Is het serieus een substituut voor kanker? Ik dacht dat het net zoiets als tantoe was.quote:
Je kan ook gewoon niet schelden inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het serieus een substituut voor kanker? Ik dacht dat het net zoiets als tantoe was.
Jongen, weet ik veel. Ik heb wel wat beters te doen dan de ontwikkeling van straattaal te volgen.quote:
dat zeg ik niet. een beetje schelden kan af en toe best prettig zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet schelden inderdaad.
Is geen straattaal, 't wordt hier gewoon al een paar maanden als verbastering gebruikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, weet ik veel. Ik heb wel wat beters te doen dan de ontwikkeling van straattaal te volgen.
True, dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. een beetje schelden kan af en toe best prettig zijn.
ik begrijp alleen niet waarom mensen zo graag kanker willen zeggen dat ze er allemaal synoniemen voor moeten verzinnen.
die hele rage is sowieso een beetje langs limburg gegaan
Dunnoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het serieus een substituut voor kanker? Ik dacht dat het net zoiets als tantoe was.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
windowstoets + Pquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef essnhills het volgende:
Ik snap het niet.. bij mijn andere laptop kon ik gewoon 2 schermen tegelijk hebben.. en nu krijg het gewoon niet voor elkaar.. hij doet óf het externe scherm of m'n laptopscherm.. Maar ik wil ze beide
Windows 8? Dan moet je het instellen hè.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef essnhills het volgende:
Ik snap het niet.. bij mijn andere laptop kon ik gewoon 2 schermen tegelijk hebben.. en nu krijg het gewoon niet voor elkaar.. hij doet óf het externe scherm of m'n laptopscherm.. Maar ik wil ze beide
Maar dan krijg ik net zoals via configuratiescherm alleen de opties:quote:
Windows 7 starter hier geloof ik..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Windows 8? Dan moet je het instellen hè.
Ja daar heb je het probleem alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Windows 7 starter hier geloof ik..
Bij m'n andere laptop was het heel simpel enzo maar bij deze lijkt het wel niet te kunnen ofzo
quote:
huh daar hoort hij gewoon bij te staanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik net zoals via configuratiescherm alleen de opties:
Verbinding met projector verbreken
Dupliceren
Alleen op projector
Maar ik wil gewoon 2 beeldschermen dat ik ze naast elkaar kan gebruiken
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
huh daar hoort hij gewoon bij te staan
Probeer eens rechtermuisknop op je bureaublad en dan die schermopties oid en dan ergens tweede scherm blabla. Weet niet precies waar het allemaal staat en zit op een computer waar ik de rechten niet heb om dat te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |