Oogaids gekregen, genees het.quote:
Hij, hypocriete lul dat hij er is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wie zegt dat je daar niet mag komen? Negeer elkaar gewoon lekker.
Dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt me vader ook altijd. Ik verdien het wel, krijg het alleen niet.
Soa's komen je niet aanwaaien.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania pleurt gemodificeerde E.coli in Hork zijn koffie.
VEEL PLEZIER MET JE POEPKOFFIE, LOMP FIGUUR!
Me pa zij altyd tegun me van 'Je bent enkel zo mans als je balluh grut zyn.'quote:
Ik ben er eigenlijk al wel klaar mee. Ik begrijp niet goed dat ik regelmatig opmerkingen van hem over mij tegenkom in Sherlock. Blijkbaar bestaat de behoefte over mij te spreken. Prima, maar op een gegeven moment is het wel duidelijk en als iemand zich dan blijft herhalen reageer ik er eens op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over d4v1d, maar over jou en Rez. Maar zoals ik al zei; Daarin gaat het helemaal niet om jullie baan / studie. Gaat simpelweg om een ruzie die ergens bij jullie ontstaan is. Dan moet je gewoon bij elkaar wegblijven, of kusjekroel doen en stoppen elkaar te bitchslappen.
Maar dat laatste lijkt me geen optie.
Jongen blijf, ik mistte je alquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk al wel klaar mee. Ik begrijp niet goed dat ik regelmatig opmerkingen van hem over mij tegenkom in Sherlock. Blijkbaar bestaat de behoefte over mij te spreken. Prima, maar op een gegeven moment is het wel duidelijk en als iemand zich dan blijft herhalen reageer ik er eens op.
Anyway, ik kwam hier niet om te rellen, meer om Rez te zeggen dat hij wel eens kan stoppen met zijn eenvoudige en eenzijdige gezeik op en over mij. En verder heb ik geen zin om jullie 'SC' hier verder mee lastig te vallen dus au revoir![]()
Klopt, je moet er hard voor werken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soa's komen je niet aanwaaien.
Oké was gezellig, volgende keer bij jou, wij nemen de koekjes mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk al wel klaar mee. Ik begrijp niet goed dat ik regelmatig opmerkingen van hem over mij tegenkom in Sherlock. Blijkbaar bestaat de behoefte over mij te spreken. Prima, maar op een gegeven moment is het wel duidelijk en als iemand zich dan blijft herhalen reageer ik er eens op.
Anyway, ik kwam hier niet om te rellen, meer om Rez te zeggen dat hij wel eens kan stoppen met zijn eenvoudige en eenzijdige gezeik op en over mij. En verder heb ik geen zin om jullie 'SC' hier verder mee lastig te vallen dus au revoir![]()
Oeh, gaan we met de boot of met het vliegtuig?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké was gezellig, volgende keer bij jou, wij nemen de koekjes mee.
Gek hè, als je dat zelf ook doet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk al wel klaar mee. Ik begrijp niet goed dat ik regelmatig opmerkingen van hem over mij tegenkom in Sherlock.
Heeft geen zin, van beide kanten niet. Gewoon niet doen dus.quote:Blijkbaar bestaat de behoefte over mij te spreken. Prima, maar op een gegeven moment is het wel duidelijk en als iemand zich dan blijft herhalen reageer ik er eens op.
Als hij stopt, doe jij dat dan ook?quote:Anyway, ik kwam hier niet om te rellen, meer om Rez te zeggen dat hij wel eens kan stoppen met zijn eenvoudige en eenzijdige gezeik op en over mij. En verder heb ik geen zin om jullie 'SC' hier verder mee lastig te vallen dus au revoir![]()
Huhu hardquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, je moet er hard voor werken.
Sst.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
Oh god, daar is hij weer. Erger dan de schurft hij.
Jou kennende kom jij beter tot je recht op een boot. Ik pak de auto wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oeh, gaan we met de boot of met het vliegtuig?
Naar Engeland?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jou kennende kom jij beter tot je recht op een boot. Ik pak de auto wel.
Een enkel stukje zichtbaar laat wel aan de fantasie overquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nakend of met een stukje enkel zichtbaar?
Wat jij wil.quote:
Niet een enkel stukje, maar een stukje enkel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een enkel stukje zichtbaar laat wel aan de fantasie over
Same shit right?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet een enkel stukje, maar een stukje enkel.
Een enkel stukje enkel laat wel genoeg over aan de fantasie, ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een enkel stukje zichtbaar laat wel aan de fantasie over
I'm in.quote:
Jaren 20 komen straks terug, dus krijgen we weer Jazz muziek en zo.quote:
Moeten we wel een amfibische auto bouwen, net zoals Top Gear toen deed.quote:
Vertel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Er staat een soort van fout in dat bericht over dat ze redactieleden zoeken
Jazzquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaren 20 komen straks terug, dus krijgen we weer Jazz muziek en zo.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Er staat een soort van fout in dat bericht over dat ze redactieleden zoeken
quote:
Ik zag dat laatst toevallig. Waren ze in Spanje. Allemaal van die verlaten dorpjes enzo. Fucking awesome. Gewoon even op een leeg vliegveld racen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeten we wel een amfibische auto bouwen, net zoals Top Gear toen deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |