Hoe krijg je dat fatsoenlijk naar binnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja je betaalt per ons bij die tent, prijs is afhankelijk van welke cut je neemt. Ik nam er altijd een porterhouse van 800 gram ofzoDe burgers zijn echt te gruwelijk voor woorden:
[ afbeelding ]
en ze hebben ook dodelijk hete chicken wings in habanerosausGodverdomme ik krijg honger van dit gelul
Ik wil daar naartoe!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja je betaalt per ons bij die tent, prijs is afhankelijk van welke cut je neemt. Ik nam er altijd een porterhouse van 800 gram ofzoDe burgers zijn echt te gruwelijk voor woorden:
[ afbeelding ]
en ze hebben ook dodelijk hete chicken wings in habanerosausGodverdomme ik krijg honger van dit gelul
Raar he?!!? Doe niet zo dom manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:08 schreef d4v1d het volgende:
Of ze zetten morgen ff het hele domplein af voor een herdenking vam n mens uit de politiek...
Nee, maar ze heeft ook wat gedaan voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja watIs een politiek persoon opeens zo veel belangrijker?
Ja een minister van staat is belangrijker dan een gewoon mens, kun je daar niet tegen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja watIs een politiek persoon opeens zo veel belangrijker?
Bedankt Nielsch en ook Silenus voor de info, wilde niet reageren omdat ik in onderhandeling was.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een prima plek, maar hangt er een beetje vanaf waar je zit. Een bepaald stuk achter de Koningsweg (Lodewijk Napoleonplantsoen) heeft wel wat schotelflats en sociale huurwoningen waar op het eerste gezicht een beetje Sterrewijkvolk woont, maar kwam er vroeger best vaak en nooit iets raars meegemaakt... Maar goed als je aan de andere kant zit (begraafplaatskant) zul je daar vrij weinig van merken. Wel heel erg druk qua verkeer als je direct aan de Koningsweg zelf zit. Zeker in de avondspits staat dat echt compleet vol.
Voordeel is dat je zo op het Ledig Erg zit en via het bruggetje in het park ook dichtbij Oudwijk. Weet niet of je kinderen hebt maar je woont vlakbij de Kohnstamschool en die schijnt erg goed te zijn.
Gefeliciteerd! Maar je zit dus aan de Koningsweg als ik het goed begrijp, tussen de twee begraafplaatsen? Mooie plek, zo vlakbij het Ledig Erf!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef Undergod het volgende:
[..]
Bedankt Nielsch en ook Silenus voor de info, wilde niet reageren omdat ik in onderhandeling was.
Inmiddels zijn de verkopers en ik het eensch geworden over de prijs.
Dus onder voorbehoud heb ik een huis aan de koningsweg
Ik ga dus van lombok naar oost (net aan)!
Klopt allebeiquote:Op zondag 16 februari 2014 13:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Maar je zit dus aan de Koningsweg als ik het goed begrijp, tussen de twee begraafplaatsen? Mooie plek, zo vlakbij het Ledig Erf!
Stond trouwens een hoop te koop zag ik laatst, dus je had het wel voor het uitkiezen.
2 of 3x geweest nu, ik vind het erg leuk! Prijzig... mwah, ze hebben toch ook al burgers vanaf 8-9 ¤?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit deze burgers gehad trouwens:
http://www.firmapickles.nl/menu/
deze tent probeert volgens mij echt het luxere segment burgers aan te bieden (erg prijzig ook) maar ik zie niet veel goede reviews op iens. Ook de combinatie burgers en wijn lijkt me nou niet echt fantastisch ofzo.
Is het tegenwoordig zo erg?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Naamah het volgende:
Waarom gaat alles door de week zo vroeg dicht?Word er een beetje chagrijnig van. Ik ben om 1.00 gewoon nog niet klaar met een leuke avond hebben
![]()
Zijn er cafés die op dinsdag/woensdag wel gewoon tot een beetje een fatsoenlijke tijd open zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |