Krijg je met die razzia-schoonmaak, klopt de nummering niet meer helemaal voor je refreshtquote:
Zo'n scenario ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef Cara het volgende:
Mijn voorspelling: Feyenoord gaat er de eerste 15 minuten vol voor, krijgt 2 of 3 grote kansen die het mist, vervolgens vliegt het eerste de beste schot er aan de andere kant in. Feyenoord stort in, 2-0 einduitslag.
1-2, laatste minuut Immers.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef Cara het volgende:
Mijn voorspelling: Feyenoord gaat er de eerste 15 minuten vol voor, krijgt 2 of 3 grote kansen die het mist, vervolgens vliegt het eerste de beste schot er aan de andere kant in. Feyenoord stort in, 2-0 einduitslag.
Het is vaak ook gewoon je omgeving die bepaald waar je voor bent. Ik ben een aantal keer naar de meer/arena rond 95/96 geweest met m'n oom, maar was gewoon te jong om echt een mening te hebben denk ik..quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Op zich wel bijzonder dat je als 14-jarige nog van club switcht.
Ik ben in de omgeving van Rotterdam opgegroeid en m'n opa nam mij altijd mee naar De Kuip. Hier was m''n vader niet echt content mee, die me weer zo vaak mogelijk mee naar Amsterdam nam. Uiteindelijk zelf voor Ajax gekozen omdat het spel, de ideologie en de historie mij (veel) meer aanspreken. Anderzijds zal ik niet ontkennen dat ik wat dat betreft Feyenoord ook een mooi club vind.
Wel in reguliere speeltijd graagquote:
Wanneer draait die film eigenlijk? IFFR is vandaag begonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:27 schreef Muto het volgende:
Even Olli in de OP ingeruild voor The Other Side Of The Heart Is White trailers
12-02quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer draait die film eigenlijk? IFFR is vandaag begonnen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
Is er overigens iemand hier met een legioenkaart, die niet van plan is 2 maart naar Feyenoord - Ajax te gaan?
True. Mijn ouders waren/zijn voor Ajax, terwijl m'n broer (3 jaar ouder) voor Feyenoord was/is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:28 schreef Akilla het volgende:
[..]
Het is vaak ook gewoon je omgeving die bepaald waar je voor bent. Ik ben een aantal keer naar de meer/arena rond 95/96 geweest met m'n oom, maar was gewoon te jong om echt een mening te hebben denk ik..
Toen ik 12 was nam een vriend me is mee naar de kuip...daar was ik toen gewoon echt onder de indruk van.. dat seizoen nog paar keer "neutraal" mee gegaan en eigenlijk langzamerhand supporter geworden dankzij spelers als tomasson, cruz, van gastel, bosvelt...
Jawel, maar SCC's kunnen geen extra kaarten kopen. Heb het gister zelf ook geprobeerd, maar werkt niet. Je moet dus iemand hebben die alleen lid is van Het Legioen en geen SCC heeftquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Krijg je zo een kaart niet bij je seizoenskaart??
Ah oké. In dat geval kan ik helaas niet helpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jawel, maar SCC's kunnen geen extra kaarten kopen. Heb het gister zelf ook geprobeerd, maar werkt niet. Je moet dus iemand hebben die alleen lid is van Het Legioen en geen SCC heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |