abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135753422
Duurde zo lang :P
Sherman komt dus blijkbaar ook nog eens uit Compton, indrukwekkend wat hij bereikt heeft hoor.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_135755913
Wel mooi dat-ie oprecht alle aandacht op zichzelf heeft gevestigd met die paar zinnen. Het gezicht van die Andrews (interviewster) ook inderdaad: 'Who?' 'Ok. Back to you, Joe!' Prachtige televisie. Overigens heeft ie inmiddels zelf toegegeven dat het overdreven was en dat zijn vete met Crabtree niet belangrijker was dan de overwinning van de Seahawks op de 49ers. Gelukkig ziet hij het zelf dus ook in, al dan niet onder druk van de organisatie.

Kunnen we ons dus nu weer op football richten?
Former resident.
pi_135757562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Afgetekend het volgende:
Wel mooi dat-ie oprecht alle aandacht op zichzelf heeft gevestigd met die paar zinnen. Het gezicht van die Andrews (interviewster) ook inderdaad: 'Who?' 'Ok. Back to you, Joe!' Prachtige televisie. Overigens heeft ie inmiddels zelf toegegeven dat het overdreven was en dat zijn vete met Crabtree niet belangrijker was dan de overwinning van de Seahawks op de 49ers. Gelukkig ziet hij het zelf dus ook in, al dan niet onder druk van de organisatie.

Nog 1,5 week media-circus. :Y
pi_135760223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Nog 1,5 week media-circus. :Y
Met als hoogtepunt natuurlijk de mediafarce die probowl heet, dit jaar met extra nutteloosheid in de vorm van een "draft" :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_135761269
Nu maar eens op zoek gaan waar ze hier in de stad uitzenden. nadeel van zo'n kleine saaie stad als Maastricht
pi_135761354
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Guard het volgende:

[..]

Met als hoogtepunt natuurlijk de mediafarce die probowl heet, dit jaar met extra nutteloosheid in de vorm van een "draft" :')
Senior Bowl ipv Probowl ;). Practice was gisteren te volgen via Gamepass of NFL Network.

Probowl kijk ik echt nooit naar, Senior Bowl gaat nog ergens om (NFL dream).
Get it and Bet it
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:35:16 #8
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135761501
Senior Bowl is 1 vd mooiste weken voor mij, al die prospects, sommige unknown.

Die Herron van gisteren was aardig bezig gisteren
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_135783913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Afgetekend het volgende:

Dat zou ik graag willen, maar er zit een week tussen dankzij de probowl.

Ik volg de NFL nu al heel wat jaren, maar ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat ik er nog nooit 1 seconde van gezien heb. Erger nog...het boeit me geen ruk. Het enige wat ik me afvraag of de spelers van de SB-deelnemers eraan meedoen, maar al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk, maar ben gewoon te lui om het op te zoeken :)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 23:57:47 #11
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_135785633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Dat zou ik graag willen, maar er zit een week tussen dankzij de probowl.

Ik volg de NFL nu al heel wat jaren, maar ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat ik er nog nooit 1 seconde van gezien heb. Erger nog...het boeit me geen ruk. Het enige wat ik me afvraag of de spelers van de SB-deelnemers eraan meedoen, maar al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk, maar ben gewoon te lui om het op te zoeken :)
Die doen niet mee.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_135786901
Senior Bowl klinkt wel leuk dan, gewoon via Gamepass te bewonderen?
pi_135786935
Zijn de SB-lijstjes al langsgekomen? Heb zelf harde struggles op wie ik mijn geld zou zetten. Wel de promised matchup, though.
BEASTMODE
pi_135794719
Ik gun het Bailey eigenlijk wel, de jonkies van Seattle hebben nog tijd zat om een ring te winnen.
Veel zal afhangen van de run defense van Denver, met name in een close game. Als het een one score game (in het voordeel van Denver) of minder is aan het begin van het 4e kwart dan winnen de Hawks.
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:29:20 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_135813703
quote:
Vince Young has gone from franchise cornerstone to cautionary tale.

The 30-year-old free agent quarterback filed for Chapter 11 bankruptcy protection last week, according to the Houston Chronicle. Young has been mired in financial difficulty stemming from two lawsuits connected to a $1.8 million loan taken out during the 2011 NFL lockout.

The Houston attorney who filed the petition on Young's behalf listed the former Tennessee Titans first-round pick's estimated assets between $500,001 and $1 million with liabilities between $1,001,000 and $10 million.

Young's rookie contract with the Titans included $26 million in guaranteed money. However, the quarterback's free-spending ways quickly depleted his funds. Young's former financial adviser testified under oath last year that he arranged the $1.8 million for Young during the 2011 lockout because the player wanted to throw himself a $300,000 birthday party.
:') :'). Hoe krijg je het voor elkaar _O- _O- _O-.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_135813920
Terug naar je ghetto.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:05:29 #17
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_135815742
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Seam het volgende:
Senior Bowl klinkt wel leuk dan, gewoon via Gamepass te bewonderen?
a.s. zaterdag vanaf 22:00 op NFL Network en dus ook op Gamepass.

Nu practice op NFL Network.
pi_135826916
Beste defense vs beste offense is ook wel erg vet, ik hoop echt van harte dat Peyton hem weer pakt dit jaar.
Is trouwens de Pro Bowl de moeite waard om te kijken komend weekend, het is geen AFC vs NFC begreep ik?
pi_135835372
quote:
Mooi inderdaad, alleen al vanwege deze baas hoop ik dat de Seahawks winnen.
pi_135837044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Murten86 het volgende:
Beste defense vs beste offense is ook wel erg vet, ik hoop echt van harte dat Peyton hem weer pakt dit jaar.
Is trouwens de Pro Bowl de moeite waard om te kijken komend weekend, het is geen AFC vs NFC begreep ik?
Probowl is nooit de moeite waard, paid vacation for milionaires... :{w
pi_135862213
Haha dat filmpje waarin Sherman met zo'n Mexicaanse interviewer praat is ook hilarisch. Op het einde zie je hem Erin Andrews dan ook nog een knuffel vooraf aan hun interview geven :P
I'm the best to do this right now!
pi_135871072
Mike Pettine Browns HC.

Klinkt als een topper qua defense: His defenses (ravens, jets, bills) Top 10 in all 5 yrs as d-coordinator.

Next up: Offensive coordinator...Kyle Shanahan of Cam Cameron?

[ Bericht 41% gewijzigd door artm op 23-01-2014 22:13:14 ]
pi_135901932
quote:
The first forecast for Super Bowl Sunday has been released, and it's currently calling for a high of 35 degrees and a 30 percent chance of snow.
pi_135904686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:29 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Snow! *O*
pi_135904954
Sneeuw is toch meer in het voordeel van de Hawks vanwege hun running game of niet?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 01:08:33 #27
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_135918376
Doet de BBC ook dit jaar weer live de superbowl uitzenden?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_135922111
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef hmmmz het volgende:
Doet de BBC ook dit jaar weer live de superbowl uitzenden?
Nee rechten liggen bij Sky sports.

Zo te horen is Harvin geheel fit voor de SB, gaat zowel special teams en WR spelen.
Hopelijk kan hij het eens een hele game volhouden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_135924569
quote:
Richard Sherman's on-field celebration in the NFC Championship Game has come at a cost.

NFL Media Insider Ian Rapoport reported Friday that the Seahawks cornerback has been fined $7,875 for unsportsmanlike conduct/taunting.
:')
BEASTMODE
pi_135924642
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Stond volgens mij ook bij dat het niets te maken had met het interview achteraf.

quote:
After his pass deflection led to the game-sealing interception by linebacker Malcolm Smith, Sherman sprinted to San Francisco 49ers wide receiver Michael Crabtree and offered a handshake. Crabtree responded to the mocking treatment by shoving Sherman in the face mask.

Sherman also flashed a "choke" gesture in the direction of Niners quarterback Colin Kaepernick. Sherman was penalized by officials for the behavior.

The fine is not related to Sherman's now iconic postgame interview with Erin Andrews that took place minutes later.
pi_135924763
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef Downtime het volgende:

[..]

Stond volgens mij ook bij dat het niets te maken had met het interview achteraf.

[..]

Deze shit, echt.13.gif In een van de meest testosteronrijke sporten dit soort boetes opleggen. Niet dat die fine ook maar iets van indruk maakt, maar toch. Je blockt de pass die er voor zorgt dat jouw team de superbowl haalt en wordt vrijwel direct geinterviewd..
BEASTMODE
pi_135926279
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Deze shit, echt.[ afbeelding ] In een van de meest testosteronrijke sporten dit soort boetes opleggen. Niet dat die fine ook maar iets van indruk maakt, maar toch. Je blockt de pass die er voor zorgt dat jouw team de superbowl haalt en wordt vrijwel direct geinterviewd..
Je grijpt weer terug naar het interview, terwijl dat er niets mee te maken heeft met de boete...
Hij maakt een bijv. een choke gebaar, dat valt volgens mij onder taunting/unsportsmanlike conduct.

Je kan ook met je teammaten het feestje vieren, je hoeft dat niet bij de tegenstander nog even onder de neus te drukken.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 15:28:46 #33
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_135928502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:32 schreef maerk het volgende:

[..]

Zo te horen is Harvin geheel fit voor de SB, gaat zowel special teams en WR spelen.
Hopelijk kan hij het eens een hele game volhouden.
Dan geen bbc dus. Kwam er net achter dat fox op het open kanaal doet uitzenden en anders kan het nog altijd via game pass.
pi_135929717
Ik ga voor het commentaar van Joe en Troy boven dat van de Nederlandse commentator.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 26 januari 2014 @ 05:40:33 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_135951487
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_135952167
Maar waar kan ik op de TV dan nog de superbowl zien? Ik wil er best voor betalen maar wil niet vast zitten aan een abonnement.

Dus gewoon voor de wedstrijd betalen om hem op tv te mogen zien vind ik prima.

Is wel vervelend dat BBC het niet uitzend nu.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_135952405
Ik begin steeds meer sympathie voor Sherman te krijgen. Ik heb een lichte voorkeur voor Denver, maar ik gun het die Sherman eigenlijk wel. :)
pi_135960256
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
Maar waar kan ik op de TV dan nog de superbowl zien? Ik wil er best voor betalen maar wil niet vast zitten aan een abonnement.

Open kanaal van Fox.
Gamepass dit jaar iig nog. (gamepass.nfl.com)
  zondag 26 januari 2014 @ 15:24:50 #39
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_135963573
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 09:54 schreef Leatherface het volgende:
Ik begin steeds meer sympathie voor Sherman te krijgen. Ik heb een lichte voorkeur voor Denver, maar ik gun het die Sherman eigenlijk wel. :)
Ik gun het de Seahawks sowieso wel. Nooit wat gewonnen. Mag nu wel eens.
pi_135967136
Seahawks zullen dit wel winnen. Heb alle respect voor Peyton Manning, maar ik denk niet dat ie z'n ritme zal vinden tegen de secondary van Seattle. En zonder dat ritme stellen de Broncos niet ontzettend veel voor. Maar het zal ongetwijfeld spannend blijven tot de laatste paar minuten, de Seahawks kennende.
Former resident.
pi_135967275
Ik ben ook voor de Seahawks. Sowieso bevalt Wilson me steeds meer en met al die jonge gasten vind ik het ook wel tof.
pi_135968569
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Pro_Shifty het volgende:

Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangen :)
pi_135969364
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangen :)
Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.
pi_135969620
quote:
13s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.
Vind het wel wat hebben. Lekker over de top allemaal. Je moet er ook met een knipoog naar kunnen kijken natuurlijk.
pi_135970323
quote:

[..]

pi_135970787
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Vind het wel wat hebben. Lekker over de top allemaal. Je moet er ook met een knipoog naar kunnen kijken natuurlijk.
Precies, ik vind het hilarisch. Big, bigger, biggest. Prima toch.
pi_135970886
quote:

[..]

Jij koopt 9 van de 10 producten die je in Nederlandse reclames ziet wel?
Wat maakt het nou uit of de reclame over een Ford F150 gaat of over een Ford Fiesta, uiteindelijk doe je er toch nooit wat mee. Gaat om het sfeertje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 26 januari 2014 @ 18:32:02 #48
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_135970985
quote:

[..]

Deze is echt genieten
  zondag 26 januari 2014 @ 19:46:22 #49
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_135973855
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef Seam het volgende:

[..]

Precies, ik vind het hilarisch. Big, bigger, biggest. Prima toch.
Manning voor Papa John's pizza _O_
Aaron "discount daable check" Rodgers _O_

zulke pareltjes zie je niet op de nederlandse tv :'(
pi_135984409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:32 schreef maerk het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, want dat was voorgaande jaren ook al zo, en toen zond de BBC wel de SB uit.
De rechten voor de SB (en ook de wembley games) op een "terrestial channel" zijn gekocht door Channel 4 voor de komende 2 jaar
pi_135984462
Heb mn favoriete speler gevonden voor de draft: Ha Ha Clinton-Dix _O- _O- _O-
http://www.nfl.com/draft/(...)inton-dix?id=2543470
pi_135984842
Je kijkt weinig tot geen college? Anders had je Ha Ha wel gekend....
pi_135992029
iemand die nog de moeite neemt om de Pro bowl te kijken?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 27 januari 2014 @ 00:16:28 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_135992289
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:10 schreef Silver_Shark het volgende:
De wat?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_135992320
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:16 schreef popolon het volgende:

[..]

De wat?
ik neem dus aan dat jij niet gaat kijken dus.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 27 januari 2014 @ 01:26:26 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_135993981
Nee sorry, de Prow Bowl is echt niets.
pi_135994000
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:10 schreef Silver_Shark het volgende:
Gelijk afschaffen die handel.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_135994131
Ik ook niet, is niks aan imo.
pi_135994683
Zit er met een schuin oog naar te kijken zonder geluid en ondertussen een hoorcollege terug te kijken.

Wordt nog redelijk 'normaal' gespeeld, paar leuke plays al wel gezien.
pi_135996477
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik gun het de Seahawks sowieso wel. Nooit wat gewonnen. Mag nu wel eens.
Dat is inderdaad ook wel zo. Sowieso is Seattle nooit zo rijkelijk bedeeld geweest met sportsuccessen. De Sonics werden in de jaren zeventig eens NBA-kampioen, daarna niks meer gewonnen.
pi_135998371
Heel even snel highlights gekeken van de Pro Bowl. Zag er dit jaar nog best geinig uit. Zowaar linemen die hun best doen.
pi_136002097
Net Pro Bowl condensed teruggekeken, een stuk leuker dan de vorige edities. :Y
  maandag 27 januari 2014 @ 13:07:16 #63
67174 Dos37
Come on Twente
pi_136003395
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:20 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook wel zo. Sowieso is Seattle nooit zo rijkelijk bedeeld geweest met sportsuccessen. De Sonics werden in de jaren zeventig eens NBA-kampioen, daarna niks meer gewonnen.
Seattle Sounders wonnen drie jaar op rij de beker van Amerika één jaar met Blaise N'Kufo _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_136004767
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Seattle Sounders wonnen drie jaar op rij de beker van Amerika één jaar met Blaise N'Kufo _O_
Ja, okay, maar de grote vier tellen wat zwaarder hè voor de doorsnee Amerikaan.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:01:39 #65
67174 Dos37
Come on Twente
pi_136005517
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, okay, maar de grote vier tellen wat zwaarder hè voor de doorsnee Amerikaan.
ja snap ik, weet het ook alle doordat Kufo dat even speelde ;)

Voor de mensen die niet naar Troy and Joe willen luisteren

[ Bericht 46% gewijzigd door Dos37 op 27-01-2014 14:08:44 ]
pi_136015681
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:20 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Sonics gingen weg net toen ze Kevin Durant gedraft hadden |:(
pi_136015764
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Sonics gingen weg net toen ze Kevin Durant gedraft hadden |:(
Dat besliste de GM natuurlijk niet, van die verhuizing. De franchise was al verkocht hè, dan is er geen weg terug. Hadden ze die arena maar tijdig moeten verbouwen, toen Schultz daarop aandrong.
pi_136015803
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:33 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat besliste de GM natuurlijk niet, van die verhuizing. De franchise was al verkocht hè, dan is er geen weg terug. Hadden ze die arena maar tijdig moeten verbouwen, toen Schultz daarop aandrong.
Sneu voor de fans bedoel ik ;)
pi_136018320
pi_136018917
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ja snap ik, weet het ook alle doordat Kufo dat even speelde ;)

Voor de mensen die niet naar Troy and Joe willen luisteren
is dat het open kanaal? :)
pi_136019172
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:31 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

is dat het open kanaal? :)
Nee.
pi_136019536
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef emokid het volgende:

[..]

Nee.
Jammer

Ik ben trouwens sinds kort wel redelijk geïnteresseerd in NFL, maar wat zijn goede sites met uitgebreide samenvattingen?
pi_136019620
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Jammer

Ik ben trouwens sinds kort wel redelijk geïnteresseerd in NFL, maar wat zijn goede sites met uitgebreide samenvattingen?
Is wel het open kanaal. :') Staat er toch. Waarschijnlijk ook met Nederlands commentaar dus, en die praten gewoon in jip en janneke taal, dus moet erg goed volgen te zijn. Ook nog 'es in HD, dat had je met BBC niet vorig jaar.
pi_136019713
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:41 schreef emokid het volgende:

[..]

Is wel het open kanaal. :') Staat er toch. Waarschijnlijk ook met Nederlands commentaar dus, en die praten gewoon in jip en janneke taal, dus moet erg goed volgen te zijn. Ook nog 'es in HD, dat had je met BBC niet vorig jaar.
Sorry dat ik niet weet dat ze met Fox gewoon het open kanaal bedoelen, best logisch eigenlijk, maar goed :')
pi_136028407
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Jammer

Op gamepass.nfl.com kan je gratis alle wedstrijden van de afgelopen vier (?) jaar terugkijken, zowel de gehele wedstrijd als de condensed versies (waar ze alleen de daadwerkelijk gespeelde minuten laten zien). Daar kan je je nog wel even mee vermaken dus ;).
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_136029332
Hij vraagt om uitgebreide samenvattingen...

Die zijn wel te vinden op http://www.nfl.com/big-play-highlights. Die van 49ers @ Seahawks duurt bijvoorbeeld 8,5e minuut.
pi_136031012
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef M.rak het volgende:

[..]

Op gamepass.nfl.com kan je gratis alle wedstrijden van de afgelopen vier (?) jaar terugkijken, zowel de gehele wedstrijd als de condensed versies (waar ze alleen de daadwerkelijk gespeelde minuten laten zien). Daar kan je je nog wel even mee vermaken dus ;).
thanks, dat condensed klinkt ook wel interessant.
pi_136031056
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:16 schreef Apollinisch het volgende:
Hij vraagt om uitgebreide samenvattingen...

Die zijn wel te vinden op http://www.nfl.com/big-play-highlights. Die van 49ers @ Seahawks duurt bijvoorbeeld 8,5e minuut.
pi_136040752
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Seam het volgende:
Nu maar eens op zoek gaan waar ze hier in de stad uitzenden. nadeel van zo'n kleine saaie stad als Maastricht
misschien bij de John Mullins in Wyck ?
of misschien hebben de Wildcats een superbowl avondje georganiseerd :)
zou niet weten waar ze het anders publiekelijk uitzenden.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:46:53 #80
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136042517
Pro bowl was best nog vermakelijk
Luck is for losers
pi_136046321
Tja.. als opwarmertje was het wel aardig.

Vind die Daily updates die je nu op FOX hebt vanuit NYC best leuk. Kun je zien hoe het daar leeft in de USA... Top analisten en gasten,mooie professionele setting met veel grafische weergaves op schermen

Kijk je naar de Nederlandse tv:

Tafeltje met nietszeggende analisten die een kunststukje opvoeren voor hun gage. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 16:50:12 ]
pi_136047056
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:34 schreef Iwanius het volgende:

Vind die Daily updates die je nu op FOX hebt vanuit NYC best leuk. Kun je zien hoe het daar leeft in de USA... Top analisten en gasten,mooie professionele setting met veel grafische weergaves op schermen

Tafeltje met nietszeggende analisten die een kunststukje opvoeren voor hun gage. :')
Voetbal kun je ook een stuk minder goed analyseren. Juist vanwege al die dode spelmomenten kan dat bij american football wel.
pi_136048149
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:34 schreef Iwanius het volgende:

Wat moet ik met een Samsung PC?
pi_136052468
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:56 schreef Seam het volgende:

[..]

Voetbal kun je ook een stuk minder goed analyseren. Juist vanwege al die dode spelmomenten kan dat bij american football wel.
Precies, dat is ook meteen het probleem van die 'condensed'-optie op NFL Gamepass. Ik kan daar echt niet naar kijken. Ik wil herhalingen en analyses zien, verhalen horen, anders mis ik de helft van de wedstrijd en dat terwijl ik toch een meer dan geoefende kijker ben. Als je football wilt leren, is 'condensed' niet handig, gaat veel te snel. En als je van het spel wilt genieten is het ook niet aan te reden, imo. Maar als je snel even wilt kijken hoe een wedstrijd gegaan is, is het wel weer een prima optie.
Former resident.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:06:50 #85
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136052544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Afgetekend het volgende:

[..]

Precies, dat is ook meteen het probleem van die 'condensed'-optie op NFL Gamepass. Ik kan daar echt niet naar kijken. Ik wil herhalingen en analyses zien, verhalen horen, anders mis ik de helft van de wedstrijd en dat terwijl ik toch een meer dan geoefende kijker ben. Als je football wilt leren, is 'condensed' niet handig, gaat veel te snel. En als je van het spel wilt genieten is het ook niet aan te reden, imo. Maar als je snel even wilt kijken hoe een wedstrijd gegaan is, is het wel weer een prima optie.
coaches film :P

Ik ben niet zo van de verhalen en analyses tijdens een game maar goed het is wel lekker om met wat maten zulke momenten te hebben
Luck is for losers
pi_136053213
Ik heb echt enorm veel zin in zondag. Maar daarna weer maanden geen NFL -O-
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:23:27 #87
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_136053418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb echt enorm veel zin in zondag. Maar daarna weer maanden geen NFL -O-
Zelfde feels. Zat er dit seizoen echt lekker in, pre-game talk gecheckt, meestal geredzoned ipv gefanboyt voor de cowboys, nabeschouwd, etc. NFL seizoen is echt te kort.
BEASTMODE
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:51:54 #88
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136054890
Ons seizoen begint niet lang erna dus ja... Dan maar lekker zelf spelen
Luck is for losers
pi_136059592
Nu op Gamepass, media day.

Zeg ervan wat je wilt, het blijft toch wel een leuke Amerikaanse traditie.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:28:27 #90
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_136063666
Ik werd vannacht wakker na een slechte droom ;(. Het stond 20-16 voor Seattle en Peyton deed zijn 2-minute drill met een TD pass naar Thomas die Sherman versloeg, eindstand 23-20 Broncos -O-.

Doe er je voordeel mee:
Player To Score The Last Touchdown In The Game:
Demaryius Thomas: 100 euro inleggen en 600 in het handje.
pi_136065563
http://www.sbnation.com/l(...)CyBiJvbObbX9ATOaXLOX

Prachtig, Marshawn wil gewoon lekker football spelen... :)
pi_136073048
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef PirE het volgende:
Ik werd vannacht wakker na een slechte droom ;(. Het stond 20-16 voor Seattle en Peyton deed zijn 2-minute drill met een TD pass naar Thomas die Sherman versloeg, eindstand 23-20 Broncos -O-.

Doe er je voordeel mee:
Player To Score The Last Touchdown In The Game:
Demaryius Thomas: 100 euro inleggen en 600 in het handje.
Of Jacob Tamme vangt de laatste :X
pi_136075253
Hm. Ik heb een paar dingen gekeken op die game pass. Wel vette app, jammer van het regelmatige bufferen. Toch heb ik een paar noob vragen over het spel zelf :@

Waarom gaat men bijna nooit voor een 2 point conversion na een touchdown?

Mag er door een speler die de ball ontvangt van de quarterback geen tweede pass gegeven worden? Dus mag je slechts 1 keer passen?

Kan er worden gelijkgespeeld? :@

Ik weet de term niet meer voor de overtreding, maar een speler gooide de bal op de grond en kreeg 5 yard penalty, waarom?

Waarom laten ze de bal soms zo lang mogelijk uitrollen maar willen ze er allemaal zo dicht mogelijk op staan? :')

En een vervolg op de vorige vraag; waarom mag je soms de bal oppakken en rennen en moet je hem soms laten liggen?
pi_136075613
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hm. Ik heb een paar dingen gekeken op die game pass. Wel vette app, jammer van het regelmatige bufferen. Toch heb ik een paar noob vragen over het spel zelf :@

Mag er door een speler die de ball ontvangt van de quarterback geen tweede pass gegeven worden? Dus mag je slechts 1 keer passen?

Ik weet de term niet meer voor de overtreding, maar een speler gooide de bal op de grond en kreeg 5 yard penalty, waarom?

Waarom laten ze de bal soms zo lang mogelijk uitrollen maar willen ze er allemaal zo dicht mogelijk op staan? :')

En een vervolg op de vorige vraag; waarom mag je soms de bal oppakken en rennen en moet je hem soms laten liggen?
kans op succes bij een 2point conversion is veel kleiner dan een 1 point kick.

Per play mag je slechts eenmaal een forward pass gooien, waarbij nog opgemerkt moet worden dat de passer niet beyond de line of scrimmage mag zijn.

In regular season kun je gelijk spelen. Na de normale 60 minuten volgt bij een gelijk spel 15 minuten overtime. Wordt daarin niet gescoord (of scoren beide teams een FG op hun eerste possesion en daarna niet meer) is het een tie.In postseason wordt er gespeeld tot er een winner is.

5 yard penalty bij een spike? Delay of game, na een play dien je ball achter te laten op het veld of aan een ref te geven. Spiken is delay of game, 5 yard penalty.

Ball uit laten rollen is na een punt door het kicking team, iedere yard die ball verder rolt dient de tegenpartij te overbruggen om te scoren, dus terreinwinst.

Beslissing om te ball te laten gaan, te fair catchen of te returnen na een kick van de returner hangt af van de veldpositie, coverage (van het kickingteam) en blocking (van returnteam)

[ Bericht 24% gewijzigd door Guard op 28-01-2014 22:48:36 ]
pi_136075986
Thanks, ik had inmiddels nog meer vragen er bijgezet. Maar ik begrijp goed dat je dus wel altijd achteruit mag gooien?

tevens, kun je een Field Goal maken uit een kickoff? Zo nee, volgens de regels niet of is het fysiek onmogelijk om zover te kicken?
pi_136076187
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Thanks, ik had inmiddels nog meer vragen er bijgezet. Maar ik begrijp goed dat je dus wel altijd achteruit mag gooien?

tevens, kun je een Field Goal maken uit een kickoff? Zo nee, volgens de regels niet of is het fysiek onmogelijk om zover te kicken?
De andere ook behandeld.

Lateral passes (dus evenredig aan de line of scrimmage) of backward passes mogen meerdere per play. Klassieker in deze is (welliswaar college):

Er zijn kickers die de ball met een kickoff makkelijk tussen de palen krijgen. Maar dat telt niet als FG.
Het is voor kickers overigens makkelijker om een flinke distance te kicken vanuit een kickoff dan bij een FG try. Komt omdat de ball op een tee staat, en komt geen druk van de defense bij kijken. Tevens gaat het om distance en niet om accuracy,
pi_136076281
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Afhaalchinees het volgende:

Kwaliteit van Game Pass moet je even op auto zetten. Dan heb je geen last van buffers meer.
pi_136077010
Interview van Deion met Marschawn. _O_
pi_136082220
Bedankt Guard :)
pi_136094087
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:

Wat moet ik met een Samsung PC?
My mistake. Is inmiddels aangepast. :s)

ontopic

Leuk voor hen die FOXSPORTS international hebben want daar krijg je aardig wat live uitzendingen die met de komende SB te maken hebben. Verhoogd de stemming i.i.g.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 14:33:11 ]
pi_136098189
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

My mistake. Is inmiddels aangepast. :s)

ontopic

Leuk voor hen die FOXSPORTS international hebben want daar krijg je aardig wat live uitzendingen die met de komende SB te maken hebben. Verhoogd de stemming i.i.g.
Staat bijna de hele dag aan idd :)

Ik vraag me nog steeds af wat de beste manier is om de Super Bowl te volgen.
-Open Kanaal Fox: wel HD, maar in het Nederlands.
-BBC?: HD? Amerikaans commentaar?
-Fox Sports International: Geen HD, wel Amerikaans commentaar
-Gamepass: Internet-HD, Amerikaans commentaar, maar risico factor omdat internet zomaar ineens kan stotteren en dat is op sommige momenten behoorlijk frustrerend. Maar Gamepass is nooit echt full-hd en ook niet full-screen met die zwarte balken. Wel amerikaanse reclames.
-In een kroeg?
Former resident.
pi_136099187
BBC heb ik in ieder geval in HD digitaal en daar hebben ze Amerikaans commentaar, gewoon de originele feed. Ze zenden alleen geen reclame uit, dan gaan ze naar een studio om commentaar te leveren, vorige keer met oud-spelers dus die er wel verstand van hebben.

Dus ik zou voor Gamepass of BBC gaan, ligt er aan of je de Amerikaanse reclames wilt of niet ;)
pi_136099825
BBC had de rechten toch niet?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_136100632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:53 schreef zjroentje het volgende:
BBC had de rechten toch niet?
Ik zie het nu ja, je hebt gelijk. Dat wordt Gamepass voor mij dan, hopelijk zonder haperingen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:58:16 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_136119624
Fox nl. of Gamepass inderdaad. Of een combinatie van Fox beeld met geluid uit de iPad :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_136120526
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:58 schreef matthijst het volgende:
Fox nl. of Gamepass inderdaad. Of een combinatie van Fox beeld met geluid uit de iPad :)
Dat gaat niet lukken vermoed ik, erg onwaarschijnlijk dat gamepass en fox synchroon lopen.....
pi_136121050
Gamepass is wel HD hoor als je fatsoenlijk internet hebt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:47:11 #108
28167 matthijst
pi_136121764
Ah, shit idd... Naja, dan maar Airplayen :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 januari 2014 @ 10:22:49 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_136127415
Een voorbeschouwing op de Superbowl van FOK!sport: [NFL] Tijd voor Super Bowl-mania
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_136127917
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Seam het volgende:
Gamepass is wel HD hoor als je fatsoenlijk internet hebt.
Fucking scherp inderdaad.
BEASTMODE
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:15:27 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136142201
pi_136143522
Anna O+
pi_136160689
quote:
The owner of the St. Louis Rams has bought a large piece of land in Inglewood that potentially could be used for an NFL stadium, multiple individuals with knowledge of the transaction have told The Times.

Within the last month, billionaire Stan Kroenke bought a 60-acre parking lot located between the Forum and Hollywood Park, according to individuals who spoke on condition of anonymity because they are not authorized to speak on behalf of the buyer or seller.

The terms of the Rams' St. Louis lease allow the team to move penalty-free beginning after the 2014 season.
pi_136161390
Doh
Get it and Bet it
pi_136164551
Mooie actie van Boeing, dit vliegtuig:

Gaat deze route vliegen:

Go Hawks!
pi_136165016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 06:15 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Mooi zo, grotere kans dat Chargers dan in SD blijven.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_136165209
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef ssebass het volgende:

[..]

Mooi zo, grotere kans dat Chargers dan in SD blijven.
Even uit nieuwsgiergheid: maakt het voor jouw wat uit waar de Chargers spelen?
Ben je minder fan als ze naar LA zouden verkassen?
Ervanuitgaande natuurlijk dat je niet in de SD area woont, anders snap ik het natuurlijk wel :)
pi_136165336
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:36 schreef Guard het volgende:

[..]

Even uit nieuwsgiergheid: maakt het voor jouw wat uit waar de Chargers spelen?
Ben je minder fan als ze naar LA zouden verkassen?
Ervanuitgaande natuurlijk dat je niet in de SD area woont, anders snap ik het natuurlijk wel :)
Nou ik woonde in SD dus voor mij is het wel echt gebonden aan SD. Wil daar overigens ook weer gaan wonen. Het hoort bij de stad en zeker in de wijk waar ik woonde leefde dat enorm. Heb weinig met LA, vind dat een verschrikkelijke stad. Dus voelt als overlopen en denk ook dat het publiek veranderd. Zal nog wel voor de Chargers blijven rooten, maar zou voor mijn gevoel toch heel anders zijn.
pi_136166002
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als er een team naar LA zou verhuizen, Jacksonville of Minnesota als eerste in aanmerking zouden komen?
pi_136166358
De Vikings krijgen een nieuw stadion, lijkt mij sterk dat zij gaan verhuizen.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:02:06 #121
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136173599
Luck is for losers
pi_136179621
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:03:17 #123
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_136181675
In alle previews hebben ze alleen over de greatest offense vs greatest defense, maar men vergeet blijkbaar dat de match-up Seattle offense en Denver defense net zo belangrijk is.
Seattle zal echt wat meer moeten doen op offense (is al maanden zwak en teert vooral op favourable field position vanwege de defense) en het wordt gewoon lastig of onmogelijk als de Denver defense ze kan stoppen. De Denver defense is niet geweldig maar qua offense is dit Seattle ook niet echt een hoogvlieger. Enige voordeel is dat ze Harvin hebben en daar is nagenoeg geen tape van, dat kan een behoorlijk voordeel opleveren.
pi_136192706
Wil voor het eerst ook een keer Superbowl kijken, ik moet het media spektakel een keer gezien hebben. En aangezien ik student ben en maandag geen college heb mooie gelegenheid om te gaan kijken.

Zit alleen te twijfelen. Het liefste wil ik gewoon de originele feed zien natuurlijk, dan kom je al gauw bij een gamepass. Of op FOX kijken met Nederlands commentaar ( ;( ). Welke website kan je zo'n gamepass kopen echter?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 00:44:49 #125
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_136195015
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wil voor het eerst ook een keer Superbowl kijken, ik moet het media spektakel een keer gezien hebben. En aangezien ik student ben en maandag geen college heb mooie gelegenheid om te gaan kijken.

Zit alleen te twijfelen. Het liefste wil ik gewoon de originele feed zien natuurlijk, dan kom je al gauw bij een gamepass. Of op FOX kijken met Nederlands commentaar ( ;( ). Welke website kan je zo'n gamepass kopen echter?
Gamepass is gratis in Nederland. Dus gewoon zondag hier kijken: https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule?confirm=true
  zaterdag 1 februari 2014 @ 18:57:55 #126
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_136214119
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef PirE het volgende:
In alle previews hebben ze alleen over de greatest offense vs greatest defense, maar men vergeet blijkbaar dat de match-up Seattle offense en Denver defense net zo belangrijk is.
Seattle zal echt wat meer moeten doen op offense (is al maanden zwak en teert vooral op favourable field position vanwege de defense) en het wordt gewoon lastig of onmogelijk als de Denver defense ze kan stoppen. De Denver defense is niet geweldig maar qua offense is dit Seattle ook niet echt een hoogvlieger. Enige voordeel is dat ze Harvin hebben en daar is nagenoeg geen tape van, dat kan een behoorlijk voordeel opleveren.
Defense van Denver speelt in de playoffs erg goed. Tegen Brady en Rivers was de defense in staat om ze weinig kansen te geven. Pas in het vierde kwart kregen de Patriots en Chargers nog wat kansen. Maar eerste drie kwart kwamen ze nergens aan te pas.

Voor Seattle is Marshawn Lynch de belangrijkste speler. 2nd en 3 is voor Russel Wilson een stuk makkelijker spelen. Daarnaast worden de drives lang en blijft Manning aan de kant. Ik denk dat Seattle op deze manier kan winnen.

Mijn voorspelling voor de Superbowl:
Broncos - Seahawks 24 - 20
pi_136219581
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Hopelijk werkt de gamepass dan. Kan mij voorstellen dat het nogal druk zal zijn op die site,

Ik kan overigens niet wachten haha
  zaterdag 1 februari 2014 @ 21:35:25 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136219723
Steak, chicken wings, bier, en nog meer troep. Ik ben er klaar voor.

Ik ben te oud voor de SB parties. ;(
  zaterdag 1 februari 2014 @ 21:55:10 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_136220328
Kutver BBC heeft de rechten dus niet meer. Hier dan ook maar hopen op Game Pass
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:35:15 #130
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_136223425
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Kutver BBC heeft de rechten dus niet meer. Hier dan ook maar hopen op Game Pass
Ja want foxsports (NL) is wel gigantisch kut :{.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:35:21 #131
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136223430
Yes! Morgenavond!
Op welke zenders word het in Nederland uitgezonden?
Fox zeker?
En BBC? < eerst lezen voor het posten :')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136223557
Wie heeft de snelste 100 meter in de NFL? Zag 10,42 voor Reggie Bush
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136223938
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Trindon_Holliday ?
Ja, schrok je toch even he!
pi_136223995
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Yes! Morgenavond!
Op welke zenders word het in Nederland uitgezonden?
Fox zeker?
En BBC? < eerst lezen voor het posten :')
Fox. Open zender is Nederlands commentaar, Fox Sport is de feed van Fox USA. Dus je hebt de keuze tussen Fox en Fox Sport. Mocht je geen Fox Sport hebben, kun je ook via Game Pass kijken.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:52:25 #135
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136224010
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Fox. Open zender is Nederlands commentaar, Fox Sport is de feed van Fox USA. Dus je hebt de keuze tussen Fox en Fox Sport. Mocht je geen Fox Sport hebben, kun je ook via Game Pass kijken.
Denk dat ik dat laatste inderdaad maar doe.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136228367
Denk dat Heyward-Bey ook een goeie 100 meter heeft. Gast was een sprinter, toch?
pi_136228532
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 03:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Die lui in dat topic zijn echt sneu man. Als je daar niet alles tig keer hebt gekeken ben je maar een lamme lul :')
En terecht!

Sowieso een achterlijk iets dat voetballen op z'n yanks, laat ze lekker gaan rugbyen die hamburger vretende lamlullen met hun timeouts, breaks, lunches en halftime shows met nippleslips waar we dan weer onder de indruk van moeten zijn.
pi_136228591
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 03:36 schreef Nober het volgende:

[..]

En terecht!

Sowieso een achterlijk iets dat voetballen op z'n yanks, laat ze lekker gaan rugbyen die hamburger vretende lamlullen met hun timeouts, breaks, lunches en halftime shows met nippleslips waar we dan weer onder de indruk van moeten zijn.
What the fuck. :') Ga eens snel weg uit het topic dan.
pi_136228722
De AP awards zijn uitgereikt:

MVP: Peyton Manning
Defensive Player of the Year: Luke Kuechly
Coach of the Year: Ron Rivera
Comeback Player of the Year: Philip Rivers
Offensive Rookie of the Year: Eddie Lacy
Defensive Rookie of the Year: Sheldon Richardson

En dan de verkozenen tot de 2014 HoF:

Walter Jones, Michael Strahan, Derrick Brooks, Andre Reed, Aeneas Williams, Ray Guy, Claude Humphrey.
pi_136228740
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 03:42 schreef emokid het volgende:

[..]

What the fuck. :') Ga eens snel weg uit het topic dan.
Als je emo wil gaan doen dan moet eerst maar eens met ons in de octagon stappen, kid.
pi_136229757
Early troll is early :')
  zondag 2 februari 2014 @ 09:10:20 #142
67174 Dos37
Come on Twente
pi_136230060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
ook
Aha Fox Sports is dus gewoon met Joe and Troy O+

Dat is dan weer goed nieuws _O_
pi_136230296
De eerste dode is alweer gevallen..
  zondag 2 februari 2014 @ 11:47:05 #144
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_136232680
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij de combine (even voor de draft waar spelers kunnen laten zien hoe snel, wendbaar, sterk etc.) zijn wordt een 40 yard dash gehouden. Chris Johnson van de Titans liep in 2008 4.24. Een van de snelste tijden. Die loopt vast ook een hele goede 100 meter.
pi_136232910
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 09:31 schreef rgras het volgende:
De eerste dode is alweer gevallen..
Geniaal _O-
  zondag 2 februari 2014 @ 12:02:57 #146
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_136233066
Operazangeres Renee Flemming zing het volkslied vanavond. Helaas wordt het nooit meer beter dan die van Whitney Houston in 91 met haar trainingspakje aan. Wat een geluid.

zondag 2 februari 2014 @ 14:45:53 #147
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136239044
Geen SB party voor mij. Ik kan amper m'n huis uit. :D
pi_136241015
zoveel beveiliging, mooi excuus voor een false flag attack!
  zondag 2 februari 2014 @ 15:49:27 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136241824
Ik weet 't niet. Ik mag beide teams wel. ;( Wat nu?

Nog één keer dan:

zondag 2 februari 2014 @ 15:59:56 #150
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_136242329
Welke soort nacho's en kaas moet ik halen? De rest ligt al klaar :9~
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 2 februari 2014 @ 16:01:41 #151
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136242420
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef gniffie het volgende:
Welke soort nacho's en kaas moet ik halen? De rest ligt al klaar :9~
B&J, Doritos cool american en M&M's in de house
pi_136242890
Zo...iedereen al in opperbeste stemming voor vanavond? Wij(ik) wel want ondanks dat mijn eigen team (Rams)en andere favorieten (49ers) er niet bij zijn ga ik toch kijken.

Voldoende drank in huis (altijd!) en over eten zwijgen we maar helemaal want dat is altijd in overvloed in huis. Mijn vriendin is er vandaag toch niet dus rijk voor mij alleen en.... FOX international staat op alle schermen aan om alvast in de stemming te komen. :s)
pi_136245264
Wil dit vanavond wel gaan kijken. Klopt het dat het alleen via FOX op tv uitgezonden worden? Iemand een tip waar ik het het beste kan kijken als ik geen FOX heb?
Play hard, go pro.
  zondag 2 februari 2014 @ 17:11:31 #154
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_136245400
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:08 schreef Aethereal het volgende:
Wil dit vanavond wel gaan kijken. Klopt het dat het alleen via FOX op tv uitgezonden worden? Iemand een tip waar ik het het beste kan kijken als ik geen FOX heb?
Via internet, NFL Gamepass
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_136245532
laat het maar nu beginnen~!
  zondag 2 februari 2014 @ 17:15:47 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136245593
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

B&J, Doritos cool american en M&M's in de house
KFC , Miller, Corona en een kantine vol Footballspelers :D
Luck is for losers
pi_136245661
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik hou het bij crystal clear en een stokbroodje. Missschien als ik mexelf ga verwennen dat ik een flesje bier drink haha
pi_136245805
I.v.m. werk kan ik het niet live kijken.. dan maar de hele dag het nieuws vermijden en 's avonds er goed voor zitten.
  zondag 2 februari 2014 @ 17:21:12 #159
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_136245846
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ik hou het bij crystal clear en een stokbroodje. Missschien als ik mexelf ga verwennen dat ik een flesje bier drink haha
:D Wordt een dolle avond merk ik wel!! _O-

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:20 schreef rgras het volgende:
I.v.m. werk kan ik het niet live kijken.. dan maar de hele dag het nieuws vermijden en 's avonds er goed voor zitten.
Hier pak ik een gewoon een vrije dag voor op! :P
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
  zondag 2 februari 2014 @ 17:39:43 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136246573
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

KFC? Corona? WTF??!!

:r

:D

Je zou er zo tussen passen dus. :Y)

[ Bericht 4% gewijzigd door popolon op 02-02-2014 18:10:24 ]
  zondag 2 februari 2014 @ 18:05:30 #161
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_136247588
6 uur voor kickoff *O*
pi_136247747
ik heb geen lauwe pis in huis...
Sixpacks Grolsch Weizen en Kanon, Westvleteren XII, Dommelsch en magnum Ommegang.
Dorst lijden doen we dus niet.
Klein beetje Lays ovenchips, that's it.
Eerst even Topgear, en dan de voorbeschouwingen kijken :Y
pi_136248419
Tussenstand voorspellingen:

Mensen die alle playoff games voorspeld hebben:
maerk 7-3
BobW 7-3
Virtud 6-4
Terreros85 6-4
Boezeidekoe 5-5
rgras 5-5
Omega 4-6

Wild-card + Divisional games:
Littlecreep 5-3
PirE 4-4
Downtime 4-4
Seam 3-5
pi_136248447
SB: Broncos
  zondag 2 februari 2014 @ 18:28:19 #165
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136248596
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:39 schreef popolon het volgende:

[..]

KFC? Corona? WTF??!!

:r

:D

Je zou er zo tussen passen dus. :Y)
Amerikaanse ouders & Familie :P

Zit in de genen zullen we maar zeggen :D

Maar goed straks in de kantine hebben we denk ik een bucket of 20 staan, de lokale KFC geeft zelfs korting deze avond voor ons
Luck is for losers
pi_136248820
quote:
12s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef BobW het volgende:

maerk 7-3
BobW 7-3
Virtud 6-4
Terreros85 6-4
Boezeidekoe 5-5
rgras 5-5
Omega 4-6

Littlecreep 5-3
PirE 4-4
Downtime 4-4
Seam 3-5
Leuk dat je dat hebt bijgehouden!
Gezien mijn goede record telt mijn mening dus wel mee.. ;)
Ik kan het helaas ook niet live zien, dat laat mijn werk helaas niet toe. En ik kan wel proberen om een hele dag het nieuws te mijden, maar dat lukt mij toch niet.

Super Bowl XLVIII: Denver.
pi_136249527
quote:
12s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef BobW het volgende:

maerk 7-3
BobW 7-3
Virtud 6-4
Terreros85 6-4
Boezeidekoe 5-5
rgras 5-5
Omega 4-6

Littlecreep 5-3
PirE 4-4
Downtime 4-4
Seam 3-5
hmmm owja championship weekend vergeten...
Achteraf (is wel makkelijk lullen) zou dat dan dus 6-4 geweest zijn :(

Voorspelling SB: Broncos
Zou bijna nog gokken dan Holliday MVP wordt met 3 returns, maar dan moeten de Seahawks wel een hele slechte dag hebben :P.
pi_136249900
Gelukkig heb ik vrijgenomen morgenochtend :D

Voor mij is het de 8e Super Bowl op rij, met als hoogtepunt XLII met mijn Giants tegen de ongeslagen Patriots.
pi_136250258
1 of andere bokser zet $10,4 miljoen in op winst van de Broncos zag ik net op FOX 8)7

Kan hij dat niet beter aan Syrie, Zuid-Sudan of werkloze Amerikanen schenken?

Het wordt namelijk: Seahawks tb Broncos 19-17
pi_136250462
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:00 schreef artm het volgende:
Gelukkig heb ik vrijgenomen morgenochtend :D

Voor mij is het de 8e Super Bowl op rij, met als hoogtepunt XLII met mijn Giants tegen de ongeslagen Patriots.
Net op NFL.com verkozen tot beste Super Bowl all time :Y En terecht ^O^
pi_136251437
Alles is klaar voor vanavond: pigs in a blanket, nachos met eigengemaakte dip, Philly steak pizza en spicy chicken wings. En natuurlijk veel bier. Dat moet genoeg zijn voor 4 man. :Y)
pi_136251655
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:21 schreef Tuneman het volgende:
Hier pak ik een gewoon een vrije dag voor op! :P
Dat is helaas in dit geval niet mogelijk/verstandig.

Veel plezier iedereen! :)
  zondag 2 februari 2014 @ 19:36:18 #173
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_136251750
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:34 schreef rgras het volgende:

[..]

Dat is helaas in dit geval niet mogelijk/verstandig.

Veel plezier iedereen! :)
Dat is wel jmmr dan. :)
  zondag 2 februari 2014 @ 19:37:55 #175
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136251828
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Amerikaanse ouders & Familie :P

Zit in de genen zullen we maar zeggen :D

Maar goed straks in de kantine hebben we denk ik een bucket of 20 staan, de lokale KFC geeft zelfs korting deze avond voor ons
^O^

Alhoewel ik op dit moment liever in NL zat. 500km sneeuw en drastisch lage temperaturen. *ugh*
pi_136252975
Vanavond mooi Super Bowl feestje. Bier wordt gehaald, nachos worden gemaakt plus hopelijk een mooie wedstrijd.

Veel plezier allen en veel succes aan iedereen in dit topic met de massa's mensen die dit topic elk jaar tijdens de Super Bowl weer overladen.
pi_136254334
2.30 toch KO?

Hoe lang moet je vantevoren in de kroeg zijn?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136254640
0.30 uur kickoff. Zo ff bij de kfc langs en richting een vriend om daar te kijken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_136254936
GO LEGION OF BOOM!
pi_136254978
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2.30 toch KO?

Hoe lang moet je vantevoren in de kroeg zijn?
Dan ben je mooi te laat als je dan inschakelt
pi_136255003
Wat kost een gamepass?
If not now, then when.
pi_136255156
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat kost een gamepass?
Helemaal niks als je vanuit Nederland kijkt.
pi_136255170
quote:
Wat kost een gamepass?
gratis en voor niets.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 2 februari 2014 @ 20:39:00 #184
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_136255529
quote:
Wat kost een gamepass?
25 euro. Als je me even een pm stuur kunnen we de betaling regelen. Stuur ik je de linkjes.
pi_136255551
_O_
If not now, then when.
pi_136255633
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Helemaal niks als je vanuit Nederland kijkt.
Waarom is dat eigenlijk?
hhhhh
  zondag 2 februari 2014 @ 20:40:35 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_136255723
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_136256543
De eerste dagjesmensen zijn binnen :D
  zondag 2 februari 2014 @ 20:53:32 #189
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_136257022
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Seam het volgende:
De eerste dagjesmensen zijn binnen :D
Zit zelf altijd op een ander forum, maar bij SB is altijd wel lachen om al die reacties en dergelijke te lezen. Heb nu ook iets van 4/5 tabbladen open staan met verschillende fora en sites waar reacties en foto's op binnen komen.
pi_136257052

Have fun everyone, ik ga off line kijken :)
pi_136257073
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Zit zelf altijd op een ander forum, maar bij SB is altijd wel lachen om al die reacties en dergelijke te lezen. Heb nu ook iets van 4/5 tabbladen open staan met verschillende fora en sites waar reacties en foto's op binnen komen.
Altijd grappig om steeds weer dezelfde vragen en opmerkingen voorbij zien komen :P
  zondag 2 februari 2014 @ 20:57:46 #192
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_136257398
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Seam het volgende:

[..]

Altijd grappig om steeds weer dezelfde vragen en opmerkingen voorbij zien komen :P
:D Haha dat is wat minder, daarom beter dat het zo snel mogelijk begint :P
  zondag 2 februari 2014 @ 21:06:07 #193
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_136258187
Zijn er nog wat uitgebreide artikelen over beide teams te vinden.

Meest gebruikte tactieken, plus en min punten van de spelers. Natuurlijk ook of de beste vriendin van de zus van de vrouw van die speler hem vanochtend heeft afgezogen zodat hij met een extra goede mentaliteit aan de start staat ^O^
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_136258716
Wat moet het geweldig zijn om een spelende speler in de superbowl te zijn, beter dan een spelende speler in de WK gezien alles in the USA altijd over the top is. _O_
If not now, then when.
pi_136259262
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat moet het geweldig zijn om een spelende speler in de superbowl te zijn, beter dan een spelende speler in de WK gezien alles in the USA altijd over the top is. _O_
Dit, alleen als fan aanwezig lijkt me al geweldig.
pi_136260764
Ik zit in Vegas! Hier leeft het ook ongelooflijk! Rijen van 2-3 uur om bets op de match te plaatsen :D. Heerlijk sfeertje!
pi_136261802
Komt de pre show gewoon op gamepass of ergens anders?
Anthem en dergelijke
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_136262722
Pre-show is u al sedert 20:00 uur op Foxsports 4! aan de gang en heel kleurrijk en boeiend kan ik je vertellen. Vanaf locaties waar de teams zich ophouden (hotels) tot waar hun bussen staan,allerlei activiteiten in geheel NYC,socialmedia watchers die al melden dat er gemiddeld nu al over de 300.000 tweets per minuut worden verstuurt via #SB38. Het lijkt net "live from the red carpet "wanneer het The Oscars betreft.

Echt op zijn Amerikaanse opgebouwd met alles erop en eraan! Leuk!

De game zelf krijgen jullie pas vanaf 00:00 uur op het algemene FOX net te zien.

Uiteraard met het hele national anthem gebeuren erbij.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 21:59:37 ]
pi_136262991
Gaat mij meer om national anthem straks etc. Op gamepass is veel gelul
pi_136263221
Op fox ook veel gelul op dit moment
pi_136265485
Komt het nou wel of niet op bbc?
pi_136265629
Fox doet het bij mij niet. Baal wel dat BBC het niet uitzendt. Heb het hele seizoen via game pass gekeken maar ben bang dat die met de Superbowl hapert. Deed die de laatste tijd sowieso veel.
pi_136265639
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Simmertje het volgende:
Komt het nou wel of niet op bbc?
niet.
pi_136265678
Godsamme, heb geen fox omdat ik op analoog zit nog.
  zondag 2 februari 2014 @ 22:41:21 #205
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_136266117
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef ssebass het volgende:
Fox doet het bij mij niet. Baal wel dat BBC het niet uitzendt. Heb het hele seizoen via game pass gekeken maar ben bang dat die met de Superbowl hapert. Deed die de laatste tijd sowieso veel.
Als je via het open net naar Fox kijkt klopt dat, gaan pas 00.15 uur live!

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Simmertje het volgende:
NFL Gamepass dan.
pi_136266254
Ik zit even via een streampje Fox te kijken voor de pre-game show. Greatest game of the year en de Yanks gaan een heel interview met POTUS Obama uitzenden.

Straks richting de kroeg *O*
pi_136266768
Bill O Reilly die Obama live interviewde.. Geen luchtig gesprek gericht op de superbowl maar kritisch vragenvuur.
  zondag 2 februari 2014 @ 23:14:34 #209
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_136268024
Ik zet de TV om 00:30 aan, ga kijken en 3,5 uur later weet ik of ik morgen een nieuwe tv moet bestellen.
pi_136268123
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Simmertje het volgende:
Raar.. Heb hier wel FOX op analoog.
pi_136268166
Was Fox nu met Nederlands commentaar vanavond? Ben namelijk bang dat dat namelijk op staat in de stad.
pi_136268279
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Seam het volgende:
Was Fox nu met Nederlands commentaar vanavond? Ben namelijk bang dat dat namelijk op staat in de stad.
FOX open kanaal wel, het betaalde kanaal niet (Fox Sports 2 of 4)
  zondag 2 februari 2014 @ 23:19:58 #213
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_136268281
quote:
FOX (open) - NL commentaar
FOXSPORTS (betaald) - US commentaar (FOX)
pi_136268441
quote:
waar in maastricht ga jij kijken ?
  zondag 2 februari 2014 @ 23:35:01 #215
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_136268953
Gratis wifi voor de mensen in het stadion :D
pi_136269007
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef PirE het volgende:
Gratis wifi voor de mensen in het stadion :D
[ afbeelding ]
Lol _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_136269088
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef HoldenCaulfield het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef HoldenCaulfield het volgende:

[..]

Met een paar vrienden ga ik kijken. iemand heeft gelukkig ook de fox sports international dus voldoende keuze. Kon geen plek in de stad vinden en had het niet gevraagd bij de Wildcats :P
  zondag 2 februari 2014 @ 23:40:39 #218
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_136269180
In mijn dorp is er een bevriende kroegeigenaar die ook elk jaar kijkt. Paar jaar terug voor het eerst daar gekeken. Elk jaar een man of 5. Denk dat we dit jaar met z'n tienen zijn.
pi_136269269
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:39 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk?
Geen idee eerlijk gezegd. Het is al een aantal jaar gratis.
pi_136269459
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef PirE het volgende:
Ik zet de TV om 00:30 aan, ga kijken en 3,5 uur later weet ik of ik morgen een nieuwe tv moet bestellen.
Ik kan me weinig meer herinneren van de Packers Super Bowl win. Ik was zo zenuwachtig tijdens de 4th quarter dat ik bier als water heb gedronken. Op een gegeven moment stond ik op het balkon omdat het me teveel werd. M'n vrouw was blij dat de Packers wonnen want anders had ze 112 moeten bellen.
  zondag 2 februari 2014 @ 23:48:45 #221
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_136269574
Zo ik meld me ook hier :W

Ik heb 0 verstand van het spel, heb het nog nooit fatsoenlijk gekeken. Heb nu echter Fox, en tijd, dus leek me een mooi moment om het eens proberen te begrijpen. Alle uitleg is welkom, ik ga nu eens de uitleg op de NFL site lezen.
Is het ok als ik soms wat vragen stel die misschien makkelijk zijn in jullie ogen?
pi_136269661
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:48 schreef MrBanaan1 het volgende:

Ik heb 0 verstand van het spel, heb het nog nooit fatsoenlijk gekeken. Heb nu echter Fox, en tijd, dus leek me een mooi moment om het eens proberen te begrijpen. Alle uitleg is welkom, ik ga nu eens de uitleg op de NFL site lezen.
Is het ok als ik soms wat vragen stel die misschien makkelijk zijn in jullie ogen?
We zijn het hier niet anders gewend :D. Hou gewoon de wikipedia pagina erbij en dit plaatje:
  zondag 2 februari 2014 @ 23:51:22 #223
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_136269679
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:48 schreef MrBanaan1 het volgende:

10 en 4, de belangrijkste getallen
Wie dit leest is gek
  zondag 2 februari 2014 @ 23:51:44 #224
391606 AF_
AltijdKapot
pi_136269699
Ik meld me net als vorig jaar ook. Ja ik kijk alleen de superbowl :@
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  zondag 2 februari 2014 @ 23:51:56 #225
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_136269714
quote:
99s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

10 en 4, de belangrijkste getallen
touchdown en fieldkick goal ofzo?
  zondag 2 februari 2014 @ 23:52:22 #226
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_136269731
Kijk wel lekker international. NLcommentaar bij dit lijkt me helemala niks...
  zondag 2 februari 2014 @ 23:52:28 #227
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_136269742
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

touchdown en fieldkick goal ofzo?
4 pogingen om 10 meter yards terreinwinst te boeken
Wie dit leest is gek
pi_136269783
Gamepass kwam toch gewoon originele feed?
pi_136269897
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef Seam het volgende:

[..]

We zijn het hier niet anders gewend :D. Hou gewoon de wikipedia pagina erbij en dit plaatje:
[ afbeelding ]
Best simpel nog eigenlijk.
  zondag 2 februari 2014 @ 23:57:30 #230
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_136269989
Ok. Schema is heel duidelijk, dank daarvoor.

Alleen 2 vragen:

1) Wat zijn de downs precies, en waarom mag je maar 4x?
2) Hoe werkt dat precies als er een touchdown (*O*) is geweest; die 1 of 2 extra punten.
pi_136269998
Zo straks weer beginnen. Jammer dat de Chargers gestrand zijn. Ik hoop dan natuurlijk dat de Seahawks gaan winnen!
  zondag 2 februari 2014 @ 23:59:16 #232
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_136270058
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Best simpel nog eigenlijk.
Elk sport topic waar ik tot nu toe gepost heb was jij ook, welke sporten volg jij in godsnaam wel niet allemaal actief :P
pi_136270064
Ik meld me ook weer. Helft van het scherm op game pass en helft fok.

Game Pass via een omweg aan de praat gekregen omdat NFL denkt dat ik een proxy service ben ofzo, maar toch gelukt.
To err is human, to forgive bovine.
pi_136270072
Half uurtje!!!
pi_136270116
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok. Schema is heel duidelijk, dank daarvoor.

Alleen 2 vragen:

1) Wat zijn de downs precies, en waarom mag je maar 4x?
2) Hoe werkt dat precies als er een touchdown (*O*) is geweest; die 1 of 2 extra punten.
Mogen ze kiezen. de 1 punt scoor je makkelijker vaak dan de 2 namelijk. en 4x is gewoon de regel :P
pi_136270181
Trouwens.
Ik was in 2010 in de buurt van Phoenix, en toen hing er daar overal versiering van de Cardinalls. Dat was rond juli/augustus. Weet iemand wat zij toen gewonnen hadden?

Toen we rond diezelfde tijd in Vegas (of San Fran, weet ik niet meer) waren, zag ik ook het spelersvliegtuig staan, klaar voor of net terug van vertrek/aankomst.
[op het vliegveld ofc.]
  maandag 3 februari 2014 @ 00:02:39 #237
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_136270203
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Mogen ze kiezen. de 1 punt scoor je makkelijker vaak dan de 2 namelijk. en 4x is gewoon de regel :P
En een down is als de bal in het gras gedrukt is
Wie dit leest is gek
pi_136270205

Boring. Maar ik ga toch kijken zo.
pi_136270259
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Elk sport topic waar ik tot nu toe gepost heb was jij ook, welke sporten volg jij in godsnaam wel niet allemaal actief :P
Valt allemaal reuze mee joh. :+
pi_136270354
Oja en hoe zit het met wisselen??

Btw, puur vanwege South Park ben ik voor de Bronco's. En omdat ik die gast met die lange haren van de Seahawks een arrogante mongool vond :P
  maandag 3 februari 2014 @ 00:07:15 #241
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_136270427
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef PirE het volgende:

[..]

FOX (open) - NL commentaar
FOXSPORTS (betaald) - US commentaar (FOX)
SAT.1 is nu ook live begonnen met hun uitzending.
pi_136270474
10,7 miljoen op de Seahawks.
pi_136270588
Die zieke kickoff return van 108 yards was zo vet vorig jaar.. Jammer dat daarna de stroom uitviel.
Play hard, go pro.
  maandag 3 februari 2014 @ 00:12:03 #244
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_136270609
Dit was toch reclame met een beetje handbal?
pi_136270673
Wat gebeurt er eigenlijk als een speler uit is, over de zijlijn. Ook gewoon ander team bal? Dus kickoff
  maandag 3 februari 2014 @ 00:14:03 #246
391606 AF_
AltijdKapot
pi_136270683
Fox begint hier. stadion zit lekker vol
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_136270695
Zo toch maar even kijken of 't op FOX iets is met het NL'se commentaar ( :') :') ), gamepass staat paraat om t evt gewoon weer over te nemen :)
  maandag 3 februari 2014 @ 00:14:37 #248
391606 AF_
AltijdKapot
pi_136270706
irriteer me nu al aan het nederlandse commentaar :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
  maandag 3 februari 2014 @ 00:14:38 #249
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_136270708
Ronald van Dam :D
pi_136270717
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ronald van Dam :D
_O-
pi_136270723
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef Mr.ACE het volgende:
Zo toch maar even kijken of 't op FOX iets is met het NL'se commentaar ( :') :') ), gamepass staat paraat om t evt gewoon weer over te nemen :)
Ik ga het niet eens proberen : :P
hhhhh
pi_136270724
Ik krijg bij Game Pass een scherm met een bericht erop met "The game will start soon". NFL Network Live speelt wel wat af, Football LIfe of zoiets.
Play hard, go pro.
pi_136270730
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een speler uit is, over de zijlijn. Ook gewoon ander team bal? Dus kickoff
Gewoon een volgende try op het punt waar de speler out of bounds gaat.
pi_136270744
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Gewoon een volgende try op het punt waar de speler out of bounds gaat.
Dus de volgende van 4 downs
pi_136270764
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dus de volgende van 4 downs
Ja
pi_136270778
zo ik ga lekker kijken met het vrouwtje, have fun all :)
pi_136270791
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

SAT.1 is nu ook live begonnen met hun uitzending.
SAT.1 met FOX commentaar?
pi_136270822
FoxSports4 is gewoon Engels hoor.
pi_136270824
Hoe zit het met de bets trouwens? Wie is favoriet volgens hen?
Play hard, go pro.
pi_136270830
Ik ga ook Fox proberen. Is ook HD dus dat is goed en hapert waarschijnlijk niet. Is ook wat waard.
pi_136270847
Ik neem toch aan dat ik het ook via internet kan kijken?
If not now, then when.
pi_136270871
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:17 schreef Aethereal het volgende:
Hoe zit het met de bets trouwens? Wie is favoriet volgens hen?
Seahawks 2.2, Bronco's 1.82.
  maandag 3 februari 2014 @ 00:19:06 #264
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_136270874
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:16 schreef artm het volgende:

[..]

Nee, alleen Duits, ze hebben ook geen tweede audio kanaal helaas.
pi_136270876
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef Aethereal het volgende:
Ik krijg bij Game Pass een scherm met een bericht erop met "The game will start soon". NFL Network Live speelt wel wat af, Football LIfe of zoiets.
Wachten dus
  maandag 3 februari 2014 @ 00:19:26 #266
28167 matthijst
pi_136270890
Yay, fox HD......

Gooooo Seattle
pi_136270898
Whut? "laten we even een paard meenemen en opfokken om 20 seconde de rennen" :')___!
pi_136270911
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:16 schreef artm het volgende:

[..]

Nee in Duits, dan liever Nederlands
pi_136270913
go broncos
  maandag 3 februari 2014 @ 00:20:22 #270
391606 AF_
AltijdKapot
pi_136270929
Nederlands commentaar faalt wel hard
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_136270958
Waar kan ik het kijken met origineel commentaar via internet?
If not now, then when.
pi_136270968
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:20 schreef AF_ het volgende:
Ah bah, dat commentaar. 8)7
pi_136270995
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik het kijken met origineel commentaar via internet?
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule
Play hard, go pro.
pi_136271004
probeer eens firstrowsports.com Moet je wel met adblock doen
  maandag 3 februari 2014 @ 00:23:10 #275
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_136271032
Waarom kan dat volkslied nooit fatsoenlijk gezongen worden en moet het altijd over de top :{
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 3 februari 2014 @ 00:23:48 #276
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_136271054
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:20 schreef AF_ het volgende:
Het spel ondertussen nog ff uitleggen :P
BEASTMODE
pi_136271067
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Katth het volgende:
Waarom kan dat volkslied nooit fatsoenlijk gezongen worden en moet het altijd over de top :{
Tsja America he :P
  maandag 3 februari 2014 @ 00:24:16 #278
67174 Dos37
Come on Twente
pi_136271073
Let's go, lichte voorkeur voor de Broncos
pi_136271079
Kutuitvoering.
pi_136271080
Champions League heeft nog stukken minder gedoe eromheen _O-

Zijn hier ook ultra's/vlaggen/fakkels/liederen/spreekkoren etc? :P
  maandag 3 februari 2014 @ 00:24:38 #281
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_136271087
Oh, say, can you see, by the dawn's early light,
What so proudly we hail'd at the twilight's last gleaming?
Whose broad stripes and bright stars, thro' the perilous fight,
O'er the ramparts we watch'd, were so gallantly streaming?
And the rockets' red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof thro' the night that our flag was still there.
O say, does that star-spangled banner yet wave
O'er the land of the free and the home of the brave?
Wie dit leest is gek
  maandag 3 februari 2014 @ 00:25:28 #282
391606 AF_
AltijdKapot
pi_136271121
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Champions League heeft nog stukken minder gedoe eromheen _O-

Zijn hier ook ultra's/vlaggen/fakkels/liederen/spreekkoren etc? :P
Gedoe maakt de sport wel
Edit: plus cl is niet grootste evenement :P
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_136271127
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
probeer eens firstrowsports.com Moet je wel met adblock doen
:')!!!!!!
Waarom kloten als Game Pass gewoon vlekkeloos werkt?
pi_136271151
Wat een overdreven en nationalistisch gedoe allemaal :') Amerika :')
pi_136271162
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:25 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een overdreven en nationalistisch gedoe allemaal :') Amerika :')
heerlijk
pi_136271169
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

:')!!!!!!
Waarom kloten als Game Pass gewoon vlekkeloos werkt?
pardon?? Die 1 of 2 keer dat ik kijk werkt het met adblock (wat standaard op chrome loopt) prima.... Wat is Game Pass dan?
pi_136271181
Als het NL commentaar meer dummy-uitleg geeft is dat eventueel beter om te kijken....
  maandag 3 februari 2014 @ 00:26:43 #288
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_136271183
Haha die McDonalds lipdub reclame _O-

History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_136271188
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

pardon?? Die 1 of 2 keer dat ik kijk werkt het met adblock (wat standaard op chrome loopt) prima.... Wat is Game Pass dan?
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule
pi_136271203
Helaas nog de 1 miljard mensen mythe in stand houden.
pi_136271206
quote:

[..]

Lees eens het topic door, dan kun je het tientallen keren voorbij zien komen.
  maandag 3 februari 2014 @ 00:27:13 #292
391606 AF_
AltijdKapot
pi_136271211
quote:
Als het NL commentaar meer dummy-uitleg geeft is dat eventueel beter om te kijken....
op het moment wel. ze vergelijken het met de wk finale
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_136271225
quote:
"The game will start soon" :(
pi_136271241
Ik heb een Canadese stream.
pi_136271242
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Lees eens het topic door, dan kun je het tientallen keren voorbij zien komen.
Oh dat is alleen American Football, dacht ook zoiets voor alle sporten.
pi_136271257
Snap niet waarom fox sports gewoon niet pay per view heeft. In Nederland (en rest van Europa) lopen we echt achter op dat gebied.
  maandag 3 februari 2014 @ 00:28:40 #297
391606 AF_
AltijdKapot
pi_136271275
Die jas :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_136271276
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Snap niet waarom fox sports gewoon niet pay per view heeft. In Nederland (en rest van Europa) lopen we echt achter op dat gebied.
Is dat afgeschaft dan? Sport 1 heeft dat wel en EL had dat ook :o
  maandag 3 februari 2014 @ 00:28:44 #299
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_136271281
Whooo full hdd stream :D
pi_136271314
Iemand heeft de jas van Macklemore geleend.
Play hard, go pro.
  maandag 3 februari 2014 @ 00:29:48 #301
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_136271326
Die jas :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: