ohw, ja. daar heb ik bij een mtb allemaal geen last vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is iets moeilijker als je een bagagedrager hebt etc. Zit het allemaal in de weg
Fiets binnenzettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan ik allemaal wel, geen probleem. 't duurt alleen lang, en helemaal als het kutweer is is het gewoon geen fijn klusje.
Wat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is iets moeilijker als je een bagagedrager hebt etc. Zit het allemaal in de wegDan moet meestal het hele wiel er eerst af
ghehehequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ga meestal gewoon ergens staan waar veel mannenvolk langsloopt en dan rommel ik een beetje hulpeloos met m'n fiets en dan komt er vanzelf wel iemand helpen
MEt geweldquote:
snap ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ga meestal gewoon ergens staan waar veel mannenvolk langsloopt en dan rommel ik een beetje hulpeloos met m'n fiets en dan komt er vanzelf wel iemand helpen
Daar hadden we het ook over hè.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je een binennband moet vervangen wel. Als je enkel moet plakken gaat t wel
quote:
Oh mehquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook over hè.
ess, wat moet ik koken vandaag?quote:
Ik zou ook eens m'n ketting gaan vervangen. En toen ik de kettingskast aanraakte viel hij in 7 stukken uit elkaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Casaa het volgende:
[..]
Schop tegen je fiets en scheld op hem, dat zal hem leren.
quote:
Uhhh, hmm ik moet ook nog bedenken wat ik ga eten trouwens.quote:
Normaal heb je 3 'klikjes' op de kast zitten. 1 boven het voortandwiel en 1 onder, bij het achter tandwiel ook nog 1. Ff met een schroevendraaier drukken, klikt deze los en kun je de kap ervan afhalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef d4v1d het volgende:
Goed fuck deze. Die kettingkast kan je gewoon niet demonteren zonder hem te slopen
hmm, nee, daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Uhhh, hmm ik moet ook nog bedenken wat ik ga eten trouwens.
Ik ga denk ik iets simpels doen met varkensfiletlapje in stukjes oid wokken met wat groente zoals courgette, paprika en champignon en dan noodles erbij ofzo
Er zitten een stuk of 10 tiewraps in dat dingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef Casaa het volgende:
[..]
Normaal heb je 3 'klikjes' op de kast zitten. 1 boven het voortandwiel en 1 onder, bij het achter tandwiel ook nog 1. Ff met een schroevendraaier drukken, klikt deze los en kun je de kap ervan afhalen.
Haha, zul je net zien. Zo voorzichtig mogelijk de kast uit elkaar halen, breekt die af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou ook eens m'n ketting gaan vervangen. En toen ik de kettingskast aanraakte viel hij in 7 stukken uit elkaar![]()
Toen maar naar zo'n mannetje een flat verderop gebracht en die heeft er voor 15 euro ofzo een hele nieuwe ketting en kast opgezet
Vakkundig gerepareerd. Sloopkogel misschien een betere oplossen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er zitten een stuk of 10 tiewraps in dat ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |