quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zo lang het niet Zlatan is die me pijpt
Ja, ik doe toch ook niet zo moeilijk als een meisje met me komt dansen en me verleidelijk aankijkt enzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Rezania het volgende:
Heteromannen zijn echt pussies vaak, tering. 'Oh nee, ik denk dat je mijn seksualiteit aantast! Ga weg!'
Gewoon nee zeggen en niet aanstellen blijft moeilijk.
Wat een kansloze generalisatiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Rezania het volgende:
Heteromannen zijn echt pussies vaak, tering. 'Oh nee, ik denk dat je mijn seksualiteit aantast! Ga weg!'
Gewoon nee zeggen en niet aanstellen blijft moeilijk.
haha homo!!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat een kansloze generalisatieik knuffel vaak genoeg met mannen
Fair enoughquote:
Nee, heteromannen zijn pussies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat een kansloze generalisatieik knuffel vaak genoeg met mannen
quote:
Nee, ik hoef toch ook geen heterostellen te zien zoenen? Maar ik ga ook niet gelijk roepen van 'Ga weg! Vies! Bah!'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, maar ik hoef het echt niet te zien.
Misschien helpt hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik hoef toch ook geen heterostellen te zien zoenen? Maar ik ga ook niet gelijk roepen van 'Ga weg! Vies! Bah!'
Soms wil ik dat wel eigenlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik hoef toch ook geen heterostellen te zien zoenen? Maar ik ga ook niet gelijk roepen van 'Ga weg! Vies! Bah!'
Hypocrietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, je moet je gewoon niet aanstellen. Ik vind hetero's ook niet vies.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hypocriet
Ik weet het, kan het ook niet verklaren. Zaterdag een hele discussie over gehad met een dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Waarom stel ik me aan? Als het meerendeel het vind telt het niet als aanstellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet je gewoon niet aanstellen. Ik vind hetero's ook niet vies.
Het merendeel stelt zich aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waarom stel ik me aan? Als het meerendeel het vind telt het niet als aanstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |