Volgens GGMM is Sigthorsson beter, maar dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Dven het volgende:
Ik blijf me inzetten voor de ruildeal Sigthorsson/Pelle

TR GEMACHT DIT KAN NIETquote:

Commercieel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
financieel directeur van het jaar toch?

D'n Koefquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]

Commercieel, en volgens mij had hij die prijs zelf in het leven geroepen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]

Het enige waar GGMM verstand van heeft isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens GGMM is Sigthorsson beter, maar dit geheel terzijde.

Commercieel manager van het jaar ja: linkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]

Ow ja, die heb je ook nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Finnbogason is topscorer, heeft er 3 meer ofzo. Maar eerst maar zien of het gerucht überhaupt waar is

Enige waar die beter in is, is snelheid. Verder Pellè op alle fronten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens GGMM is Sigthorsson beter, maar dit geheel terzijde.

Die manke eskimo is toch helemaal niet zo snel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Enige waar die beter in is, is snelheid. Verder Pellè op alle fronten.

Is waarschijnlijk gewoon een kleine variatie op hun erotische collectie...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vanbeekbanket.nl/luxe_taarten.html

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]

Waarschijnlijk is Boëtius op krukken nog snellerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die manke eskimo is toch helemaal niet zo snel?

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]

Je lijkt er zelf op, Vertonghen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
lijkt op dit, vooral die ogen
[ afbeelding ]

Volgens mij net iets sneller dan Pellè.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die manke eskimo is toch helemaal niet zo snel?

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je de selecties naast elkaar legt dan zou alleen Cillessen bij ons in de basis staan. Die Schone of hoe je dat spelt misschien ook nog wel. Verder heeft Ajax een matig elftal. Het is een soort ren je rot show. Wel fitte gasten allemaal.

Ik wil niet in een wellus nietus discussie terecht komen maar Blind en Boilesen zouden echt niet misstaan hoor in Feyenoord..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je de selecties naast elkaar legt dan zou alleen Cillessen bij ons in de basis staan. Die Schone of hoe je dat spelt misschien ook nog wel. Verder heeft Ajax een matig elftal. Het is een soort ren je rot show. Wel fitte gasten allemaal.

Wie van die gasten zou je bij ons in de basis willen hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |