Ah okay, thanks. Dat werd me uit het artikel niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef WhiteJoker het volgende:
Niet echt bezig met een nieuw station, ze waren een ruimte bij een roltrap aan het opvullen. In Londen zijn ze al een tijdje bezig met refurbishment van roltrappen. Waaronder het aanleggen van extra noodroltrappen bij Victoria Tube Station, die ook de control room huisvestigt.
Naja ze hebben in het artikel wel over "new station area" als in een nieuw gedeelte in het station. Victoria is vrij druk, dus ze moeten wat aan de ophopingen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ah okay, thanks. Dat werd me uit het artikel niet echt duidelijk
Heen en terug altijd lopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker heen terug met de bus lopen?
Alsjeblieft zeg.Dan is het al waterkoud, moet er ook nog bevroren water op de grond liggen. Bah.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Bleef verder helaas gelukkig niet liggen.
Hihi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
In Delfzijl is niets stuk, hoor.
Whoa, dit is niet mooi. Doet me wel denken aan die reclame van Centraal Beheer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Even iets anders: de Londense Victoria Line is vanmiddag getroffen door een grote seinstoring waardoor de metro's op een deel van het traject niet konden rijden. Seinstoringen gebeuren wel eens vaker (zo was er zojuist nog eentje rond Breda), maar de oorzaak van deze was wel erg opmerkelijk te noemen: een aannemer was bezig met de bouw van een nieuw station, maar door een foutje stroomde een flinke hoeveelheid beton de seinzaal in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Gaat altijd meer in dan je denkt he".quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Whoa, dit is niet mooi. Doet me wel denken aan die reclame van Centraal Beheer.
Volgens mij loopt het uit...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Precies. Ze zijn nu in Sauwerd wissels aan het repareren.
http://www.treinreiziger.(...)lve_kilometer-145969quote:De Franse spoorwegen (SNCF) willen langere vrachttreinen inzetten. Daarom heeft de SNCF Fret recent een proef gedaan met een goederentrein van 1.476 meter. De reuzachtige goederentrein werd getrokken door drie locomotieven en had een totale massa van 3300 ton.
De test werd uitgevoerd tussen Lyon en Nîmes. Men hoopt de vrachttrein - de langste in Europa - tegen 2016 commercieel in te zetten. Een normale Franse goederentrein heeft een lengte tot ongeveer 750 meter. Door de lengte te verdubbelen hoopt de SNCF een nieuwe inpuls te geven aan het vrachtvervoer per spoor. Om die reden krijgt het Franse bedrijf ook steun van de Europese Commissie.
De ambitie is om de langere goederentreinen in te zetten tussen onder andere Parijs - Lille, Parijs - Marseille en Parijs - Le Havre. Ook op internationale corridors tussen Frankrijk en Spanje en Frankrijk en Duitsland zouden de lange treinen kunnen gaan rijden. Door de inzet van superlange goederentreinen zouden de transportkosten verder moeten dalen.
Hangt toch waslijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:01 schreef b2py het volgende:
Hihi, tussen Zuid en Riekerpolder Aansluiting bij de brug over de Nieuwe Meer.
Nee. Klein stukje naar rechts draaienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hangt toch waslijn?
http://goo.gl/maps/jgVYW
Salopérie de caténaire!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Klein stukje naar rechts draaien
Dat heb ik weleens meegemaakt bij een tramquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
stukje duwen zal ook wel niet gemogen hebben, anders was dat geen slecht idee geweest ...
Was dan doorgereden en had 'm een zetje gegeven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:07 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol trein voor ons is op een stroomloze brug tot stilstand gekomen. We keren terug naar Amsterdam Zuid en vervolgens gaan we linkerspoor naar Schiphol.
Ik heb dat gehad in Rotterdam zuid, lijn 2 toendertijd, Noodrem en tot stilstand komen precies tussen 2 rijdraden... duwen met ene paar man ging niet.... toen heeft de achteropkomende tram zachtjes BONK gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
beetje dit idee:
[ afbeelding ]
was in Alkmaar
tsja, ze kunnen het ding er nu zo onderdoor duwen of wegtrekken en dan een nieuwe poging wagen. Vreemd dat het zo lang moet duren ...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:06 schreef tripel7 het volgende:
Zag hem net staan vanaf de a10, wel knap om precies met die bak op dat kleine stukje zonder bovenleiding te gaan staan, er staan nu al 3 stellen slt bij elkaar, geen idee of dit onderdeel is van een groter plan, of dat de trdl denkt: prima zo, lekker gezellig voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |