Dus dubbele tunnels aanleggen moet je tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef James1988 het volgende:
Spanje gaat een deel van de hogesnelheidslijnen die in planning/aanbouw zijn als enkelsporige lijn uitvoeren, dit om kosten te besparen. De tracé's worden wel voorbereid op de latere aanleg van een tweede spoor.
dat kan natuurlijk ook. Die lijn was ook voor Klaasje aan te radenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bus 2. Die stopt dichter bij huis.
Toch knap zo'n precieze inschattingquote:Roosendaal-Dordrecht
Donderdag 23 Januari 19:46
Oorzaak
Tussen Roosendaal en Oudenbosch rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 21:34 uur verholpen.
Misschien is het wel een klassieke wisselstoring.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo wisselstoring? Is het klemmen mislukt?
Oh gelukkig maar, een normale storingquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Misschien is het wel een klassieke wisselstoring.
edit: Inderdaad, een "normale" storing in een engelsman.
Mooie omgeving/natuur en heurlijk rustig!quote:straks weer Rail Away, derde avond op rij alweer. Canada vandaag. NL2, 19:50. Gaat dat zien.
Hu wacht? Wat? Foto?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Doc__Zenith het volgende:
Ik kon het bijna niet geloven, dat langzaam knipperende lichtbakje boven de blauwbeplakte deur naar de machinist in ICM.
Tjonge
Is de term klemmen nou ook echt dat er een klem opgaat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo wisselstoring? Is het klemmen mislukt?
Een soort zijwaartse lift dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef James1988 het volgende:
Spanje gaat een deel van de hogesnelheidslijnen die in planning/aanbouw zijn als enkelsporige lijn uitvoeren, dit om kosten te besparen. De tracé's worden wel voorbereid op de latere aanleg van een tweede spoor.
ik denk dat ik wel weet wat bedoeld wordt. Zal wel op staan dat het balkon vrij moet blijven omdat de cabine in gebruik is. Enkele ICM-stellen hebben datquote:
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Is de term klemmen nou ook echt dat er een klem opgaat?
Als 1 spoor genoeg is hoef je er geen twee aan te leggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Een soort zijwaartse lift dus
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
ja. Vastleggen in 1 bepaalde stand. Rechtdoorleidend normaalgesprokenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:45 schreef James1988 het volgende:
De HSL naar Portugal wordt nog kariger uitgevoerd: enkelspoor, geen bovenleiding, en waarschijnlijk Iberisch breedspoor.
wat srsly?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef b2py het volgende:
Oh, het sneeuwt in Delfzijl. Vandaar dat alles daar stuk is.
In Delfzijl is niets stuk, hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:05 schreef b2py het volgende:
Oh, het sneeuwt in Delfzijl. Vandaar dat alles daar stuk is.
Nee wat spoedreparaties omdat er niets stuk is natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
In Delfzijl is niets stuk, hoor.
Ja dat is legitiem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Maar dat is bij eigenlijk ieder treinproject wel zo.. Dus ik vraag me af of dat een legitieme reden is.
Nee, er wordt gekeerd in Appingedam omdat de kering in Delfzijl niet haalbaar is door de vertraging die bij Sauwerd opgelopen wordt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wat spoedreparaties omdat er niets stuk is natuurlijk
Precies. Ze zijn nu in Sauwerd wissels aan het repareren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, er wordt gekeerd in Appingedam omdat de kering in Delfzijl niet haalbaar is door de vertraging die bij Sauwerd opgelopen wordt.
Ja dat zou kunnen. Als ik met jou afspreek dat jij mij het inpakpapier levert omdat jij dan kosten bespaart omdat je ervan overtuigd bent dat jij dat zelf beter kan, maar je bent te laat met het versturen van het inpakpapier. Tja dan ik niets naar jou opsturen. Dus kan ik niet op tijd leveren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht wat? Jij bestelt iets bij mij, ik bepaal dat jij wel ziet wanneer je je troep krijgt en ik leg ook nog even een claim bij je neer?
Eensch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Als ik met jou afspreek dat jij mij het inpakpapier levert omdat jij dan kosten bespaart omdat je ervan overtuigd bent dat jij dat zelf beter kan, maar je bent te laat met het versturen van het inpakpapier. Tja dan ik niets naar jou opsturen. Dus kan ik niet op tijd leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |