Neh, ik heb nog nooit iets met instrumenten of noten gedaan. En op mn 24ste heb ik daar weinig zin inquote:
Noten lezen heb je in één dag geleerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neh, ik heb nog nooit iets met instrumenten of noten gedaan. En op mn 24ste heb ik daar weinig zin in
Ja nu wil ik het weten!quote:
Maakt dat nou uit? Koopt gewoon een gitaar van een paar euro en volg zo'n online tutorial ofzo. Of die van Garageband als je eenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neh, ik heb nog nooit iets met instrumenten of noten gedaan. En op mn 24ste heb ik daar weinig zin in
Hij heeft wel heerlijke tieten!quote:
Geldt dat ook bij een moord plegen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef imikethat het volgende:
Beter spijt dat je het gedaan hebt dan spijt dat je het níet gedaan hebt
"Ik heb er geen spijt van dat ik haar vermoord heb, maar wel spijt dat ik haar daarna niet verkracht heb" verhaal geldt het wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Geldt dat ook bij een moord plegen?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:52 schreef imikethat het volgende:
[..]
"Ik heb er geen spijt van dat ik haar vermoord heb, maar wel spijt dat ik haar daarna niet verkracht heb" verhaal geldt het wel ja
Hahah zo dom ben jij. Altijd slim doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
Op het vmbo zijn begonnen.Anders zat ik nu gewoon al in mijn derde studiejaar.
![]()
Studeer nu wel aan de TU Delft en Universiteit Leiden ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hahah zo dom ben jij. Altijd slim doen.
Nu wel ja, voormalige VMBO'erquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Studeer nu wel aan de TU Delft en Universiteit Leiden ja.
Ik lach je anders wel even mooi uit als ik mijn Nobelprijs in ontvangst neem.quote:
Vernoem mij dan on stagequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lach je anders wel even mooi uit als ik mijn Nobelprijs in ontvangst neem.
En dan graag nog een speciaal bedankwoord voor Ambicioso, die lul van het FOK!forum, ha voor jou!quote:
Goed genoegquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan graag nog een speciaal bedankwoord voor Ambicioso, die lul van het FOK!forum, ha voor jou!
Drugs? Drank? Vrouwen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
Verspilde tijd aan verschillende activiteiten waardoor ik dichter bij de dood ben.
Oh gewoon verschillende situaties als te lang achter de computer zitten, te lang in bed blijven liggen. AL die tijd had ik al andere shit kunnen doen.quote:
ik ben op mijn 18e begonnen en heb er erg veel plezier van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wacht maar op de midlife crisis. Gaan ze opeens allemaal gitaar spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb er spijt van dat ik bijna één oude vrouw en haar hondje heb vermoord door een vol blik bier van een paar verdiepingen hoog naar beneden te flikkeren.
Spijt dat je miste?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb er spijt van dat ik bijna één oude vrouw en haar hondje heb vermoord door een vol blik bier van een paar verdiepingen hoog naar beneden te flikkeren.
En dat hij een blik bier minder had, natuurlijk.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En dat hij een blik bier minder had, natuurlijk.
27/4 tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
scherp van iemand die 24/7 high is.
Ik heb spijt dat ik je vader benquote:
Kom nooit in dat feedback forum, ze zijn sowieso kenki streng daarquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je moeder had je moeten doorslikken. Doe me een lol en open deel 2 hiervan: FB / Tally
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
Op het vmbo zijn begonnen.Anders zat ik nu gewoon al in mijn derde studiejaarAfgestudeerd.
![]()
Dat laatste sowieso. Nee geintje, dit is best een leuk forum.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Zoals de TT al zegt: waar heb jij nu echt spijt van?
Het staat dan wel in ONZ, maar probeer een beetje serieus te blijven
TS begint:
- Weggaan uit Lissabon terwijl dat eigenlijk toch niets hielp.
- Een bepaalde ex
- Aanmelden op FOK! ()
Ik loop al 2.5 jaar met een wond na meerdere operaties aan een sinus pilonidalis (ziekenhuizen hebben 't mooi verkloot)quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Nee geintje, dit is best een leuk forum.
Waarom ben je weggegaan uit Lissabon?
He vervelend, man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop al 2.5 jaar met een wond na meerdere operaties aan een sinus pilonidalis (ziekenhuizen hebben 't mooi verkloot)
Toen ik daar ging wonen zat die wond tijdelijk dicht, maar daar ging-ie dus weer open. Nja, ik had er niet voor terug hoeven komen want ze hebben toch geen oplossing en het moet vanzelf ooit dichtgaan.
Ik hoop 't ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
He vervelend, man.Hoop dat het goed komt.
Kun je ooit weer terug naar Lissabon? Lijkt me een prachtige stad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |