Hoe een ding waarop?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk wel het plan...Maar zo een ding ga je natuurlijk nooit erop krijgen
Ik heb zo een netcam, zegmaar rechtstreeks op je router in te pluggen... Maar als je m instelt een foto te nemen als er een trein op het netvlies van het apparaat komt issie al weg voordat ie afdrukt natuurlijk...quote:
Dan moet ik eerst even Sloop- en Tuinbouwbedrijf greavy bellen, er staan een paar bomen die in de lente en zomer het zicht belemmeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
James. ik verwacht nu op zijn minst treinenfilmpjes vanaf je zolderkamer met gehannes met de IC defect
Webcam op een stokje? Als vroeger 27MC bakies 5 meter lange antennes hadden kan het ook met een webcam...quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even Sloop- en Tuinbouwbedrijf greavy bellen, er staan een paar bomen die in de lente en zomer het zicht belemmeren.
die komt met plezier langs lijkt mequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even Sloop- en Tuinbouwbedrijf greavy bellen, er staan een paar bomen die in de lente en zomer het zicht belemmeren.
Gewoon een oude telefoon aan een stroomkabel, in de router en streamen die beelden.!quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb zo een netcam, zegmaar rechtstreeks op je router in te pluggen... Maar als je m instelt een foto te nemen als er een trein op het netvlies van het apparaat komt issie al weg voordat ie afdrukt natuurlijk...
Serris?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
* Darkwing_Duck heeft over 2 Weken een appartement met uitzicht op de HSL iets ten zuiden van Station MLV
Ik was een poosje geleden lid van een OV nieuwsbrief, maar id is gestopt, is dit een doorstart, of een andere?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:17 schreef James1988 het volgende:
Dit heb ik doorgespeeld gekregen (bron: OVL mailinglijst):
[..]
Da's een flinke lijst.
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
![]()
[..]
Voor de gedesinteresseerde: Het gaat om het stuk spoor tussen de gemeentes Jossigny en Serris
Jonge je hebt er gewoon geen verstand van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Bovendien, Fles.. een timelaps levert niks op, want op hoeveel fotootjes zal een TGv staan?
In de tijd dat de IC naar Deventer vanuit Rotterdam na de ochtendspits nog wel knoepertlang doorreed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge je hebt er gewoon geen verstand van.![]()
Ohja, op standje ditiseigenlijkeengewonevideomaardansnelafgedraaidquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge je hebt er gewoon geen verstand van.![]()
Ja, daar dacht ik in eerste instantie aan....quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Met een interval van 5 minuten heeft het niet veel zin nee
Ik hoorde vandaag nog een conducteur de overstap op de Fyra naar Amsterdam Centraal omroepen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar wordt eigenlijk de Intercity Drek Gekeerd?
Dan fiets ik een paar keer per week vlak langs jouw huis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef James1988 het volgende:
Daar kijk ik vanaf mijn zolder op uit.
twitter:NS_online twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:24:43Leiden Centraal-Amsterdam Lelylaan: werkzaamheden voorbij, vertraging neemt geleidelijk af. http://t.co/axyyfHaEPO #Hfd reageer retweet
Oh, ik twijfel niet aan het papierwerk. Ik twijfel aan het "dit hebben we niet kunnen weten".quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:25 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat je schrikt als je de bergen papierwerk die daarvoor zijn verzet ziet en weet wat er aan onderzoeken zijn gedaan.
ja ik ook. Alsof metaalmoeheid een totaal nieuw fenomeen is. Maar misschien was het wat anders wat wel een totaal nieuw fenomeen wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik twijfel niet aan het papierwerk. Ik twijfel aan het "dit hebben we niet kunnen weten".
Inderdaad. De V250 is 3 jaar lang op allerlei manieren door de mangel gehaald in minstens 5 landen, waarbij kilometers papierwerk zijn geproduceerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:25 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat je schrikt als je de bergen papierwerk die daarvoor zijn verzet ziet en weet wat er aan onderzoeken zijn gedaan.
Mja, papier kan niet zo goed tegen vocht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inderdaad. De V250 is 3 jaar lang op allerlei manieren door de mangel gehaald in minstens 5 landen, waarbij kilometers papierwerk zijn geproduceerd.
Dat dat ding bij de allereerste fikse sneeuwbui alsnog door z'n hoeven zakte mag best opmerkelijk genoemd worden, dat had niet mogen gebeuren.
Het probleem met de V250 is niet dat die trein total-loss is, want dat is hij niet. Het probleem is dat NS en NMBS geen vertrouwen meer hebben in AnsaldoBreda (terecht).quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik schrik vooral van de bergen papierwerk die kennelijk volledig zinloos over de V250 geproduceerd zijn. Die lachen de Himalaya gewoon uit.
Zo te zien moet het inderdaad 'nog steeds' zijn: http://www.investireoggi.(...)sts-saranno-vendute/quote:
Ik heb ook een vraag, waar was je zaterdag?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Socios het volgende:
Hallo, sorry dat ik even stoor..., maar heb even een vraag.
Er staat al bijna 2 weken een Plan V in de tuin van Leeuwarden. Wat doet deze daar? Het treinstel (nummer niet kunnen lezen) staat al die tijd stil en wordt dus (nog) niet ingezet in de reizigersdienst. Ik word met de dag nieuwsgieriger.
In de ijzerschuifomloop daar terecht gekomen en de ns vond het wel best en liet m staan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Socios het volgende:
Hallo, sorry dat ik even stoor..., maar heb even een vraag.
Er staat al bijna 2 weken een Plan V in de tuin van Leeuwarden. Wat doet deze daar? Het treinstel (nummer niet kunnen lezen) staat al die tijd stil en wordt dus (nog) niet ingezet in de reizigersdienst. Ik word met de dag nieuwsgieriger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |