Ik weet niet, ik zal het aan mijn vrienden vragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Buurpoes het volgende:
De meeste mannen willen dat volgens mij niet. Dus nee, ik heb er geen ervaring mee.
quote:
Wel is geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef Jehuty het volgende:
[..]
Dit, hoewel ik er zelf geen behoefte aan heb.
Goede vraag, maar nee. In dat geval zeg ik dan ook niet nooit. Ik kan echter nu niet voorspellen hoe mijn seksleven er uitziet met een volgende vriendin. Op dit moment zie ik het echter niet snel gebeuren.quote:
het is gevraagd, maar ik zie het niet zitten,dus nee nooit geprobeerd. maar als jij het zo geweldig vondt, blijven vingerenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef Jehuty het volgende:
[..]
Dit, hoewel ik er zelf geen behoefte aan heb.
Wat ook lekker is, is deepthroaten en ruig pijpen terwijl je zijn anus vingert (wederom met glijmiddel).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Buurpoes het volgende:
De meeste mannen willen dat volgens mij niet. Dus nee, ik heb er geen ervaring mee.
Het is je gevraagd? Doen man! Weer is wat nieuws. Maar alleen anaal is saai dus zorg dat je er wat bij hebt zoals gepijpt worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:55 schreef detandenfee het volgende:
[..]
het is gevraagd, maar ik zie het niet zitten,dus nee nooit geprobeerd. maar als jij het zo geweldig vondt, blijven vingeren
Dat dacht ik ook altijd, maar ervaring is heel belangrijk in dit geval. Het blijkt gewoon erg lekker te zijn, en ik ben vast niet de enige die er zo over denktquote:
Ditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Xaryna het volgende:
Leuk om te doen, om hem te zien genieten. Ik vind het ook zeker jammer als een partner het niet eens voorzichtig zou willen proberen.
Ze kan je natuurlijk ook pakken met een voorbinddildo en dan terwijl jij op je rug ligt met je zak spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin melkt regelmatig mijn prostaat terwijl ze me aftrekt en ik vind het zeer lekker als ze het doet. Meestal gaat het gepaard met het bevel dat ik zo hard mogelijk voor haar moet spuiten
En toen werd het topic een beetje gay.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ze kan je natuurlijk ook pakken met een voorbinddildo en dan terwijl jij op je rug ligt met je zak spelen.
(heb ik nooit gedaan overigens)
Dat is echt onzinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En toen werd het topic een beetje gay.
Het is toch ook niet "gay" om een vrouw anaal te nemen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt het door!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet zo gek dat het voor de man fijn voelt, gezien de prostaat daar in de buurt zitMannelijke G-spot enzo
Dat vind ik eerlijk gezegd blijk geven dat die man weinig durf heeft en niet creatief is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Xaryna het volgende:
Leuk om te doen, om hem te zien genieten. Ik vind het ook zeker jammer als een partner het niet eens voorzichtig zou willen proberen.
Open-minded vrouwen, top!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Dit
Lijkt ook nogal een taboe onderwerp dit, terwijl veel mannen (en vrouwen) het lekker vinden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, want dat is de anus van een vrouw en niet van een man?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:02 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het is toch ook niet "gay" om een vrouw anaal te nemen?
Ja, en als je in je kont genomen wordt door een vrouw ben je toch ook niet gay. Je wordt immers in je kont genomen door een vrouw en niet door een man, en je ziet nog steeds het vrouwenlichaam waar je opgewonden van wordt en niet een mannenlichaam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee, want dat is de anus van een vrouw en niet van een man?
Een dildo is toch een replica van een mannenlul (pleonasme) of niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, en als je in je kont genomen wordt door een vrouw ben je toch ook niet gay. Je wordt immers in je kont genomen door een vrouw en niet door een man, en je ziet nog steeds het vrouwenlichaam waar je opgewonden van wordt en niet een mannenlichaam.
Het gaat niet om de vorm maar puur om de anale stimulatie, het is niet dat een hetero man opgewonden raakt van een penisachtig voorwerp. En zelfs dan is het nog nep natuurlijk en wel wat anders dan een echte lul.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Een dildo is toch een replica van een mannenlul (pleonasme) of niet?
Ik vind overigens dat je wel heel erg pro dit onderwerp bent. Als je bij elk tegengeluid een weerwoord wilt geven dan moet je mijns inziens een stelling deponeren in plaats van een open vraag stellen wat men ervan vindt...quote:
Je kunt zeggen dat je het niet lekker vindt, dat je het vies vindt of dat je benieuwd bent naar hoe het voelt maar het nog niet geprobeerd hebt. Of dat je het niet ziet zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef All-out het volgende:
Het werd laatst bij mij gedaan, erg gevoelig en ik heb nog wat tijd nodig om eraan te wennen. Ik vind het wel erg geil om een vrouw zo te verwennen, maar bij mezelf ben ik bang dat het misschien niet schoon is en ik ervaar m'n anus sowieso nog niet echt als aantrekkelijk..
Bij (mooie) vrouwen is natuurlijk altijd alles schoon en fris en sexy
[..]
Ik vind overigens dat je wel heel erg pro dit onderwerp bent. Als je bij elk tegengeluid een weerwoord wilt geven dan moet je mijns inziens een stelling deponeren in plaats van een open vraag stellen wat men ervan vindt...
Succes!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef MilkTea het volgende:
Mijn vriendin drukt er wel eens tegenaan, misschien klein stukje erin verder niet. Voelt goed en zal zeker niet uitsluiten ooit verder te gaan
Dus de anus van de hetero man is gay als er een vrouw aan zit?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee, want dat is de anus van een vrouw en niet van een man?
Ik vond het pas gay worden toen ze over voorbinddildo begonquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus de anus van de hetero man is gay als er een vrouw aan zit?
Neh, ik kan me ergens wel voorstellen als je een beetje narrow-minded bent dat je dat ermee associeert, maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op en is een voorbinddildo ook geenzins gay.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vond het pas gay worden toen ze over voorbinddildo begon![]()
Dat is gay
Ik heb geen kutje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vond het pas gay worden toen ze over voorbinddildo begon![]()
Dat is gay
Uitgeprobeerd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Buurpoes het volgende:
Dit ja, wtf man. Wordt je niet gewoon liever door een gast of tranny gepakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje onzeker over je eigen geaardheid of mannelijkheid zeker?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit ja, wtf man. Wordt je niet gewoon liever door een gast of tranny gepakt?
Dit ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Moira. het volgende:
Op het moment dat de man die daar genot in ervaart gewoon hetero is (dus geen mannenlul in zijn kont wil) en dit ook laat doen door een vrouw (zijn vriendin waarvan hij heel veel houdt, bijvoorbeeld) is er echt op geen enkele manier iets gays aan te bedenken
Neehoor, ben gewoon graag de dominante in bed en mezelf opstellen als onderdanig door me in mijn reet te laten neuken past daar niet bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Beetje onzeker over je eigen geaardheid of mannelijkheid zeker?
Of durf je jezelf gewoon niet onderdanig op te stellen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Neehoor, ben gewoon graag de dominante in bed en mezelf opstellen als onderdanig door me in mijn reet te laten neuken past daar niet bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |