Wil je dan iig de link plaatsen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef fietsie het volgende:
Geenstijl had een mooie analyse van de "sport" echter wegens het tegen schenen schoppen van velen die er gek op zijn zal ik die maar niet quoten.
Dan verzinnen ze wel wat anders om te rellen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef PeuRac het volgende:
VoetbalAls ze ipv het geld aan die ongeschoolde mongolen te geven nu eens de gemeentes betalen voor de overlast en de schade die ze veroorzaken. Zijn we ook snel van die sport voor t volk af
Iedereen heeft zijn eigen mening toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef fietsie het volgende:
Geenstijl had een mooie analyse van de "sport" echter wegens het tegen schenen schoppen van velen die er gek op zijn zal ik die maar niet quoten.
Laten ze lekker hun eigen woonwijken en volk rellen, hek er omheen en dan heeft verder niemand er last van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan verzinnen ze wel wat anders om te rellen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:07 schreef fietsie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_sporten_in_ne.html
quote:2) Korfbal
Er is een reden dat korfbal vooral beoefend wordt door mensen die heel goed zijn in langer dan een uur in een kerkbank zitten om te zingen op hele noten. We zeiden het al eerder: korfbal is stom. Typisch dat dit de Hollandse bijdrage is aan de wereld van sport. Korfbal bestaat bij de gratie van eindeloos compromissen sluiten en is dan ook saaier dan een knijperknutselmarathon. De slechtste eigenschappen van damesvoetbal gemixt het minst spectaculaire aan het uitknijpen van puisten. Dat is korfbal.
Ik op Amateurwielrennen, schaatsen en judo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
* Huppelmuts heeft jarenlang op korfbal gezeten!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik op Amateurwielrennen, schaatsen en judo.
Briljant stuk. Ik snap alleen niet wat curling daar middenin de lijst doet. Die zou bij mij wel wat hoger eindigen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:07 schreef fietsie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_sporten_in_ne.html
3) Volleybalquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/12/korfbal_is_stom.html
quote:Natuurlijk, leuke vrouwen. Ontdekte ook CameraTwan ooit. Met de standaardgrap dat het gemengde douchen veel goed maakt. Nope, gebeurt nooit tot nauwelijks. Van dat gemengde heb je alleen de nadelen: elk team is zo sterk als de zwakste dame. Kun je nog zo'n mannelijk supertalent zijn, als er zo'n labialutser in je vak constant de bal vangt alsof het een paling met glijmiddel is ben je nog nergens. En schelden = huilen + vrouwenhaat. De sport, de snelheid en de regels zijn dan ook volledig afgestemd op het zwakkere geslacht. Leuk man.
Bingoquote:Van zichzelf is korfbal namelijk muffer dan een Bingo-avondje in een tehuis vol dementerende kwijlbejaarden met een dwangneurotische neiging tot praten over hun postzegelverzameling. En er zijn dus PVV-bijeenkomsten die multicultureler zijn dan complete korfbalcompetities.
Wie niet?quote:
Het ging toch altijd om het gemengd douchen?quote:
quote:
Oow sorry, ik moet natuurlijk niet generaliseren.quote:
jij had toch ook een hoog libido?quote:
ja, maar ik wil het nu.quote:
Een kind misschien, klein zeker nietquote:
Misschien wel. Jullie gaan immers wel heel veel met elkaar omquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat was ik. Niet dat je daar wat aan hebt
Niet echt neequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat was ik. Niet dat je daar wat aan hebt
Je klinkt jaloersquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien wel. Jullie gaan immers wel heel veel met elkaar om
Klopt, maar dan is de kans wel groter dat je het hebtquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet altijd zin te hebben?
Wat een bullshitquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien wel. Jullie gaan immers wel heel veel met elkaar om
Geen idee, die doet toch niks met anderen, dus niet interessantquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Maar buurpoes had laatst toch ook dat ze om bijna niks opgewonden werd, of heb ik dat verkeerd onthouden?
Leugensquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet altijd zin te hebben?
Bijna om niks? Grrr. Zo makkelijk nou ook weer niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Maar buurpoes had laatst toch ook dat ze om bijna niks opgewonden werd, of heb ik dat verkeerd onthouden?
oh sorryquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bijna om niks? Grrr. Zo makkelijk nou ook weer niet.
Breng je die tip even over naar de buurkater?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens
Als iemand je nu in je nek zou zoenen en aan je oorlelletje sabbelt, dan ontplof je in een eruptie van lust
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens
Als iemand je nu in je nek zou zoenen en aan je oorlelletje sabbelt, dan ontplof je in een eruptie van lust
Noteer zeefje en mij dan ook maar...quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik sta op 4/4 waar het wél bij is.
Ik noteer alleen mensen waar ik het bij heb uitgeprobeerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Noteer zeefje en mij dan ook maar...
Zeg maar waar ik 'm kan vindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Breng je die tip even over naar de buurkater?
Zit je daar altijd samen mee te poepen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:49 schreef Macrador het volgende:
poep vriendin gaat in een week voor 4 maand weg
Ik vind dat zoooo viesquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens
Dan pak ik je tepel welquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat zoooo vies
Aan mijn oorlel geen gesabbel
Geknabbel danquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat zoooo vies
Aan mijn oorlel geen gesabbel
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het enige wat jij pakt is je piemol
Niks krijg je van me![]()
Beste autist, het is een tip: het geeft je 99% zekerheid op seks als je hem uitvoert, met vriendelijke groet, de #Autistenhelper.quote:
Het slachtoffer uithangen helpt niet ik ben wat dat betreft daar tegen bestand. Ik heb namelijk 2 kinderen.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:54 schreef rolklem het volgende:
[..]
Beste autist, het is een tip: het geeft je 99% zekerheid op seks als je hem uitvoert, met vriendelijke groet, de #Autistenhelper.
quote:
Het is al knap dat je nu nog -wakker- bent met 2 kids in huis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het slachtoffer uithangen helpt niet ik ben wat dat betreft daar tegen bestand. Ik heb namelijk 2 kinderen.
Zegt genoeg![]()
Dan ga ik wel gewoon in mn geile string voor je staanquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het slachtoffer uithangen helpt niet ik ben wat dat betreft daar tegen bestand. Ik heb namelijk 2 kinderen.
Zegt genoeg![]()
Zo eentje met een olifantenslurfje in de stof>?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon in mn geile string voor je staan
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo eentje met een olifantenslurfje in de stof>?
En dan 3 dagen per week nog 3 van een ander erbijquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is al knap dat je nu nog -wakker- bent met 2 kids in huis.
Ik heb er maar 1 en ben al gesloopt...
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo eentje met een olifantenslurfje in de stof>?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan 3 dagen per week nog 3 van een ander erbij
Ik kan dat
Nou geilquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon in mn geile string voor je staan
Je klinkt boos vanavondquote:
Sinds wanneer poepen vrouwen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:50 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zit je daar altijd samen mee te poepen?
Ook daar komen moessons voorquote:
Gelukkigquote:
Misschien... Misschien later :$quote:
Wel gvd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien... Misschien later :$
Nu even niet, want ik ga sushi eten met kaarsjes aan enzulks.. Keiromantisch jwz xoxox kusje doei
Sorry Fasje.. Luv you hoorquote:
Waarom ga je dan niet slapen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is al knap dat je nu nog -wakker- bent met 2 kids in huis.
Ik heb er maar 1 en ben al gesloopt...
*gaat kijken*quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:09 schreef fietsie het volgende:
Ik moest nog even mijn favo KPD forum topic aanvullen.
Da's klaar.
Wacht nu nog op een telefoontje van mijn pappa en dan kan ik naar de douche, lekker opwarmen, en dan naar bed.
"sushi eten"quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien... Misschien later :$
Nu even niet, want ik ga sushi eten met kaarsjes aan enzulks.. Keiromantisch jwz xoxox kusje doei
Zitten beetjeboel veel gifjes in jah, sry.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee. En ik zag ook niks, want mijn foon loopt vast op de gifjes.
Mijne ook, tablet ook. Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee. En ik zag ook niks, want mijn foon loopt vast op de gifjes.
Morgen op de pc kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zitten beetjeboel veel gifjes in jah, sry.
ik wil ff kijken hoe mijn landkaart eruit ziet.... en voor de verandering mogen mijn vriendjes meekijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
Zeg Engel, wat de neuk ben je allemaal op Facebook aan het doen?
Liever ergens anders op *winkwink*quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil ff kijken hoe mijn landkaart eruit ziet.... en voor de verandering mogen mijn vriendjes meekijken
O peu.... wil je nog steeds op mijn FB?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liever ergens anders op *winkwink*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem je dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil ff kijken hoe mijn landkaart eruit ziet.... en voor de verandering mogen mijn vriendjes meekijken
Ik zie een shitload aan statusupdatesquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een deel daarvan had ik verkeerd geklikt... wat een bagger... en wees blij want ik bedacht me net dat ik in nog veel meer plaatsen/steden/landen ben geweestquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie een shitload aan statusupdates
Oh ik scroll er gewoon voorbij hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een deel daarvan had ik verkeerd geklikt... wat een bagger... en wees blij want ik bedacht me net dat ik in nog veel meer plaatsen/steden/landen ben geweest
Daar doe ik het niet voor hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik scroll er gewoon voorbij hoor
Aaah, als je likes wil moet je mij maar toevoegen, ik like wel het een en ander danquote:
Restant nog van afgelopen zaterdag? Had je het in de koelkast of vriezer gezet?quote:
Koelkast. Smaakt nog primaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Restant nog van afgelopen zaterdag? Had je het in de koelkast of vriezer gezet?
Dat geloof ik wel, smaakte sowieso primaquote:
Gheghe goed planquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, smaakte sowieso primaals er zaterdag nog wat over is, mag je t wel meenemen als tussendoortje onderweg
Stuur m dan ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef PeuRac het volgende:
Vrouwen weer, krijg ik een foto, stuurt ze een minuut later "ja, je moeten em wel weggooien, had em nooit mogen sturen
/verkapte kijk mij populair zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef PeuRac het volgende:
Vrouwen weer, krijg ik een foto, stuurt ze een minuut later "ja, je moeten em wel weggooien, had em nooit mogen sturen
Ik ben niet populair en heb dat ook al een paar keer gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/verkapte kijk mij populair zijn
Stuur dan niks denk ik danquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet populair en heb dat ook al een paar keer gehad
Dacht ik ook, maar kreeg een betere ter compensatiequote:
1 foto maakt populair?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/verkapte kijk mij populair zijn
Ze had de verkeerde gestuurd of zo, was een foto waar nog iemand anders bij op stondquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar waarom een foto sturen om direct erna te eisen/vragen dat iemand die verwijderd?
360 eigen risicoquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Burp
Ik dacht eindelijk een beetje bij te komen met de rekeningen.. Krijg ik nu weer een brief van cz dat dit kotsgrapje me nu al 170 euro gaat kosten.
ik vraag me echt af wat ze dan met die 120 per maand doen hoor.. 1x in de 2 jaar 100 euro voor een bril staat daar niet gelijk aan lijkt mequote:
Sowieso is die brilvergoeding een lachertje. Met een beetje fatsoenlijk montuur zit je daar al aan en dan heb je nog niet eens glazen erin die kraswerend/ontspiegeld en eventueel meekleurend zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag me echt af wat ze dan met die 120 per maand doen hoor.. 1x in de 2 jaar 100 euro voor een bril staat daar niet gelijk aan lijkt me
Daarvan worden de rekeningen van de mensen die ernstigere dingen hebben betaald.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag me echt af wat ze dan met die 120 per maand doen hoor.. 1x in de 2 jaar 100 euro voor een bril staat daar niet gelijk aan lijkt me
onzin, als ik 1 bril had genomen was ik 29 euro nog kwijt geweest.. Nu 79 omdat deze tweede nog ontspiegeld moest worden a la 50 euro... En het zijn prima monturenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso is die brilvergoeding een lachertje. Met een beetje fatsoenlijk montuur zit je daar al aan en dan heb je nog niet eens glazen erin die kraswerend/ontspiegeld en eventueel meekleurend zijn
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vallen brillen/oogcorrectiehulpmiddelen buiten de eigen risico?quote:
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarvan worden de rekeningen van de mensen die ernstigere dingen hebben betaald.
Oh en de vakanties, huizen, auto's enz van de directie
ja, daar 'spaar' je voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Vallen brillen/oogcorrectiehulpmiddelen buiten de eigen risico?
Zal wel aan mij liggen dan, maar ik kan nergens monturen vinden die op mijn smalle kop passen en goedkoop zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, als ik 1 bril had genomen was ik 29 euro nog kwijt geweest.. Nu 79 omdat deze tweede nog ontspiegeld moest worden a la 50 euro... En het zijn prima monturen
Maar ik zie dat bij mijn verzekering je daar eerst nog een aanvullende verzekering voor moet aanschaffen.quote:
En die je leuk vind?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan, maar ik kan nergens monturen vinden die op mijn smalle kop passen en goedkoop zijn.
Kindermonturenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan, maar ik kan nergens monturen vinden die op mijn smalle kop passen en goedkoop zijn.
Er is een user genaamd WTquote:
ik heb daar geen extra aanvullende verzekering voor geloof ik?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik zie dat bij mijn verzekering je daar eerst nog een aanvullende verzekering voor moet aanschaffen.
Dan kun je dus net zo goed zelf sparen?
Maar je hebt wel andere aanvullingen denk ik met die 120 euro?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daar geen extra aanvullende verzekering voor geloof ik?
Ik vind het een schande!!quote:
Ja, wel enkele, maar volgens mij niet voor mn brilquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je hebt wel andere aanvullingen denk ik met die 120 euro?
Nee echt!!quote:
Chickiequote:
Mijn neefje vond ook van nietquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef DaMook het volgende:
Ajakkes heeft blijkbaar gewonnen van rotterdam gezien de reacties. Jammer
.
Nou het probleem is vooral dat ik een erg smal hoofd heb blijkbaar. Laatst was ik bij de opticien en daar hadden ze maar 5 brillen of zo die pasten, maar die stonden niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die je leuk vind?
Monturen kunnen aangepast worden zodat ze wel passen natuurlijk. Dus ik denk dat het meer jouw smaak is die ervoor zorgt dat je geen bril kan vinden.
Die waren dan weer te smal. Degene die ze bij specsavers hadden althans.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kindermonturenzitten stiekem nog best leuke tussen
Precies de reden waarom ik het jammer vindquote:
Jij hoopte op een boze hups?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik het jammer vind.
Dat ook weer nietquote:
Not gonna happen en nee, die gun ik nietsquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, ik had liever gehad dat hups er net zoveel omgaf als ik
, niets dus
. En buiten dat alles gun ik het die "kakkerlakken" ook wel weer eens
.
Trustequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not gonna happen en nee, die gun ik niets![]()
En nu ga ik slapen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn, wordt tijd dat ik eens mn nest ga opzoeken
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ga zo! Eerst nog even een maaltijd in de magnetron gegooid
Mogguh.quote:
Ik ben zelf ook verbaasdquote:
Lekker gevoel hè?quote:
Eng vooralquote:
Ohquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
inb4 Rival die komt roepen dat hij vanmiddag weekend heeft!
En komende nacht? Ga je dan voor meer dan 8 uur?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En komende nacht? Ga je dan voor meer dan 8 uur?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
KutJules!!![]()
Mijn bureau staat niet helemaal tegen de muur aan, kan niet. Zit ik hier wakker te worden komt er opeens naast mn monitor een evil kattenkoppie omhoog. Echt met zo'n SOOOOOOON-blik!
Ik schrok mij een hoedje!
Waarin? Ik zeg gewoon lief mogguh tegen jequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Ligt aan een aantal factoren![]()
Ik merk wel dat er een gigantische last van mijn schouders af is en ik ervaar een gevoel van rust
quote:
Hallo.quote:
En Rival en C4 dan?quote:
Je kan niet het ene moment mijn cock blocken en het andere moment lief doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarin? Ik zeg gewoon lief mogguh tegen je
Dat kan ik dus wel!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan niet het ene moment mijn cock blocken en het andere moment lief doen
Wij zijn geen vrouwen. We tellen dan niet mee.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrouwen. We tellen dan niet mee.
die sneakte hun posts er snel tussenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik dus wel!!
Zie je toch
Zo zijn mannen hequote:Op donderdag 23 januari 2014 08:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die sneakte hun posts er snel tussen
You know you love mequote:
Hmm, da's minder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Vlinderman zn dochter heeft maandag een hart-operatie gehad. Er was hoop dat ze vandaag naar huis zou mogen maar toch niet. Misschien morgen.
Lijkt me niets hoor, je kind in het ziekenhuis en dan met iets aan het hart ook
Operatie is wel goed gegaan enz. nu hopen dat ze voor het weekend thuis is.quote:
Vreselijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Operatie is wel goed gegaan enz. nu hopen dat ze voor het weekend thuis is.
Ik ben nu wel extra blij dat ik zo'n gezond kind heb. Kan me niet voorstellen hoe het is om een week in het ziekenhuis naast het bed van je kind te zitten
Het kan ook vast geen kwaad. Al kan ik me voorstellen dat zij ook wel graag thuis wil zijn ipv 200km verderop in een ziekenhuis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vreselijk
Wel fijn dat de operatie goed is gegaan, het is dan beter dat ze d'r nog even houden, zodat ze nog even kan aansterken voor ze naar huis mag.
Logisch, ik slaap ook liever in mijn eigen bed dan in een ziekenhuisbedquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan ook vast geen kwaad. Al kan ik me voorstellen dat zij ook wel graag thuis wil zijn ipv 200km verderop in een ziekenhuis.
Ik heb nog wel een ander bed waar ik de voorkeur aan geefquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch, ik slaap ook liever in mijn eigen bed dan in een ziekenhuisbed
eh ja dat magquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Naam voor kindervoeding/kindervitaminezooi: vibovit
Mag ik daar mijn bedenkingen bij hebben?
Ja ik ook.. een hotel in Steenwijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ander bed waar ik de voorkeur aan geef
Gelukkig!!quote:
Heerlijk slapen is idd heel fijntjes!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook.. een hotel in Steenwijk
DAMN volgens mij waren dat bedden van 10duizend euro
Maar die sliepen fijntjes
Jules kennende gaat dat gewoon niet lukkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
Hups, tijd om wraak te nemen op Jules.![]()
[ afbeelding ]
Supermooi gifje btwquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
*blijft kijken* mooi zeg. En wat een snoezig poezebeest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Vertrouw nooit een snoezig zwart poezebeest!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*blijft kijken* mooi zeg. En wat een snoezig poezebeest.
De mijne is ook lief!quote:
Haha, heerlijke eigenwijze beesten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertrouw nooit een snoezig zwart poezebeest!!
Ik dacht ook een lief, snoezig, beestje te krijgen. Boy was I wrong!!
Je meent het!?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertrouw nooit een snoezig zwart poezebeest!!
Ik dacht ook een lief, snoezig, beestje te krijgen. Boy was I wrong!!
Terwijl Max zo lief isquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
En toch is nog steeds iedereen die hier voor het eerst binnenkomt huiverig voor de hond!
Why?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar denkt Cobra sinds vorige week anders over geloof ik![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
Max sprong bij hem op schoot zeg maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Why?
ik vind haar lelijkcheck die opgespoten lippen
De trut.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max sprong bij hem op schoot zeg maar![]()
Ik vind haar prachtig
Ben je bang voor hondjes?quote:
Maar ze is zo liefquote:
Wel als je 2 voorpoten vol in je kruis krijgtquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg?
[..]
Ben je bang voor hondjes?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je 2 voorpoten vol in je kruis krijgt
quote:
Sorry... maar...quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tevens:
[ afbeelding ]
Bossbitch die hond van mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is wel sip ...
Sja het blijft een vrouwtje he
En hups maar lachen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is wel sip ...
Sja het blijft een vrouwtje he
Can you really blame me?quote:
Nee. Ik zou ook lachen.quote:
En iedereen vindt mijn knor maar prachtigquote:
Dat ook.quote:
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iedereen vindt mijn knor maar prachtig
quote:
quote:
quote:
Roken?quote:
Goed plan wel!quote:
wel.quote:
Niet? Hij rookt als een ketter manquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Sinds wanneer dan
Ik heb je met SR niet eens zien roken
Neequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet? Hij rookt als een ketter man
Sinds mijn 17de geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Sinds wanneer dan
Ik heb je met SR niet eens zien roken
THA FUCKquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds mijn 17de geloof ik.
Kan wel kloppen. Ik heb die hele middag en avond niet gerookt bedenk ik me nu. Te druk met kijken e.d.
Dan moet SR wel het hele jaar duren. En het moet dan regenen. Want met die plu in mijn hand kan ik toch niet draaien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
THA FUCK
Kan je net zo goed stoppen
Mannen met pluquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet SR wel het hele jaar duren. En het moet dan regenen. Want met die plu in mijn hand kan ik niet draaien.
Ook niet om een dame droog te houden?quote:
Is het vandaag betaaldag?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
Beter betalen die tjappies een keer uit, heb vanaf de week voor kerst al geen salaris meer gehad
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
Beter betalen die tjappies een keer uit, heb vanaf de week voor kerst al geen salaris meer gehad
Huftersquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik moet nog een week wachten
In alle eerlijkheid?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook niet om een dame droog te houden?
jezus, gaat het wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid?
Ik heb een hekel aan paraplu's en zeker bij evenementen of andere drukke momenten.
Mensen met een plu letten nergens op!
Dan vergeten we maar even dat de mensen die achter je staan niets kunnen zien zodat jij droog kan staan.
Loop je door de stad, zonder plu, je probeert zoveel mogelijk onder de afdakjes door te lopen want regen en dan besluiten mensen met een plu om dat ook te doen. Ze vergeten alleen even dat ze a) al droog lopen en b) mensen bij een oog uitsteken met die pinnen!
Dan heb je nog de mensen die altijd een plu bij hebben voor het geval het gaat regenen, hebben dat ding zodanig in de hand dat de punt naar achteren steekt en zwaaien nog met die arm ook. BAM punt bij een kind in een buggy in de wang.
Laten we het dan vooral nog even hebben over de mensen die bij de ingang van elke winkel of bij het binnengaan van een bus/trein/tram eerst op hun dooie gemakkie die plu gaan inklappen enz. Hier wordt uitgebreid de tijd voor genomen en schijt aan overige mensen.
"Ja je wordt per 4 weken uitbetaald". My ass, dat was een week geledenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hufters
Ik heb het gelukkig bijna altijd netjes de 20ste. 1 keer meegemaakt dat het de 21ste kwam....
Ze hadden ivm kerst een week vroeger betaald?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ja je wordt per 4 weken uitbetaald". My ass, dat was een week geleden
Jawel hoorquote:
Je kan ook overdrijven zegquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid?
Ik heb een hekel aan paraplu's en zeker bij evenementen of andere drukke momenten.
Dan vergeten we maar even dat de mensen die achter je staan niets kunnen zien zodat jij droog kan staan.
Loop je door de stad, zonder plu, je probeert zoveel mogelijk onder de afdakjes door te lopen want regen en dan besluiten mensen met een plu om dat ook te doen. Ze vergeten alleen even dat ze a) al droog lopen en b) mensen bijna een oog uitsteken met die pinnen!
Dan heb je nog de mensen die altijd een plu bij hebben voor het geval het gaat regenen, hebben dat ding zodanig in de hand dat de punt naar achteren steekt en zwaaien nog met die arm ook. BAM punt bij een kind in een buggy in de wang.
Laten we het dan vooral nog even hebben over de mensen die bij de ingang van elke winkel of bij het binnengaan van een bus/trein/tram eerst op hun dooie gemakkie die plu gaan inklappen enz. Hier wordt uitgebreid de tijd voor genomen en schijt aan overige mensen.
Heb ik dan even gelukkig dat ik mij hier niet in herken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid?
Loop je door de stad, zonder plu, je probeert zoveel mogelijk onder de afdakjes door te lopen want regen en dan besluiten mensen met een plu om dat ook te doen. Ze vergeten alleen even dat ze a) al droog lopen en b) mensen bijna een oog uitsteken met die pinnen!
Ik heb gewoon een hekel aan paraplu's, dat mag toch?quote:
Ja, de week voor kerst, de 19e dus. Mar het was niet zo dat ik uitbetaald werd voor 2 weken extra.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden ivm kerst een week vroeger betaald?
[..]
Jawel hoor
Dus je stond achteraan bij SR?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik dan even gelukkig dat ik mij hier niet in herken.
Dat is wel mooi kut dan. Maar on the plus side, nu wel loon van 6 weken!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, de week voor kerst, de 19e dus. Mar het was niet zo dat ik uitbetaald werd voor 2 weken extra.
Ik wel, en ik heb wel wat te doen maar het is kut werkquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vast even niets te doen
ik heb het ook niet helemaal gelezen
Ik heb 'm op de reis terug uit Leeuwarden ergens in een bus laten liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan paraplu's, dat mag toch?
Deed ik ook, ze zijn ook nooit dankbaar he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo goed als tijdens de regen. Het plein stroomde leeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je stond achteraan bij SR?
Ja dat dan weer wel, maar jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je stond achteraan bij SR?
[..]
Dat is wel mooi kut dan. Maar on the plus side, nu wel loon van 6 weken!
Heb je nu niets aan neequote:
Want van regen smelten we allemaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo goed als tijdens de regen. Het plein stroomde leeg.
Terechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 'm op de reis terug uit Leeuwarden ergens in een bus laten liggen.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik eerder aan regenpakkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan paraplu's, dat mag toch?
ik bedoelde dat Huppel even niets te doen had, schatjeeeeeequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb wel wat te doen maar het is kut werk
Dat blijkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Want van regen smelten we allemaal
quote:Terecht
Het ergste daaraan vind ik dat mensen zo'n pak het liefst midden in je woonkamer uittrekken en dan even vergeten dat je dan een natte vloer hebtquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik eerder aan regenpakken
gatver
Werkloos, nooit wat te doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat Huppel even niets te doen had, schatjeeeeee
als je naar je moeder moet, is dat niet leuk nee. sowieso iets MOETENquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werkloos, nooit wat te doen![]()
Al moet ik straks wel even naar mijn moeder toe, maar daar heb ik nog geen zin in.
Jij begrijpt het.quote:
Ik ga zelden vrijwillig naar moeders, eigenlijk alleen als ik iets nodig hebquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
als je naar je moeder moet, is dat niet leuk nee. sowieso iets MOETEN
Je hield haar droog zeker?quote:
Ja.quote:
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |