abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135817115
Fijn van je zus GM. Moeilijk hoor zo'n situatie, maar gelukkig reageert zij er wel 'normaal' op :)

Ik heb 11 februari de termijnecho, 3 hele lange weken nog :P
pi_135817244
Fijn van je zus, GM. Denk dat ze even moest wennen.
Peettante eiste ook nog dat zij peettante zou worden. :')

Als ze zo doet ziet ze t kind nooit.

Dyre spannend! Ik mag 3 maart. Duurt nog lang.

Hier bijna geen symptomen, wat buikspierachtige pijn en soms een steek en mn lies. En veeel plassen.
pi_135817356
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef Cygne het volgende:
Ze deed het overkomen alsof ik het doe om mijn broer te pesten.
Broer belde me vanavond nog, dat hij zelf ook graag wilde maar bovenal blij is en dat ik het ook niet kan helpen dat het bij hun niet zo lukt. Gelukkig kunnen we daar goed over praten samen.

En als tante nog een zo'n opmerking maakt hij haar wel even uitlegt dat ze niet zo tegen zn zusje mag doen.
Wat stom zeg! Gelukkig reageert je broer erg lief!

En ook voor GM een fijne ontwikkeling zie ik, gelukkig dames!
♥ J & S
pi_135817721
Cygne echt... ene oor in andere uit. Wat ontzettend laag en gemeen!
pi_135817853
Nikki, lag je toevallig helemaal plat en recht achterover? Had ik ook toen ik bij de ortho te ver achterover in de stoel lag. Voelt inderdaad vervelend :o

Cygne wat een enorme k*treactie! Da's in ieder geval iemand die geen geboortekaartje krijgt zou ik dan denken. Echt, ik verbaas me elke keer weer over hoe lomp sommige mensen kunnen zijn (Zowel naar mensen met kinderen, met kinderwens maar problemen als mensen zonder kinderwens).
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135817875
Wat een lullige reacties allemaal, ik ban dat soort mensen tegenwoordig zonder pardon uit mijn leven. Die kosten meer energie dan dat ze opleveren!

Mag ik me dan eindelijk hier ook melden? Na drie kwartier uitloop bij de verloskundige (ik stierf een duizend doden) een mooie echo en een kloppend hartje.
Vandaag precies tien weken en uitgerekend op 20 augustus *O*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_135818139
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:26 schreef Dyre het volgende:
Fijn van je zus GM. Moeilijk hoor zo'n situatie, maar gelukkig reageert zij er wel 'normaal' op :)

Ik heb 11 februari de termijnecho, 3 hele lange weken nog :P
Eerst niet hoor, maar tijd doet een hoop :)

Zaterdag geeft zus een fout feest voor dr 30e verjaardag, ik heb zo'n lol met n outfit maken! Ga als een "gabber" haar strak in n staart, maar dan ook een blauwe joggingbroek (zit gewoon t lekkerst :@ ) met roze shirt en ander roze jasje felroze beenwarmers, paarse niks, blauwe mascara en roze oogschaduw... :D

Hier 6 februari de termijn/12 wkn echo!
S. 2014
J. 2016
pi_135818153
Geppie gefeliciteerd!! *O*
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:40:46 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135818165
Wat goed, geppie! *O*
Gefeliciteerd en welkom :).
KuikenGuppy
pi_135818246
Lief broertje cyg! En welkom gep!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135818267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef geppie het volgende:
Wat een lullige reacties allemaal, ik ban dat soort mensen tegenwoordig zonder pardon uit mijn leven. Die kosten meer energie dan dat ze opleveren!

Mag ik me dan eindelijk hier ook melden? Na drie kwartier uitloop bij de verloskundige (ik stierf een duizend doden) een mooie echo en een kloppend hartje.
Vandaag precies tien weken en uitgerekend op 20 augustus *O*
*O* O+ 1 dag verschil tussen ons
S. 2014
J. 2016
pi_135818391
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

*O* O+ 1 dag verschil tussen ons
Ja haha dat weet ik al een week of 3 maar ik durfde me na die miskraam in september hier nog niet te vertonen. Maar ik lees wel al die tijd al mee, dus ik heb het idee dat ik jullie allemaal al vet goed 'ken' :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:43:36 #88
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_135818399
Geppie fijn! Gefeliciteerd!
pi_135818521
Bedankt voor het hartelijke welkom trouwens.
pi_135818692
Gefeliciteerd Geppie! *O*
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:55:52 #91
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135819498
Oh dat is dan wel weer fijn Nobono! Hoop dat jullie wat voorsprong hebben morgen! :D

Dyre; ja precies O+ Echt supergaaf. Zo leuk om daar zo'n goed gevoel over te hebben. ^^

Klaproos fijn dat alles goed was! O+

Jompels *O*

Ik was helemaal vergeten dat ik 21 weken ben vandaag :') Net nog ff snel een buikfoto gemaakt, hihi :+

Twink: oh had ik niet gezien :) Ja gaat prima! Ze blijft er goed in liggen. Pas 2 keer eruit gevallen volgens mij haha :+ En ze slaapt gewoon goed erin nu ze gewend is.. :)

Cygne omg wtf :o :N
Fijn dat jullie er iig samen goed over kunnen praten idd..

Geppie wat gaaf, gefeliciteeerd!! *O* Welkom!
Hihi leuk dat je hier al spiekt :D Nu moeten we jou nog leren kennen! :D ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_135819558
Geppie! *O*
Net belde schoonzusje ook nog eens. Dat ze soms best verdriet had maar dat dat echt los staat van hoe blij ze voor ons is. O+
pi_135819589
Geppie gefeliciteerd en welkom!
pi_135820071
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Nikki, lag je toevallig helemaal plat en recht achterover? Had ik ook toen ik bij de ortho te ver achterover in de stoel lag. Voelt inderdaad vervelend
Nou het hoofdeinde stond wel op 40-45 graden ofzo denk ik, dus niet helemaal plat. Maar het was echt het gewicht van de babies dat op mijn ader drukte. Gevolg was te weinig bloed naar mijn hoofd waardoor ik zo naar werd.

Geppie welkom. Gefeliciteerd! *O*
pi_135820732
Welkom Geppie! Wat een opluchting na de miskraam, super *O*

En Hobbes en Chanty goede echo's, wat goed! Wat heb je al (jongens/meisjes) Hobbes?

Nikki, ik heb tijdens m'n eerste zwangerschap met 36 weken ook tijdens een echo zo'n vervelende ervaring gehad. Het heeft te maken met afknelling van een belangrijke zenuw/bloedvat (jaja, klok/klepel ;) ). Edit: spuit 11! Op m'n zij liggen hielp idd!

Cygne, knap van je broer, schoonzus en jou om het bespreekbaar te houden!

En Nobono, succes vannacht of morgen!

Ik ga eens wat baby-gerelateerde todo-puntjes op m'n lijstje zetten! Kraamzorg, 20-weken echo, nog andere vroege actiepuntjes? En ik heb "last" van m'n buik, steken, borrels, ik denk nog een beetje m'n darmen en misschien ook al wat plaats maken? Gek hoe weinig herinneringen aan deze fase van m'n eerste zwangerschap er zijn blijven hangen, en ik schrijf ook niks op dus helaas...
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:12:47 #96
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_135820847
Marel ik heb 2 jongens, dus echt superleuk. Mijn hormonen kunnen helemaal los met het opruimen van alle jongensspullen. Ik heb alles bewaard en de jongste is ondertussen al ruim 3...
pi_135820927
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef Dyre het volgende:
T_A_P, wat grappig! Die imker is een ex-collega van mij :D Ik heb zijn verhaal nog helemaal niet voorbij zien komen, ik ga me er eens in verdiepen!
Oh echt! Haha wat grappig joh dat ie een oud-collega is van je! Vooralsnog is er al meer dan ¤ 1800,- opgehaald zodat de bijtjes voortaan vandalisme-loos kunnen leven O+ zo tof om te zien hoeveel mensen er zich voor inzetten.

Cygne, wat een kutreactie van je tante! Waar slaat dat op om dat te zeggen?! Hoe krijgt ze t haar bek uit. Ik zou die dus nooit meer willen spreken, alsof je zwanger raakt alleen maar om je broer te zieken?! Hoe ziek is zij dan wel niet om dat van je te denken.

Gm fijn dat er stapjes de goede richting in gaan tussen je zus en jou!

Nobono, veel succes morgen (en misschien wel eerder als de gel wat doet). Spannend he!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Take_A_Picture op 22-01-2014 21:34:00 ]
Tralalalaaa
pi_135821621
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef Hobbesje het volgende:
Marel ik heb 2 jongens, dus echt superleuk. Mijn hormonen kunnen helemaal los met het opruimen van alle jongensspullen. Ik heb alles bewaard en de jongste is ondertussen al ruim 3...
Dat dacht ik al, dat maakt het wel heel bijzonder (al is een 3 jongensgezin ook heel bijzonder, voor ik een discussie start ;) ). Roze, here you come!
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:27:21 #99
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_135822215
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef marel88 het volgende:

[..]

Dat dacht ik al, dat maakt het wel heel bijzonder (al is een 3 jongensgezin ook heel bijzonder, voor ik een discussie start ;) ). Roze, here you come!
Het maakte mij niet veel uit, maar ik had wel de hoop dat dit een meisje zou zijn aangezien we het hierbij willen houden. Versterking voor mij volgens de oudste... O+
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:59:30 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135824831
Bijgelezen maar ben de helft ook weer kwijt.

Cantare en hobbes ook een goede echo zag ik *O* en super tof een meisje voor hobbes en wat zie je de armpjes mooi op de foto :)

Nog heel veel sterkte voor cho :*

En nobono en vrouw: zet m op!

Iedereen die ik nu te kort doe sorry :*

Geppie welkom!

En cygne mijn mond viel gewoon open wat een reactie.... fijn dat je broer zoveel begripvoller is
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')