Moet ie 'm de volgende keer wel wat beter besluipen en niet als een debiel op hem af gaan rennenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:31 schreef imikethat het volgende:
Moeten ze Wesley even uitnodigen. Kan hij Esteban uitschakelen
Met al dat klapvee kan je inderdaad niet gefocust blijven op de bal, dus lastige wedstrijd.quote:
Beerensquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs AZ is geen probleem.
Die hebben geen creatief middenveld, het enige waar ze het van moeten hebben zijn berghuis, johansson & beerens.
Krachten sparen voor de EL Finale.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef Vermecelli het volgende:
Als je AZ pakt moet je die beker halen ook. De finale is dan niet echt een boeiende pot..
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Proficiat. Volkomen verdiend gewonnen.
Fijn dat het ook op een normale manier kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Bedankt!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Het is ook een hel, maar vooral qua triestigheid...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef TJV het volgende:
Pff gaan we nou ook al doen of AZ uit zo'n hel is?
Dank jequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk dat ze zelfs in de hel geen klappertjes hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook een hel, maar vooral qua triestigheid...
Ik kon niet eerder komen feliciteren, het was wat druk enkele topics verderopquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat het ook op een normale manier kan.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef DonRaja het volgende:
Ach dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kon niet eerder komen feliciteren, het was wat druk enkele topics verderop
Geloodquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Sc0tTy het volgende:
\0/ Helemaal niets \0/ helemaal niets \0/ die kakker lakken zijn helemaal NIETS in Amsterdam. \0/
Overigens woon ik in R'dam centrum
Wel kut gelood![]()
Volgende keer gewoon vooraf je felicitaties doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kon niet eerder komen feliciteren, het was wat druk enkele topics verderop
Waar in Rotterdam centrum?....quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Sc0tTy het volgende:
\0/ Helemaal niets \0/ helemaal niets \0/ die kakker lakken zijn helemaal NIETS in Amsterdam. \0/
Wel kut gelood![]()
Is alleen leuk als je hem wint inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef iketurnerjr het volgende:
Beker kan me gestolen worden, feyenoord pak slaag geven is gewoon heerlijk
Ik ga maar weer wegquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon vooraf je felicitaties doen
Wauw, deze post heeft nog minder niveau dan het spel van Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Sc0tTy het volgende:
Wel kut gelood![]()
Je hoeft hem niet op te zoeken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam centrum?....
Oh en het is geloot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |