SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 21-01-2014 16:34:23 ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Naar de sportschool heb ik jarenlang gedaan, maar spiermassa op mijn benen lukt bijna niet. Volgens mijn arts kan het ook erfelijk zijn, bijna alle vrouwen in mijn familie van vaders kant hebben stevige bovenbenen.
quote:
werkelijk waar onbegrijpelijk hoe mensen het zichzelf zo moeilijk kunnen maken:quote:
Wat is dat? Gebrek aan discipline wat eten betreft ofzo? Wat denk jij Cor?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Duurde 10 jaar, in die 10 jaar vele keren op dieet geweest. Maar zodra er dan een paar kilo af was dan stopte het afvallen weer. Ben op een gegeven moment zelfs 2 maanden aan de Modifast gegaan maar op een gegeven moment trok ik dat niet meer omdat ik flauwviel als ik erbij ging sporten.
Vervolgens nog 2 jaar fitness geprobeerd met zuurstofmasker op, maar toch stikte ik nog bijna zo benauwd had ik het.
Daarna gaan zwemmen wat me beter af ging en in 3 maanden had ik er 13kg af, maar toen stopte het weer. Was al aangemeld voor een operatie maar tot die tijd toch blijven proberen om het zonder operatie eraf te krijgen.
Maar het is nog steeds hard werken nu, mijn gewicht blijft stabiel zolang ik genoeg beweeg, mijn eten goed afweeg en op vaste tijden eet maar mocht ik daarmee stoppen dan zal ik weer aankomen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef no1uknow het volgende:
once you go no1uknow you never go ethamanlet
Was jij niet 1.81? 3 cm verschil dus no thanks jeffquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef no1uknow het volgende:
nee masterrace hierzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was jij niet 1.81? 3 cm verschil dus no thanks jeff
ja, lees die 2e post van haar hierboven, echt onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef seto het volgende:
[..]
had zij niet een maagverkleining laten doen?
ja drom vriendje, ik zei alleen maar 1,80 zodat etha zich niet zo alleen voelde maar de tijd is gekomen om de waarheid aan het licht te brengenquote:
Etha is wel een goeie manlet. Kan JB haar keuze begrijpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb ooit gelezen dat je een vriend had. Desondanks heb ik regelmatig de hand aan mezelf geslagen wanneer je weer eens zo'n wilde foto in LIF postte. Je doet me denken aan mezelf.
5'10 kings of manlets checkin inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Etha is wel een goeie manlet. Kan JB haar keuze begrijpen.
hahah jij deed toch alleen maar biceps en borst voor mooie lange spieren??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga ff deadliften met zuurstofmasker op hoor
het moet wel uitdagend blijven natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
Haha toen ik op mijn allerzwaarst was, had ik ook dieetpillen genomen en shit van tellsell besteld.
lol jij weer met je zyzz vereringquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:00 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hahah jij deed toch alleen maar biceps en borst voor mooie lange spieren??
En zo is t maar netquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Etha is de beste manlet. Kan JB haar keuze begrijpen.
Feelsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
Haha toen ik op mijn allerzwaarst was, had ik ook dieetpillen genomen en shit van tellsell besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |