Huhquote:
Smegmanus had mijn topic net gesloten terwijl hij nog geen halve minuut in leven wasquote:
dit is dan ook een kwaliteitstopicquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Smegmanus had mijn topic net gesloten terwijl hij nog geen halve minuut in leven was
zo'n lieve jongenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Terechte opmerking.
Moet een reeks worden.
Nee, niet te soft. De rest van de wereld is te hard.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo'n lieve jongen
alleen soms iets te soft
vaquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet te soft. De rest van de wereld is te hard.
Smegmanus zou mij nu een note hebben gegeven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een dramatique weer, en dat voor een mod
Maar Smegmanus vindt mij liefquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Smegmanus zou mij nu een note hebben gegeven.
Ik bedoel een note voor het openen van dit topicquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar Smegmanus vindt mij lief
Hij vindt Tjacka vast ook liefquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik bedoel een note voor het openen van dit topic
Jij bent dom, zie DM.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Smegmanus zou mij nu een note hebben gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |