Ik zie ook niet wat er mis is met dat stukkie op Lunatic News, en dat zeg ik als iemand die Lunatic News vaak bekritiseerd en populistisch vind.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima stukje, zie niet wat er mis mee zou zijn.
Dat het niet in jouw straatje zou passen is iets anders.
Heel slim dit. Geloof niet dat ze zoiets gaan doen. Is meer als ontmoediging.quote:Ajax blokkeert kaarten voor bekerwedstrijd
AMSTERDAM -
Ajax heeft een onbekend aantal kaarten voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord preventief geblokkeerd. Het gaat om kaarten waarvan het vermoeden bestaat dat die in verkeerde handen terecht zijn gekomen. Dat meldde een woordvoerder van de club dinsdag.
Dat betekent dat er woensdag bezoekers bij het scannen van hun toegangskaart uit de rij worden gehaald. Aan hen vragen we onder meer hoe ze aan hun kaart zijn gekomen. Als ze die op een legale manier hebben gekocht, is er geen probleem en kunnen ze de wedstrijd gaan bekijken, zegt de woordvoerder.
Hoewel Ajax verantwoordelijk is voor de kaartverkoop voor deze bekerwedstrijd, hanteert de KNVB wel standaardvoorwaarden. Commerciële doorverkoop van kaarten is niet toegestaan. Als zich dat voordoet kunnen clubs die kaarten blokkeren of als extra controle bij de ingang naast het entreebewijs ook om een clubkaart vragen, liet een woordvoerder van de voetbalbond dinsdag weten.
Illegaal
In Amsterdam bestaat de vrees dat Feyenoordfans met illegaal verkregen toegangskaarten woensdag aanwezig zijn bij het bekerduel tussen Ajax en Feyenoord. Dat gebeurde zondag al in Utrecht toen een honderdtal fans van de Rotterdamse club opdoken in een vak waarvoor zij officieel geen kaartje hadden kunnen kopen
je madre is een thuisclub en ik zit altijd in t thuisvakquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef sonnyspek het volgende:
Ben benieuwd of er echt 1500 naar de Arena gaan. En als het wel zo is: pak maar aan, oprotten uit de vakken van een thuisclub.
Wat een niveau, helaas krijgen zulk soort mensen ook een uitkering.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
je madre is een thuisclub en ik zit altijd in t thuisvak
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef sonnyspek het volgende:
Ben benieuwd of er echt 1500 naar de Arena gaan. En als het wel zo is: pak maar aan, oprotten uit de vakken van een thuisclub.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat een niveau, helaas krijgen zulk soort mensen ook een uitkering.
Denk daar maar niet zo simpel over. Bij Ajax - ASWH(!)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef Happel het volgende:
Wat kameraadski Tomaat zegt. Zo slecht is dat stukje nu ook weer niet.
[..]
Heel slim dit. Geloof niet dat ze zoiets gaan doen. Is meer als ontmoediging.
Het er tussenuit pikken van mensen morgen brengt voor die mensen zelf wel risico's met zich mee (aangezien Ajacieden op scherp zullen staan om iedere vermoedelijke Feyenoorder op te merken en te verjagen), ik hoop dat de clubleiding bij Ajax zich dat beseft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Denk daar maar niet zo simpel over. Bij Ajax - ASWH(!)werden ik en een vriend ertussenuit gehaald om onze ID's te laten controleren...
16 en 18...
Te verjagen? Aftrappen komt eerder in de buurt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het er tussenuit pikken van mensen morgen brengt voor die mensen zelf wel risico's met zich mee (aangezien Ajacieden op scherp zullen staan om iedere vermoedelijke Feyenoorder op te merken en te verjagen), ik hoop dat de clubleiding bij Ajax zich dat beseft.
En jij roept dus tot precies hetzelfde op, maar jij bent wel normaal? Jaa jaaquote:
Haha altijd van die kneuzen in die uitvakken als feyenoord op bezoek komt, is gewoon kut als die in de thuisvakken zitten.quote:
hahaha goeie man xDquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha altijd van die kneuzen in die uitvakken als feyenoord op bezoek komt, is gewoon kut als die in de thuisvakken zitten.
Ja, eenmaal op de tribunes bedoel je. Maar buiten de poorten kan het ook tot de nodige commotie komen als ze alle "verdachten" gaan proberen te intimideren en meer van die typische jodenstreken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Te verjagen? Aftrappen komt eerder in de buurt.
haha ze zijn helemaal Para Brother geworden daarquote:
Daar hadden we het gisterenavond al over inderdaad.quote:
Missie geslaagd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
Wel grappig dat het complete onzin-verhaal dat er duizend(en) kaarten in handen zijn van Rotterdammers blijkbaar leidt tot verscherpte controles en wat extra blikken politie-inzet. Missie geslaagd
Net de wedstrijd van zondag terug gekeken, beste pot in jaren wellicht. Al stelt dat kneuzenclubje uit Utrecht dan wel echt helemaal niks meer voor.
Enige die een onvoldoende haalde was Schaken vanzelfsprekend.
Hij vond zelf dat hij 'wat mondjes had gesnoerd'...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
Wel grappig dat het complete onzin-verhaal dat er duizend(en) kaarten in handen zijn van Rotterdammers blijkbaar leidt tot verscherpte controles en wat extra blikken politie-inzet. Missie geslaagd
Net de wedstrijd van zondag terug gekeken, beste pot in jaren wellicht. Al stelt dat kneuzenclubje uit Utrecht dan wel echt helemaal niks meer voor.
Enige die een onvoldoende haalde was Schaken vanzelfsprekend.
Jup dat snavelvolk komt uit het hele land dus lijkt me geen beginnen aan, zelfs als je gaat kijken naar verkooppunten etc.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisterenavond al over inderdaad.
Conclusie was eigenlijk dat het vermoedelijk grootspraak / ontmoedigingsbeleid vanuit de club is, omdat het vrijwel onmogelijk is om te bepalen welke tickets 'verdacht' zijn en welke niet, en je als club ook zeker niet je eigen aanhang tekort wilt doen door onschuldigen te confronteren met een geblokkeerd kaartje.
Alle heisa die er nu ontstaat zorgt voor meer gedoe dan dat je gewoon twee treintjes laat afreizen.quote:
Als ze gewoon een uitvak hadden gefaciliteerd dan hadden ze in Amsterdam niet zo'n hele operatie op touw hoeven zetten als nu.quote:
Nee precies, er wonen helaas ook genoeg Ajax-supporters in omgeving Rotterdam en wijde omtrek, dus alle kaarten uit de regio Rijnmond blokkeren gaat ook een hoop scheve neuzen opleveren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup dat snavelvolk komt uit het hele land dus lijkt me geen beginnen aan, zelfs als je gaat kijken naar verkooppunten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |