Ik bedoel mannen die bezet zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus alle mannen in de gevangenis of wat bedoel je?
Jazekerquote:
mmm gurrrrlllquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Verboden mannen zijn zoooo spannend!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Gewoon een paar passief-agressieve statusupdates die hints bevatten over je break-up en dat je ''zo over it'' bent posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef SimplyAlex het volgende:
TS, je was single en je bent nog steeds single .... welke aanpassing in je relatiestatus wil je maken?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef Catkiller het volgende:
Als die chickies er net zo over denken als dat ik doe dan hoef je niks te updaten hoor.
quote:
Er was gisteren een topic over je waarin je werd uitgescholden. Heb je dat gepikt?quote:
Link?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er was gisteren een topic over je waarin je werd uitgescholden. Heb je dat gepikt?
Ik zou flink boos zijn.
Hij is ook verwijderd. Niet eens slotje maar gewoon weg. Het was Davynogwat en hij schold je uit voor kutmarokkaan omdat je iets geflikt had bij hem thuis ofzo en ik ben 13 dus ik verklik allesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Link?
Maat van me had geapp't over een topic die hij had gemaakt maar die was verwijderd ofzo.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ik begin met mijn oogverblindende glimlach...
Maar als dat oogverblindend is, zie ik het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ik begin met mijn oogverblindende glimlach...
Banquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit wel geinig te doen maar ik heb heel de OP niet eens gelezen.
grapje dan hahaquote:
Ken je de film Deuce Bigalow Male Gigolo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een neutrale opmerking.
Ja, maar ik heb hem nooit gezien want toen die film net uit was mocht ik hem niet zien van mijn oudersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ken je de film Deuce Bigalow Male Gigolo?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Een marktonderzoek heeft uitgewezen dat ongerichte tekstuele woede de dames terug doet denken aan testosteron-gevulde holbewoners die hun wel kunnen beschermen tegen wilde sabeltandtijgers. Het geschreeuw op beeld heeft een erotiserende uitwerking op 3 van de 4 heteroseksuele vrouwen. Bron
Die ex is inmiddels m'n vriendin weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef NietDoen het volgende:
Maak een screencapture van je muisklik op 'relatie beëindigen' en post dit op je timeline. Als je het echt goed wil doen moet je je ex taggen in het betreffende bericht![]()
quote:
Had het niet eens doorquote:
én het zijn allemaal vuile hoerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Een marktonderzoek heeft uitgewezen dat ongerichte tekstuele woede de dames terug doet denken aan testosteron-gevulde holbewoners die hun wel kunnen beschermen tegen wilde sabeltandtijgers. Het geschreeuw op beeld heeft een erotiserende uitwerking op 3 van de 4 heteroseksuele vrouwen. Bron
Wel terecht dat we met z'n allen moeite hebben gestoken om jou hossel praktijken te ondersteunen danquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:37 schreef trolley het volgende:
[..]
Die ex is inmiddels m'n vriendin weer![]()
Je bent zelf een allemaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |