Dat vindt Mexicanobakker extreem grappige humor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:19 schreef Pascalus het volgende:
Waarom staat er perziksap van Basten in de OP?
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:32 schreef Seam het volgende:
krijgen we nu trouwens 2x per week voetbalvrienden?
Aparte show op prime time zou een geduchte concurrent zijn van DWDD.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voetbalvrienden zijn helemaal the man, die moeten gewoon vijf keer per week op tv.
Kinderachtig gedrag ja. Net als dat perziksapquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom staan Doublepain en gouden cockring in de OP?
De Televisierring is een cockring. Die grap werd eens door Derksen en Gijp gemaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom staan Doublepain en gouden cockring in de OP?
Topshowtje iwaniusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef Iwanius het volgende:
Middag VI fetisjen. Zin in vanavond? Met Boskamp vanavond is het altijd lachen en meppen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat doet dat jongetje op het veld?
Humor van de bovenste plank.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vindt Mexicanobakker extreem grappige humor.
Net als sinaasappels.
nou nouquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nemeth is een doorgedraaide randdebiel.
Dat was Genot van Rickyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een leuk liedje was dat. Weet iemand van wie dat oorspronkelijk is? En hoe het heet?
quote:
Ja maar die is een beetje de weg kwijt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef Gramulanion het volgende:
Littlerabbit zat hier nog paniek te zaaien om die foto.
Ik denk dat Feyenoord per positie beter ontwikkeld is dan Ajax. PSV wellicht niet, maar ik snap die gedachte.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoord en PSV geen minder materiaal.
Theo is een betere uitspraak dan Teljo hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teljo is gewoon goed uitgesproken, in plaats van Theo.
In de tweede helft inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord werd volledig overklast door Ajax.
Ja, de tweede helft van de eerste helft idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de tweede helft inderdaad.
Slecht gekeept van Mulderquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
wel een knappe gol van serero, lastig om 'm nog tussen z'n benen door te prikken.
Als De Boer in een commercial meedeed, vond je het zeker hartstikke grappig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:00 schreef TC03 het volgende:
Snap het gezeur over die reclames nooit zo. Lekker boeiend.
Of een keeper die door Ajax is uitgekotst omdat hij te klein was.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
Mulder is een waardeloze keeper inderdaad.
Ze kunnen beter een keeper nemen die door Ajax is opgeleid.
Uitgekotst of gewoon niet goed genoeg bevonden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Of een keeper die door Ajax is uitgekotst omdat hij te klein was.
Waarom hebben jullie dan die IJslander in de spits?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uitgekotst of gewoon niet goed genoeg bevonden?
Goed gezien trouwens, Cillessen is veruit de beste keeper van de Eredivisie en als je op een positie het beste bent van de Eredivisie dan hoor je bij Ajax te spelen.
Marsman is beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed gezien trouwens, Cillessen is veruit de beste keeper van de Eredivisie en als je op een positie het beste bent van de Eredivisie dan hoor je bij Ajax te spelen.
Het lukt niet altijd om op elke positie de beste speler te hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dan die IJslander in de spits?
quote:
Waarom speelde Strootgod dan bij PSV?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serano is beterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom speelde Strootgod dan bij PSV?
xdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gods of the arena en blood and sand hebben ze al uitgezonden hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:04 schreef superniger het volgende:
4 jaar later pas beginnen met Spartacus uitzenden
Het is toch pauze.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt JR, hier zaten we allemaal op te wachten.
Heb je deze zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent dus niet bekend met het verhaal van Lamprou waarom hij zo'n hekel aan Ajax heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee idd, maar gelukkig dat het niet geeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij bent dus niet bekend met het verhaal van Lamprou waarom hij zo'n hekel aan Ajax heeft.
Geeft niet hoor.
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha. Gewoon hetzelfde verhaal dus.quote:'Toen was ik dertien jaar. Er werd gezegd dat mijn lengte de reden was, later hoorde ik dat er ook andere redenen waren. Maar het klopt dat ik al jaren hoor dat ik te klein ben voor een keeper. Zelf maak ik er nooit zo’n punt van, want dat heeft geen zin. Ik kan er tóch niks aan veranderen. God heeft bepaald dat ik zo groot ben als ik ben, dus moet ik mijn lengte compenseren met mijn sprongkracht. De komende tijd wil ik laten zien dat ik goed genoeg ben voor Feyenoord 1.'
Nic0 Dijksh00rnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/i(...)uwig-sesamstraat.htm
Beste. Column. Ooit.
Je mist nog het stukje dat Ajax hem liet vallen toen hij alleen nog maar Grieks sprak en geen huis had in Nederland.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha. Gewoon hetzelfde verhaal dus.
En voor Feyenoord 1 is hij te kleinGoed gezien dus.
Vengeance is van 2012...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:04 schreef superniger het volgende:
4 jaar later pas beginnen met Spartacus uitzenden
Oh ja, want Ajax is een liefdadigheidsinstelling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je mist nog het stukje dat Ajax hem liet vallen toen hij alleen nog maar Grieks sprak en geen huis had in Nederland.
quote:
Nee, maar Ajax haalde hem wel naar Nederland.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want Ajax is een liefdadigheidsinstelling.
[..]
Over 11 gesproken..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Kantinehelden was beter. Nu heb je 11 kantinehelden tegelijk
Zou een prima invulling zijn.quote:
Nee, ik ben niet zo hypocriet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als De Boer in een commercial meedeed, vond je het zeker hartstikke grappig.
Ja en in de topsport werkt het zo dat wanneer je niet goed genoeg bent je ook geen contract krijgt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, maar Ajax haalde hem wel naar Nederland.
Zou prachtig zijn inderdaad, maar nu heeft dat hele item dus helemaal geen functie meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou een prima invulling zijn.
Tien seconden Leo Driessen laten zeiken en dan gewoon doorgaan met het showtje.
Nee jouw argumenten zijn geweldig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je het afkapt zodra je geen argumenten meer hebt.
Dat had je kunnen aantonen met een inhoudelijke reactie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee jouw argumenten zijn geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |