quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zo lang het niet Zlatan is die me pijpt
Ja, ik doe toch ook niet zo moeilijk als een meisje met me komt dansen en me verleidelijk aankijkt enzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Rezania het volgende:
Heteromannen zijn echt pussies vaak, tering. 'Oh nee, ik denk dat je mijn seksualiteit aantast! Ga weg!'
Gewoon nee zeggen en niet aanstellen blijft moeilijk.
Wat een kansloze generalisatiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Rezania het volgende:
Heteromannen zijn echt pussies vaak, tering. 'Oh nee, ik denk dat je mijn seksualiteit aantast! Ga weg!'
Gewoon nee zeggen en niet aanstellen blijft moeilijk.
haha homo!!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat een kansloze generalisatieik knuffel vaak genoeg met mannen
Fair enoughquote:
Nee, heteromannen zijn pussies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat een kansloze generalisatieik knuffel vaak genoeg met mannen
quote:
Nee, ik hoef toch ook geen heterostellen te zien zoenen? Maar ik ga ook niet gelijk roepen van 'Ga weg! Vies! Bah!'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, maar ik hoef het echt niet te zien.
Misschien helpt hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik hoef toch ook geen heterostellen te zien zoenen? Maar ik ga ook niet gelijk roepen van 'Ga weg! Vies! Bah!'
Soms wil ik dat wel eigenlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik hoef toch ook geen heterostellen te zien zoenen? Maar ik ga ook niet gelijk roepen van 'Ga weg! Vies! Bah!'
Hypocrietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, je moet je gewoon niet aanstellen. Ik vind hetero's ook niet vies.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hypocriet
Ik weet het, kan het ook niet verklaren. Zaterdag een hele discussie over gehad met een dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Waarom stel ik me aan? Als het meerendeel het vind telt het niet als aanstellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet je gewoon niet aanstellen. Ik vind hetero's ook niet vies.
Het merendeel stelt zich aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waarom stel ik me aan? Als het meerendeel het vind telt het niet als aanstellen
Ach, ik moet ook toegeven dat ik liever naar 2 dames kijk dan naar 2 herenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik weet het, kan het ook niet verklaren. Zaterdag een hele discussie over gehad met een dame
Ik zeg ook niet dat het onnatuurlijk is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
woon menselijk gedrag. Dat als vies bestempelen is misschien wel é
Jij weetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik moet ook toegeven dat ik liever naar 2 dames kijk dan naar 2 heren
Ik heb het ook niet meer over jou.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onnatuurlijk is.
Maar alles draait om mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet meer over jou.
Ik heb iemand ook wel eens een knietje gegevenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:54 schreef Roburtt het volgende:
Ik kreeg ooit een klap in m'n gezicht toen ik aan twee zoenende dames vroeg of ik mee mocht doen. Was het waard.
Ja maar jij was niet aan het zoenen met andere damesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb iemand ook wel eens een knietje gegeven![]()
Hij kende het woordje 'nee' niet en toen hij poging 3 deed om me te zoenen en me daarbij vastpakte werd hij daarna strompelend naar buiten vervoerd door de bewaking terwijl zijn maten hem keihard uitlachten
Truequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar jij was niet aan het zoenen met andere dames
Maar was hij zo lelijk dan?quote:
Haten op bananen.quote:
adam en eva in hun blotequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haten op bananen.Bananen zijn gezond man.
Uhh, niet per se, maar ik moest hem gewoon niet.quote:
Oja godver waarom praat ik nog tegen jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, niet per se, maar ik moest hem gewoon niet.
Naast het feit dat ik niet vrijgezel ben en niet vreemd ga.
Om te oefenen voor het geval er een leuk vrijgezel meisje langskomt zodat je niet gelijk helemaal dichtklapt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:02 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oja godver waarom praat ik nog tegen je
Wat? Laat jij je gewoon het culturele nonsense idee opleggen van vreemdgaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, niet per se, maar ik moest hem gewoon niet.
Naast het feit dat ik niet vrijgezel ben en niet vreemd ga.
Alsof er leukere mannen rondlopen dan mijn vriendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat? Laat jij je gewoon het culturele nonsense idee opleggen van vreemdgaan?
Oh, kots.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof er leukere mannen rondlopen dan mijn vriend
Omdat je toen nog jonger was en je humor nog niet te ver doorgeëvolueerd was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Rezania het volgende:
Ik herinner me Third Rock From The Sun veel leuker dan het daadwerkelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |