abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:50:01 #51
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135807748
Oh En! Proefdruk (digitaal) van het geboortekaartje binnen O+ Hij is zo gaaf! Wel wat kleine details die ik nog anders wil, maar ben echt in love O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_135808147
Jeej voor geboortekaartjes! *O*

Zand, das schrikken,does niet...

Kp, heb je die klusser gelijk een dweil gegeven?

Verder weet ik het niet meer, knuffels en kusjes voor wie ze wil en kan gebruiken :)

Ik heb vanmorgen plakplastic meegenomen bij de action om EINDELIJK iets te doen met onze kledingkasten.. Knapt nu al onwijs op! Moet alleen nog een x terug want ik heb te weinig rollen voor 2 jumbokasten! En in die ene wil ik een babymeuk voorraadplank maken
S. 2014
J. 2016
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:17:43 #53
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135808853
Natuurlijk gaat er niks in dit leven zoals je verwacht. VL moest wel even naar het ziekenhuis voor een CTG: Nou ja dan kun je ook net zo goed blijven, de meeste mogen straks weer naar huis dus we hebben weer plek. Gel erin en dan hebben we morgen hopelijk een stapje voor!

ohhhh...okay. Nou daar zitten we dan met z'n 2 in een ziekenhuiskamer....
pi_135808979
Spannend NBoNo, zet 'm op! *O*
(Nou ja, je vriendin dan ;))
Home is where the O+ is...
pi_135809018
Nobono en vrouw!
Nah.. daar gaan jullie dus, succes! *O*
pi_135809144
Ja hoor daar gaan jullie! Nog even en je bent papa nobono!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:26:04 #57
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_135809207
Heel veel succes Nobono! Ik wens jullie een prachtige geboorte toe!
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:28:58 #58
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135809319
Nou de verwachting is morgenochtend inleiden, maar ja wie weet door de gel nog spontaan!

maar bedankt in elk geval, we gaan het beleven.!
pi_135809357
Succes NoBoNo!
pi_135809629
Zet m op nobono!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135810208
Spannend NoBoNo! Zet hem op, lief zijn voor je vrouw! :*

En een meisje voor Hobbes *O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135811960
Chanty een goede echo *O* Geweldig hoe goed je al die ruggewerveltjes kan zien.
Een heel mensje zit er al in je O+

Burdie, fijn dat alle waardes goed waren en je mini het hartstikke goed doet! Jammer dat je er zelf niets van hebt gezien. Ook niet heel erg goed nagedacht dan van de VK dan, vroeg ze niet of je ook mee wilde kijken?

T_A_P, wat grappig! Die imker is een ex-collega van mij :D Ik heb zijn verhaal nog helemaal niet voorbij zien komen, ik ga me er eens in verdiepen!

Twinkle20, dat is niet fijn zeg... Gelukkig kan je op je werkplek afwisselen en ben je niet naar huis gestuurd om de rest van je zwangerschap op de bank te blijven liggen ;)

Klaproos, hoe was het bij de gyn?

Kim getverderrie, geweldig zo'n stagiaire :')

Hobbesje, een meisje!! *O* Wat leuk!

Enfermera helemaal in love met de proefdruk lees ik :D En dan is het nog maar digitaal, kan je nagaan hoe je je gaat voelen als dat kaartje in het echt door de bus valt ;)

NoBoNo, het gaat echt gebeuren! *O*

En ik ben zelf 9 weken vandaag *O*
maar het schiet allemaal niet op zeg, iedereen lijkt wel 2 keer sneller te gaan dan ik :')
pi_135812392
Lief dat je er even naar vraagt Dyre, gyn was goed. Geen suiker dus dat is fijn! Over 2 weken wel weer een groeiecho om te kijken of het nog steeds 'groot' is.
Als ze met de handen meten vinden ze het allemaal een normaal kind en bij die echo's is hij weer zo groot. Weten ze het zelf wel :? .
Achja, even die echo weer afwachten. Het kan zijn dat ik dan een medische indicatie krijg dus bij de gyn moet gaan lopen is de echo 'goed' dan mag ik bij de VK blijven lopen.

*O* voor je 19 weken! Goed dat je het zegt, ik ben precies 34 weken vandaag *O*

Kim is het al weer rustig in huis :*?

Spannend NoboNo!

Enf een proefdruk O+ !!

Verder alles vergeten :'), sorry!

Ik trakteer mezelf op pizza na zo'n lange vermoeiende dag, zinin :9
♥ J & S
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:03:07 #64
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_135812420
Nobono spannend! Hoop dat er snel wat actie komt. Niets vervelender dan wachten....

Hier ben ik helemaal blij met het kleine meisje. Mijn oudste ook en de jongste interesseert het nog niets geloof ik. Nu kan ik flink gaan opruimen (heb 3 jaar jongenskleertjes, beddengoed, omsslagdoeken en nog veel meer). Morgenvroeg maar eens foto's maken.
pi_135813008
Dyre ja hier schiet het voor mijn gevoel ook echt niet op. Ondanks dat ik het mega druk heb met huishouden/werk/social life etc.

Hobbesje een meisje!

Enf ik heb mijn geboortekaartje ook al in gedachten. Even kijken of ik een proefdruk kan regelen :)... fijn he als je dat ook weer af kunt strepen van het lijstje. Ik had de vraag ook al in het dreumestopic gesteld maar hoe vergaat het M in het grote bed?
pi_135814364
NoBoNo, wat een onverwachte wending :o :D veel succes!

Chanty en Hobbesje goede echo's, heel fijn!

Twinkle, wat balen van de ischias, een rotpijn is het. Fijn dat de fysio je wel wat verlichting kan geven.
pi_135815084
Ik heb vanmorgen ook een ritje ziekenhuis gedaan. Ik had ineens vocht en hoofdpijn gisteravond en vanmorgen zag ik twee keer sterretjes. Toen heb ik toch maar even gebeld just in case. Ik mocht gelijk langskomen. Urine schoon, bloeddruk prima, bloeduitslag is er nog niet en ook nog een tijdje aan de ctg gelegen.

Toen ik een minuut of 20 aan de ctg lag werd ik nog even niet goed. Ik was ineens helemaal zweterig en naar. Toen heb ik na een tijdje toch maar op het knopje gedrukt voor de verpleegster. :@ Toen ze binnenkwam zag ze gelijk dat ik niet oké was, helemaal wit weggetrokken, en mocht ik op mijn zij liggen. Dat knapte gelukkig heel snel op. Alleen waren toen de hartjes van de babies niet meer te vinden en hebben ze het na een tijdje porrelen maar opgegeven. :D De eerste 20 minuten was namelijk al gebleken dat alles oké was met de jongens.
Dit was wel een heel andere ervaring dan vorige keer in het ziekenhuis overigens. Een heel aardige verpleegster die alles goed uitlegde en me een heel fijn gevoel gaf. Als ik dit zo schrijf word ik er bijna emo van, zo kan het dus ook! Vrijdag heb ik reguliere controle, ik hoop dat dat ook weer een positieve ervaring wordt.

KP wat een rampenmannen in je huis. Succes met het weer aan kant krijgen van alles!

Ik las goede echo's voor Chanty en Hobbes. *O*

Nobono en vrouw succes! Spannend!

Momo lekker uitgeslapen! *O*

Enf wat fijn dat je een bijna af geboortekaartje hebt!

Klaproosss geen suiker. Goed nieuws!

Burdie fijn dat alles goed was met jou en mini!
pi_135815341
Chanty en Hobbesje, fijn!

NoBoNo, spannend.

Hier echt zo'n achterlijke reactie gehad op ons nieuws. Van mijn peettante die altijd loopt te roepen dat ik soort van haar dochter ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:r
pi_135815491
Naja cygne! }) ik word gewoon plaatsvervangend kwaad!

Oh Nikki, nare ervaring. Ondanks lieve verpleging. Gelukkig alles ok!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135815744
:o Nouja Cygne!
pi_135815920
Wat een ongelofelijke lompe en botte reactie van je peettante Cygne. Ik zou heel erg snel klaar zijn met zo iemand :X

Ik snap het verhaal rondom je broer ook wel hoor, maar kan ze dan niet een andere reactie opbrengen? 'Wat ontzettend leuk voor jullie!! Jammer he dat het bij je broer nog niet zo goed wil lukken, we gunnen het hen natuurlijk ook zo graag'
Is al hééél anders....
pi_135816242
Ze deed het overkomen alsof ik het doe om mijn broer te pesten.
Broer belde me vanavond nog, dat hij zelf ook graag wilde maar bovenal blij is en dat ik het ook niet kan helpen dat het bij hun niet zo lukt. Gelukkig kunnen we daar goed over praten samen.

En als tante nog een zo'n opmerking maakt hij haar wel even uitlegt dat ze niet zo tegen zn zusje mag doen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:18:40 #73
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_135816626
Nouja zeg wat een reactie Cygne....! Niet leuk. Alsof jij geen kinderwens mag hebben omdat het bij je broer niet wil lukken....
Wel fijn dat je broer er goed met je over kan praten.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:22:28 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135816852
Wat lomp Cygene -O-.
KuikenGuppy
pi_135816894
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef Cygne het volgende:
Chanty en Hobbesje, fijn!

NoBoNo, spannend.

Hier echt zo'n achterlijke reactie gehad op ons nieuws. Van mijn peettante die altijd loopt te roepen dat ik soort van haar dochter ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:r
Zo dan!!! :( wat een kutreactie!!

Hier wordt mijn zwangerschap vooral genegeerd door sommige mensen die heel dicht bij mn zus staan, maar goed die mafklapper die dat doet, probeert al jaren mijn plaats van zus in te nemen :') # persoonlijke irritatie :@

Ik heb gelukkig een goed gesprek gehad met mijn zus, en hoewel ze het heel moeilijk heeft en vind, maakt ze uk ook wel zelf bespreekbaar... Het begin is er :)

Oh en sinds ik heb gedroomd over een meisje wil ik weten wat ik aan het bakken ben... :@

Dyre, langzaam he die eerste weken... Wanneer heb je weer controle?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')