SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Weekend dan?quote:
Wel verdacht dat jij ze allemaal kan opnoemenquote:
zoveel zijn het er nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel verdacht dat jij ze allemaal kan opnoemen
Tijdschriften zijn wel fijn somsquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee. en ook niet de Party. sowieso tijdschriften!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat zijn geen roddelbladen, wat daarin staat is allemaal waarheid
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijdschriften zijn wel fijn somshandig om de kachel aan te maken voor een romantische avond
dan kun je toch beter een goed boek pakken? is ook papier, maar dan met inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kachel gaat ook aan met krantenpapier of reclameblaadjes van de Appie
-___-
Ik pakte alleen de autoweek, panorama en aktueel uit de map natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat zijn geen roddelbladen, wat daarin staat is allemaal waarheid
Heb geen krant en een Nee/Nee sticker. Ik lees ook boeken, maar soms is het lekkerder om ff wat snel wat te lezen. Een tijdschrift over klassieke auto's bijvoorbeeldquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dan kun je toch beter een goed boek pakken? is ook papier, maar dan met inhoud
die kachel gaat ook aan met krantenpapier of die reclameblaadjes van de Appie
boekpapier voelt minder prettigquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dan kun je toch beter een goed boek pakken? is ook papier, maar dan met inhoud
die kachel gaat ook aan met krantenpapier of reclameblaadjes van de Appie
Niet eens de Donald Duck?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik pakte alleen de autoweek, panorama en aktueel uit de map natuurlijk
oh ja, er bestaan natuurlijk ook wel tijdschriften met inhoudquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb geen krant en een Nee/Nee sticker. Ik lees ook boeken, maar soms is het lekkerder om ff wat snel wat te lezen. Een tijdschrift over klassieke auto's bijvoorbeeld
hier leer je als kind eigenlijk best veel vanquote:
Klopt. Maar sowieso de DDquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh ja, er bestaan natuurlijk ook wel tijdschriften met inhoud
[..]
hier leer je als kind eigenlijk best veel van![]()
Alleen als kind?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
[..]
hier leer je als kind eigenlijk best veel van![]()
Alsof je ooit te oud wordt voor de DDquote:
Duhquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Nooit!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je ooit te oud wordt voor de DD
Waarom post je de cover van een nummer uit 2002?quote:
Is echt onmogelijk hequote:
neequote:Op woensdag 22 januari 2014 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uwe heiligheidquote:
Dat sowieso.. op een gegeven moment zie je alles al aankomen toch en is de lol er vanaf...quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij loopt zo leeg op die BMW, dat die geen nieuwere meer kon betalenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom post je de cover van een nummer uit 2002?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso.. op een gegeven moment zie je alles al aankomen toch en is de lol er vanaf...
Denk dat ik dat zo rond mijn 31ste wel door had
Na het douchen ook altijd een handdoek omquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:49 schreef VAS het volgende:
De DD..... donald duck die nooit een broek aan heeft... behalve als ie gaat zwemmen. Da heeft hij i eens een zwembroek aan. Lol xd
Gelukkig weet ik dat dat niet zo isquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij loopt zo leeg op die BMW, dat die geen nieuwere meer kon betalen
Inderdaad. Die wil ik nog lezen als ik, over een jaar of 10, kwijlend in een rolstoel zit in een verzorgingstehuis.quote:
Omdat E30quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom post je de cover van een nummer uit 2002?
Zal wel al eerder gebeuren hoor opaquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wil ik nog lezen als ik, over een jaar of 10, kwijlend in een rolstoel zit in een verzorgingstehuis.
Dus de auto waar jij een klein stijfje van krijgt staat al 11 jaar niet meer op de cover van je favo blad?quote:
so truequote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij loopt zo leeg op die BMW, dat die geen nieuwere meer kon betalen
Mensen die wetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig weet ik dat dat niet zo is
Denken te weten blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal wel al eerder gebeuren hoor opa
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje respect voor je oudere medemens!
Ik loop al met een boodschappentrolley door het dorp heen. Ik BEN de oudere medemensquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik loop al met een boodschappentrolley door het dorp heen. Ik BEN de oudere medemens
Ik ken dat hele blad niet schat, ik deed intiepen google.nl > bmw magazine en klik > zoekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus de auto waar jij een klein stijfje van krijgt staat al 11 jaar niet meer op de cover van je favo blad?
is toch vet handig zo'n dingquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik loop al met een boodschappentrolley door het dorp heen. Ik BEN de oudere medemens
Ik kruip op mijn knieen om uw poezelige voetjes te wassenquote:
EN KUSSENquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kruip op mijn knieen om uw poezelige voetjes te wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |