Kom nooit in dat feedback forum, ze zijn sowieso kenki streng daarquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je moeder had je moeten doorslikken. Doe me een lol en open deel 2 hiervan: FB / Tally
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
Op het vmbo zijn begonnen.Anders zat ik nu gewoon al in mijn derde studiejaarAfgestudeerd.
![]()
Dat laatste sowieso. Nee geintje, dit is best een leuk forum.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Zoals de TT al zegt: waar heb jij nu echt spijt van?
Het staat dan wel in ONZ, maar probeer een beetje serieus te blijven
TS begint:
- Weggaan uit Lissabon terwijl dat eigenlijk toch niets hielp.
- Een bepaalde ex
- Aanmelden op FOK! ()
Ik loop al 2.5 jaar met een wond na meerdere operaties aan een sinus pilonidalis (ziekenhuizen hebben 't mooi verkloot)quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Nee geintje, dit is best een leuk forum.
Waarom ben je weggegaan uit Lissabon?
He vervelend, man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop al 2.5 jaar met een wond na meerdere operaties aan een sinus pilonidalis (ziekenhuizen hebben 't mooi verkloot)
Toen ik daar ging wonen zat die wond tijdelijk dicht, maar daar ging-ie dus weer open. Nja, ik had er niet voor terug hoeven komen want ze hebben toch geen oplossing en het moet vanzelf ooit dichtgaan.
Ik hoop 't ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
He vervelend, man.Hoop dat het goed komt.
Kun je ooit weer terug naar Lissabon? Lijkt me een prachtige stad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |