Ik weet niet, ik zal het aan mijn vrienden vragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Buurpoes het volgende:
De meeste mannen willen dat volgens mij niet. Dus nee, ik heb er geen ervaring mee.
quote:
Wel is geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef Jehuty het volgende:
[..]
Dit, hoewel ik er zelf geen behoefte aan heb.
Goede vraag, maar nee. In dat geval zeg ik dan ook niet nooit. Ik kan echter nu niet voorspellen hoe mijn seksleven er uitziet met een volgende vriendin. Op dit moment zie ik het echter niet snel gebeuren.quote:
het is gevraagd, maar ik zie het niet zitten,dus nee nooit geprobeerd. maar als jij het zo geweldig vondt, blijven vingerenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef Jehuty het volgende:
[..]
Dit, hoewel ik er zelf geen behoefte aan heb.
Wat ook lekker is, is deepthroaten en ruig pijpen terwijl je zijn anus vingert (wederom met glijmiddel).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Buurpoes het volgende:
De meeste mannen willen dat volgens mij niet. Dus nee, ik heb er geen ervaring mee.
Het is je gevraagd? Doen man! Weer is wat nieuws. Maar alleen anaal is saai dus zorg dat je er wat bij hebt zoals gepijpt worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:55 schreef detandenfee het volgende:
[..]
het is gevraagd, maar ik zie het niet zitten,dus nee nooit geprobeerd. maar als jij het zo geweldig vondt, blijven vingeren
Dat dacht ik ook altijd, maar ervaring is heel belangrijk in dit geval. Het blijkt gewoon erg lekker te zijn, en ik ben vast niet de enige die er zo over denktquote:
Ditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Xaryna het volgende:
Leuk om te doen, om hem te zien genieten. Ik vind het ook zeker jammer als een partner het niet eens voorzichtig zou willen proberen.
Ze kan je natuurlijk ook pakken met een voorbinddildo en dan terwijl jij op je rug ligt met je zak spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin melkt regelmatig mijn prostaat terwijl ze me aftrekt en ik vind het zeer lekker als ze het doet. Meestal gaat het gepaard met het bevel dat ik zo hard mogelijk voor haar moet spuiten
En toen werd het topic een beetje gay.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ze kan je natuurlijk ook pakken met een voorbinddildo en dan terwijl jij op je rug ligt met je zak spelen.
(heb ik nooit gedaan overigens)
Dat is echt onzinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En toen werd het topic een beetje gay.
Het is toch ook niet "gay" om een vrouw anaal te nemen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt het door!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet zo gek dat het voor de man fijn voelt, gezien de prostaat daar in de buurt zitMannelijke G-spot enzo
Dat vind ik eerlijk gezegd blijk geven dat die man weinig durf heeft en niet creatief is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Xaryna het volgende:
Leuk om te doen, om hem te zien genieten. Ik vind het ook zeker jammer als een partner het niet eens voorzichtig zou willen proberen.
Open-minded vrouwen, top!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Dit
Lijkt ook nogal een taboe onderwerp dit, terwijl veel mannen (en vrouwen) het lekker vinden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, want dat is de anus van een vrouw en niet van een man?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:02 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het is toch ook niet "gay" om een vrouw anaal te nemen?
Ja, en als je in je kont genomen wordt door een vrouw ben je toch ook niet gay. Je wordt immers in je kont genomen door een vrouw en niet door een man, en je ziet nog steeds het vrouwenlichaam waar je opgewonden van wordt en niet een mannenlichaam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee, want dat is de anus van een vrouw en niet van een man?
Een dildo is toch een replica van een mannenlul (pleonasme) of niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, en als je in je kont genomen wordt door een vrouw ben je toch ook niet gay. Je wordt immers in je kont genomen door een vrouw en niet door een man, en je ziet nog steeds het vrouwenlichaam waar je opgewonden van wordt en niet een mannenlichaam.
Het gaat niet om de vorm maar puur om de anale stimulatie, het is niet dat een hetero man opgewonden raakt van een penisachtig voorwerp. En zelfs dan is het nog nep natuurlijk en wel wat anders dan een echte lul.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Een dildo is toch een replica van een mannenlul (pleonasme) of niet?
Ik vind overigens dat je wel heel erg pro dit onderwerp bent. Als je bij elk tegengeluid een weerwoord wilt geven dan moet je mijns inziens een stelling deponeren in plaats van een open vraag stellen wat men ervan vindt...quote:
Je kunt zeggen dat je het niet lekker vindt, dat je het vies vindt of dat je benieuwd bent naar hoe het voelt maar het nog niet geprobeerd hebt. Of dat je het niet ziet zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef All-out het volgende:
Het werd laatst bij mij gedaan, erg gevoelig en ik heb nog wat tijd nodig om eraan te wennen. Ik vind het wel erg geil om een vrouw zo te verwennen, maar bij mezelf ben ik bang dat het misschien niet schoon is en ik ervaar m'n anus sowieso nog niet echt als aantrekkelijk..
Bij (mooie) vrouwen is natuurlijk altijd alles schoon en fris en sexy
[..]
Ik vind overigens dat je wel heel erg pro dit onderwerp bent. Als je bij elk tegengeluid een weerwoord wilt geven dan moet je mijns inziens een stelling deponeren in plaats van een open vraag stellen wat men ervan vindt...
Succes!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef MilkTea het volgende:
Mijn vriendin drukt er wel eens tegenaan, misschien klein stukje erin verder niet. Voelt goed en zal zeker niet uitsluiten ooit verder te gaan
Dus de anus van de hetero man is gay als er een vrouw aan zit?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee, want dat is de anus van een vrouw en niet van een man?
Ik vond het pas gay worden toen ze over voorbinddildo begonquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus de anus van de hetero man is gay als er een vrouw aan zit?
Neh, ik kan me ergens wel voorstellen als je een beetje narrow-minded bent dat je dat ermee associeert, maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op en is een voorbinddildo ook geenzins gay.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vond het pas gay worden toen ze over voorbinddildo begon![]()
Dat is gay
Ik heb geen kutje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vond het pas gay worden toen ze over voorbinddildo begon![]()
Dat is gay
Uitgeprobeerd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Buurpoes het volgende:
Dit ja, wtf man. Wordt je niet gewoon liever door een gast of tranny gepakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje onzeker over je eigen geaardheid of mannelijkheid zeker?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit ja, wtf man. Wordt je niet gewoon liever door een gast of tranny gepakt?
Dit ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Moira. het volgende:
Op het moment dat de man die daar genot in ervaart gewoon hetero is (dus geen mannenlul in zijn kont wil) en dit ook laat doen door een vrouw (zijn vriendin waarvan hij heel veel houdt, bijvoorbeeld) is er echt op geen enkele manier iets gays aan te bedenken
Neehoor, ben gewoon graag de dominante in bed en mezelf opstellen als onderdanig door me in mijn reet te laten neuken past daar niet bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Beetje onzeker over je eigen geaardheid of mannelijkheid zeker?
Of durf je jezelf gewoon niet onderdanig op te stellen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Neehoor, ben gewoon graag de dominante in bed en mezelf opstellen als onderdanig door me in mijn reet te laten neuken past daar niet bij
Ze durven het alleen niet toe te gevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Lovefoxxy het volgende:
Wel veel views dit topic, blijkbaar vinden mannen het toch wel interessant.
Klopt en dan is een vingertje ruim voldoende.. Het is nog geen gapend gat waar een vinger niet meer voldoende is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Of durf je jezelf gewoon niet onderdanig op te stellen?
Ik ben ook dominant hoor maar af en toe de rollen om draaien is toch ook leuk?
Jawel, want stiekem wil ze een piemel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Lovefoxxy het volgende:
Dit ja.
Als een lesbische zich door een andere vrouw laat nemen met een strap-on betekent dat toch ook niet dat ze opeens hetero is?
Klopt, ik ben dan ook nog nooit in mijn anus genomen met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt en dan is een vingertje ruim voldoende.. Het is nog geen gapend gat waar een vinger niet meer voldoende is.
en dit:
Facesitting Fetish
Het kan altijd extremer.. Maar als je het zover laat komen, kan je toch niet meer van "Normale"seks genieten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan ook nog nooit in mijn anus genomen met een voorbinddildo.
Maar dat is nog niet zo extreem, het kan nog stukken extremer
Ik kan wel wat extreme voorbeelden opschrijven maar ik doe het maar niet...
Geen idee, moet je aan die SM lui vragenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het kan altijd extremer.. Maar als je het zover laat komen, kan je toch niet meer van "Normale"seks genieten?
Lesbo's walgen van piemels. Maar om lekker klaar te komen vinden ze het fijn om een dildo/ander speeltje in hun kut te hebben (daar zit hun g-spot).quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jawel, want stiekem wil ze een piemel.
Je bent gewoon een verkapte homo/bi als je aan dit soort dingen denkt...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ze kan je natuurlijk ook pakken met een voorbinddildo en dan terwijl jij op je rug ligt met je zak spelen.
(heb ik nooit gedaan overigens)
Ik ben hetero en ik walg ook niet van piemels....quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lesbo's walgen van piemels. Maar om lekker klaar te komen vinden ze het fijn om een dildo/ander speeltje in hun kut te hebben (daar zit hun g-spot).
Dan wil ze toch niet stiekem een piemelZe wil gewoon iets in d'r kut, maar geen mannenlul.
Voor mannen is het fijn om iets in hun kont te hebben dat hun prostaat stimuleert (daar zit hún g-spot, waardoor ze een heftiger orgasme krijgen), maar een mannenlul hoeven ze niet.
Zijn mensen echt zo scheel dat ze die nuance niet zien
Nee hoor, ik ben 100% hetero. Nooit gefantaseerd over mannen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je bent gewoon een verkapte homo/bi als je aan dit soort dingen denkt...
Niks mis mee hoor, maar ontken het dan ook niet.
Geen idd...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef Libertarisch het volgende:
Ik vroeg mij het volgende af:
wat vinden vrouwen er van om mannen anaal te stimuleren? Geil of niet?
En wat vinden de mannen er van als ze anaal gestimuleerd worden door hun partner (vrouw)?
Ik ben namelijk laatst spontaan in mijn anus gevingerd door een wilde meid tijdens seks en ik vond het verrassend genoeg wel lekker terwijl ik er nooit aan moest denken.
Wat jullie?
Is ook een logisch gevoel, veel vrouwen voelen zich bij beffen bijv. ook niet op hun gemak omdat ze bang zijn dat het niet fris is ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef jeroenslb het volgende:
heel fris lijkt het me niet voor haar...
Daarom dus ook echt geen gelik aan mijn anus maar je vinger....quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is ook een logisch gevoel, veel vrouwen voelen zich bij beffen bijv. ook niet op hun gemak omdat ze bang zijn dat het niet fris is ofzo.
Maar in beide gevallen geldt: als het gewoon goed gedouched is merk je nergens wat van, is gewoon huid![]()
Alleen anushaar
Het voelt erg lekker kan ik je zeggen. Wacht maar tot ze met haar vinger in je gaat terwijl jullie met elkaar bezig zijn!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef jeroenslb het volgende:
[..]
Geen idd...
Maargoed zeg nooit nooit.... Af en toe masseert mn vriend het stukje tussen mn ballen en anus.
En soms wil ze hierbij wel iets verder gaan en gaat ze over mn anus.
Verder zijn we nog niet gegaan... magoed zeg niet dat het nooit gaat gebeuren.
Ben wel heel benieuwd hoe of het voelt. Of het echt zo bijzonder is zeg maar.
Magoed zoals hiervoor aangegeven... heel fris lijkt het me niet voor haar...
Kun je weghalen! Er was eens een meid die aan het haar trok op de huid tussen mijn ballen en de anus en voor de seksbeurt die erop volgde heb ik dat er lekker afgeschoren.quote:
Ik heb mijn ex een keer een bloederige kont bezorgd toen ik het weg mocht halen met een scheerapparaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het voelt erg lekker kan ik je zeggen. Wacht maar tot ze met haar vinger in je gaat terwijl jullie met elkaar bezig zijn!
Gewoon goed wassen en je goed scheren daar beneden.
[..]
Kun je weghalen! Er was eens een meid die aan het haar trok op de huid tussen mijn ballen en de anus en voor de seksbeurt die erop volgde heb ik dat er lekker afgeschoren.
sounds uh... weirdquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex een keer een bloederige kont bezorgd toen ik het weg mocht halen met een scheerapparaatBleven een paar haartjes hangen ofzo die er nogal ruig uitgetrokken werden, volgens mij
Ik gebruik altijd de trimfunctie van mijn elektrische scheerapparaat. Kun je niks kapotmaken. Alleen bij de balzak moet je een beetje opletten. (sommige mannen gebruiken daar een ladyshave voor, moet je nagaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex een keer een bloederige kont bezorgd toen ik het weg mocht halen met een scheerapparaatBleven een paar haartjes hangen ofzo die er nogal ruig uitgetrokken werden, volgens mij
Huuuu die ladyshaves zijn niet chillquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de trimfunctie van mijn elektrische scheerapparaat. Kun je niks kapotmaken. Alleen bij de balzak moet je een beetje opletten. (sommige mannen gebruiken daar een ladyshave voor, moet je nagaan)
Ik had het niet willen zien/meemakenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het ook als je het serieus neemt, maar was geniaal
Ik denk ook niet dat we er graag mensen bij hadden gehadquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef piere het volgende:
[..]
Ik had het niet willen zien/meemaken
Ow je bent niet van het publiek erbij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat we er graag mensen bij hadden gehad
Nehquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef piere het volgende:
[..]
Ow je bent niet van het publiek erbij?
En zeker niet in zulke situaties lijkt mequote:
Geschoren anussenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef piere het volgende:
[..]
En zeker niet in zulke situaties lijkt me
Maar ook dat is niets voor mij. Ik scheer het zelf wel
Wij passen zo goed dat er geen opvulling meer bij nodig isquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Jij houdt het bij 1 vriend? Saai
Hey, er zit altijd een beetje rek in he!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij passen zo goed dat er geen opvulling meer bij nodig is
Natuurlijk, alles mag hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef piere het volgende:
[..]
hahaha beetje dollen mag wel toch?
Niets mis met gelik aan je anus, in tegendeelquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef piere het volgende:
[..]
Daarom dus ook echt geen gelik aan mijn anus maar je vinger....!
Hoe krijg ik zo een heftig orgasme?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef Moira. het volgende:
n kont te hebben dat hun prostaat stimuleert (daar zit hún g-spot, waardoor ze een heftiger orgasme krijgen), maar een mannenlul hoeven ze niet.
Door je g-spot te stimuleren met een vinger in je poeperd en dan een soort 'kom hier' beweging maken met je vinger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zo een heftig orgasme?
kan het ook zonder ( eigen) vinger?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Door je g-spot te stimuleren met een vinger in je poeperd en dan een soort 'kom hier' beweging maken met je vinger.
Ja, kan met andermans vinger, kan met de achterkant van een oude tandenborstel, kan met een winterpeen, wat jij wil.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
kan het ook zonder eigen vinger?
Hoe ver zit het? net als bij vrouwen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, kan met andermans vinger, kan met de achterkant van een oude tandenborstel, kan met een winterpeen, wat jij wil.
Muah wel ongeveer denk ik, misschien net iets minder ver.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hoe ver zit het? net als bij vrouwen?
Geniale instructie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Door je g-spot te stimuleren met een vinger in je poeperd en dan een soort 'kom hier' beweging maken met je vinger.
Je bent laatst spontaan in je anus gevingerd? en je geeft nu al tipsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef Libertarisch het volgende:
Wat ook lekker is, is deepthroaten en ruig pijpen terwijl je zijn anus vingert (wederom met glijmiddel).
Sowieso tip voor de vrouwen: lekker ruig pijpen en anale stimulatie is een goede combo.
Ik geef alleen een tip over iets wat bij mij gebeurd is en wat ik erg lekker vond, en dat is dus datgene wat ik opschreef. Ik denk dat meer mannen het lekker vinden, vandaar de tip.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:47 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Je bent laatst spontaan in je anus gevingerd? en je geeft nu al tipsVerassend!
Ik heb er zelf geen behoefte aan om dit bij mijn vriend te gaan doen. Maar misschien iets voor in de toekomst!
^^ Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef dezeisnogwelvrij het volgende:
Hahhaha!!! Al die sneue en bekrompen reacties hier! Grappig..
Jongens jongens, jullie hebben GEEN idee hoe KIJKHARD je kunt klaarkomen als de prostaat goed gestiumleerd wordt.. Mijn vriendin dacht dat ik van mijn stokje ging
Roepen jullie maar Gay, ik geniet met mijn vriendin van de stimulatie! En een trilding gaan we ook nog proberen
Kijkhardquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef dezeisnogwelvrij het volgende:
Hahhaha!!! Al die sneue en bekrompen reacties hier! Grappig..
Jongens jongens, jullie hebben GEEN idee hoe KIJKHARD je kunt klaarkomen als de prostaat goed gestiumleerd wordt.. Mijn vriendin dacht dat ik van mijn stokje ging
Roepen jullie maar Gay, ik geniet met mijn vriendin van de stimulatie! En een trilding gaan we ook nog proberen
Het konthaar van je vriend met een scheerapparaat wegscheren, mijn god zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Wat is is daar raar aan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het konthaar van je vriend met een scheerapparaat wegscheren, mijn god zeg.
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het konthaar van je vriend met een scheerapparaat wegscheren, mijn god zeg.
En met die quote wordt mijn mental image alleen maar ergerquote:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet zo gek dat het voor de man fijn voelt, gezien de prostaat daar in de buurt zitMannelijke G-spot enzo
Precies, een echte man!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef RonnieGardocki het volgende:
Nee, gewoon niet.
Ik ben degene die neukt
Snap de behoeften daaraan ook niet, maargoed er zijn wel meer behoeften die ik niet kan begrijpen en wellicht andersomquote:
Wat gebruik je daarvoor?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Een prostaat-orgasme is gewoon super lekker. Heeft niks met homo blablabla te maken. Waarom zou je je eigen lichaam niet mogen verkennen? Dan ben je gewoon bekrompen.
Ik denk dat dit iets is waar veel mannen nieuwsgierig naar zijn maar waar de schaamte groot voor isquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Lovefoxxy het volgende:
Wel veel views dit topic, blijkbaar vinden mannen het toch wel interessant.
Ik denk dat, waar seks vroeger compleet taboe was, er nu nog een paar taboe onderwerpen zijn voor seks (in ieder geval voor mannen).quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets is waar veel mannen nieuwsgierig naar zijn maar waar de schaamte groot voor is
Uberhaupt in hoeveel detail praten mannen onderling nou over seks? Ook onder vrienden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:34 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik denk dat, waar seks vroeger compleet taboe was, er nu nog een paar taboe onderwerpen zijn voor seks (in ieder geval voor mannen).
De taboes voor mannen zijn:
bi-gevoelens hebben (dus toch seksuele aantrekkingskracht naar mannen voelen)
anale stimulatie lekker vinden (bang om voor homo of onderdanig gezien te worden)
onderdanig in de seks over het algemeen (bang om voor mietje uitgemaakt te worden)
Gesprekken over seks met mannen worden al snel lacherig als je begint over dominantie van de vrouw of anale stimulatie etcetera. Er gaat nog wat tijd overheen voordat ook deze taboes verdwenen zijn.
Ik wel met mijn vrienden. En ze filmen elkaar ook terwijl ze aan het seksen zijn (met hun vriendin/scharrel) en dan laten ze die seksfilmpjes aan mij zienquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Uberhaupt in hoeveel detail praten mannen onderling nou over seks? Ook onder vrienden.
Zo he: ik spreek er eigenlijk helemaal niet over met vrienden, laat staan filmpjes laten zien. Aparte vrienden heb jij!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:49 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik wel met mijn vrienden. En ze filmen elkaar ook terwijl ze aan het seksen zijn (met hun vriendin/scharrel) en dan laten ze die seksfilmpjes aan mij zien![]()
Ze gingen zelfs seks met een hoer filmen
Same here, verder dan de melding dat iemand van ons het gedaan had toen we nog vrijgezel waren kwamen we nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Zo he: ik spreek er eigenlijk helemaal niet over met vrienden, laat staan filmpjes laten zien. Aparte vrienden heb jij!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Zo he: ik spreek er eigenlijk helemaal niet over met vrienden, laat staan filmpjes laten zien. Aparte vrienden heb jij!
Tja, ik ben niet anders gewend dus ik dacht dat het normaal was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Same here, verder dan de melding dat iemand van ons het gedaan had toen we nog vrijgezel waren kwamen we niet
Taboes voor mannen naar mannen toe of ook naar vrouwen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:34 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik denk dat, waar seks vroeger compleet taboe was, er nu nog een paar taboe onderwerpen zijn voor seks (in ieder geval voor mannen).
De taboes voor mannen zijn:
bi-gevoelens hebben (dus toch seksuele aantrekkingskracht naar mannen voelen)
anale stimulatie lekker vinden (bang om voor homo of onderdanig gezien te worden)
onderdanig in de seks over het algemeen (bang om voor mietje uitgemaakt te worden)
Vooral van mannen naar mannen toe. Helemaal als het van die alfa-man types zijn. Dan durven ze dat soort seksuele behoeftes nooit openlijk toe te geven in de angst belachelijk gemaakt te worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Taboes voor mannen naar mannen toe of ook naar vrouwen?
Op de èèn of andere manier ben ik in mijn leven veel mannen tegengekomen die over deze onderwerpen naar mij toe iig heel open zijn. Misschien ook omdat ik er weinig problemen mee heb en er makkelijk over praat...maar vraag mij af of mannen deze onderwerpen wel met hun (of een) vriendin bespreken?
Ik heb een maat waar ik voorheen wel eens één en ander mee besprak, maar die had destijds ook een vriendin met wie hij porno keek. Let wel: een vriendin, niet zijn vriendin.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:52 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Vooral van mannen naar mannen toe. Helemaal als het van die alfa-man types zijn. Dan durven ze dat soort seksuele behoeftes nooit openlijk toe te geven in de angst belachelijk gemaakt te worden.
Naar hun vriendin toe zijn ze over het algemeen opener denk ik.
Naar gewone vrouwen toe? Geen idee, ik praat nooit met vrouwen over deze onderwerpen eigenlijk. Ik heb geen niet-seksuele vriendschappen met vrouwen dus daar kan ik verder niks over zeggen. Heb nog nooit gehoord dat mannen in mijn omgeving hierover gepraat hebben met vrouwen waar ze geen seksueel contact mee hebben.
Je wilde jouw kant niet bespreken of gewoon geen porno met hem kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een maat waar ik voorheen wel eens één en ander mee besprak, maar die had destijds ook een vriendin met wie hij porno keek. Let wel: een vriendin, niet zijn vriendin.
Dat hield trouwens op toen bleek dat ik niet zo open wilde zijn.
Mijn kant niet. Nou viel daar ook weinig te melden, want zo avontuurlijk was t allemaal niet. Porno kijken had ie dus iemand anders voor, dus dat heeft hij nooit voorgesteld.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je wilde jouw kant niet bespreken of gewoon geen porno met hem kijken![]()
Ik heb het idee dat wij mannen dit toch gemakkelijker met een vrouw bespreken, zij het een vriendin of de vriendin. Mannen onderling is het gewoon een erg grote taboe.
Ik ben blij dat ik met mijn vriendin hierover eigenlijk alles kan besprekenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn kant niet. Nou viel daar ook weinig te melden, want zo avontuurlijk was t allemaal niet. Porno kijken had ie dus iemand anders voor, dus dat heeft hij nooit voorgesteld.
Mijn man bespreekt liever helemaal geen seks, ook niet met mij. Is soms wel lastig als je wat nieuws wil proberen
Gewoon voorzichtig doen werkt al hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef AMangold het volgende:
Daarnaast heb ik redelijk lange/scherpe nageltjes, wil ze geen pijn doen daarmee
Je kunt ook vingercondooms kopen, die dekken de scherpe randjes wat af. Maar geen interesse = geen interesse..quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef AMangold het volgende:
Nooit gedaan, heb het gevoel dat de jongens waar ik het bed mee heb gedeeld hier ook geen interesse in hadden. Daarnaast heb ik redelijk lange/scherpe nageltjes, wil ze geen pijn doen daarmee
Het gewoon doen zonder het te bespreken lijkt me inderdaad een waardeloos idee...quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je kunt ook vingercondooms kopen, die dekken de scherpe randjes wat af. Maar geen interesse = geen interesse..
Als je het langzaam aanpakt, dat hij genoeg tijd heeft om te protesteren, maar niet genoeg tijd om heel hard na te denken, lijkt me dat geen probleem...quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het gewoon doen zonder het te bespreken lijkt me inderdaad een waardeloos idee...
mannenverkrachtsterquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je het langzaam aanpakt, dat hij genoeg tijd heeft om te protesteren, maar niet genoeg tijd om heel hard na te denken, lijkt me dat geen probleem...
Nee is nee, zo simpel is het. Overleg van te voren lukt hier niet he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
mannenverkrachtster![]()
Nou ja op zich kan het werken maar het kan ook een grote ruzie opleveren lijkt mij
gewoon doen bij de volgendequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef AMangold het volgende:
Nooit gedaan, heb het gevoel dat de jongens waar ik het bed mee heb gedeeld hier ook geen interesse in hadden. Daarnaast heb ik redelijk lange/scherpe nageltjes, wil ze geen pijn doen daarmee
Leuk verrassingseffect, dat maakt het extra geil! was bij mij ook zo. Voel je ineens zo'n vinger naar binnen glijden, totaal niet besproken. En dan pijpt ze je zo hard alsof ze je wel kan opeten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je het langzaam aanpakt, dat hij genoeg tijd heeft om te protesteren, maar niet genoeg tijd om heel hard na te denken, lijkt me dat geen probleem...
Leuk toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Zippow het volgende:
Ik heb het één keer gedaan met toenmalige FB. Ik zat gewoon lekker te pijpen en wat aan z'n ballen en toen opeens stelde hij het voor (die had het wel vaker gedaan dus). Naja ik was wel benieuwd en hij kwam ook als een beest. Daarna was het net alsof hij high was, hij kreeg een lach kick en kon even een half uurtje niks haha.
Ja ik schrok eerst omdat ik niet wist dat het zó heftig was haha, ik dacht dat ie ging huilen maar het was gewoon een gesmoorde lachkickquote:
Ik heb het zelf nooit ervaren, maar ik sta vaak wel open voor nieuwe dingen, lijkt me wel geil... maar ook erg wennen misschienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:10 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ja ik schrok eerst omdat ik niet wist dat het zó heftig was haha, ik dacht dat ie ging huilen maar het was gewoon een gesmoorde lachkick
Nee hoor voelt meteen lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit ervaren, maar ik sta vaak wel open voor nieuwe dingen, lijkt me wel geil... maar ook erg wennen misschien![]()
ok, das goed om te horen danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nee hoor voelt meteen lekker
Probeer het vanavond uit, zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:59 schreef Missstuiterbal het volgende:
Lijkt mij wel leuk om mijn vriend zo te verwennen, als hij geniet geniet ik ook. Waarom niet.
Eensch!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Probeer het vanavond uit, zou ik zeggen..
Heb je gelijk in, ik/wij snappen het ook niet goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom veel hetero mannen zoveel problemen hebben met het anaal stimuleren.
Nah, als het op een forum besproken wordt is het huuuhuuuu homo blabla. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mannen er wel voor in of nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom veel hetero mannen zoveel problemen hebben met het anaal stimuleren.
Wat doe je dan precies?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, als het op een forum besproken wordt is het huuuhuuuu homo blabla. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mannen er wel voor in of nieuwsgierig naar.
Ik vind het gaaf om te doen. Natuurlijk is het niet leuk als het niet helemaal schoon is, maar die kans is echt heel klein. Ik vraag wel altijd eerst even of het kan. Soms is het er geen goed moment voor
Inderdaad, en het zou toch niet voor niets zijn dat je door anale stimulatie het meest heftig klaarkomt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef RCGMM het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ik/wij snappen het ook niet goed.
Vaak hoor je mannen (niet generaliserend bedoeld) zeggen dat de vrouw altijd maar moet slikken
en dat ze anaal moeten doen. Maar aan de andere kant willen ze niet een kus hebben als de vrouw net hun zaad hebben ontvangen of dat ze niet bij hun zelf anaal willen uitproberen omdat dat gay is.
Misschien als ze eenmaal 1 op 1 zijn met een meid/vrouw. Maar met vrienden onder de kroeg schreeuwen ze altijd nog "je bent toch geen homo ! "...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, als het op een forum besproken wordt is het huuuhuuuu homo blabla. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mannen er wel voor in of nieuwsgierig naar.
Ik vind het gaaf om te doen. Natuurlijk is het niet leuk als het niet helemaal schoon is, maar die kans is echt heel klein. Ik vraag wel altijd eerst even of het kan. Soms is het er geen goed moment voor
Wat doe je dan? neuk bewegingen maken met je vinger of wat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Zippow het volgende:
Ik heb het één keer gedaan met toenmalige FB. Ik zat gewoon lekker te pijpen en wat aan z'n ballen en toen opeens stelde hij het voor (die had het wel vaker gedaan dus). Naja ik was wel benieuwd en hij kwam ook als een beest. Daarna was het net alsof hij high was, hij kreeg een lach kick en kon even een half uurtje niks haha.
Ehh ik weet niet hoe jij 'neukbewegingen' wil maken met je vinger. Maar je moet een soort 'kom hier' beweging maken, dus je vinger naar boven krullen of zo. Dat schijnt dé manier te zijn haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat doe je dan? neuk bewegingen maken met je vinger of wat?
Haha ik begreep het eerst serieus niet, maar nu welquote:Op maandag 10 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
Neukbewegingen kan ook prima hoor, het verschilt per man wat het beste werkt. Net zoals met pijpen. Sommigen moet je inderdaad komhieren of een soort deurbel indruk beweging maken, anderen moet je echt penetreren zoals bij seks. Met een penis kunnen homo's ook geen kom hier beweging maken he
K ga er niet zelf in! Zal t eens aan m'n vriendin vragen, zij wil graag, maar ik wil nog niet echt toegeven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ehh ik weet niet hoe jij 'neukbewegingen' wil maken met je vinger. Maar je moet een soort 'kom hier' beweging maken, dus je vinger naar boven krullen of zo. Dat schijnt dé manier te zijn haha.
Echt? Kan me heel moeilijk voorstellen dat wanneer je een vinger in iemands reet steekt hij helemaal schoon/fris blijft. En heb je een strontgeur aan je vingers dan ruik je het minimaal een dag nog hoe hard je ook scubt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar met je vingers uit het kontje van je vriendin blijven...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef MaIena het volgende:
[..]
Echt? Kan me heel moeilijk voorstellen dat wanneer je een vinger in iemands reet steekt hij helemaal schoon/fris blijft. En heb je een strontgeur aan je vingers dan ruik je het minimaal een dag nog hoe hard je ook scubt.![]()
Het hele idee is weerzinwekkend, hoop niet dat je gelijk hebt en echt de meeste mensen dit willen.
je zou het door moeten zetten als je het wiltquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef Goudvis87 het volgende:
Heb ik eens gedaan, maar hij dacht dat ik een grap maakte. Daar heb ik t maar bij gelaten
Wat RG zegt snap ik ook wel.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef MaIena het volgende:
En heb je een strontgeur aan je vingers dan ruik je het minimaal een dag nog hoe hard je ook scrubt.
Waarom zou je je daar minder man door voelen? Ik ken ook mannen die anaal bij vrouwen (dus de vrouw ontvangt) gay vinden, dan denk ik het is met een vrouw, hoe gay wil je het hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef Goudvis87 het volgende:
En daar voel je je niet minder man door?
Da's dus de vreemde gedachtegang van onwetende (kortzichtige) 'manly men'.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar minder man door voelen? Ik ken ook mannen die anaal bij vrouwen (dus de vrouw ontvangt) gay vinden, dan denk ik het is met een vrouw, hoe gay wil je het hebben?
Dat is t verweer van mijn vent. Vroeg me dus af hoe jullie/andere mensen daar over denken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar minder man door voelen? Ik ken ook mannen die anaal bij vrouwen (dus de vrouw ontvangt) gay vinden, dan denk ik het is met een vrouw, hoe gay wil je het hebben?
Kijk ik hoef het ook niet van de daken te schreeuwen of met mijn familie te bespreken maar seks is sowieso intiem en gaat toch wel om het genot van beide kanten. Als je iets lekker vind dat vind ik dat belangrijker dan hoe iemand anders er tegen aan kan kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's dus de vreemde gedachtegang van onwetende (kortzichtige) 'manly men'.
Totaal niet. Wat jij zegt, heeft zelfs niks met onderdanigheid te maken, maar gewoon met je eigen genot.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kijk ik hoef het ook niet van de daken te schreeuwen of met mijn familie te bespreken maar seks is sowieso intiem en gaat toch wel om het genot van beide kanten. Als je iets lekker vind dat vind ik dat belangrijker dan hoe iemand anders er tegen aan kan kijken.
Overigens is iets maar net zo onderdanig / dominant als je het zelf maakt. Dus nee ik vind niet dat het iemand minder man maakt, maar je kan het wel zo doen dat het onderdanig is.
Hoe zie jij dat? Vind je dat het iemand minder man maakt?
Eens! Weer heel erg het iiiieeuw-effect voor iets wat ze niet kennen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Totaal niet. Wat jij zegt, heeft zelfs niks met onderdanigheid te maken, maar gewoon met je eigen genot.
Alleen zolang je er niet voor open staat zul je dat genot niet ervaren.
Maar daarom vind ik het dus bekrompen als mensen erop neer kijken puur omdat ze het zelf niet begrijpen.
Als je het niet begrijpt en het genot ervan niet hebt ervaren, kun je er imo ook geen stellige mening over vormen
Mijn reactie is dan vaak:quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Eens! Weet heel erg het iiiieeuw-effect voor iets wat ze niet kennen.
Ongeveer 25% van alle homostellen heeft géén anale sex, ongeveer 50% van alle heterostellen wél.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Frag_adder het volgende:
edit - verkeerd gelezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:29 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ongeveer 25% van alle homostellen heeft géén anale sex, ongeveer 50% van alle heterostellen wél..
Als ik dit zo lees wil jij het wel eens uitproberen bij je vriend, of zit ik er helemaal naast?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Eens! Weer heel erg het iiiieeuw-effect voor iets wat ze niet kennen.
Maar hoe kan je dan je grenzen aangeven? Ik bedoel ik neem aan dat er zaken zijn die jij ook niet wilt proberenquote:
Hehe, poepseks is bijv. niks voor mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees wil jij het wel eens uitproberen bij je vriend, of zit ik er helemaal naast?
[..]
Maar hoe kan je dan je grenzen aangeven? Ik bedoel ik neem aan dat er zaken zijn die jij ook niet wilt proberen
Wauw, eerlijk antwoordquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, poepseks is bijv. niks voor mij
Maar mijn vriend vindt het ook niks hoor, iets in z'n kont. Alleen die gaat dan niet reageren met "ieeeuuww" ofzo. Hij geeft gewoon aan dat het niks voor hem is en dat hij er best voor open staat in de toekomst, maar voor nu nog even niet.
Hehe, slechts een voorbeeld hequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wauw, eerlijk antwoord, maar alleen poepseks?
korte lijst!
Ik vind zijn reactie inderdaad erg goed, al is het moeilijk een tijdsplanning aan iets te hangen dus het enige wat je er dan nog bij kan zeggen is dat hij er zelf maar mee moet komen ^^ . Wel fijn als dat soort zaken bespreekbaar zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees wil jij het wel eens uitproberen bij je vriend, of zit ik er helemaal naast?
Eens wat Moira zegt. Als je het gewoon op een normale manier onderbouwd (waarbij je best mag zeggen "ik weet niet precies waarom ik dat vind of voel") dan is dat toch goed.quote:Maar hoe kan je dan je grenzen aangeven? Ik bedoel ik neem aan dat er zaken zijn die jij ook niet wilt proberen
Waarom zou het 'dus' niets meer worden dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:28 schreef Nass het volgende:
Gister sex gehad op een first date( dat wordt dus niets meer) maar tijdens het blowjob begon ze het gebied onder mijn ballen te likken, waarop ik als grap zei 'als je toch al zo laag zit,dan maakt dat extra centimeter niets uit toch' en jep, ze ging erheen
. Erg lekker trouwens en puur alleen daarvoor zou ik haar vaker willen zien
Waarom reageer je dan metquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:28 schreef Nass het volgende:
Gister sex gehad op een first date( dat wordt dus niets meer) maar tijdens het blowjob begon ze het gebied onder mijn ballen te likken, waarop ik als grap zei 'als je toch al zo laag zit,dan maakt dat extra centimeter niets uit toch' en jep, ze ging erheen
. Erg lekker trouwens en puur alleen daarvoor zou ik haar vaker willen zien
Ik gebruik condooms en latex handschoenen. Als een man een vrouw anaal neukt gebruiken de meeste ook condooms om de redenen die jij noemt. Bovendien kun je dan makkelijk wisselen van handeling zonder dat je eerst moet schoonmaken. En het is sowieso slimmer, je hoeft je niet druk te maken over je nagels bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef MaIena het volgende:
Echt? Kan me heel moeilijk voorstellen dat wanneer je een vinger in iemands reet steekt hij helemaal schoon/fris blijft. En heb je een strontgeur aan je vingers dan ruik je het minimaal een dag nog hoe hard je ook scubt.![]()
Het hele idee is weerzinwekkend, hoop niet dat je gelijk hebt en echt de meeste mensen dit willen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Voor de geinteresseerden, die van albert heijn doen het prima. De wegwerpsoort, niet die gele rubberen waarmee je moeder de wc in de bleek zet.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Nass het volgende:
Omdat het oerwoud daaronder bij mij groot genoeg is me voor de rest van mijn leven van zuurstof te voorzien als ik me op een planeet bevind zonder bomen en met mijn kont gespreid tegen de zon gebukt zit, fotosynthese ofzo. Het was gewoon erg onverwachts
Precies. Stront is niet radioactief ofzo hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef Moira. het volgende:
Er zijn vast genoeg 'ongelukjes' die er gebeuren tussen stellen die dit doen, maar dan lach je erom en oordeel je niet.
Dit, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Precies. Stront is niet radioactief ofzo hè?
Je wast je vinger of je pik even en crisis averted.
Je moet niet vergeten dat de meeste vrouwen er niets van willen hebben he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Totaal niet. Wat jij zegt, heeft zelfs niks met onderdanigheid te maken, maar gewoon met je eigen genot.
Alleen zolang je er niet voor open staat zul je dat genot niet ervaren.
Maar daarom vind ik het dus bekrompen als mensen erop neer kijken puur omdat ze het zelf niet begrijpen.
Als je het niet begrijpt en het genot ervan niet hebt ervaren, kun je er imo ook geen stellige mening over vormen
Waar baseer je dat op, dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat de meeste vrouwen er niets van willen hebben he.
Ik denk dat wanneer je een sociaal experiment gaat uitvoeren, en aan 100 mannen en 100 vrouwen gaat vragen hoe ze denken over het stimuleren van de prostaat/man anaal verwennen dat de meerderheid van de mannen reageert met een vorm van walging maar ook de meerderheid van de vrouwen er niets van willen hebben.
Nou, als zo,n "ongelukje" inhoudt dat ik opeens een drol op het dekbed zie dan ga ik daar toch niet echt om lachen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef Moira. het volgende:
Mensen lijken vaak nog in de veronderstelling dat er schijt binnen vinger-bereik is in een kont.
Als je gewoon normaal poept en je reet afveegt (het liefst met vochtig toiletpapier voor een schone en zachte anus) en geen halve drol laat hangen is het gewoon slijmvlies zoals dat aan de binnenkant van een kut of van je wang ook is. Schijt zit verder dan je rectum, in je endeldarm, wat je met een vinger of piemel echt niet zomaar aanraakt.
Mocht je aan de dunne zijn of als je 2 dagen niet gekakt hebt, zou ik het niet aanraden.
Verder is er niks aan de hand en zit er geen stront aan knikkers of andere dingen.
Er zijn vast genoeg 'ongelukjes' die er gebeuren tussen stellen die dit doen, maar dan lach je erom en oordeel je niet.
Je bent dan ook best wel vreemd als je denkt dat anale seks/prostaatstimulatie leidt tot een drol op je dekbed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou, als zo,n "ongelukje" inhoudt dat ik opeens een drol op het dekbed zie dan ga ik daar toch niet echt om lachen.
Ik baseer dat voornamelijk op ervaring.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, dan?
Denk dat het wel mee valt, tegenwoordig.
Dan moet de ontvangende partij wel erg zijn/haar best doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou, als zo,n "ongelukje" inhoudt dat ik opeens een drol op het dekbed zie dan ga ik daar toch niet echt om lachen.
1: Dat denk ik niet, het was slechts een voorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent dan ook best wel vreemd als je denkt dat anale seks/prostaatstimulatie leidt tot een drol op je dekbed.
En zou je boos worden op je partner als je haar anaal penetreert en er een randje stront op je eikel zit? Wat wil je anders doen dan erom lachen en het eraf wassen?
Niet goed wassen en schoonmaken is genoeg hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan moet de ontvangende partij wel erg zijn/haar best doen.
Ik zie hier niks in wat erop zou wijzen dat van 100 mannen en 100 vrouwen de meerderheid ervan zou walgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik baseer dat voornamelijk op ervaring.
Maar ook op aantoonbare zaken die aantonen dat seks gewoon nog taboe is. Veel mensen willen zichzelf wijsmaken dat ze seks de normaalste zaak van de wereld vinden, maar probeer maar eens een deftig gesprek met iemand te voeren over seks.
Het is niet voor niets dat vrouwen die aangifte doen van verkrachting/aanranding nog redelijk vaak worden gezien als leugenaars die aandacht willen.
Wou zeggen, beetje vreemde vriendin heb je als ze een drol op je dekbed gaat zitten draaien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Dat denk ik niet, het was slechts een voorbeeld.
2: Boos? nee, maar ik zal het wel vreemd vinden. Het toont immers aan dat ze niet al te hygiënisch is dan.
Voor een drol op je dekbed?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet goed wassen en schoonmaken is genoeg hoor.
Weet jij hoeveel mensen er wel niet zijn die na het poepen en plassen zijn handen niet wassen? mensen zijn over het algemeen ranzige wezens.
Geen onderscheidt tussen man en vrouw.
1: Naja, ik denk dat dat heel erg tegenvalt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zie hier niks in wat erop zou wijzen dat van 100 mannen en 100 vrouwen de meerderheid ervan zou walgen.
Ik denk dat je je er nog best eens op kan verkijken, hoe veel mensen al 'ontdekt' hebben dat het je genot in de slaapkamer een boost kan geven.
[..]
Wou zeggen, beetje vreemde vriendin heb je als ze een drol op je dekbed gaat zitten draaien.
Nou nou, dan ben jij ook niet al te hygiënisch met al die stront in je endeldarm.
1: Het was maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor een drol op je dekbed?Daar moet je toch echt voor persen, hoor
Er zit meer zaad op je eikel als je klaar komt dan dat er ooit stront aan je lul zal zitten als je hem in een kont steekt.
1: En ik denk dat dat wel mee valt. Tegenwoordig zijn niet zo veel mensen meer bekrompen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Naja, ik denk dat dat heel erg tegenvalt.
2: Als een man (even er vanuit gaan dat ik homoseksueel ben) mij anaal wil neuken, dan hoop ik toch dat hij geen stront op zijn eikel krijgt.
Welke hypothese?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Het was maar een voorbeeld.![]()
2: Jij kwam met die hypothese.
1: Geloof je dat nu serieus?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
1: En ik denk dat dat wel mee valt. Tegenwoordig zijn niet zo veel mensen meer bekrompen.
2: Dat hoop je altijd als je anale seks hebt, gelukkig bestaan er klysma's voor de onzekere types die niet vertrouwen op het lichaam dat stront buiten pik-bereik houdt.
Dat van die stront op je eikel was jouw hypothese.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke hypothese?
Die drol op het dekbed was toch echt van jou hoor, ik had het over 'ongelukjes'.
Daarmee bedoel ik dus een klein veegje poep wat je op je lul kan hebben als je anale seks hebt met iemand die al een tijdje niet heeft gekakt, aan de dunne is of zijn/haar kont niet goed gewassen heeft.
Heb je net een ferme drol gescheten en kom je net onder de douche vandaan, is er echt niks om je druk om te maken. Kans dat er dan nog een ongelukje gebeurt is nagenoeg nihil.
Ja, niet iedereen woont in de bible belt, tenslotte.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Geloof je dat nu serieus?
Homoseksualiteit en allerlei andere seksuele voorkeuren die een minderheid vormen zijn alles behalve geaccepteerd.
Waar zeur je dan over?quote:2: Gewoon goed hygiënisch zijn is genoeg.
Ja, dat zeg ik toch ook? Jij begint over een drol op je dekbedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat van die stront op je eikel was jouw hypothese.
1: Daar heb ik het niet over.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen woont in de bible belt, tenslotte.
[..]
Waar zeur je dan over?
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook? Jij begint over een drol op je dekbed
1: Ok.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Daar heb ik het niet over.
Het is allemaal veel complexer dan dat, maar dat past eigenlijk meer in een andere topic.
2: Ik zeur nergens over, ik zeg alleen dat ik niet graag poep op mijn hekel heb.
3: Uhu.
Dat breng jij mij niet bij, want je had het over anale penetratie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
1: Ok.
2: En daarom breng ik je nu bij dat dat ook niks is om bang voor te zijn als je bezig bent met anale dingen.
3: Ok.
Ik zeg toch 'anale dingen'? Daar bedoel ik allebei mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat breng jij mij niet bij, want je had het over anale penetratie.
Niet over het stimuleren van de prostaat.
Ik had het over je voorbeeld met die plaatjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'anale dingen'? Daar bedoel ik allebei mee.
Jeez.
Godsamme. Dan maak je er toch een pik van?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik had het over je voorbeeld met die plaatjes.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godsamme. Dan maak je er toch een pik van?
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geef toe, ik heb een mooie pener gepaint.
Hahahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godsamme. Dan maak je er toch een pik van?
[ afbeelding ]
Wel een kleintje overigens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geef toe, ik heb een mooie pener gepaint.
Ik krijg gelijk zin van je verslag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef RCGMM het volgende:
Vanmiddag hebben we het ook uit geprobeerd. Heel apart gevoel. Lijkt wel of de een he andere gevoel versterkt. Stimulatie is heerlijk. Daarna de nadruk op het pijpen/aftrekken en dan weer de nadruk op de stimulatie. Gaf zeker een heftig gevoel bij het klaarkomen. Alleen de stimulatie tijdens het klaarkomen vond ik wat hinderlijk.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn vriendin vond het ook fijn om te doen en vond het heerlijk om mij zo geil te zien en te horen kreunen.
Kijk, dat zijn leuke dingen om te horen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef RCGMM het volgende:
Vanmiddag hebben we het ook uit geprobeerd. Heel apart gevoel. Lijkt wel of de een he andere gevoel versterkt. Stimulatie is heerlijk. Daarna de nadruk op het pijpen/aftrekken en dan weer de nadruk op de stimulatie. Gaf zeker een heftig gevoel bij het klaarkomen. Alleen de stimulatie tijdens het klaarkomen vond ik wat hinderlijk.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn vriendin vond het ook fijn om te doen en vond het heerlijk om mij zo geil te zien en te horen kreunen.
En je vond het helemaal niet apart/vreemd op het begin?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:11 schreef RCGMM het volgende:
Wij hebben het zonder speeltjes gedaan, dus gewoon met vinger. Geen idee of het ook aan te raden is met speeltjes. Daar nog geen ervaring mee.
Heb het even gevraagd, nu even zijn vriendin aan het woordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En je vond het helemaal niet apart/vreemd op het begin?
Nu ga je er van uit dat seksuele voorkeuren statisch zijn. Ik had niet op het moment dat ik seksueel actief zoiets van, weet je wat mij nou eens gaaf lijkt? Een man vingerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:06 schreef theunderdog het volgende:
Je moet niet vergeten dat de meeste vrouwen er niets van willen hebben he.
Ik denk dat wanneer je een sociaal experiment gaat uitvoeren, en aan 100 mannen en 100 vrouwen gaat vragen hoe ze denken over het stimuleren van de prostaat/man anaal verwennen dat de meerderheid van de mannen reageert met een vorm van walging maar ook de meerderheid van de vrouwen er niets van willen hebben.
Natuurlijk is dit zo, maar toch denk ik dat de meeste vrouwen hun man niet anaal willen stimuleren zelfs al weten ze dat hun man dit erg fijn vind.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Die plaatjes![]()
![]()
[..]
Nu ga je er van uit dat seksuele voorkeuren statisch zijn. Ik had niet op het moment dat ik seksueel actief zoiets van, weet je wat mij nou eens gaaf lijkt? Een man vingeren![]()
Neuh. Je komt een partner tegen die het graag wil en je probeert het uit. Vervolgens krijg je nieuwe partners en zoek je uit of die er ook zo enthousiast op reageren. En dan merk je dus dat veel mannen wel een heimelijke wens hebben maar er niet op aandringen. Dus er niets mee doen zolang ze vriendinnen hebben die er niet mee beginnen.
Ik weet niet of de meerderheid van de mensen hiervoor in is. Naar mijn mening is waar je voor in bent een product van de interactie tussen jou en je partner. Met de een doe je dit, met de ander dat. Dat je nu denkt huuuuuuwil niet zeggen dat je over tien jaar er niet van houdt.
Als je met 'vrouwen' 16 jarige meisjes bedoelt, dan wel ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit zo, maar toch denk ik dat de meeste vrouwen hun man niet anaal willen stimuleren zelfs al weten ze dat hun man dit erg fijn vind.
Jaja, dat hoor ik aan de vele mensen die hun seksleven niets vinden...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je met 'vrouwen' 16 jarige meisjes bedoelt, dan wel ja.
Verder zijn vrouwen ook gewoon normale wezens in een relatie (meestal dan, rotte appels daar gelaten) die het juist geil vinden om hun partner op die manier geil te maken, zodra ze er eenmaal achter zijn hoe het in z'n werk gaat.
Dan hebben 'de vele mensen' in jouw omgeving het gewoon nog niet helemaal goed begrepenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, dat hoor ik aan de vele mensen die hun seksleven niets vinden...![]()
Maja, ik ben blij voor je vriend dat jij daar geen last van hebt, en hopelijk is het ook wederzijds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |