Hier kan ieder weldenkend persoon het alleen maar mee eens zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De loting maakt geen fuck uit, Ajax wint toch. Veruit de beste ploeg van Nederland.
hi ha ho bedtijd kindertjesquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuh, als Ajax uit naar Alkmaar moet liggen ze eruit. Als ze vandaag naar De Kuip hadden gemoeten, hadden ze er ook uit gelegen.
toen speelde mahergod er nog!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef S0nic het volgende:
Zijn we niet al twee keer uitgeschakeld door AZ de laatste jaren
Moet ie 'm de volgende keer wel wat beter besluipen en niet als een debiel op hem af gaan rennenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:31 schreef imikethat het volgende:
Moeten ze Wesley even uitnodigen. Kan hij Esteban uitschakelen
Met al dat klapvee kan je inderdaad niet gefocust blijven op de bal, dus lastige wedstrijd.quote:
Beerensquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs AZ is geen probleem.
Die hebben geen creatief middenveld, het enige waar ze het van moeten hebben zijn berghuis, johansson & beerens.
Krachten sparen voor de EL Finale.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef Vermecelli het volgende:
Als je AZ pakt moet je die beker halen ook. De finale is dan niet echt een boeiende pot..
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Proficiat. Volkomen verdiend gewonnen.
Fijn dat het ook op een normale manier kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Bedankt!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Het is ook een hel, maar vooral qua triestigheid...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef TJV het volgende:
Pff gaan we nou ook al doen of AZ uit zo'n hel is?
Dank jequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk dat ze zelfs in de hel geen klappertjes hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook een hel, maar vooral qua triestigheid...
Ik kon niet eerder komen feliciteren, het was wat druk enkele topics verderopquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat het ook op een normale manier kan.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Ach dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kon niet eerder komen feliciteren, het was wat druk enkele topics verderop
Geloodquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Sc0tTy het volgende:
\0/ Helemaal niets \0/ helemaal niets \0/ die kakker lakken zijn helemaal NIETS in Amsterdam. \0/
Overigens woon ik in R'dam centrum
Wel kut gelood![]()
Volgende keer gewoon vooraf je felicitaties doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kon niet eerder komen feliciteren, het was wat druk enkele topics verderop
Waar in Rotterdam centrum?....quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Sc0tTy het volgende:
\0/ Helemaal niets \0/ helemaal niets \0/ die kakker lakken zijn helemaal NIETS in Amsterdam. \0/
Wel kut gelood![]()
Is alleen leuk als je hem wint inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef iketurnerjr het volgende:
Beker kan me gestolen worden, feyenoord pak slaag geven is gewoon heerlijk
Ik ga maar weer wegquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon vooraf je felicitaties doen
Wauw, deze post heeft nog minder niveau dan het spel van Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Sc0tTy het volgende:
Wel kut gelood![]()
Je hoeft hem niet op te zoeken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam centrum?....
Oh en het is geloot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |