Dit is de een van de oprechtste posts die ik op FOK! ben tegengekomen.quote:
quote:
Helemaal waar, maar Nadal maakte ook zelf een aantal stomme fouten met die forehands die hij uit sloeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:52 schreef Tim86 het volgende:
Debiele missers man, niet normaal. Die maak je normaliter 99 van de 100. En dat op setpoint voor en tegen..
Ziet er niet best uit inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef Tim86 het volgende:
Lelijke outfit van Dimitrov trouwens..echt zoiets wat je aantrekt als je onverwachts gaat tennissen als je in Spanje op een camping bent
Ja, so much voor dat zware schema van Nadal en de makkelijke route van Djokovic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:54 schreef franklop het volgende:
Had Nadal maar in de KF tegen Wawa gestaan
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Helemaal waar, maar Nadal maakte ook zelf een aantal stomme fouten met die forehands die hij uit sloeg.
Ik weet niet wat erger is nu. De ergernis aan Rafa, of de ergernis aan Dimi..quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Gruisman het volgende:
Met tennis kan je je altijd zo lekker ergeren aan iemand
De ergernis aan Murray, zelfs wanneer die niet speeltquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is nu. De ergernis aan Rafa, of de ergernis aan Dimi..
Ja, ik snap het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnen
Nee, ben ik ok bang voor.quote:6-2 4e set voor Rafa NID.
Maar goed. Rafa is verslaanbaar, dat is duidelijk. Dus Murray moet straks maar van Fed winnen. (want Fed gaat zelfs van Rafa op 1% niet winnen).
Wawrinkaquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ben ik ok bang voor.
Maar wie moet het toernooi dan winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |