Wat is nou jouw probleem? Als jij het zo kut vindt dat Feyenoorders morgen naar jullie stadion komen, wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe effe zeggen waar je zit, kom ik je een bakkie koffie brengen.
Werd net gezellig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Ok, fijn alle Ajacieden weer lekker terug naar jullie eigen topic.
Nee, niet wáár ze zitten, maar dát ze dat gaan doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, Joden. En wat denk je nou, dat hunnie op internet gaan zetten waar de groepen zitten en hoe groot deze zijn?![]()
Beetje logisch nadenken. Joden weten dat er veel Feyenoorders komen, er is losse verkoop, het gevolg is dat door het hele stadion gewoon groepjes zitten om Feyenoorders te spotten.
Gezellig zal zorgen voor jodenkoeken er bijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe effe zeggen waar je zit, kom ik je een bakkie koffie brengen.
Lachen vooral. Maar houdoe he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat is nou jouw probleem? Als jij het zo kut vindt dat Feyenoorders morgen naar jullie stadion komen, wat doe je hier dan?
De helft van dat soort lui weten niet eens wie wie is bij Ajaxquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gezellig zal zorgen voor jodenkoeken er bij
Zit in zo'n VIP-box van een zakelijke connectie van m'n pa. Wel met joden, maar niet zo fanatiek als in de vakken hoop ik.
Eerlijk gezegd geen idee wat er van te verwachten verder.
Ze gaan het lekker aankondigen op internet inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, niet wáár ze zitten, maar dát ze dat gaan doenJij zegt dat het logisch is en dat is het ook wel, maar dat wil niet zeggen dat het meteen gebeurt.
Ik hoop voor je dat Badr Hari niet bij je in de box zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gezellig zal zorgen voor jodenkoeken er bij
Zit in zo'n VIP-box van een zakelijke connectie van m'n pa. Wel met joden, maar niet zo fanatiek als in de vakken hoop ik.
Eerlijk gezegd geen idee wat er van te verwachten verder.
Ze schrijven er zelfs stukjes over op Internet. Oh wacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mooi om te zien hoe para die joden worden wanneer Feyenoord naar de stad komt.
Vind het nog wel meevallen eigenlijk, paar kneuzerige joden op dit forum daargelaten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mooi om te zien hoe para die joden worden wanneer Feyenoord naar de stad komt.
Toppunt vind ik nog wel dat ze in dat soort boxen de wedstrijd vaak op een schermpje volgen... blijf dan verdomme thuis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lachen vooral. Maar houdoe he.
[..]
De helft van dat soort lui weten niet eens wie wie is bij Ajaxdrama.
Verschrikkelijk ja. 1 keer in zo`n box gezeten, vond het helemaal niks, en die lui die er zatenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toppunt vind ik nog wel dat ze in dat soort boxen de wedstrijd vaak op een schermpje volgen... blijf dan verdomme thuis.
Ik ben vrienden met Sjaak. Mag ik blijven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Ok, fijn alle Ajacieden weer lekker terug naar jullie eigen topic.
Wij zijn geen vrienden, oprotten dus, geteisem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben vrienden met Sjaak. Mag ik blijven?
Was misschien lichtelijk overdreven maar ik ben in ieder geval jouw favoriete neus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrienden, oprotten dus, geteisem.
Ik heb in het eckte leven al teveel joodse vrienden, dus dat heb ik op internet niet nodig verder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Was misschien lichtelijk overdreven maar ik ben in ieder geval jouw favoriete neus.
Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in het eckte leven al teveel joodse vrienden, dus dat heb ik op internet niet nodig verder.
Plekje in de grond, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
OhNou, mocht er ooit een plekje vrijkomen, dan houd ik mijzelf aanbevolen
Is goed, baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef DonRaja het volgende:
Dven en Sjaak: ga lekker via DM flirten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |