n ding.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:01 schreef F1978 het volgende:
En daarom zijn jullie hier ook bezig natuurlijk te communiceren met elkaar, omdat het allemaal zo goed geholpen heeft wat jullie proberenx 100
Het is niet kansloos geweest kan ik je zeggen, en het zal nog veel meer opleveren... maar gelukkig ben jij preuts van nature, waardoor jij overgeslagen wordtquote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon teruggaan naar US en daar kansloos slijmen bij de vrouwelijke users zoals je altijd doet. Ieder z'n ding.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Het is niet kansloos geweest kan ik je zeggen, en het zal nog veel meer opleveren... maar gelukkig ben jij preuts van nature, waardoor jij overgeslagen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |