Nou rot dan maar opquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet zoveel meer online dus weet niets beters nee
Dit ja, mijn haat is niet generaal maar individueel, hij is uniek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon in kwestie denk ik.
Het maakt ook niet uit. Maar ik ben niet degene die alsmaar begint maar dergelijke sneu relnicht gedrag over hoe infantiel hij is. Het interesseert me verder geen flikker wat die gast doet in en met zijn leven. Maar alsmaar van die sneue reacties mogen wel eens ophouden. En anders reageer ik erop zoals nu. Soms dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je per se ergens staan?Wat de fuck maakt het uit dat hij nu bezig is met een studie of een baan heeft.
Hij zit tenminste niet thuis.
Ik vind Stuart gewoon een lul, mag ik?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
Jezelf beter voelen dan een leraar omdat je een keertje hebt lesgegeven.![]()
#TeamStuart
Voor de stats, met lange lijstjes. Kan je dan bij het tabje BBcode niet een vinkje maken "Spoiler" dan die dan bv. nummer 10 t/m 100 in een spoiler gooit zodat je post niet zo lang wordt?quote:
Chloho.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
Jezelf beter voelen dan een leraar omdat je een keertje hebt lesgegeven.![]()
#TeamStuart
Ik zeg toch ook niet dat ik £300 per uur verdien? Maar wel aanzienlijk meer dan jij waarschijnlijk denktquote:
Nou dat blijkt niet uit je posts hierbovenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit. Maar ik ben niet degene die alsmaar begint maar dergelijke sneu relnicht gedrag over hoe infantiel hij is. Het interesseert me verder geen flikker wat die gast doet in en met zijn leven. Maar alsmaar van die sneue reacties mogen wel eens ophouden. En anders reageer ik erop zoals nu. Soms dus
Dat maakt toch geen ene flikker uit? Snap even niet waarom dit überhaupt onderwerp van discussie is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik £300 per uur verdien? Maar wel aanzienlijk meer dan jij waarschijnlijk denkt
Het mooie is dat je nagenoeg niets over mij weet. Je 'haat' is derhalve vooral vrij sneu te noemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja, mijn haat is niet generaal maar individueel, hij is uniek.
Dat kan. Maar is het teveel werk dan om het ff te selecteren en dan op de spoiler knop te klikken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voor de stats, met lange lijstjes. Kan je dan bij het tabje BBcode niet een vinkje maken "Spoiler" dan die dan bv. nummer 10 t/m 100 in een spoiler gooit zodat je post niet zo lang wordt?
Soitquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou dat blijkt niet uit je posts hierboven
quote:
Jaquote:Maar is het teveel werk dan om het ff te selecteren en dan op de spoiler knop te klikken?
Ja, dat mag, maar alsnog sneu om af te geven op iemands baan of beroep. Als je maar doet waar je gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind Stuart gewoon een lul, mag ik?
Hey bby.quote:
Ik zal het op de todo lijst zetten maar kan niet beloven dat ik het snel in kan bouwen. Momenteel druk met andere zakenquote:
Flikker zelf op joh. Niet zo janken als je steeds over me ouwehoert en nu eens een reactie krijgt. Sherlock staat vol met jouw mening over mij. Dat je nu eens een reactie terugkrijgt lijkt me logisch. Niet met je handtas zwaaien en denken dat alles maar okay isquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
Stuart, rot gewoon een eind op, meer ga ik niet meer zeggen. Tot nooit meer ziens.
Hij begon over het feit dat ik niks had bereikt of weet ik veel wat (de helft wat hij roept slaat sowieso nergens op), nou, dan reageer ik met evenveel onzin hè.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat mag, maar alsnog sneu om af te geven op iemands baan of beroep. Als je maar doet waar je gelukkig van wordt.
Lees de reacties van David anders evenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen ene flikker uit? Snap even niet waarom dit überhaupt onderwerp van discussie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |