d4v1dquote:
Stop stop! Krijg er honger van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ehm, kippenpootje gemarineerd in een marinade van olijfolie, paprikapoeder, knoflookpoeder, koriander, gember en chilipoeder in de oven, krieltjes bakken met rozemarijn en tijm (eerst met deksel op de koekenpan op zacht vuur en daarna zonder deksel op wat harder voor de knapperigheid) met broccoli?
Kruiden wel goed in verhouding natuurlijk Paprikapoeder 5, knoflookpoeder 1, koriander 2,5, gember 1, chili 0,2 ofzo ongeveer schat ik.
Nou moe tik er wel bij zeggen dat de fiets in kwestie nou niet echt bepaald nieuw was.. Ik had geloof ik 6e hands, het voorwiel liep op een gegeven moment spaak (die kogeltjes in de assen vielen eruit) en toen uiteindelijk die fiets samen met een ander oud barrel weer omgetoverd tot een werkende fiets die aan alle kanten rammelt en wiebeltquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef Casaa het volgende:
[..]
Haha, zul je net zien. Zo voorzichtig mogelijk de kast uit elkaar halen, breekt die af.
quote:
Ze vroegen om eet ideeënquote:
Deze leef.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet autistisch livestreams kijken vanaf je zolderkamer
ik kijk zo in de winkel welquote:
Ik weet niet waarom maar ik krijg hier een beklemmend gevoel vanquote:
Deze man weetquote:
quote:
Ik ook. Ik zou de kamer dan ook blauw of geel verven, maar het raam is mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik krijg hier een beklemmend gevoel van
heeft ze irl dan ook een phd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Rezania het volgende:
Die actrice die Amy van BBT speelt, die dus een PhD in neurowetenschappen heeft, is tegen vaccinaties._!
Jaquote:
ik vind dr eigenlijk wel grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |