Prima alternatiefquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat? Intimi noemen me Sasquatch.
Dat is mijn fetisj.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je een beetje hoekig gebouwd met brede kaaklijn en onderdruk je graag kleinere jongens?
Dat is inderdaad zeldzaam.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jezus, waar vind je die vrouwen?
Ik ben zelf 1.94, maar dat is wel zeldzaam hoor.
Jij spreekt zeker waarheden als een koe! Sinds ik getrouwd ben is de aandacht van vrouwelijk schoon echt in veelvoud toegenomenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon aanhouden dat je een relatie hebt, vrouwen komen dan juist als vliegen op stront af. Als je vrijgezel bent dan meh
Open dan een topic in R&P Psychologie. Misschien kunnen we je dan helpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JE BEGRIJPT GEWOON NIET WAT IK DOORMAAK
Echt he, kutwijven... doen ze expres, lekker proberen je relatie kapot te makenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Jij spreekt zeker waarheden als een koe! Sinds ik getrouwd ben is de aandacht van vrouwelijk schoon echt in veelvoud toegenomen
Manipulatieve mutsenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he, kutwijven... doen ze expres, lekker proberen je relatie kapot te maken
Verboden mannen zijn zoooo spannend!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he, kutwijven... doen ze expres, lekker proberen je relatie kapot te maken
Juist, en daarna met de vinger wijzen en draadjes maken op libelle.nlquote:
Hoiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Verboden mannen zijn zoooo spannend!
Dus alle mannen in de gevangenis of wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef Yasmi het volgende:
[..]
KIJK HOE ZE MANIPULEERT!!!quote:
Ik bedoel mannen die bezet zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus alle mannen in de gevangenis of wat bedoel je?
Jazekerquote:
mmm gurrrrlllquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef Yasmi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Gewoon een paar passief-agressieve statusupdates die hints bevatten over je break-up en dat je ''zo over it'' bent posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef SimplyAlex het volgende:
TS, je was single en je bent nog steeds single .... welke aanpassing in je relatiestatus wil je maken?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef Catkiller het volgende:
Als die chickies er net zo over denken als dat ik doe dan hoef je niks te updaten hoor.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |