Heb je gelijk in, ik/wij snappen het ook niet goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom veel hetero mannen zoveel problemen hebben met het anaal stimuleren.
Nah, als het op een forum besproken wordt is het huuuhuuuu homo blabla. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mannen er wel voor in of nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom veel hetero mannen zoveel problemen hebben met het anaal stimuleren.
Wat doe je dan precies?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, als het op een forum besproken wordt is het huuuhuuuu homo blabla. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mannen er wel voor in of nieuwsgierig naar.
Ik vind het gaaf om te doen. Natuurlijk is het niet leuk als het niet helemaal schoon is, maar die kans is echt heel klein. Ik vraag wel altijd eerst even of het kan. Soms is het er geen goed moment voor
Inderdaad, en het zou toch niet voor niets zijn dat je door anale stimulatie het meest heftig klaarkomt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef RCGMM het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ik/wij snappen het ook niet goed.
Vaak hoor je mannen (niet generaliserend bedoeld) zeggen dat de vrouw altijd maar moet slikken
en dat ze anaal moeten doen. Maar aan de andere kant willen ze niet een kus hebben als de vrouw net hun zaad hebben ontvangen of dat ze niet bij hun zelf anaal willen uitproberen omdat dat gay is.
Misschien als ze eenmaal 1 op 1 zijn met een meid/vrouw. Maar met vrienden onder de kroeg schreeuwen ze altijd nog "je bent toch geen homo ! "...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, als het op een forum besproken wordt is het huuuhuuuu homo blabla. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mannen er wel voor in of nieuwsgierig naar.
Ik vind het gaaf om te doen. Natuurlijk is het niet leuk als het niet helemaal schoon is, maar die kans is echt heel klein. Ik vraag wel altijd eerst even of het kan. Soms is het er geen goed moment voor
Wat doe je dan? neuk bewegingen maken met je vinger of wat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Zippow het volgende:
Ik heb het één keer gedaan met toenmalige FB. Ik zat gewoon lekker te pijpen en wat aan z'n ballen en toen opeens stelde hij het voor (die had het wel vaker gedaan dus). Naja ik was wel benieuwd en hij kwam ook als een beest. Daarna was het net alsof hij high was, hij kreeg een lach kick en kon even een half uurtje niks haha.
Ehh ik weet niet hoe jij 'neukbewegingen' wil maken met je vinger. Maar je moet een soort 'kom hier' beweging maken, dus je vinger naar boven krullen of zo. Dat schijnt dé manier te zijn haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat doe je dan? neuk bewegingen maken met je vinger of wat?
Haha ik begreep het eerst serieus niet, maar nu welquote:Op maandag 10 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
Neukbewegingen kan ook prima hoor, het verschilt per man wat het beste werkt. Net zoals met pijpen. Sommigen moet je inderdaad komhieren of een soort deurbel indruk beweging maken, anderen moet je echt penetreren zoals bij seks. Met een penis kunnen homo's ook geen kom hier beweging maken he
K ga er niet zelf in! Zal t eens aan m'n vriendin vragen, zij wil graag, maar ik wil nog niet echt toegeven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ehh ik weet niet hoe jij 'neukbewegingen' wil maken met je vinger. Maar je moet een soort 'kom hier' beweging maken, dus je vinger naar boven krullen of zo. Dat schijnt dé manier te zijn haha.
Echt? Kan me heel moeilijk voorstellen dat wanneer je een vinger in iemands reet steekt hij helemaal schoon/fris blijft. En heb je een strontgeur aan je vingers dan ruik je het minimaal een dag nog hoe hard je ook scubt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar met je vingers uit het kontje van je vriendin blijven...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef MaIena het volgende:
[..]
Echt? Kan me heel moeilijk voorstellen dat wanneer je een vinger in iemands reet steekt hij helemaal schoon/fris blijft. En heb je een strontgeur aan je vingers dan ruik je het minimaal een dag nog hoe hard je ook scubt.![]()
Het hele idee is weerzinwekkend, hoop niet dat je gelijk hebt en echt de meeste mensen dit willen.
je zou het door moeten zetten als je het wiltquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef Goudvis87 het volgende:
Heb ik eens gedaan, maar hij dacht dat ik een grap maakte. Daar heb ik t maar bij gelaten
Wat RG zegt snap ik ook wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |