abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136444609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom veel hetero mannen zoveel problemen hebben met het anaal stimuleren.
Heb je gelijk in, ik/wij snappen het ook niet goed.
Vaak hoor je mannen (niet generaliserend bedoeld) zeggen dat de vrouw altijd maar moet slikken
en dat ze anaal moeten doen. Maar aan de andere kant willen ze niet een kus hebben als de vrouw net hun zaad hebben ontvangen of dat ze niet bij hun zelf anaal willen uitproberen omdat dat gay is.
Entertain & Enjoy
pi_136445574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom veel hetero mannen zoveel problemen hebben met het anaal stimuleren.
Nah, als het op een forum besproken wordt is het huuuhuuuu homo blabla. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mannen er wel voor in of nieuwsgierig naar.

Ik vind het gaaf om te doen. Natuurlijk is het niet leuk als het niet helemaal schoon is, maar die kans is echt heel klein. Ik vraag wel altijd eerst even of het kan. Soms is het er geen goed moment voor ;)
pi_136445680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nah, als het op een forum besproken wordt is het huuuhuuuu homo blabla. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mannen er wel voor in of nieuwsgierig naar.

Ik vind het gaaf om te doen. Natuurlijk is het niet leuk als het niet helemaal schoon is, maar die kans is echt heel klein. Ik vraag wel altijd eerst even of het kan. Soms is het er geen goed moment voor ;)
Wat doe je dan precies?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136446117
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
Wat doe je dan precies?
Vingeren en ook neuken. Ik heb een voorbinder :)
pi_136446138
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef RCGMM het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, ik/wij snappen het ook niet goed.
Vaak hoor je mannen (niet generaliserend bedoeld) zeggen dat de vrouw altijd maar moet slikken
en dat ze anaal moeten doen. Maar aan de andere kant willen ze niet een kus hebben als de vrouw net hun zaad hebben ontvangen of dat ze niet bij hun zelf anaal willen uitproberen omdat dat gay is.
Inderdaad, en het zou toch niet voor niets zijn dat je door anale stimulatie het meest heftig klaarkomt?
pi_136446182
quote:

[..]

Misschien als ze eenmaal 1 op 1 zijn met een meid/vrouw. Maar met vrienden onder de kroeg schreeuwen ze altijd nog "je bent toch geen homo ! "...

En nee, leeftijd speelt hier geen rol. Van pubers tot volwassen mannen met kinderen, het is een groot taboe blijkbaar.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:43:15 #157
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_136448728
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Zippow het volgende:
Ik heb het één keer gedaan met toenmalige FB. Ik zat gewoon lekker te pijpen en wat aan z'n ballen en toen opeens stelde hij het voor (die had het wel vaker gedaan dus). Naja ik was wel benieuwd en hij kwam ook als een beest. Daarna was het net alsof hij high was, hij kreeg een lach kick en kon even een half uurtje niks haha.
Wat doe je dan? neuk bewegingen maken met je vinger of wat?
pi_136548933
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:43 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Wat doe je dan? neuk bewegingen maken met je vinger of wat?
Ehh ik weet niet hoe jij 'neukbewegingen' wil maken met je vinger. Maar je moet een soort 'kom hier' beweging maken, dus je vinger naar boven krullen of zo. Dat schijnt dé manier te zijn haha.
pi_136557647
Neukbewegingen kan ook prima hoor, het verschilt per man wat het beste werkt. Net zoals met pijpen. Sommigen moet je inderdaad komhieren of een soort deurbel indruk beweging maken, anderen moet je echt penetreren zoals bij seks. Met een penis kunnen homo's ook geen kom hier beweging maken he ;)
pi_136573829
Ik stop er wel eens een grote dildo in tijdens het masturberen. Heerlijk als je prostaat wordt verwaarloosd terwijl je jezelf pijpt.
Wickedmen is een stalker
pi_136592933
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
Neukbewegingen kan ook prima hoor, het verschilt per man wat het beste werkt. Net zoals met pijpen. Sommigen moet je inderdaad komhieren of een soort deurbel indruk beweging maken, anderen moet je echt penetreren zoals bij seks. Met een penis kunnen homo's ook geen kom hier beweging maken he ;)
Haha ik begreep het eerst serieus niet, maar nu wel :'). Logisch ook dat er een hele tactiek achter zit, is bij vrouwen natuurlijk ook zo..
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:00:00 #162
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_136599275
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef Zippow het volgende:

[..]

Ehh ik weet niet hoe jij 'neukbewegingen' wil maken met je vinger. Maar je moet een soort 'kom hier' beweging maken, dus je vinger naar boven krullen of zo. Dat schijnt dé manier te zijn haha.
K ga er niet zelf in! Zal t eens aan m'n vriendin vragen, zij wil graag, maar ik wil nog niet echt toegeven.
pi_136599989
Heb 1 keer gehad dat een meid tijdens missionaris houding mijn ster begon te stimuleren en aanstalte maakte haar vinger erin te duwen en daar ben ik zo van geschrokken dat alleen het idee me alweer van slag brengt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_136601165
quote:

[..]

Echt? Kan me heel moeilijk voorstellen dat wanneer je een vinger in iemands reet steekt hij helemaal schoon/fris blijft. En heb je een strontgeur aan je vingers dan ruik je het minimaal een dag nog hoe hard je ook scubt. ;( :') Het hele idee is weerzinwekkend, hoop niet dat je gelijk hebt en echt de meeste mensen dit willen.
pi_136601439
Mijn ex-vriendin drukte vaak op dat stukje achter mijn balzak. Ze vroeg een keer of zij een vinger in mijn kontje mocht stoppen. Ik aarzelde, ze zei dat ze haar vinger direct zou terughalen als ik dat wilde. Ik had eerst wel moeite dat er iets in mijn kont zat. Totdat ze de prostaat kietelde. Dit had ik nog nooit gevoeld, wat geil!
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:21:44 #166
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_136623027
Ik heb mijn vriendin eens een paar vingers in mijn kont laten drukken tijdens het aftrekken. Ik vind het maar niets. Telkens het gevoel alsof ik moet poepen. :')

Dus niet meer.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_136624386
Ik vind het geil om te doen en soms om te krijgen. Grote fantasie om m'n vent anaal te nemen met een voorbinddildo.
pi_136625015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef MaIena het volgende:

[..]

Echt? Kan me heel moeilijk voorstellen dat wanneer je een vinger in iemands reet steekt hij helemaal schoon/fris blijft. En heb je een strontgeur aan je vingers dan ruik je het minimaal een dag nog hoe hard je ook scubt. ;( :') Het hele idee is weerzinwekkend, hoop niet dat je gelijk hebt en echt de meeste mensen dit willen.
Dan zou ik ook maar met je vingers uit het kontje van je vriendin blijven...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:33:41 #169
27929 piere
doe mij maar bier
pi_136625422
Stel het eens voor Goudvis. Misschien is het ook zijn fantasie :9
fok you ja!
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:35:32 #170
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136625488
Ik weet niet, maar ik denk het onbewust een onderdanig gevoel zou opwekken als mijn vriendin dit zou doen, wat ik niet heel tof vind :P
pi_136628071
Heb ik eens gedaan, maar hij dacht dat ik een grap maakte. Daar heb ik t maar bij gelaten :')
Wat RG zegt snap ik ook wel.
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:49:54 #172
27929 piere
doe mij maar bier
pi_136628387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef Goudvis87 het volgende:
Heb ik eens gedaan, maar hij dacht dat ik een grap maakte. Daar heb ik t maar bij gelaten :')
Wat RG zegt snap ik ook wel.
je zou het door moeten zetten als je het wilt ;)
fok you ja!
pi_136628452
Zou jij er voor in zijn?
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:54:17 #174
27929 piere
doe mij maar bier
pi_136628571
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef Goudvis87 het volgende:
Zou jij er voor in zijn?
Sure, lijkt mij wel wat
fok you ja!
pi_136628750
En daar voel je je niet minder man door?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')