Ik heb vanmorgen ook een ritje ziekenhuis gedaan. Ik had ineens vocht en hoofdpijn gisteravond en vanmorgen zag ik twee keer sterretjes. Toen heb ik toch maar even gebeld just in case. Ik mocht gelijk langskomen. Urine schoon, bloeddruk prima, bloeduitslag is er nog niet en ook nog een tijdje aan de ctg gelegen.
Toen ik een minuut of 20 aan de ctg lag werd ik nog even niet goed. Ik was ineens helemaal zweterig en naar. Toen heb ik na een tijdje toch maar op het knopje gedrukt voor de verpleegster.

Toen ze binnenkwam zag ze gelijk dat ik niet oké was, helemaal wit weggetrokken, en mocht ik op mijn zij liggen. Dat knapte gelukkig heel snel op. Alleen waren toen de hartjes van de babies niet meer te vinden en hebben ze het na een tijdje porrelen maar opgegeven.

De eerste 20 minuten was namelijk al gebleken dat alles oké was met de jongens.
Dit was wel een heel andere ervaring dan vorige keer in het ziekenhuis overigens. Een heel aardige verpleegster die alles goed uitlegde en me een heel fijn gevoel gaf. Als ik dit zo schrijf word ik er bijna emo van, zo kan het dus ook! Vrijdag heb ik reguliere controle, ik hoop dat dat ook weer een positieve ervaring wordt.
KP wat een rampenmannen in je huis. Succes met het weer aan kant krijgen van alles!
Ik las goede echo's voor Chanty en Hobbes.

Nobono en vrouw succes! Spannend!
Momo lekker uitgeslapen!

Enf wat fijn dat je een bijna af geboortekaartje hebt!
Klaproosss geen suiker. Goed nieuws!
Burdie fijn dat alles goed was met jou en mini!