Vertel!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
Utopianen worden allemaal Rienkianen. Iemand wel eens gehoord van Jim Jones en Jonestown?
Ongehoorzaam je stem zettenquote:
De Heere weet haar Redenen natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ook maar denk dat ze er gewoon maling aan heeft
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel hebben ze vandaag verdiend, trouwens?
- een paar 100quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat Andrea nu in de zenderkamer zit na de uitzending van Shownieuws.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Sekte, klaarquote:
Wat boeit datquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ook erg laag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest toch dat die dochter nu overal komt opdraven ook geil op publiciteit
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.quote:
Ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor het is weer spannend en wie heeft er dan Avonddienst?! Nou nou! (: Grrrrr
Op de SBS manier: het budget heeft een negatieve daling vandaag... (lees: Paul's motto: een dag niet besteld is een dag niet geleefd)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
min 3quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.
Tijdens de aftiteling.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.
Ehm.......quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer, ze krijgt er zelf niet van mee helaasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh, heilige Andrea krijgt er zometeen van langs bij Blvrd door haar échte dochter.
Utopia camera vrouw. Heel vervelendquote:
Eén troost. Je kunt later gewoon de 25 COSsen teruglezen dan ben je weer helemaal op de hoogtequote:
Wijkverpleging.quote:
Huilt!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eén troost. Je kunt later gewoon de 25 COSsen teruglezen dan ben je weer helemaal op de hoogte
Die heeft de uitzending van SBS zitten kijken, ik ben benieuwd hoe ze dat verwerkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Andrea is al ff achter zegt Lot, zolang ben ik er nooit
Klopt dit?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
Kun je niet zeggen dat 15 mensen met verhoogde kans op besmetting met meerdere ziektes en zeer slechte hygiëne jou aandacht meer nodig hebben?quote:
staat in haar massage kamerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heeft de uitzending van SBS zitten kijken, ik ben benieuwd hoe ze dat verwerkt.
Misschien wordt ze wel ingelicht over de ontwikkelingen omtrent haar dochter!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
Ja hoor. Er lopen 15 man rond, je mist er niet snel 1.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
ja ik wil ook wel ff zien hoe ze terug komt, die duikt dr bed in met de slaapzak over dr kopquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heeft de uitzending van SBS zitten kijken, ik ben benieuwd hoe ze dat verwerkt.
Nee, ze staat al een paar uur Aike te masseren achter dat doek volgens mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
Jim in beeld??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is deze? Suddenly kleur correctie.
Ze is al een treetje hoger hoor ONS Yvonne, ze zit in de eindredactie en bepaald wie er wieberen moet of wie er niet wieberen gaatquote:
Zo live contact met Albertquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
jammer, maar ik neem aan dat ze het wel te horen krijgt, ik bedoel zoiets hou je toch niet achter ..... neem ik aan.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |