Link?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij het kopje Photoshoppers, moet er bij "Heb je interesse" niet nóg een enter? Nu wek je het idee dat dat nog bij het kopje Photoshoppers hoort
Eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/siten(...)zoekt-collega-s.html
Ja, die aflevering was tof.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst toevallig. Waren ze in Spanje. Allemaal van die verlaten dorpjes enzo. Fucking awesome. Gewoon even op een leeg vliegveld racen.
Deadprezquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
stil nou, dadelijk komt hij hier weer allemaal hommoplaatjes posten
Watquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb nu oorlog met de hele games-crew, bedankt Bitterlemon/d4v1d
Proberen ze je weer te lynchen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
Dit dan weer wel. Ondanks geen ruzie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Proberen ze je weer te lynchen?
Speciaal voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, weet ik.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.godver ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, weet ik.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
En terecht. De PC is oppermachtig en alles.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, weet ik.![]()
Ik wilde een gifje posten, maar laat maar.quote:
Had ik ook altijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
Dag 8: Broer is nog steeds boos. Sidenote: Lekker rustig.
Wat een wijf om zo lang boos te blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
Dag 8: Broer is nog steeds boos. Sidenote: Lekker rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |