Enorm! Ik heb al een 'Wij missen Wolfje'club opgericht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:44 schreef A_Wolfsen het volgende:
Missen jullie mij al een beetje? Die Jan van Zanen is toch maar een flapdrol.
quote:17:22:4807-02-1409BRANP 1 BRAND-INDUSTRIE/AGRARISCH Eenh: OVD929 UTR802 UTR705 UTR602 CROESELAAN 18 3521CB UTRECHT
0709563 BRW Utrechts Land ( Monitorcode District Utrecht )
0708468 BRW Utrechts Land ( Onbekende of Persoonlijke Code )
0708460 BRW Utrecht-Oost ( Kazernealarm Post Voordorp )
0708452 BRW Utrecht-Noord ( TS-602 Schepenbuurt )
0708450 BRW Utrecht-Noord ( Kazernealarm Schepenbuurt )
0708443 BRW Utrecht-Centrum ( TS-802 Tolsteeg )
0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
0708441 BRW Utrecht-Stad ( OvD )
0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
Ik moest wel lachen toen ik een poster van van Zanen zag met de tekst "Laat de bal het werk doen"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:44 schreef A_Wolfsen het volgende:
Missen jullie mij al een beetje? Die Jan van Zanen is toch maar een flapdrol.
Lijkt me op zich een prima plek, maar hangt er een beetje vanaf waar je zit. Een bepaald stuk achter de Koningsweg (Lodewijk Napoleonplantsoen) heeft wel wat schotelflats en sociale huurwoningen waar op het eerste gezicht een beetje Sterrewijkvolk woont, maar kwam er vroeger best vaak en nooit iets raars meegemaakt... Maar goed als je aan de andere kant zit (begraafplaatskant) zul je daar vrij weinig van merken. Wel heel erg druk qua verkeer als je direct aan de Koningsweg zelf zit. Zeker in de avondspits staat dat echt compleet vol.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik een poster van van Zanen zag met de tekst "Laat de bal het werk doen"
Wederom ga ik hier jullie hulp/mening vragen over een stukje Utrecht.
Dit keer wil ik wat meer weten over de Gansstraat/Koningsweg en specifieker het stuk tussen de 2 begraafplaatsen.
Wat weet jij van ontwikkelingen en sfeer van die plek?
Ik weet dat de tram achter de begraafplaatsen door gaat lopen en pas na de Waterlinieweg naar links gaat, verwacht daar dus weinig hinder van.
Elke tip of info is welkom.
Ik heb er meer dan 10 jaar gewoond. Prima locatie, ik zou er zo weer gaan wonen. Je loopt zo naar det Ledig Erf, erg fijn. Zag wel dat er inmiddels betaald parkeren is ingevoerd. Was er toevallig onlangs weer en merkte geen verschil in sfeer met toen ik er nog woonde. Verkeer voor je deur langs, daar wen je aan en dat was dan ook eigenlijk het enige nadeel en toen ook de streekbussen niet meer langskwamen scheelde dat veel.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik een poster van van Zanen zag met de tekst "Laat de bal het werk doen"
Wederom ga ik hier jullie hulp/mening vragen over een stukje Utrecht.
Dit keer wil ik wat meer weten over de Gansstraat/Koningsweg en specifieker het stuk tussen de 2 begraafplaatsen.
Wat weet jij van ontwikkelingen en sfeer van die plek?
Ik weet dat de tram achter de begraafplaatsen door gaat lopen en pas na de Waterlinieweg naar links gaat, verwacht daar dus weinig hinder van.
Elke tip of info is welkom.
Plus dat je ook nog eens een briljante burger bij Mick O'Connells kan halen; de Big Mick!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben zelf niet zo'n fan van de burgerbar in Amsterdam... Butcher is echte vele malen beter imo, en daarna heb je ook nog de burgermeester.
http://www.the-butcher.com/
Wel een hoop burgertenten ineens zo, 2 x Meneer Smakers, dat pickles wine en burgertentje in de 3 haringen en straks een burgerbar erbij.
Laatste dagen rijdt er hier over de straatweg en omgeving ook opvallend veel politie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef _Loki het volgende:
Godsamme, wat was er ineens met al die politie op centraal?
Om de 20 meter stonden 2 agenten tegenover elkaar langs de stationshal. Wtf.
Staan ook veel stillen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef _Loki het volgende:
Godsamme, wat was er ineens met al die politie op centraal?
Om de 20 meter stonden 2 agenten tegenover elkaar langs de stationshal. Wtf.
quote:Nostalgisch Hoog Catharijne
Al vanaf de opening in 1973 is er veel kritiek geweest op Hoog Catherijne. Ook nu is het winkelgebied voor veel Utrechters een doorn in het oog en ze kunnen niet wachten tot het gebied met de typische jaren ’70 kantoorgebouwen met de grond gelijk gemaak wordt. Maar you don’t know what you’ve got till it’s gone en daarom organiseert architectuurcentrum AORTA een wandeling langs alle nostalgische plekken van dit iconische gebouw. Architectuurhistorica Go Bruen neemt je mee langs o.a. het Jaarbeursplein, Beatrixgebouw, de patatstraat en het Godebaldkwartier. Kijk hier voor meer informatie. Zaterdag, 15:30 ingang Mirliton Theater.
mooi. was ook een onzinnig protest.quote:Bijenkorf mag doorgaan met de verbouwing, ondanks geklaag Wijk C Komité en Corio
Kijk op die fb pagina daarvoor zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:53 schreef PollosHermanos het volgende:
Ik ben door omstandigheden weer op zoek naar een kamer in Utrecht, budget is 350-400. Weet iemand van jullie iets?
Kan je die in Utrecht niet digitaal raadplegen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef Blik het volgende:
Heeft iemand al de WOZ-beschikking binnen, weet iemand wanneer die binnen zou moeten komen?
De beste burgers zijn bij bij Meneer Smakersquote:Op maandag 10 februari 2014 14:50 schreef Nielsch het volgende:
Komt een Burgerbar in het centrum, aan de Schoutenstraat. In Amsterdam kom ik daar graag als ik naar de bios ga (Munt of Tuschinski)...
Ik ben er nu 3 keer geweest en ben er niet zo kapot van. Prijs/kwaliteitverhouding is niet helemaal in orde imo, helemaal niet in vergelijking met bijvoorbeeld The Butcher of Burgermeerster in Amsterdam. Het zijn redelijke burgers maar niet meer dan dat.... de patat daarentegen is echt heel erg lekker. De broodjes waar de burgers op zitten ook overigens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:48 schreef Paul het volgende:
[..]
De beste burgers zijn bij bij Meneer Smakers
Daar is sinds dit jaar weer een aparte website voor, en daar kun je niet via digi-d inloggen... sukkeltjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je die in Utrecht niet digitaal raadplegen?
Almburger XXL in restaurant Plattenalm, Hoch-Krimml, Oostenrijk!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:48 schreef Paul het volgende:
[..]
De beste burgers zijn bij bij Meneer Smakers
Welk restaurant serveert biefstuk met friet voor 9 euro? (want dat is de prijs voor de goedkoopste hamburger + friet bij meneer Smakers)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef Lemans24 het volgende:
Wat een gedoe om een hamburger...
Ga voor die prijs dan gewoon voor biefstuk!
Ik ook hoor, zaken als de MacDonalds en Burger King hebben de hamburger gedevalueerd tot een stuk fastfood van bedenkelijke kwaliteit. Een goede hamburger kan ik echt van genieten en hoeft echt niet matig qua kwaliteit te zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Voor een goede hamburger heb ik best wat geld over, kan ik net zo van genieten als van een goede biefstuk.
Ik hoor nog wel hogere prijzen, voor die andere tenten. Negen is best redelijk, hoewel ik dan nog liever een sateetje met friet eet voor dat geldquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Welk restaurant serveert biefstuk met friet voor 9 euro? (want dat is de prijs voor de goedkoopste hamburger + friet bij meneer Smakers)
Nou ja, dat is inderdaad mijn mening over de hamburger geworden: goedkoop fastfood.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zaken als de MacDonalds en Burger King hebben de hamburger gedevalueerd tot een stuk fastfood van bedenkelijke kwaliteit. Een goede hamburger kan ik echt van genieten en hoeft echt niet matig qua kwaliteit te zijn
The butcher is het duurste (maar in Amsterdam, en redelijk toeristisch), daar ben je 9 euro kwijt voor een hamburger, en 11,80 als je er friet bij wilt hebben. Is alsnog niet duur, en ik ken geen tent waar je een fatsoenlijk biefstuk kunt krijgen voor dat geld. Ook een fatsoenlijk sateetje (lees: niet uit de diepvries, maar versgemaakt) is lastig te vinden voor die prijsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik hoor nog wel hogere prijzen, voor die andere tenten. Negen is best redelijk, hoewel ik dan nog liever een sateetje met friet eet voor dat geld
Maar ik zal hem proberen, zodra hij ook ook het Ledig Erf zit.
Scheelt je wel geld, meestalquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb liever een echte goede hamburger dan een biefstuk.
Niet alleen vanwege het geld, ik vind het gewoon lekkerder dan biefstuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Scheelt je wel geld, meestal
Behalve op die plekken waar ze topbiefstuk vermalen tot hamburger en er alsnog 50 euro voor vragen, erg jammer is dat. In Berlijn zit zo'n tent.
Topbiefstuk moet je heel laten. Gewoon goed vlees mag je best vermalen.
Mwah, doe mij maar een burger van topkwaliteit vlees die nog lekker rood van binnen isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Scheelt je wel geld, meestal
Behalve op die plekken waar ze topbiefstuk vermalen tot hamburger en er alsnog 50 euro voor vragen, erg jammer is dat. In Berlijn zit zo'n tent.
Topbiefstuk moet je heel laten. Gewoon goed vlees mag je best vermalen.
Snapte wel dat je dat bedoelde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege het geld, ik vind het gewoon lekkerder dan biefstuk.
Daar zijn de steaks dan ook wel astronomisch duur, met hun 400 g cuts. Het lijkt de tent die ik bedoelde, misschien was ik in de war met de burgers daar... (die zijn redelijk normaal geprijst)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah, doe mij maar een burger van topkwaliteit vlees die nog lekker rood van binnen isVoor zowel burgers als steaks moet in je in Berlijn bij The Bird zijn overigens
Ja je betaalt per ons bij die tent, prijs is afhankelijk van welke cut je neemt. Ik nam er altijd een porterhouse van 800 gram ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daar zijn de steaks dan ook wel astronomisch duur, met hun 400 g cuts. Het lijkt de tent die ik bedoelde, misschien was ik in de war met de burgers daar... (die zijn redelijk normaal geprijst)
Hoe krijg je dat fatsoenlijk naar binnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja je betaalt per ons bij die tent, prijs is afhankelijk van welke cut je neemt. Ik nam er altijd een porterhouse van 800 gram ofzoDe burgers zijn echt te gruwelijk voor woorden:
[ afbeelding ]
en ze hebben ook dodelijk hete chicken wings in habanerosausGodverdomme ik krijg honger van dit gelul
Ik wil daar naartoe!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja je betaalt per ons bij die tent, prijs is afhankelijk van welke cut je neemt. Ik nam er altijd een porterhouse van 800 gram ofzoDe burgers zijn echt te gruwelijk voor woorden:
[ afbeelding ]
en ze hebben ook dodelijk hete chicken wings in habanerosausGodverdomme ik krijg honger van dit gelul
Raar he?!!? Doe niet zo dom manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:08 schreef d4v1d het volgende:
Of ze zetten morgen ff het hele domplein af voor een herdenking vam n mens uit de politiek...
Nee, maar ze heeft ook wat gedaan voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja watIs een politiek persoon opeens zo veel belangrijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |