Geen problemen mee iddquote:
Dan kom ik weer bij hetzelfde uit als via configuratiescherm..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Probeer eens rechtermuisknop op je bureaublad en dan die schermopties oid en dan ergens tweede scherm blabla. Weet niet precies waar het allemaal staat en zit op een computer waar ik de rechten niet heb om dat te doen
Ik heb op win 8 pro nog nooit struggles gehad met een tweede schermquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kom ik weer bij hetzelfde uit als via configuratiescherm..![]()
Naja, misschien kan deze het wel gewoon niet hoor, Het is maar een goedkope mini laptop enzo
He tkan natuurlijk ook egwoon aan mij liggen. Ik heb wel vaker rare problemen met elektronische apparatenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb op win 8 pro nog nooit struggles gehad met een tweede scherm
Ja ditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:29 schreef Rezania het volgende:
Windowstoets + P hoort gewoon te werken.
Ene dag chickies scoren en de volgende dag na wakker worden met chick naast je lekker lesbosexquote:
En super rijk zijn dus garantie voor elke nacht niet alleen zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ene dag chickies scoren en de volgende dag na wakker worden met chick naast je lekker lesbosex
Ehm... I’m going to go out on a limb here. Scherm zit verbonden met laptop?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
He tkan natuurlijk ook egwoon aan mij liggen. Ik heb wel vaker rare problemen met elektronische apparaten
Jongen, hetero's scoren, seks hebben, en dan rond middernacht keihard lachen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ene dag chickies scoren en de volgende dag na wakker worden met chick naast je lekker lesbosex
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ehm... I’m going to go out on a limb here. Scherm zit verbonden met laptop?
Echt weer zo'n gay ding om te doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, hetero's scoren, seks hebben, en dan rond middernacht keihard lachen.
Kut homo's altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Echt weer zo'n gay ding om te doen
Vreemdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik kijk nu naar m'n externe scherm omdat iets prettiger kijkt dan het kleine schermpje van m'n laptop..
Ga jij nou maar het pikkie van die voetballer zuigen, kastnicht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Echt weer zo'n gay ding om te doen
Afschieten die mensenquote:
Mijn toetsenbord zo klein vind ikw el fijn trouwensquote:
Als jij serieus bent hè...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Van die momenten dat moord geoorloofd is of zou moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |