Nee klinkt leuk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja klinkt heel stom misschien maar mijn vriend en ik zouden ooit weleens een camping willen beginnen.
B&B is ook heel vet. maar camping lijkt me ook wel leuk. Hondvriendelijk klein kinderboerderijtje erbij. met hertjes, shetlandpony's, schaapjes, geitjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee klinkt leuk!
Wij een strandtent of zo'n zaak waar je lekkere broodjes kunt eten :p
Of een B&B ofzoiets
Ah dat klinkt wel heel leuk ja ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
B&B is ook heel vet. maar camping lijkt me ook wel leuk. Hondvriendelijk klein kinderboerderijtje erbij. met hertjes, shetlandpony's, schaapjes, geitjes![]()
ooit ooit
Zal het laten weten.. zodra ik de staats gewonnen heb.. (Moet ik eerst aan mee gaan doen dan^^)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ah dat klinkt wel heel leuk ja ^^
Laat het maar weten wanneer hij geopend is, dan kom ik wel langs
Waar dan ergens?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
B&B is ook heel vet. maar camping lijkt me ook wel leuk. Hondvriendelijk klein kinderboerderijtje erbij. met hertjes, shetlandpony's, schaapjes, geitjes![]()
ooit ooit
Brabant dat sowieso. Waar ergens is lastig je hebt hier veel mooie gebieden. maar ik denk ergens in de Peel of in de Meierij.quote:
Ik zou met m'n camping naar 't zuiden gaan. Lijkt me veel makkelijker qua klanten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Brabant dat sowieso. Waar ergens is lastig je hebt hier veel mooie gebieden. maar ik denk ergens in de Peel of in de Meierij.
ja is hard werken dat zeker maar het lijkt me gewoon zo tof. Ik werk echt heel graag met mensen. En wat bedoel je met het zuiden. Frankrijk ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou met m'n camping naar 't zuiden gaan. Lijkt me veel makkelijker qua klanten.
Camping is wel veel werk voor weinig geld denk ik hoor
Ja, of spanje. Maar emigreren is ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja is hard werken dat zeker maar het lijkt me gewoon zo tof. Ik werk echt heel graag met mensen. En wat bedoel je met het zuiden. Frankrijk ofzo?
Veel werk zeker, weinig geld? Als je een goedlopende camping hebt echt niet! Zat afgelopen jaar op een camping, eigenaresse had een bak van een huis, oprijlaan van 50m.. Ik dacht, ik word camping eigenaar.. Maarja toch niks voor mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou met m'n camping naar 't zuiden gaan. Lijkt me veel makkelijker qua klanten.
Camping is wel veel werk voor weinig geld denk ik hoor
Als ik al emigreer is het naar Engeland of Zweden. maar ik denk dat ik gewoon lekker hier in Brabant blijf hangen. En ik denk dat als je het goed aanpakt je het hier ook wel red. Zoveel hondvriendelijke campings zijn er bijvoorbeeld al niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, of spanje. Maar emigreren is ook weer zo wat.
Alle eigen zaken die goed lopen leveren op het algemeen veel op. Maarja, dan moeten ze wel eerst goed lopen. En dat duurt wel eventjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef J03llV het volgende:
[..]
Veel werk zeker, weinig geld? Als je een goedlopende camping hebt echt niet! Zat afgelopen jaar op een camping, eigenaresse had een bak van een huis, oprijlaan van 50m.. Ik dacht, ik word camping eigenaar.. Maarja toch niks voor mij
Eerste jaren leg je alleen maar geld bij. je moet dag en nacht klaar staan voor je gasten. En heel leuk die huizen enzo maar vaak staan die op naam van het bedrijf. Als je dus over de kop gaat ben je je huis ook kwijt. of je moet al een behoorlijk kapitaal hebben gehad om mee te starten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef J03llV het volgende:
[..]
Veel werk zeker, weinig geld? Als je een goedlopende camping hebt echt niet! Zat afgelopen jaar op een camping, eigenaresse had een bak van een huis, oprijlaan van 50m.. Ik dacht, ik word camping eigenaar.. Maarja toch niks voor mij
18-135 L lens?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe staat de 18-55 versie 2 tov de 18-135 van canon?
is die er ook? Ik bedoel die vervanger van de kitlens zegmaarquote:
Nee, is er niet. De 18-55 schijnt ietsie pietsie beter te zijn, maar veel zal het niet uitmaken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is die er ook? Ik bedoel die vervanger van de kitlens zegmaar
18-135 heeft veel paarse randjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yup, L versie is er ook, wss ook beduidend beter dan de 18-55quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef J03llV het volgende:
Yup, L versie is er ook, wss ook beduidend beter dan de 18-55
http://www.dpreview.com/forums/thread/3200737
...
Nice! Wat is dat er voor een?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn ene tweewieler:
[ afbeelding ]
[...]
Oud barrel hoor. 80 mm voorvering, xt derrie's, rest deore. Shifters weet ik nie. Wielen zijn ook prut. Ik heb 'm om af en toe te MTB'en. En zo af en toe over het strand. Wil eigenlijk een betere fiets en een losse strandfiets, maja, mijn portomonee is van uienleer gemaakt want elke keer als ik 'm open doe springen de tranen me in mijn ogen.quote:
Strafregels:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef J03llV het volgende:
Realiseer me nu pas dat die TS een DIY red ring heeft gemaakt![]()
Excuus KV
Aha, ben niet van de canon dusjaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Strafregels:
Er bestaan geen L-lenzen met een EF-S vatting
Hahaha, uienleer. Tja, het is soms een beetje behelpen. Wel ideaal dat je naar het strand kunt! Moet ik een uur voor rijden, minimaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oud barrel hoor. 80 mm voorvering, xt derrie's, rest deore. Shifters weet ik nie. Wielen zijn ook prut. Ik heb 'm om af en toe te MTB'en. En zo af en toe over het strand. Wil eigenlijk een betere fiets en een losse strandfiets, maja, mijn portomonee is van uienleer gemaakt want elke keer als ik 'm open doe springen de tranen me in mijn ogen.
Op de MTB ik ~50 minuten denk ik. 20 km. Misschien iets minder. Afhankelijk van 't weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:04 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Hahaha, uienleer. Tja, het is soms een beetje behelpen. Wel ideaal dat je naar het strand kunt! Moet ik een uur voor rijden, minimaal.
Al eens geprobeerd je nick in het Cyrillisch te schrijven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die van mij als Ks. Ksoeria
Ooit bedacht door een ex vriendje als nickname voor RunescapeOmg...
Tijd voor een nieuwe nickname eigenlijk
Cyrillisch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd je nick in het Cyrillisch te schrijven?
Die Amsterdamse bakquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn ene tweewieler:
[ afbeelding ]
En de andere
[ afbeelding ]
Al zitten er op mijn racefiets nu wel andere wielen en een ander zadeltasje.
Wat is mijn nickname in het Cyrillisch dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het schrift dat in Rusland, Bulgarijė, Oekraļne, Serviė en nog wat plekken wordt gebruikt.
Lees ik nu pas. RS heb ik ook nog gespeeld vroeger. Schijnt tegenwoordig helemaal dood te zijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die van mij als Ks. Ksoeria
Ooit bedacht door een ex vriendje als nickname voor RunescapeOmg...
Tijd voor een nieuwe nickname eigenlijk
Heb dat ooit ook nog gespeeld ja.. Was er waardeloos in dat wel ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees ik nu pas. RS heb ik ook nog gespeeld vroeger. Schijnt tegenwoordig helemaal dood te zijn?
Volgens mij valt het wel mee. Mijn ex vriendje speelt het nog steeds haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees ik nu pas. RS heb ik ook nog gespeeld vroeger. Schijnt tegenwoordig helemaal dood te zijn?
Ik nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb dat ooit ook nog gespeeld ja.. Was er waardeloos is dat wel ^^
Ik ook. En 138 cmbquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee. Mijn ex vriendje speelt het nog steeds haha.
Het is wel erg veranderd hoorde ik.
Goede oude tijden![]()
Ik was zelfs member
Jij was een van die mannetjes waar ik het altijd tegen moest afleggen zeker ^^quote:
Heb helaas geen cyrillisch toetsenbordquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat is mijn nickname in het Cyrillisch dan?
Nice haha!quote:
Ik deed veel visjes vangen en bakkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice haha!
Ik weet het niet eens meer johWeet wel dat ik achter elkaar woodcutting deed. En die pijlen maken vond ik leuk
Sja, op zich lijk ik ook wel beetje autist, in dat opzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |