Heb je zijn taaltje al belachelijk gemaakt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:54 schreef Tem het volgende:
Er zit hier iemand uit Limburg, ook niet boffen.
daar ging het echter niet over, zou dus een vreemde vraag zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Het referendum over de EU grondwet was ook vreemd.. niemand wist wat dat nou eigenlijk inhield.
Als ze de vraag hadden gesteld Wilt u één europese munteenheid ? Of wilt u dat 13 oost-europese landen lid van de europese unie worden ? Dat was beter geweest.
Ik vraag steeds of hij het kan herhalen aangezien ik het niet goed kan verstaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je zijn taaltje al belachelijk gemaakt?
Vorige week van die figuren bij de Rijdende Rechter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je zijn taaltje al belachelijk gemaakt?
ja, referenda over zaken die complexer zijn dan het type wipwap in een speeltuin zijn niet overdreven zinvol.quote:
noem je de PVV nu nazi's?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:12 schreef arjan1112 het volgende:
Het is normaal om Limburgers, Twentenaren en dergelijke te beledigen; maar als je dat ook doet met iemand uit Pakistan ben je een nazi
Democratie is sowieso niet overdreven zinvol, eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ja, referenda over zaken die complexer zijn dan het type wipwap in een speeltuin zijn niet overdreven zinvol.
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorige week van die figuren bij de Rijdende Rechter.
Teletekst 888 kon het ook niet volgen.
Dit is echt gebeurd.
maar dat bedoel ik wel. Als het iets complexer wordt is een simpele JA/NEE vraag al ongeschikt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:16 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dat bedoel ik nou ook weer niet.
Gewoon een duidelijke vraag.
Niet bent u ervoor om 273 verdragen te wijzigen.
Die waren goed te verstaan, het was de aflevering hiervoor, ergens in Papendrecht of Dordrecht heb je een soort boerse wijk met bomen en alles en een onverstaanbaar accentquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1390514
Mr. Frank Visser gaat naar Limburg. Tien jaar ruzie....dat is voor de families Hornesch en Kusters de bittere realiteit. Ze maken elkaar uit voor NSB'er en mongool.
Ik verstond die Limburgers ook niet altijd, daar had ik wel ondertiteling bij kunnen gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:12 schreef arjan1112 het volgende:
Het is normaal om Limburgers, Twentenaren en dergelijke te beledigen; maar als je dat ook doet met iemand uit Pakistan ben je een nazi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |