SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is er waar van de verhalen over de ajaxsupporters met geblokkeerde kaarten?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Slechts een meninkje hoorquote:
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Ajax - NEC, prima pot
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Ik zou niks over Dven zeggen anders heb je een groot probleem vriend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef Neuroscience het volgende:
Iketurnerjr is samen met die gozer die in Bulgarije (?) zit de grootste dorpsidioot van deze reeks![]()
Oh, vertel eens?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zou niks over Dven zeggen anders heb je een groot probleem vriend..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op penalties door zou ook wel zenuwslopend zijnFirst of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
Ik heb de laatste tijd geen goede ervaringen met Ajax en pingelsquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef imikethat het volgende:
Op penalties door zou ook wel zenuwslopend zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij bent wat mij betreft FOK!ker van de dag.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
Vanavond is een zekerheidje, geen enkel probleem. Eerste lastige wedstrijd is volgende week Utrecht uit.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Vanavond is een zekerheidje, geen enkel probleem. Eerste lastige wedstrijd is volgende week Utrecht uit.![]()
![]()
Utrecht uit wordt een eitje. Duplan doet niet meequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Je hebt toch een herkansing johquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef handboek het volgende:
Welke idioot plant er een 3-uurs tentamen tijdens Ajax - kakkerlakken....... godverdomme![]()
Au.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef handboek het volgende:
Welke idioot plant er een 3-uurs tentamen tijdens Ajax - kakkerlakken....... godverdomme
Wat JanCees zegt, heb je niet gewoon 2 kansen oid? En als je vnv niet gaat, hou je nog 2 kansenIk denk niet dat die wegblijven. Al vind ik eerlijk gezegd wel dat Feyenoorders hardhandig uit de Arena gewerkt mogen wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beter blijft dat soort takkevolk weg.![]()
![]()
Afraffelen en daarna direct dichtstbijzijnde caféquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef handboek het volgende:
Welke idioot plant er een 3-uurs tentamen tijdens Ajax - kakkerlakken....... godverdomme![]()
Gelukkig zit jij vanavond veilig op den Foks. Calimerojood.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Au.
Wat JanCees zegt, heb je niet gewoon 2 kansen oid? En als je vnv niet gaat, hou je nog 2 kansen
[..]
Ik denk niet dat die wegblijven. Al vind ik eerlijk gezegd wel dat Feyenoorders hardhandig uit de Arena gewerkt mogen worden![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Ben er gewoon bij hoor lieverdquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij vanavond veilig op den Foks. Calimerojood.![]()
Calimerojood, is dat een juist lingo woord?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij vanavond veilig op den Foks. Calimerojood.![]()
Best wel origineel. Keer wat anders dan Neus oid. Zal die vast lang over na hebben gedachtquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Calimerojood, is dat een juist lingo woord?![]()
![]()
Hehe mooi he, heel Rotterdam over de zeik daarna.quote:![]()
Heeft schijnbaar dat jaar ook het veld in de Kuip beoordeeld met een 1 zodat niet de Kuip maar de Arena de beste grasmat uitgeroepen kreegquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hehe mooi he, heel Rotterdam over de zeik daarna.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Baasjequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft schijnbaar dat jaar ook het veld in de Kuip beoordeeld met een 1 zodat niet de Kuip maar de Arena de beste grasmat uitgeroepen kreeg![]()
![]()
Overigens waag ik me niet aan voorspellingen. Ik verbaas me niet wanneer Feyenoord veel feller voor de boeg komt dan Ajax en de overwinning wegsleept maar ook niet wanneer Ajax Feyenoord simpel wegspeelt en een relatief gemakkelijke overwinning behaalt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De bal is rond, elf tegen elf...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
Overigens waag ik me niet aan voorspellingen. Ik verbaas me niet wanneer Feyenoord veel feller voor de boeg komt dan Ajax en de overwinning wegsleept maar ook niet wanneer Ajax Feyenoord simpel wegspeelt en een relatief gemakkelijke overwinning behaalt.![]()
Ah dus zowel Feyenoord als Ajax kan winnen bedoel je. Scherp.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
Overigens waag ik me niet aan voorspellingen. Ik verbaas me niet wanneer Feyenoord veel feller voor de boeg komt dan Ajax en de overwinning wegsleept maar ook niet wanneer Ajax Feyenoord simpel wegspeelt en een relatief gemakkelijke overwinning behaalt.
Ik weet in ieder geval zeker dat Feyenoord niet feller voor de boeg zal komen.![]()
![]()
Als je niet als een complete mongool leest dan zie je dat ik stel dat het alle kanten op kan en dat je van beide teams eigenlijk niet weet wat te verwachten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:31 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ah dus zowel Feyenoord als Ajax kan winnen bedoel je. Scherp.
Ik weet in ieder geval zeker dat Feyenoord niet feller voor de boeg zal komen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je niet als een complete mongool leest dan zie je dat ik stel dat het alle kanten op kan en dat je van beide teams eigenlijk niet weet wat te verwachten.
Ik ben zo'n fan van jou
Forum Opties Forumhop: Hop naar: