Nu wel ja, voormalige VMBO'erquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Studeer nu wel aan de TU Delft en Universiteit Leiden ja.
Ik lach je anders wel even mooi uit als ik mijn Nobelprijs in ontvangst neem.quote:
Vernoem mij dan on stagequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lach je anders wel even mooi uit als ik mijn Nobelprijs in ontvangst neem.
En dan graag nog een speciaal bedankwoord voor Ambicioso, die lul van het FOK!forum, ha voor jou!quote:
Goed genoegquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan graag nog een speciaal bedankwoord voor Ambicioso, die lul van het FOK!forum, ha voor jou!
Drugs? Drank? Vrouwen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
Verspilde tijd aan verschillende activiteiten waardoor ik dichter bij de dood ben.
Oh gewoon verschillende situaties als te lang achter de computer zitten, te lang in bed blijven liggen. AL die tijd had ik al andere shit kunnen doen.quote:
ik ben op mijn 18e begonnen en heb er erg veel plezier van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neh, ik heb nog nooit iets met instrumenten of noten gedaan. En op mn 24ste heb ik daar weinig zin in
Wacht maar op de midlife crisis. Gaan ze opeens allemaal gitaar spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neh, ik heb nog nooit iets met instrumenten of noten gedaan. En op mn 24ste heb ik daar weinig zin in
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb er spijt van dat ik bijna één oude vrouw en haar hondje heb vermoord door een vol blik bier van een paar verdiepingen hoog naar beneden te flikkeren.
Spijt dat je miste?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb er spijt van dat ik bijna één oude vrouw en haar hondje heb vermoord door een vol blik bier van een paar verdiepingen hoog naar beneden te flikkeren.
En dat hij een blik bier minder had, natuurlijk.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En dat hij een blik bier minder had, natuurlijk.
27/4 tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
scherp van iemand die 24/7 high is.
Ik heb spijt dat ik je vader benquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |