https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
Maxbet heeft een kleine piemelquote:
Je moederquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef roislecxe het volgende:
Angelique heeft het hele forum al afgewerkt tegen betaling
Kom dan, hangtietquote:
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef edcetera het volgende:
Cryptocurrencies GC lijkt soms wel een kinderdagverblijf met Meester Max als begeleider![]()
![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef edcetera het volgende:
Cryptocurrencies GC lijkt soms wel een kinderdagverblijf met Meester Max als begeleider![]()
![]()
Oh wachtquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:29 schreef roislecxe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
MAXXXXXXXXXXXX ANGELIEK PEST MIJJJJJJJ
DOE ER WAT AAAAAAAAAN
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
[..]
Oh wacht
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
[..]
Oh wacht
Wat nou: BTC stijgt, LTC Stijgt and it's raining CATS and Dogesquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Je moet toch wat als er geen reedt gebeurt?
Goeie zetquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Zo, Angelique staat weer in de keuken hoor.
Stuur jij Annabel ook even weg?quote:
Jep. Naar de douche. Ze is helemaal uit d'r doen toen ze hoorde over d'r hangtieten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Stuur jij Annabel ook even weg?
Idd. Ik ga ook weer eens aan het werk. Schiet niet op zo.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jep. Naar de douche. Ze is helemaal uit d'r doen toen ze hoorde over d'r hangtieten.
* Nattekat koopt maar wat LTCquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:08 schreef roislecxe het volgende:
LTC nu op het laagste punt sinds 9 januari
Dalend zooitje gewoon over het algemeen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:24 schreef Stryder het volgende:
Hahaha LTC 1 dollar naar beneden, crash
CRASH!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef roislecxe het volgende:
2 dollar naar beneden trouwens al he sinds het begin vd daling.
Nou nou, twee dollar alquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef roislecxe het volgende:
2 dollar naar beneden trouwens al he sinds het begin vd daling.
Stap er eens in dan en hold eens 3 dagen zonder te kijkenquote:
Ik ging gisteravond om 23.00uur al naar bed toch..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:32 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ik kijk wel uit, ben uit doge gestapt op 250 ofzo en uit BTC op 833.
En toen net alles aan het stijgen was lag ik lekker te slapen
13.5 uurquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ging gisteravond om 23.00uur al naar bed toch..
Dat nachtje ervoor van 3 uur, heeft er wel voor gezorgd dat ik vandaag alsnog pas om half 1 wakker werd. Echt schandalig van 11 tot half 1 geslapen
YES ik ben ALL INquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef roislecxe het volgende:
LTC to the MOOON stap in nu het nog kkananaanannan!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
YES ik ben ALL INIk bijna allin! wacht alleen nog even tot LTC 24.4 aantikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
saaaaiquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee we crashen in slomo tot eind volgende week.
Eerst nog winterquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:43 schreef roislecxe het volgende:
Zeg, het valt me op dat het buiten nu net donker is pas, en het is al kwart voor 6! (en ik zie nog licht in het westen)
Op naar de lente
Verder dan een paar nachtvorstjes komen we niet deze winter. Riep ik begin december alquote:
quote:woensdag 29 januari tot en met woensdag 05 februari
Grote kans ca. 80-90% op voortzetting van het huidige weertype met temperaturen iets beneden normaal. Er is een kleine kans op overgang naar winterweer met vorst.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef roislecxe het volgende:
LTC zal vorlopig niet onder de 23.799920 gaan vermoed ik
Ach, zit niet in fiat, dan is het niet zo ergquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef roislecxe het volgende:
Ik koop niks voorlopig]
Dalende bende.
quote:
Ja dat was zolang die wall van 100k ofzo er stond hequote:
Ah, dacht dat ie van GTAnoob wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat was zolang die wall van 100k ofzo er stond he
Maar ik heb hem weggehaald.
Hahahaha, omdat het kan!!quote:
Oh ookay mooizo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef roislecxe het volgende:
Het crasht heul niet, het neemt een aanloop.
Denk maar aan een tsunami, eerst moet het peil zich even terugtrekken om vervolgens met volle kracht omhoog te schieten
De crash komt eraanquote:
Ik snap dat glas wijn niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van een tsunami, dus dat is de waarschuwing?
Spam, TR gemacht.quote:
quote:
quote:
quote:
Wat? DOGE gaat echt niet meer over de 250 satoshi heen hoorquote:
Dat zullen we nog wel eens zien, niet veel lager dan nu iigquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat? DOGE gaat echt niet meer over de 250 satoshi heen hoor.
Na April vorig jaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat? BTC gaat echt niet meer over de 250 dollar heen hoor.
Ik zie DOGE in ieder geval niet op de lange termijn net zoveel waard worden als PPC, maar we zullen zienquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Na April vorig jaar
Nooit zeggen dat iets niet kan
Gebeurt ook niet. Dan komen er wel absurd veel miljonairs bij in 1 klapquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zie DOGE in ieder geval niet op de lange termijn net zoveel waard worden als PPC, maar we zullen zien.
Sellpressure > Buysupportquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg het idee... dat elke coin die ik koop gelijk weer daalt
Door een één of andere faal van craptsy staat er een sell-order op 165, met een bijbehorende buywallquote:
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet. Dan komen er wel absurd veel miljonairs bij in 1 klap
De muur van 11btc op 10800 is een beetje lastig om doorheen te komen tot dusverquote:
TIPSquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang TIPS maar naar het niveau van PPC gaat vind ik het goed.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien, niet veel lager dan nu iig
Ik snap de zin niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zeg niks meer... ik buy cat op 915 en 3x traden wat ie nu doet
radenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet?
3 keer raden?
3 keer ruilen
Zit er al in, nog steeds hoger dan huidige prijsquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef Spatieloos het volgende:
Hij stijgt weer, snel kopen!!!! Het is nog niet te laat!! (ja dat is het wel)
1 miljardquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
Heb 435 FOXcoin gemined, klinkt weinig, wat is het totaal aantal coins?
Lea?quote:
Doge heeft er 100 miljard toch. Dus dan zou ik 43500 DOGE hebben als het even veel waard was. Op hoeveel satoshi begon DOGE?quote:
Dat klopt inderdaad en Doge begon iets onder 100 satoshi als ik het goed heb.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doge heeft er 100 miljard toch. Dus dan zou ik 43500 DOGE hebben als het even veel waard was. Op hoeveel satoshi begon DOGE?
Nee, maar wel iets. Dat deed ie ook, tot ik inkochtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat hij weer 600% stijgt?
Eerder 200quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad en Doge begon iets onder 100 satoshi als ik het goed heb.
Hmm dan verwacht ik ehh 0.03 BTC :/quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad en Doge begon iets onder 100 satoshi als ik het goed heb.
"support" zit op 0.0047 momenteelquote:
Je zat er toch nog in? Of heb je opnieuw gekocht.quote:
Uit de buurt van CAT blijven!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bekijk het positief, je hebt van je fouten geleerd!
Ingekocht op 91500quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef smiths het volgende:
[..]
Je zat er toch nog in? Of heb je opnieuw gekocht.
ik zou de koers even in de gaten houden, zijn nu nog genoeg momenten om op 81000 te kunnen verkopen. Misschien tikt hij de 91000 wel weer aan.
Verlies genomen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit de buurt van CAT blijven!
* Nattekat wacht dan maar op de moon van USDE...
[..]
Ingekocht op 91500
Weet jij toevallig of het tweede seizoen van House of Cards ook op de Nederlandse Netflix verschijnt op 14 februari?quote:
Nou nou dat ook weer niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit de buurt van CAT blijven!
* Nattekat wacht dan maar op de moon van USDE...
[..]
Ingekocht op 91500
Hij haalde de eerste dag wel 200, maar dat was niet de openingskoers hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dan is hij nu pas weer terug op het begin?
1 februariquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of het tweede seizoen van House of Cards ook op de Nederlandse Netflix verschijnt op 14 februari?
Heb je ook al de trailer van seizoen 2 gezien?
House of Cards Trailer (Season 2 Trailer) - IMDb
Die nieuwe stijging leek een leuk gokje om nog even 10% winst te behalen als ie de 10000 weer zou aantikken (wat ook even gebeurd is), helaas bleek het tegenovergestelde te gebeuren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou nou dat ook weer niet.
Je les is, niet hopen op een trein als hij al erg gestegen is. Ik bedoel cat was gisteren minder dan 40000, en jij kocht op hoger dan 90000, dat moet je gewoon nooit doen.
Maar Catcoin heeft dankzij DOGE wel potentie, dus als hij ooit onder de 40000 komt, gewoon kopen
Had je maar Frans moeten kiezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
der Vorgesetzte = de chef
Kut Duits, waar slaat dit op?
Toevallig had ik die al geïnstalleerd. Dan kan ik dus gewoon op de Nederlandse Netflix betalen en dan Hola gebruiken om naar de Amerikaanse Netflix te veranderen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
1 februari
En denk het niet, maar de plugin Hola voor Chrome werkt perfect
Je moet niet zoveel risico nemen voor zo een kleine winstquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die nieuwe stijging leek een leuk gokje om nog even 10% winst te behalen als ie de 10000 weer zou aantikken (wat ook even gebeurd is), helaas bleek het tegenovergestelde te gebeuren.
Oh shit, dan heb ik het al die tijd al foutquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Toevallig had ik die al geïnstalleerd. Dan kan ik dus gewoon op de Nederlandse Netflix betalen en dan Hola gebruiken om naar de Amerikaanse Netflix te veranderen?
Edit: 14 februari: http://www.latimes.com/en(...).story#axzz2mXxl1lI2
Dat is nog erger!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Had je maar Frans moeten kiezen.
Ik had een 9 op mijn mondelinge examen een paar jaar geledenquote:
Deutschland über alles!!!!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
der Vorgesetzte = de chef
Kut Duits, waar slaat dit op?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik had een 9 op mijn mondelinge examen een paar jaar geleden!
10 op coinedup en zo rond de 55+ op Cryptsyquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doge heeft er 100 miljard toch. Dus dan zou ik 43500 DOGE hebben als het even veel waard was. Op hoeveel satoshi begon DOGE?
Trailer heb ik gezienquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of het tweede seizoen van House of Cards ook op de Nederlandse Netflix verschijnt op 14 februari?
Heb je ook al de trailer van seizoen 2 gezien?
House of Cards Trailer (Season 2 Trailer) - IMDb
fixedquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
1 februari
En denk het niet, maar de plugin Hola voor Chrome EN FIREFOX werkt perfect
Cryptsyquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Cryptsy moet echt grafieken zoals bitcoinwisdom krijgen, daar zie je tenminste wat er op DIT moment gebeurt, en niet 20 minuten geleden
Op andere apparaten kun je ook gewoon je DNS-instellingen veranderen voor het kijken van de Amerikaanse Netflix. Dit heb ik ook op de PS3 gedaan.quote:
lolquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef Nattekat het volgende:
A trade has occurred. You Sold 41.10283259 CAT @ 0.00080000 BTC. Trade #17326964boven de marktprijs
owacht... cryptsy
HET STIJGT
Je moet ook gewoon naar buy en sellorders kijken slimbo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef Nattekat het volgende:
A trade has occurred. You Sold 41.10283259 CAT @ 0.00080000 BTC. Trade #17326964boven de marktprijs
owacht... cryptsy
HET STIJGT
Klopt, maar die plug in is toch rete handigquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op andere apparaten kun je ook gewoon je DNS-instellingen veranderen voor het kijken van de Amerikaanse Netflix. Dit heb ik ook op de PS3 gedaan.
Het enige waar je naar kan kijken met cryptsyquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon naar buy en sellorders kijken slimbo.
Het is inderdaad heel erg mooi.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Klopt, maar die plug in is toch rete handig. Je kan elke Amerikaanse televisiesite unblocken en gebruik maken van uitzending gemist daar. Oh en niet alleen Amerikaanse, maar ook van een aantal andere landen, met een simpel klikje
.
Ik vind jou altijd zo maf en grappig tegelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
Heb nieuwe manier gevonden om woordjes te leren. Teken ze.
Felsig = rotsachtig
[ afbeelding ]
DigiByte?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
Wat zou ik kopen met 0.15 BTC? Wachten tot DOGE lager is? EAC? WDC? Ik twijfel.
Ja daar lette ik eerst niet op, maar tegenwoordig zet ik hem inderdaad uit als ik geen Netflix kijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg mooi.
Weet wel dat Hola al je browsegegevens kan bekijken en kan doorverkopen.Dus niet altijd proberen aan te zetten.
Bedanktquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo maf en grappig tegelijk
Litecoin?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
Wat zou ik kopen met 0.15 BTC? Wachten tot DOGE lager is? EAC? WDC? Ik twijfel.
Litecoin is een van de enige coins die nu veel waarde heeft waar ik geen vertrouwen in hebquote:
Nou ja, de foundation die gaat komen en ook nog de exchange die van USD -> DigiByte kan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog van minen, zie er verder ook niks bijzonders in.
Cryptsy:quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef Nattekat het volgende:
owacht... cryptsy
HET STIJGT
Dat heeft WDC ook al. Foundations weet ik niet zoveel van maar zal ook niet zo bijzonder zijn. Heb ook ergens gehoord dat Cryptsy bezig is met USD traden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, de foundation die gaat komen en ook nog de exchange die van USD -> DigiByte kan.
DGB gaat x5 als het op coinedup of cryptsy komt. (Zou x10 moeten kunnen, maar we moeten rekening houden met de Robin factor)quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog van minen, zie er verder ook niks bijzonders in.
Nou, dat er een foundation achter DOGE zit waardoor ze het bobsleeteam konden financieren is wel een oorzaak van de uptrend de laatste tijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft WDC ook al. Foundations weet ik niet zoveel van maar zal ook niet zo bijzonder zijn. Heb ook ergens gehoord dat Cryptsy bezig is met USD traden.
LTCquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Litecoin is een van de enige coins die nu veel waarde heeft waar ik geen vertrouwen in heb
Die is volgend jaar niks meer waard door de concurrentie.
Maar een foundation helpt alleen als je al een grote fanbase hebt en bij DGB valt dat wel mee denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, dat er een foundation achter DOGE zit waardoor ze het bobsleeteam konden financieren is wel een oorzaak van de uptrend de laatste tijd.
Dat geloof ik eigenlijk wel. Hmm ik ga twijfelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:59 schreef Sands het volgende:
[..]
DGB gaat x5 als het op coinedup of cryptsy komt. (Zou x10 moeten kunnen, maar we moeten rekening houden met de Robin factor)
Als je er niet minimaal 50% op kan verdienen dan betaal ik je verlies terug. En nu niet al je spaargeld er in gaan stoppen hequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk wel. Hmm ik ga twijfelen.
Nee joh ik ga sowieso niet al mijn spaargeld in een coin stoppen. Exception voor PPC als hij naar 3 gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je er niet minimaal 50% op kan verdienen dan betaal ik je verlies terug. En nu niet al je spaargeld er in gaan stoppen he
Coinmarket.io is de enige plek ja. Wel een betrouwbare site volgens mij, maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh ik ga sowieso niet al mijn spaargeld in een coin stoppen. Exception voor PPC als hij naar 3 gaat.
Nou ik ehh doe het gewoon. coinmarket.io is enige plek waar dat kan?
Jupquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh ik ga sowieso niet al mijn spaargeld in een coin stoppen. Exception voor PPC als hij naar 3 gaat.
Nou ik ehh doe het gewoon. coinmarket.io is enige plek waar dat kan?
Je moet er niet veel laten staan indd, gewoon voor de zekerheid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Coinmarket.io is de enige plek ja. Wel een betrouwbare site volgens mij, maar pin me er niet op vast.
Doe ik sowieso nooit bij exchanges. Alles direct in mijn eigen wallets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet er niet veel laten staan indd, gewoon voor de zekerheid.
Ik heb een deel in DGB en een deel in USDEquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
USDE is het beste.
Die staat nu ver onder de marktprijs die ie krijgt op coinedup
Gewoon doen joh, ik heb ook 2000 euro aan waarde op coinedup staanquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe ik sowieso nooit bij exchanges. Alles direct in mijn eigen wallets.
Morgen kan het te laat zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kijk morgen na mijn toetsen wel naar USDE, lijkt me ook wel wat.
Is toch een luistertoets?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Duits toets is belangrijker dan die paar euro's op dat risico.
Hij is al weer terug hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:28 schreef RoelerMF het volgende:
Catcoin (what's in a name) is ook richting de maan vertrokken
Kan jij dat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... ik ga maar eens een simpele grafiekapplicatie voor cryptsy te maken
Ik zie het, cryptmarketcap loopt schijnbaar achter. Grandcoin is ook aan het stijgenquote:
catcoin had meer dan 600% op coinmarketcapquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:29 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik zie het, cryptmarketcap loopt schijnbaar achter. Grandcoin is ook aan het stijgen
Omdat ik nog nooit webapplicaties heb gemaakt en daar niet helemaal het nut van in zie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan jij dat?
Waarom maak je zelf niet een site met ads en donations in BTC?
Hangt van cryptsy zelf af. De app zal enkel tradegegevens en orderbooks downloaden, de grafiek wordt zelf gemaakt, dus daar zit geen probleem in. Voor de lange termijn is het nutteloos omdat het niet 24/7 actief is, maar ideaal voor daytraden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:32 schreef RoelerMF het volgende:
Zo moeilijk is het niet voor het web hoor, maar hoe betrouwbaar en snel is de data die je van cryptsy krijgt?
Een web ding moet online blijvenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef RoelerMF het volgende:
Laten we een battle doen, ik een web ding, jij een desktop app
Oeh zo een heb ik ook nog. Misschien eens daarvoor gebruiken. Nu is het een GIT-server.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef RoelerMF het volgende:
Ik heb nog een raspberry pi die z'n neus staat leeg te vreten in een datacenter. Die kan ik wel misbruiken hiervoor
Desktopapplicaties zijn toch zo kansloos: Programmeren voor een wirwar van diverse desktop/mobile OSsen, geen beginnen aan: Web (HTML) en dan zowel versie voor kleine/grote schermen en dataverbruik/snelheid lijkt me de enige kans om te overleven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit webapplicaties heb gemaakt en daar niet helemaal het nut van in zie.
In een vorm van een desktopapplicatie kan ik dat, ja
Weet je wat ik ga doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
LTC krijgt zo weer een knal omlaag denkdie 23.2 is wel stevig.
*nevermind
Desktop of web: Zonder internet is je oplossing in beide gevallen waardeloos. Data sla je local op en/en/of als backup in de wolkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een web ding moet online blijven
Hahaha, dat denk ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik op 23.19 gedaan heb denk ::P
Let op mijn woorden: dogequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je gaat weer in een vage coin zeker
Buy support zit rond de 160, staat nu op 190/200 ish. hoop dat hij nog even daalt zodat ik weer goed kan inkopen. Mijn account op bter weer geactiveerd, want dat cryptsy was echt een dramaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alweer. Is dat ding inmiddels al gezakt of?
Is er buiten doge nog interessants of niet, er staan zo idioot veel coins op Bter, en daar heb ik wel een account. Dus ik zou iets kunnen overzetten vanaf btce, mocht het allemaal saai blijven daar...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Buy support zit rond de 160, staat nu op 190/200 ish. hoop dat hij nog even daalt zodat ik weer goed kan inkopen. Mijn account op bter weer geactiveerd, want dat cryptsy was echt een drama
Dat is wel goed, maar ook erg tricky als je met wat groter volume speelt ivm het totale volume < 1.000.000quote:
Hooguit NXT denk ik dan, rest is heel veel pump/dump in mijn ogen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is er buiten doge nog interessants of niet, er staan zo idioot veel coins op Bter, en daar heb ik wel een account. Dus ik zou iets kunnen overzetten vanaf btce, mocht het allemaal saai blijven daar...
Mja... succes maar weer danquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:28 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hooguit NXT denk ik dan, rest is heel veel pump/dump in mijn ogen.
Maar ik blijf voorlopig enkel op doge gericht.
Moooooon!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef Stryder het volgende:
Hahaha hopelijk pakt het net zo goed uit als de vorige keer, maar met die alts weet je het maar nooit.
Weet niet wat ik van LTC moet denken op het moment![]()
LTC is vaag hard omlaaggegaan tov BTC, maar stijgt weer, dus nu ff geduld en evt met minimaal verlies verkopen. De magic 24.x moet je je niet op vastpinnen. Soms moet je je relatieve verlies incasseren en verder gaan met Buy low/sell high om het goed te maken:quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef roislecxe het volgende:
LTC blijft ook maar teleurstellen he... 23.2... nou ik hou het gewoon hoor, net als de 24.4...
Als ik straks vastzit dan is het maar zo, en dan wacht ik wel gewoon
Die 24.4 hou ik voorlopig gewoon vast, is geen onmogelijke grens, ook niet in de toekomst.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
LTC is vaag hard omlaaggegaan tov BTC, maar stijgt weer, dus nu ff geduld en evt met minimaal verlies verkopen. De magic 24.x moet je je niet op vastpinnen. Soms moet je je relatieve verlies incasseren en verder gaan met Buy low/sell high om het goed te maken:
Iets met eieren (en bij mannen heet dat ballen):
Een wijf blijft op haar eieren zitten, een man gaat ermee vandoor
Daaromquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef Stryder het volgende:
24.4 is zeker niet onmogelijk, hij schommelt al een maand lang rond deze prijs.
Hahaha dat ziet er wel uit alsof ik er geld in wil stekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Sands het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=427519.0![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Sands het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=427519.0![]()
![]()
Nu zou ik hef ff niet doen als je 50% van je credits erin hebt zitten:quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die 24.4 hou ik voorlopig gewoon vast, is geen onmogelijke grens, ook niet in de toekomst.
Zit er voor ca 50% op die hoogte in, met de rest blijf ik een beetje spelen, maar ik ben niet meer van plan zomaar te laag uit te stappen.
Als het echt onder de 15 gaat en ik zit onverhoopt vast, dan koop ik wel wat extra bij omdat ik er bijna zeker van ben dat de 25 grens ooit nog wel eens bereikt wordt. En wellicht nog wel hoger.
koop gewoon wat wdc dan. Laat die doge lekker links liggen. Dat is gewoon zo'n quark hypecoin die later weer in een hoek getrapt raakt.quote:
alle andere alt coins niet dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
koop gewoon wat wdc dan. Laat die doge lekker links liggen. Dat is gewoon zo'n quark hypecoin die later weer in een hoek getrapt raakt.
mja kijk ltc, wdc, ppc enzo die blijven volgens mij nog wel even hangen.quote:
Such doge, very profit, much lovequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
De vraag is welke van al die coins
Meer dan 95% gaat kapot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
De vraag is welke van al die coins
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Stryder het volgende:
[..]
Such doge, very profit, much love
Op een exchange, heb je een basis, voor de rest ben je afhankelijk van bronnen over pump-hypesquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mja kijk ltc, wdc, ppc enzo die blijven volgens mij nog wel even hangen.
Het mooiste van die munt vind ik nog dat ik de hele tijd onzin kan uitkramenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over 2 weken is er alweer een nieuwe coin die zogenaamd de wereld gaat veroveren.
Ik word der wel een beetje moe van, na een maand is het er wel een beetje vanafquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het mooiste van die munt vind ik nog dat ik de hele tijd onzin kan uitkramen![]()
Such moon
Ja echt heerlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het mooiste van die munt vind ik nog dat ik de hele tijd onzin kan uitkramen![]()
Such moon
Voor nu is 95% bagger, af en toe een pump-en-dump of een hype en als je 24/7 de tijd hebt is dat interessant, maar ik heb er al vaker my 50 Satoshis ingezet en kansspelen zijn me niet weggelegd blijkbaar.quote:
Straks?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:19 schreef Stryder het volgende:
such investment, many coins![]()
Ach al ben ik straks de helft kwijt, heb ik er iig om kunnen lachen
Hahaha, ja laag 180 en hoog 170 ingekochtquote:
Nu nog de goede kiezen, want BTC die gaat uiteindelijk verliezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over 2 weken is er alweer een nieuwe coin die zogenaamd de wereld gaat veroveren.
De winnaar in bijv. 2020 is geen coin die nu nog niet bestaat, of die nu op 0.0000043 o.i.d. staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu nog de goede kiezen, want BTC die gaat uiteindelijk verliezen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De winnaar in bijv. 2020 is geen coin die nu nog niet bestaat, of die nu op 0.0000043 o.i.d. staat.
Een coin die nu 0.0000045 staat, ga maar eens berekenen hoeveel geld daarin moet worden gepompt om die op 1000 te krijgen bijvoorbeeld. Dat zou de halve wereld muiltimiljonair maken.quote:
Dat valt ook wel mee, in BTC zit ook nog niet extreem veel volume.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een coin die nu 0.0000045 staat, ga maar eens berekenen hoeveel geld daarin moet worden gepompt om die op 1000 te krijgen bijvoorbeeld. Dat zou de halve wereld muiltimiljonair maken.
Gebeurt niet.
De hype is veel te groot. Mensen slaan van die coins duizenden, soms miljoenen in voor een habbekrats. Dan wordt zo'n coin van z'n langzalzeleven geen 1000 per coin.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, in BTC zit ook nog niet extreem veel volume.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |