abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135761718
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Prima stukje, zie niet wat er mis mee zou zijn.
Dat het niet in jouw straatje zou passen is iets anders.
Ik zie ook niet wat er mis is met dat stukkie op Lunatic News, en dat zeg ik als iemand die Lunatic News vaak bekritiseerd en populistisch vind.

Zou wel triest zijn als wat beweerd wordt echt allemaal in samenspraak met de clubleiding is afgesproken. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:40:55 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135761754
Wat kameraadski Tomaat zegt. Zo slecht is dat stukje nu ook weer niet.

quote:
Ajax blokkeert kaarten voor bekerwedstrijd

AMSTERDAM -
Ajax heeft een onbekend aantal kaarten voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord preventief geblokkeerd. Het gaat om kaarten waarvan het vermoeden bestaat dat die in verkeerde handen terecht zijn gekomen. Dat meldde een woordvoerder van de club dinsdag.

Dat betekent dat er woensdag bezoekers bij het scannen van hun toegangskaart uit de rij worden gehaald. Aan hen vragen we onder meer hoe ze aan hun kaart zijn gekomen. Als ze die op een legale manier hebben gekocht, is er geen probleem en kunnen ze de wedstrijd gaan bekijken, zegt de woordvoerder.

Hoewel Ajax verantwoordelijk is voor de kaartverkoop voor deze bekerwedstrijd, hanteert de KNVB wel standaardvoorwaarden. Commerciële doorverkoop van kaarten is niet toegestaan. Als zich dat voordoet kunnen clubs die kaarten blokkeren of als extra controle bij de ingang naast het entreebewijs ook om een clubkaart vragen, liet een woordvoerder van de voetbalbond dinsdag weten.

Illegaal
In Amsterdam bestaat de vrees dat Feyenoordfans met illegaal verkregen toegangskaarten woensdag aanwezig zijn bij het bekerduel tussen Ajax en Feyenoord. Dat gebeurde zondag al in Utrecht toen een honderdtal fans van de Rotterdamse club opdoken in een vak waarvoor zij officieel geen kaartje hadden kunnen kopen
Heel slim dit. Geloof niet dat ze zoiets gaan doen. Is meer als ontmoediging.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:42:26 #228
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_135761820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef sonnyspek het volgende:
Ben benieuwd of er echt 1500 naar de Arena gaan. En als het wel zo is: pak maar aan, oprotten uit de vakken van een thuisclub.
je madre is een thuisclub en ik zit altijd in t thuisvak
Ride Or Die Lalalalalalalala
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:50:59 #229
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_135762201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

je madre is een thuisclub en ik zit altijd in t thuisvak
Wat een niveau, helaas krijgen zulk soort mensen ook een uitkering.
pi_135762365
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef sonnyspek het volgende:
Ben benieuwd of er echt 1500 naar de Arena gaan. En als het wel zo is: pak maar aan, oprotten uit de vakken van een thuisclub.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat een niveau, helaas krijgen zulk soort mensen ook een uitkering.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:54:56 #231
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_135762370
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef Happel het volgende:
Wat kameraadski Tomaat zegt. Zo slecht is dat stukje nu ook weer niet.

[..]

Heel slim dit. Geloof niet dat ze zoiets gaan doen. Is meer als ontmoediging.
Denk daar maar niet zo simpel over. Bij Ajax - ASWH(!) :') werden ik en een vriend ertussenuit gehaald om onze ID's te laten controleren... :') 16 en 18...
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:59:28 #232
306109 francoisdublanc
pi_135762592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Spinosaurus het volgende:

[..]

Denk daar maar niet zo simpel over. Bij Ajax - ASWH(!) :') werden ik en een vriend ertussenuit gehaald om onze ID's te laten controleren... :') 16 en 18...
Het er tussenuit pikken van mensen morgen brengt voor die mensen zelf wel risico's met zich mee (aangezien Ajacieden op scherp zullen staan om iedere vermoedelijke Feyenoorder op te merken en te verjagen), ik hoop dat de clubleiding bij Ajax zich dat beseft.

Maar los daarvan schieten ze met het lukraak uit de rij trekken en aanspreken van mensen niets op. Terplekke kunnen ze niets bewijzen of ontkrachten. Als jij als toeschouwer gewoon zegt dat je je plaatsbewijs op een legale manier hebt verkregen dan hebben ze verder geen poot om op te staan.

Hooguit kunnen ze vragen om een Ajax SCC of clubcard, maar aangezien ze bij Ajax zelf zo lomp zijn geweest om 2 tickets per SCC of clubcard toe te staan heb je die ook niet persé nodig om binnen te komen aangezien 'een vriend' de kaartjes heeft gekocht op zijn SCC of clubcard.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135762651
quote:
KOM DAN

HOU ME TEGEN
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:02:31 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135762671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het er tussenuit pikken van mensen morgen brengt voor die mensen zelf wel risico's met zich mee (aangezien Ajacieden op scherp zullen staan om iedere vermoedelijke Feyenoorder op te merken en te verjagen), ik hoop dat de clubleiding bij Ajax zich dat beseft.
Te verjagen? Aftrappen komt eerder in de buurt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135762674
blablablabla
pi_135762692
quote:
En jij roept dus tot precies hetzelfde op, maar jij bent wel normaal? Jaa jaa
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:03:04 #238
306109 francoisdublanc
pi_135762694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

KOM DAN

HOU ME TEGEN
Haha altijd van die kneuzen in die uitvakken als feyenoord op bezoek komt, is gewoon kut als die in de thuisvakken zitten.
pi_135762722
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Haha altijd van die kneuzen in die uitvakken als feyenoord op bezoek komt, is gewoon kut als die in de thuisvakken zitten.
hahaha goeie man xD
blablablabla
pi_135762730
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Te verjagen? Aftrappen komt eerder in de buurt.
Ja, eenmaal op de tribunes bedoel je. Maar buiten de poorten kan het ook tot de nodige commotie komen als ze alle "verdachten" gaan proberen te intimideren en meer van die typische jodenstreken. :')
pi_135762792
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
haha ze zijn helemaal Para Brother geworden daar
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:06:19 #242
306109 francoisdublanc
pi_135762833
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef Elan het volgende:

[..]

hahaha goeie man xD
Wat klopt er niet? Ik heb geen hekel aan feyenoord, maar wel aan die asociale klootzakken.
pi_135762855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hadden we het gisterenavond al over inderdaad.

Conclusie was eigenlijk dat het vermoedelijk grootspraak / ontmoedigingsbeleid vanuit de club is, omdat het vrijwel onmogelijk is om te bepalen welke tickets 'verdacht' zijn en welke niet, en je als club ook zeker niet je eigen aanhang tekort wilt doen door onschuldigen te confronteren met een geblokkeerd kaartje.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:07:31 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135762881
Wel grappig dat het complete onzin-verhaal dat er duizend(en) kaarten in handen zijn van Rotterdammers blijkbaar leidt tot verscherpte controles en wat extra blikken politie-inzet. Missie geslaagd _O-

Net de wedstrijd van zondag terug gekeken, beste pot in jaren wellicht. Al stelt dat kneuzenclubje uit Utrecht dan wel echt helemaal niks meer voor.

Enige die een onvoldoende haalde was Schaken vanzelfsprekend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135762939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
Wel grappig dat het complete onzin-verhaal dat er duizend(en) kaarten in handen zijn van Rotterdammers blijkbaar leidt tot verscherpte controles en wat extra blikken politie-inzet. Missie geslaagd _O-

Net de wedstrijd van zondag terug gekeken, beste pot in jaren wellicht. Al stelt dat kneuzenclubje uit Utrecht dan wel echt helemaal niks meer voor.

Missie geslaagd? :')
pi_135763003
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:07 schreef Caland het volgende:

Hij vond zelf dat hij 'wat mondjes had gesnoerd'... :{
BFF met GGMM
pi_135763013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar hadden we het gisterenavond al over inderdaad.

Conclusie was eigenlijk dat het vermoedelijk grootspraak / ontmoedigingsbeleid vanuit de club is, omdat het vrijwel onmogelijk is om te bepalen welke tickets 'verdacht' zijn en welke niet, en je als club ook zeker niet je eigen aanhang tekort wilt doen door onschuldigen te confronteren met een geblokkeerd kaartje.
Jup dat snavelvolk komt uit het hele land dus lijkt me geen beginnen aan, zelfs als je gaat kijken naar verkooppunten etc.
blablablabla
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:12:46 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135763091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:09 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Alle heisa die er nu ontstaat zorgt voor meer gedoe dan dat je gewoon twee treintjes laat afreizen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135763127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:09 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Als ze gewoon een uitvak hadden gefaciliteerd dan hadden ze in Amsterdam niet zo'n hele operatie op touw hoeven zetten als nu.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_135763129
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Jup dat snavelvolk komt uit het hele land dus lijkt me geen beginnen aan, zelfs als je gaat kijken naar verkooppunten etc.
Nee precies, er wonen helaas ook genoeg Ajax-supporters in omgeving Rotterdam en wijde omtrek, dus alle kaarten uit de regio Rijnmond blokkeren gaat ook een hoop scheve neuzen opleveren.

Verder geloof ik niet dat als er talloze Feyenoorders in het bezit zouden zijn van kaarten voor het thuisvak morgen, dat die dan allemaal in de omgeving Rotterdam zouden zijn gekocht. Dan geloof ik nog eerder dat die gewoon in Amsterdam zelf zijn gekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')