Ja, dat vond ik ook wel vaag maar een andere reden kon ik niet verzinnen. Lijkt me niet dat ze een duurder middel in gaan zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat benzine goedkoper is dan stroom?
Is dat kleine tentje toch, op de hoek van de Steenweg/Mariastraat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Iedereen die into Vietnamees eten is kan ik Kimmade aan de Mariastraat ten zeerste aanraden! Je kan er authentiek Vietnamese streefood halen, vandaag wat rijstvelloempia's gescoord en omg wat was dat lekker. Betaalbaar, gezond en alles wordt vers voor je neus voor je klaargemaakt
Oh dat klinkt wel goed...quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Iedereen die into Vietnamees eten is kan ik Kimmade aan de Mariastraat ten zeerste aanraden! Je kan er authentiek Vietnamese streefood halen, vandaag wat rijstvelloempia's gescoord en omg wat was dat lekker. Betaalbaar, gezond en alles wordt vers voor je neus voor je klaargemaakt
Klopt idd!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Is dat kleine tentje toch, op de hoek van de Steenweg/Mariastraat?
Enorm! Ik heb al een 'Wij missen Wolfje'club opgericht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:44 schreef A_Wolfsen het volgende:
Missen jullie mij al een beetje? Die Jan van Zanen is toch maar een flapdrol.
quote:17:22:4807-02-1409BRANP 1 BRAND-INDUSTRIE/AGRARISCH Eenh: OVD929 UTR802 UTR705 UTR602 CROESELAAN 18 3521CB UTRECHT
0709563 BRW Utrechts Land ( Monitorcode District Utrecht )
0708468 BRW Utrechts Land ( Onbekende of Persoonlijke Code )
0708460 BRW Utrecht-Oost ( Kazernealarm Post Voordorp )
0708452 BRW Utrecht-Noord ( TS-602 Schepenbuurt )
0708450 BRW Utrecht-Noord ( Kazernealarm Schepenbuurt )
0708443 BRW Utrecht-Centrum ( TS-802 Tolsteeg )
0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
0708441 BRW Utrecht-Stad ( OvD )
0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
Ik moest wel lachen toen ik een poster van van Zanen zag met de tekst "Laat de bal het werk doen"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:44 schreef A_Wolfsen het volgende:
Missen jullie mij al een beetje? Die Jan van Zanen is toch maar een flapdrol.
Lijkt me op zich een prima plek, maar hangt er een beetje vanaf waar je zit. Een bepaald stuk achter de Koningsweg (Lodewijk Napoleonplantsoen) heeft wel wat schotelflats en sociale huurwoningen waar op het eerste gezicht een beetje Sterrewijkvolk woont, maar kwam er vroeger best vaak en nooit iets raars meegemaakt... Maar goed als je aan de andere kant zit (begraafplaatskant) zul je daar vrij weinig van merken. Wel heel erg druk qua verkeer als je direct aan de Koningsweg zelf zit. Zeker in de avondspits staat dat echt compleet vol.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik een poster van van Zanen zag met de tekst "Laat de bal het werk doen"
Wederom ga ik hier jullie hulp/mening vragen over een stukje Utrecht.
Dit keer wil ik wat meer weten over de Gansstraat/Koningsweg en specifieker het stuk tussen de 2 begraafplaatsen.
Wat weet jij van ontwikkelingen en sfeer van die plek?
Ik weet dat de tram achter de begraafplaatsen door gaat lopen en pas na de Waterlinieweg naar links gaat, verwacht daar dus weinig hinder van.
Elke tip of info is welkom.
Ik heb er meer dan 10 jaar gewoond. Prima locatie, ik zou er zo weer gaan wonen. Je loopt zo naar det Ledig Erf, erg fijn. Zag wel dat er inmiddels betaald parkeren is ingevoerd. Was er toevallig onlangs weer en merkte geen verschil in sfeer met toen ik er nog woonde. Verkeer voor je deur langs, daar wen je aan en dat was dan ook eigenlijk het enige nadeel en toen ook de streekbussen niet meer langskwamen scheelde dat veel.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik een poster van van Zanen zag met de tekst "Laat de bal het werk doen"
Wederom ga ik hier jullie hulp/mening vragen over een stukje Utrecht.
Dit keer wil ik wat meer weten over de Gansstraat/Koningsweg en specifieker het stuk tussen de 2 begraafplaatsen.
Wat weet jij van ontwikkelingen en sfeer van die plek?
Ik weet dat de tram achter de begraafplaatsen door gaat lopen en pas na de Waterlinieweg naar links gaat, verwacht daar dus weinig hinder van.
Elke tip of info is welkom.
Plus dat je ook nog eens een briljante burger bij Mick O'Connells kan halen; de Big Mick!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben zelf niet zo'n fan van de burgerbar in Amsterdam... Butcher is echte vele malen beter imo, en daarna heb je ook nog de burgermeester.
http://www.the-butcher.com/
Wel een hoop burgertenten ineens zo, 2 x Meneer Smakers, dat pickles wine en burgertentje in de 3 haringen en straks een burgerbar erbij.
Laatste dagen rijdt er hier over de straatweg en omgeving ook opvallend veel politie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef _Loki het volgende:
Godsamme, wat was er ineens met al die politie op centraal?
Om de 20 meter stonden 2 agenten tegenover elkaar langs de stationshal. Wtf.
Staan ook veel stillen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef _Loki het volgende:
Godsamme, wat was er ineens met al die politie op centraal?
Om de 20 meter stonden 2 agenten tegenover elkaar langs de stationshal. Wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |