grapje dan hahaquote:
Ken je de film Deuce Bigalow Male Gigolo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een neutrale opmerking.
Ja, maar ik heb hem nooit gezien want toen die film net uit was mocht ik hem niet zien van mijn oudersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ken je de film Deuce Bigalow Male Gigolo?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Een marktonderzoek heeft uitgewezen dat ongerichte tekstuele woede de dames terug doet denken aan testosteron-gevulde holbewoners die hun wel kunnen beschermen tegen wilde sabeltandtijgers. Het geschreeuw op beeld heeft een erotiserende uitwerking op 3 van de 4 heteroseksuele vrouwen. Bron
Die ex is inmiddels m'n vriendin weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef NietDoen het volgende:
Maak een screencapture van je muisklik op 'relatie beëindigen' en post dit op je timeline. Als je het echt goed wil doen moet je je ex taggen in het betreffende bericht![]()
quote:
Had het niet eens doorquote:
én het zijn allemaal vuile hoerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Een marktonderzoek heeft uitgewezen dat ongerichte tekstuele woede de dames terug doet denken aan testosteron-gevulde holbewoners die hun wel kunnen beschermen tegen wilde sabeltandtijgers. Het geschreeuw op beeld heeft een erotiserende uitwerking op 3 van de 4 heteroseksuele vrouwen. Bron
Wel terecht dat we met z'n allen moeite hebben gestoken om jou hossel praktijken te ondersteunen danquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:37 schreef trolley het volgende:
[..]
Die ex is inmiddels m'n vriendin weer![]()
Je bent zelf een allemaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |