Dat breng jij mij niet bij, want je had het over anale penetratie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
1: Ok.
2: En daarom breng ik je nu bij dat dat ook niks is om bang voor te zijn als je bezig bent met anale dingen.
3: Ok.
Ik zeg toch 'anale dingen'? Daar bedoel ik allebei mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat breng jij mij niet bij, want je had het over anale penetratie.
Niet over het stimuleren van de prostaat.
Ik had het over je voorbeeld met die plaatjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'anale dingen'? Daar bedoel ik allebei mee.
Jeez.
Godsamme. Dan maak je er toch een pik van?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik had het over je voorbeeld met die plaatjes.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godsamme. Dan maak je er toch een pik van?
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geef toe, ik heb een mooie pener gepaint.
Hahahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godsamme. Dan maak je er toch een pik van?
[ afbeelding ]
Wel een kleintje overigens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geef toe, ik heb een mooie pener gepaint.
Ik krijg gelijk zin van je verslag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef RCGMM het volgende:
Vanmiddag hebben we het ook uit geprobeerd. Heel apart gevoel. Lijkt wel of de een he andere gevoel versterkt. Stimulatie is heerlijk. Daarna de nadruk op het pijpen/aftrekken en dan weer de nadruk op de stimulatie. Gaf zeker een heftig gevoel bij het klaarkomen. Alleen de stimulatie tijdens het klaarkomen vond ik wat hinderlijk.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn vriendin vond het ook fijn om te doen en vond het heerlijk om mij zo geil te zien en te horen kreunen.
Kijk, dat zijn leuke dingen om te horen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef RCGMM het volgende:
Vanmiddag hebben we het ook uit geprobeerd. Heel apart gevoel. Lijkt wel of de een he andere gevoel versterkt. Stimulatie is heerlijk. Daarna de nadruk op het pijpen/aftrekken en dan weer de nadruk op de stimulatie. Gaf zeker een heftig gevoel bij het klaarkomen. Alleen de stimulatie tijdens het klaarkomen vond ik wat hinderlijk.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn vriendin vond het ook fijn om te doen en vond het heerlijk om mij zo geil te zien en te horen kreunen.
En je vond het helemaal niet apart/vreemd op het begin?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:11 schreef RCGMM het volgende:
Wij hebben het zonder speeltjes gedaan, dus gewoon met vinger. Geen idee of het ook aan te raden is met speeltjes. Daar nog geen ervaring mee.
Heb het even gevraagd, nu even zijn vriendin aan het woordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En je vond het helemaal niet apart/vreemd op het begin?
Nu ga je er van uit dat seksuele voorkeuren statisch zijn. Ik had niet op het moment dat ik seksueel actief zoiets van, weet je wat mij nou eens gaaf lijkt? Een man vingerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:06 schreef theunderdog het volgende:
Je moet niet vergeten dat de meeste vrouwen er niets van willen hebben he.
Ik denk dat wanneer je een sociaal experiment gaat uitvoeren, en aan 100 mannen en 100 vrouwen gaat vragen hoe ze denken over het stimuleren van de prostaat/man anaal verwennen dat de meerderheid van de mannen reageert met een vorm van walging maar ook de meerderheid van de vrouwen er niets van willen hebben.
Natuurlijk is dit zo, maar toch denk ik dat de meeste vrouwen hun man niet anaal willen stimuleren zelfs al weten ze dat hun man dit erg fijn vind.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Die plaatjes![]()
![]()
[..]
Nu ga je er van uit dat seksuele voorkeuren statisch zijn. Ik had niet op het moment dat ik seksueel actief zoiets van, weet je wat mij nou eens gaaf lijkt? Een man vingeren![]()
Neuh. Je komt een partner tegen die het graag wil en je probeert het uit. Vervolgens krijg je nieuwe partners en zoek je uit of die er ook zo enthousiast op reageren. En dan merk je dus dat veel mannen wel een heimelijke wens hebben maar er niet op aandringen. Dus er niets mee doen zolang ze vriendinnen hebben die er niet mee beginnen.
Ik weet niet of de meerderheid van de mensen hiervoor in is. Naar mijn mening is waar je voor in bent een product van de interactie tussen jou en je partner. Met de een doe je dit, met de ander dat. Dat je nu denkt huuuuuuwil niet zeggen dat je over tien jaar er niet van houdt.
Als je met 'vrouwen' 16 jarige meisjes bedoelt, dan wel ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit zo, maar toch denk ik dat de meeste vrouwen hun man niet anaal willen stimuleren zelfs al weten ze dat hun man dit erg fijn vind.
Jaja, dat hoor ik aan de vele mensen die hun seksleven niets vinden...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je met 'vrouwen' 16 jarige meisjes bedoelt, dan wel ja.
Verder zijn vrouwen ook gewoon normale wezens in een relatie (meestal dan, rotte appels daar gelaten) die het juist geil vinden om hun partner op die manier geil te maken, zodra ze er eenmaal achter zijn hoe het in z'n werk gaat.
Dan hebben 'de vele mensen' in jouw omgeving het gewoon nog niet helemaal goed begrepenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, dat hoor ik aan de vele mensen die hun seksleven niets vinden...![]()
Maja, ik ben blij voor je vriend dat jij daar geen last van hebt, en hopelijk is het ook wederzijds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |