SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is er waar van de verhalen over de ajaxsupporters met geblokkeerde kaarten?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Slechts een meninkje hoorquote:
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Ajax - NEC, prima pot
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Ik zou niks over Dven zeggen anders heb je een groot probleem vriend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef Neuroscience het volgende:
Iketurnerjr is samen met die gozer die in Bulgarije (?) zit de grootste dorpsidioot van deze reeks![]()
Oh, vertel eens?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zou niks over Dven zeggen anders heb je een groot probleem vriend..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op penalties door zou ook wel zenuwslopend zijnFirst of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
Ik heb de laatste tijd geen goede ervaringen met Ajax en pingelsquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef imikethat het volgende:
Op penalties door zou ook wel zenuwslopend zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij bent wat mij betreft FOK!ker van de dag.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: