hoe smaakt dat?quote:
Harde tarrelsquote:
Ik hou het wel met mijn maisbroodje met chocopastaquote:
Maisbroodquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou het wel met mijn maisbroodje met chocopasta
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:07 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
meh dat gele spul? nog altijd beter dan zuurdesem bagger
Laat mij gewoon lekker genieten van mijn maisbroodjequote:
Waarom moet ik blij zijn dat je iets eetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat mij gewoon lekker genieten van mijn maisbroodjewees blij dat ik wat eet
tja blij wezen dat je wat eet? ligt eraan hoe je eruit ziet en of je het nodig hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
kun je voor vrijdag nog een stuk of 5 vlaaien/taarten maken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Omdat eten goed voor me isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waarom moet ik blij zijn dat je iets eet
Laten we het zo stellen, ik hoef niet echt af te vallenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
tja blij wezen dat je wat eet? ligt eraan hoe je eruit ziet en of je het nodig hebt
quote:
42 keer fappen en je gaat dood. 42 is ook het antwoord op het leven, het universum, alles. Dus het zin van het leven is fappen.quote:
Nee alles is vier, zelfs fappen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
42 keer fappen en je gaat dood. 42 is ook het antwoord op het leven, het universum, alles. Dus het zin van het leven is fappen.
Dit moet ik even uitproberen, brb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
42 keer fappen en je gaat dood. 42 is ook het antwoord op het leven, het universum, alles. Dus het zin van het leven is fappen.
dan had ik al jaren dood moeten zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |