quote:
Ja, er is ook nog een real lifequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Megalokpost:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.
[..]
[..]
Ook dat nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waarom niet in Euro?
Huobi/BTCChina handelt toch in Yuan.
en lang niet iedereen handelt in BTC, maar ook in LTC etc om de vergelijking maar te trekken.
Of een exchange opgaat zal aan vele andere dingen liggen, dan een fiatcurrency, die voor ons Europeanen weer lastiger is zoals de US$ qua transacties
Je bent van je zolderkamer af geweest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Ja, er is ook nog een real lifeklinkt eng ik weet het
.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je bent van je zolderkamer af geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg jij een ''quote'' notificatie als ik jouw quote in een spoiler plaats?Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg jij een ''quote notificatie'' wanneer ik jouw quote in een spoiler plaats?Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef GTAnoob het volgende:
Volgens mij niet, maar FOK! doet de afgelopen 2 weken sowieso al heel raar bij mij. Ik krijg wel vaker geen notificaties en vervolgens krijg ik er ineens 8 tegelijk van quotes van uren terug, waar ik dan ook al lang op heb gereageerd enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg jij een ''quote'' notificatie als ik jouw quote in een spoiler plaats?Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Hmm oke, wou dat even weten voor mijn projectje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar FOK! doet de afgelopen 2 weken sowieso al heel raar bij mij. Ik krijg wel vaker geen notificaties en vervolgens krijg ik er ineens 8 tegelijk van quotes van uren terug, waar ik dan ook al lang op heb gereageerd enzo.
Heb ik daarstraks geen last van gehad (quote iemand in een vorig topic)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Hmm oke, wou dat even weten voor mijn projectje.
Krijg je een quote notificatie wanneer je gequote wordt in een nieuw topic?
Als het fatsoenlijk werkt wel jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Hmm oke, wou dat even weten voor mijn projectje.
Krijg je een quote notificatie wanneer je gequote wordt in een nieuw topic?
Ligt het niet aan pop-up blockers, tracking filters?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Als het fatsoenlijk werkt wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ligt het niet aan pop-up blockers, tracking filters?
Valt me op, dat ik die "quote notificaties" soms ook laat krijg en vaak als ik de volgende dag inlog (een hele rits van die notificaties boven mekaar)
Reageer een hierop, dan ga ik even in een ander topic lurken/baggeren
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik had een notificatie
En dan zo'n kutfoto![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:54 schreef Maxbet het volgende:
Bitonic gaat een Nederlandse/Europese exchange beginnen en willen een vergunning van de Nederlandse Bank daarvoor
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #76 | Uprising! (maar dan bijna)
Supernieuws.quote:
Het zal ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
10x raden wie bl33p.nl geregistreerd heeft...![]()
*reageert*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ligt het niet aan pop-up blockers, tracking filters?
Valt me op, dat ik die "quote notificaties" soms ook laat krijg en vaak als ik de volgende dag inlog (een hele rits van die notificaties boven mekaar)
Reageer een hierop, dan ga ik even in een ander topic lurken/baggeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |