Nog 1,5 week media-circus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Afgetekend het volgende:
Wel mooi dat-ie oprecht alle aandacht op zichzelf heeft gevestigd met die paar zinnen. Het gezicht van die Andrews (interviewster) ook inderdaad: 'Who?' 'Ok. Back to you, Joe!' Prachtige televisie. Overigens heeft ie inmiddels zelf toegegeven dat het overdreven was en dat zijn vete met Crabtree niet belangrijker was dan de overwinning van de Seahawks op de 49ers. Gelukkig ziet hij het zelf dus ook in, al dan niet onder druk van de organisatie.
Kunnen we ons dus nu weer op football richten?
Met als hoogtepunt natuurlijk de mediafarce die probowl heet, dit jaar met extra nutteloosheid in de vorm van een "draft"quote:
Senior Bowl ipv Probowlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt natuurlijk de mediafarce die probowl heet, dit jaar met extra nutteloosheid in de vorm van een "draft"
Dat zou ik graag willen, maar er zit een week tussen dankzij de probowl.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Afgetekend het volgende:
Wel mooi dat-ie oprecht alle aandacht op zichzelf heeft gevestigd met die paar zinnen. Het gezicht van die Andrews (interviewster) ook inderdaad: 'Who?' 'Ok. Back to you, Joe!' Prachtige televisie. Overigens heeft ie inmiddels zelf toegegeven dat het overdreven was en dat zijn vete met Crabtree niet belangrijker was dan de overwinning van de Seahawks op de 49ers. Gelukkig ziet hij het zelf dus ook in, al dan niet onder druk van de organisatie.
Kunnen we ons dus nu weer op football richten?
Die doen niet mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen, maar er zit een week tussen dankzij de probowl.
Ik volg de NFL nu al heel wat jaren, maar ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat ik er nog nooit 1 seconde van gezien heb. Erger nog...het boeit me geen ruk. Het enige wat ik me afvraag of de spelers van de SB-deelnemers eraan meedoen, maar al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk, maar ben gewoon te lui om het op te zoeken
quote:Vince Young has gone from franchise cornerstone to cautionary tale.
The 30-year-old free agent quarterback filed for Chapter 11 bankruptcy protection last week, according to the Houston Chronicle. Young has been mired in financial difficulty stemming from two lawsuits connected to a $1.8 million loan taken out during the 2011 NFL lockout.
The Houston attorney who filed the petition on Young's behalf listed the former Tennessee Titans first-round pick's estimated assets between $500,001 and $1 million with liabilities between $1,001,000 and $10 million.
Young's rookie contract with the Titans included $26 million in guaranteed money. However, the quarterback's free-spending ways quickly depleted his funds. Young's former financial adviser testified under oath last year that he arranged the $1.8 million for Young during the 2011 lockout because the player wanted to throw himself a $300,000 birthday party.
a.s. zaterdag vanaf 22:00 op NFL Network en dus ook op Gamepass.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Seam het volgende:
Senior Bowl klinkt wel leuk dan, gewoon via Gamepass te bewonderen?
Mooi inderdaad, alleen al vanwege deze baas hoop ik dat de Seahawks winnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef emokid het volgende:
Richard Sherman Explains What People Mean When They Call Him A "Thug"
Wat, een, held.
Probowl is nooit de moeite waard, paid vacation for milionaires...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Murten86 het volgende:
Beste defense vs beste offense is ook wel erg vet, ik hoop echt van harte dat Peyton hem weer pakt dit jaar.
Is trouwens de Pro Bowl de moeite waard om te kijken komend weekend, het is geen AFC vs NFC begreep ik?
quote:The first forecast for Super Bowl Sunday has been released, and it's currently calling for a high of 35 degrees and a 30 percent chance of snow.
Nee rechten liggen bij Sky sports.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef hmmmz het volgende:
Doet de BBC ook dit jaar weer live de superbowl uitzenden?
quote:Richard Sherman's on-field celebration in the NFC Championship Game has come at a cost.
NFL Media Insider Ian Rapoport reported Friday that the Seahawks cornerback has been fined $7,875 for unsportsmanlike conduct/taunting.
Stond volgens mij ook bij dat het niets te maken had met het interview achteraf.quote:
quote:After his pass deflection led to the game-sealing interception by linebacker Malcolm Smith, Sherman sprinted to San Francisco 49ers wide receiver Michael Crabtree and offered a handshake. Crabtree responded to the mocking treatment by shoving Sherman in the face mask.
Sherman also flashed a "choke" gesture in the direction of Niners quarterback Colin Kaepernick. Sherman was penalized by officials for the behavior.
The fine is not related to Sherman's now iconic postgame interview with Erin Andrews that took place minutes later.
Deze shit, echt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef Downtime het volgende:
[..]
Stond volgens mij ook bij dat het niets te maken had met het interview achteraf.
[..]
Je grijpt weer terug naar het interview, terwijl dat er niets mee te maken heeft met de boete...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze shit, echt.[ afbeelding ] In een van de meest testosteronrijke sporten dit soort boetes opleggen. Niet dat die fine ook maar iets van indruk maakt, maar toch. Je blockt de pass die er voor zorgt dat jouw team de superbowl haalt en wordt vrijwel direct geinterviewd..
Dan geen bbc dus. Kwam er net achter dat fox op het open kanaal doet uitzenden en anders kan het nog altijd via game pass.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:32 schreef maerk het volgende:
[..]
Nee rechten liggen bij Sky sports.
Zo te horen is Harvin geheel fit voor de SB, gaat zowel special teams en WR spelen.
Hopelijk kan hij het eens een hele game volhouden.
Open kanaal van Fox.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
Maar waar kan ik op de TV dan nog de superbowl zien? Ik wil er best voor betalen maar wil niet vast zitten aan een abonnement.
Dus gewoon voor de wedstrijd betalen om hem op tv te mogen zien vind ik prima.
Is wel vervelend dat BBC het niet uitzend nu.
Ik gun het de Seahawks sowieso wel. Nooit wat gewonnen. Mag nu wel eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:54 schreef Leatherface het volgende:
Ik begin steeds meer sympathie voor Sherman te krijgen. Ik heb een lichte voorkeur voor Denver, maar ik gun het die Sherman eigenlijk wel.
Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
Maar waar kan ik op de TV dan nog de superbowl zien? Ik wil er best voor betalen maar wil niet vast zitten aan een abonnement.
Dus gewoon voor de wedstrijd betalen om hem op tv te mogen zien vind ik prima.
Is wel vervelend dat BBC het niet uitzend nu.
Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangen
Vind het wel wat hebben. Lekker over de top allemaal. Je moet er ook met een knipoog naar kunnen kijken natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.
Precies, ik vind het hilarisch. Big, bigger, biggest. Prima toch.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben. Lekker over de top allemaal. Je moet er ook met een knipoog naar kunnen kijken natuurlijk.
Jij koopt 9 van de 10 producten die je in Nederlandse reclames ziet wel?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Deze is echt genietenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Manning voor Papa John's pizzaquote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Precies, ik vind het hilarisch. Big, bigger, biggest. Prima toch.
Dat is niet helemaal waar, want dat was voorgaande jaren ook al zo, en toen zond de BBC wel de SB uit.quote:
De wat?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:10 schreef Silver_Shark het volgende:
iemand die nog de moeite neemt om de Pro bowl te kijken?
quote:
Gelijk afschaffen die handel.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:10 schreef Silver_Shark het volgende:
iemand die nog de moeite neemt om de Pro bowl te kijken?
Dat is inderdaad ook wel zo. Sowieso is Seattle nooit zo rijkelijk bedeeld geweest met sportsuccessen. De Sonics werden in de jaren zeventig eens NBA-kampioen, daarna niks meer gewonnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik gun het de Seahawks sowieso wel. Nooit wat gewonnen. Mag nu wel eens.
Seattle Sounders wonnen drie jaar op rij de beker van Amerika één jaar met Blaise N'Kufoquote:Op maandag 27 januari 2014 09:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel zo. Sowieso is Seattle nooit zo rijkelijk bedeeld geweest met sportsuccessen. De Sonics werden in de jaren zeventig eens NBA-kampioen, daarna niks meer gewonnen.
Ja, okay, maar de grote vier tellen wat zwaarder hè voor de doorsnee Amerikaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Seattle Sounders wonnen drie jaar op rij de beker van Amerika één jaar met Blaise N'Kufo
ja snap ik, weet het ook alle doordat Kufo dat even speeldequote:Op maandag 27 januari 2014 13:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, okay, maar de grote vier tellen wat zwaarder hè voor de doorsnee Amerikaan.
Voor de mensen die niet naar Troy and Joe willen luisterentwitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 27-01-2014 om 13:59:56NIEUWS: Super Bowl LIVE op @FOXSportsnl en @foxNL http://t.co/BcdzLbWTIp reageer retweet
Sonics gingen weg net toen ze Kevin Durant gedraft haddenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel zo. Sowieso is Seattle nooit zo rijkelijk bedeeld geweest met sportsuccessen. De Sonics werden in de jaren zeventig eens NBA-kampioen, daarna niks meer gewonnen.
Dat besliste de GM natuurlijk niet, van die verhuizing. De franchise was al verkocht hè, dan is er geen weg terug. Hadden ze die arena maar tijdig moeten verbouwen, toen Schultz daarop aandrong.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Sonics gingen weg net toen ze Kevin Durant gedraft hadden
Sneu voor de fans bedoel ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat besliste de GM natuurlijk niet, van die verhuizing. De franchise was al verkocht hè, dan is er geen weg terug. Hadden ze die arena maar tijdig moeten verbouwen, toen Schultz daarop aandrong.
is dat het open kanaal?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja snap ik, weet het ook alle doordat Kufo dat even speeldeVoor de mensen die niet naar Troy and Joe willen luisterentwitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 27-01-2014 om 13:59:56NIEUWS: Super Bowl LIVE op @FOXSportsnl en @foxNL http://t.co/BcdzLbWTIp reageer retweet
Jammerquote:
Is wel het open kanaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jammer
Ik ben trouwens sinds kort wel redelijk geïnteresseerd in NFL, maar wat zijn goede sites met uitgebreide samenvattingen?
Sorry dat ik niet weet dat ze met Fox gewoon het open kanaal bedoelen, best logisch eigenlijk, maar goedquote:Op maandag 27 januari 2014 19:41 schreef emokid het volgende:
[..]
Is wel het open kanaal.Staat er toch. Waarschijnlijk ook met Nederlands commentaar dus, en die praten gewoon in jip en janneke taal, dus moet erg goed volgen te zijn. Ook nog 'es in HD, dat had je met BBC niet vorig jaar.
Op gamepass.nfl.com kan je gratis alle wedstrijden van de afgelopen vier (?) jaar terugkijken, zowel de gehele wedstrijd als de condensed versies (waar ze alleen de daadwerkelijk gespeelde minuten laten zien). Daar kan je je nog wel even mee vermaken dusquote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jammer
Ik ben trouwens sinds kort wel redelijk geïnteresseerd in NFL, maar wat zijn goede sites met uitgebreide samenvattingen?
thanks, dat condensed klinkt ook wel interessant.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef M.rak het volgende:
[..]
Op gamepass.nfl.com kan je gratis alle wedstrijden van de afgelopen vier (?) jaar terugkijken, zowel de gehele wedstrijd als de condensed versies (waar ze alleen de daadwerkelijk gespeelde minuten laten zien). Daar kan je je nog wel even mee vermaken dus.
thanksquote:Op maandag 27 januari 2014 22:16 schreef Apollinisch het volgende:
Hij vraagt om uitgebreide samenvattingen...
Die zijn wel te vinden op http://www.nfl.com/big-play-highlights. Die van 49ers @ Seahawks duurt bijvoorbeeld 8,5e minuut.
misschien bij de John Mullins in Wyck ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Seam het volgende:
Nu maar eens op zoek gaan waar ze hier in de stad uitzenden. nadeel van zo'n kleine saaie stad als Maastricht
Voetbal kun je ook een stuk minder goed analyseren. Juist vanwege al die dode spelmomenten kan dat bij american football wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Tja.. als opwarmertje was het wel aardig.
Vind die Daily updates die je nu op FOX hebt vanuit NYC best leuk. Kun je zien hoe het daar leeft in de USA... Top analisten en gasten,mooie professionele setting met veel grafische weergaves op schermen
Kijk je naar de Nederlandse tv:
Tafeltje met nietszeggende analisten die een kunststukje opvoeren voor hun gage.
Wat moet ik met een Samsung PC?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Tja.. als opwarmertje was het wel aardig.
Vind die Daily updates die je nu op FOX hebt vanuit NYC best leuk. Kun je zien hoe het daar leeft in de USA... Top analisten en gasten,mooie professionele setting met veel grafische weergaves op schermen
Kijk je naar de Nederlandse tv:
Tafeltje met nietszeggende analisten die een kunststukje opvoeren voor hun gage.
Precies, dat is ook meteen het probleem van die 'condensed'-optie op NFL Gamepass. Ik kan daar echt niet naar kijken. Ik wil herhalingen en analyses zien, verhalen horen, anders mis ik de helft van de wedstrijd en dat terwijl ik toch een meer dan geoefende kijker ben. Als je football wilt leren, is 'condensed' niet handig, gaat veel te snel. En als je van het spel wilt genieten is het ook niet aan te reden, imo. Maar als je snel even wilt kijken hoe een wedstrijd gegaan is, is het wel weer een prima optie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Voetbal kun je ook een stuk minder goed analyseren. Juist vanwege al die dode spelmomenten kan dat bij american football wel.
coaches filmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Afgetekend het volgende:
[..]
Precies, dat is ook meteen het probleem van die 'condensed'-optie op NFL Gamepass. Ik kan daar echt niet naar kijken. Ik wil herhalingen en analyses zien, verhalen horen, anders mis ik de helft van de wedstrijd en dat terwijl ik toch een meer dan geoefende kijker ben. Als je football wilt leren, is 'condensed' niet handig, gaat veel te snel. En als je van het spel wilt genieten is het ook niet aan te reden, imo. Maar als je snel even wilt kijken hoe een wedstrijd gegaan is, is het wel weer een prima optie.
Zelfde feels. Zat er dit seizoen echt lekker in, pre-game talk gecheckt, meestal geredzoned ipv gefanboyt voor de cowboys, nabeschouwd, etc. NFL seizoen is echt te kort.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb echt enorm veel zin in zondag. Maar daarna weer maanden geen NFL
Of Jacob Tamme vangt de laatstequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef PirE het volgende:
Ik werd vannacht wakker na een slechte droom. Het stond 20-16 voor Seattle en Peyton deed zijn 2-minute drill met een TD pass naar Thomas die Sherman versloeg, eindstand 23-20 Broncos
.
Doe er je voordeel mee:
Player To Score The Last Touchdown In The Game:
Demaryius Thomas: 100 euro inleggen en 600 in het handje.
kans op succes bij een 2point conversion is veel kleiner dan een 1 point kick.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hm. Ik heb een paar dingen gekeken op die game pass. Wel vette app, jammer van het regelmatige bufferen. Toch heb ik een paar noob vragen over het spel zelf
Waarom gaat men bijna nooit voor een 2 point conversion na een touchdown?
Mag er door een speler die de ball ontvangt van de quarterback geen tweede pass gegeven worden? Dus mag je slechts 1 keer passen?
Kan er worden gelijkgespeeld?
Ik weet de term niet meer voor de overtreding, maar een speler gooide de bal op de grond en kreeg 5 yard penalty, waarom?
Waarom laten ze de bal soms zo lang mogelijk uitrollen maar willen ze er allemaal zo dicht mogelijk op staan?
En een vervolg op de vorige vraag; waarom mag je soms de bal oppakken en rennen en moet je hem soms laten liggen?
De andere ook behandeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Thanks, ik had inmiddels nog meer vragen er bijgezet. Maar ik begrijp goed dat je dus wel altijd achteruit mag gooien?
tevens, kun je een Field Goal maken uit een kickoff? Zo nee, volgens de regels niet of is het fysiek onmogelijk om zover te kicken?
Kwaliteit van Game Pass moet je even op auto zetten. Dan heb je geen last van buffers meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hm. Ik heb een paar dingen gekeken op die game pass. Wel vette app, jammer van het regelmatige bufferen. Toch heb ik een paar noob vragen over het spel zelf
Waarom gaat men bijna nooit voor een 2 point conversion na een touchdown?
Mag er door een speler die de ball ontvangt van de quarterback geen tweede pass gegeven worden? Dus mag je slechts 1 keer passen?
Kan er worden gelijkgespeeld?
Ik weet de term niet meer voor de overtreding, maar een speler gooide de bal op de grond en kreeg 5 yard penalty, waarom?
Waarom laten ze de bal soms zo lang mogelijk uitrollen maar willen ze er allemaal zo dicht mogelijk op staan?
En een vervolg op de vorige vraag; waarom mag je soms de bal oppakken en rennen en moet je hem soms laten liggen?
My mistake. Is inmiddels aangepast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat moet ik met een Samsung PC?
Staat bijna de hele dag aan iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
My mistake. Is inmiddels aangepast.
ontopic
Leuk voor hen die FOXSPORTS international hebben want daar krijg je aardig wat live uitzendingen die met de komende SB te maken hebben. Verhoogd de stemming i.i.g.
Ik zie het nu ja, je hebt gelijk. Dat wordt Gamepass voor mij dan, hopelijk zonder haperingen.quote:
Dat gaat niet lukken vermoed ik, erg onwaarschijnlijk dat gamepass en fox synchroon lopen.....quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:58 schreef matthijst het volgende:
Fox nl. of Gamepass inderdaad. Of een combinatie van Fox beeld met geluid uit de iPad
Fucking scherp inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:29 schreef Seam het volgende:
Gamepass is wel HD hoor als je fatsoenlijk internet hebt.
quote:The owner of the St. Louis Rams has bought a large piece of land in Inglewood that potentially could be used for an NFL stadium, multiple individuals with knowledge of the transaction have told The Times.
Within the last month, billionaire Stan Kroenke bought a 60-acre parking lot located between the Forum and Hollywood Park, according to individuals who spoke on condition of anonymity because they are not authorized to speak on behalf of the buyer or seller.
The terms of the Rams' St. Louis lease allow the team to move penalty-free beginning after the 2014 season.
Mooi zo, grotere kans dat Chargers dan in SD blijven.quote:
Even uit nieuwsgiergheid: maakt het voor jouw wat uit waar de Chargers spelen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef ssebass het volgende:
[..]
Mooi zo, grotere kans dat Chargers dan in SD blijven.
Nou ik woonde in SD dus voor mij is het wel echt gebonden aan SD. Wil daar overigens ook weer gaan wonen. Het hoort bij de stad en zeker in de wijk waar ik woonde leefde dat enorm. Heb weinig met LA, vind dat een verschrikkelijke stad. Dus voelt als overlopen en denk ook dat het publiek veranderd. Zal nog wel voor de Chargers blijven rooten, maar zou voor mijn gevoel toch heel anders zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgiergheid: maakt het voor jouw wat uit waar de Chargers spelen?
Ben je minder fan als ze naar LA zouden verkassen?
Ervanuitgaande natuurlijk dat je niet in de SD area woont, anders snap ik het natuurlijk wel
Gamepass is gratis in Nederland. Dus gewoon zondag hier kijken: https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule?confirm=truequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wil voor het eerst ook een keer Superbowl kijken, ik moet het media spektakel een keer gezien hebben. En aangezien ik student ben en maandag geen college heb mooie gelegenheid om te gaan kijken.
Zit alleen te twijfelen. Het liefste wil ik gewoon de originele feed zien natuurlijk, dan kom je al gauw bij een gamepass. Of op FOX kijken met Nederlands commentaar (). Welke website kan je zo'n gamepass kopen echter?
Defense van Denver speelt in de playoffs erg goed. Tegen Brady en Rivers was de defense in staat om ze weinig kansen te geven. Pas in het vierde kwart kregen de Patriots en Chargers nog wat kansen. Maar eerste drie kwart kwamen ze nergens aan te pas.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef PirE het volgende:
In alle previews hebben ze alleen over de greatest offense vs greatest defense, maar men vergeet blijkbaar dat de match-up Seattle offense en Denver defense net zo belangrijk is.
Seattle zal echt wat meer moeten doen op offense (is al maanden zwak en teert vooral op favourable field position vanwege de defense) en het wordt gewoon lastig of onmogelijk als de Denver defense ze kan stoppen. De Denver defense is niet geweldig maar qua offense is dit Seattle ook niet echt een hoogvlieger. Enige voordeel is dat ze Harvin hebben en daar is nagenoeg geen tape van, dat kan een behoorlijk voordeel opleveren.
Hopelijk werkt de gamepass dan. Kan mij voorstellen dat het nogal druk zal zijn op die site,quote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangen
Ja want foxsports (NL) is wel gigantisch kutquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Kutver BBC heeft de rechten dus niet meer. Hier dan ook maar hopen op Game Pass
https://en.wikipedia.org/wiki/Trindon_Holliday ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft de snelste 100 meter in de NFL? Zag 10,42 voor Reggie Bush
Fox. Open zender is Nederlands commentaar, Fox Sport is de feed van Fox USA. Dus je hebt de keuze tussen Fox en Fox Sport. Mocht je geen Fox Sport hebben, kun je ook via Game Pass kijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Yes! Morgenavond!
Op welke zenders word het in Nederland uitgezonden?
Fox zeker?
En BBC? < eerst lezen voor het posten
Denk dat ik dat laatste inderdaad maar doe.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Fox. Open zender is Nederlands commentaar, Fox Sport is de feed van Fox USA. Dus je hebt de keuze tussen Fox en Fox Sport. Mocht je geen Fox Sport hebben, kun je ook via Game Pass kijken.
En terecht!quote:Op zondag 2 februari 2014 03:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die lui in dat topic zijn echt sneu man. Als je daar niet alles tig keer hebt gekeken ben je maar een lamme lul
What the fuck.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:36 schreef Nober het volgende:
[..]
En terecht!
Sowieso een achterlijk iets dat voetballen op z'n yanks, laat ze lekker gaan rugbyen die hamburger vretende lamlullen met hun timeouts, breaks, lunches en halftime shows met nippleslips waar we dan weer onder de indruk van moeten zijn.
Als je emo wil gaan doen dan moet eerst maar eens met ons in de octagon stappen, kid.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:42 schreef emokid het volgende:
[..]
What the fuck.Ga eens snel weg uit het topic dan.
Aha Fox Sports is dus gewoon met Joe and Troyquote:
Bij de combine (even voor de draft waar spelers kunnen laten zien hoe snel, wendbaar, sterk etc.) zijn wordt een 40 yard dash gehouden. Chris Johnson van de Titans liep in 2008 4.24. Een van de snelste tijden. Die loopt vast ook een hele goede 100 meter.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft de snelste 100 meter in de NFL? Zag 10,42 voor Reggie Bush
Geniaalquote:
B&J, Doritos cool american en M&M's in de housequote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef gniffie het volgende:
Welke soort nacho's en kaas moet ik halen? De rest ligt al klaar
Via internet, NFL Gamepassquote:Op zondag 2 februari 2014 17:08 schreef Aethereal het volgende:
Wil dit vanavond wel gaan kijken. Klopt het dat het alleen via FOX op tv uitgezonden worden? Iemand een tip waar ik het het beste kan kijken als ik geen FOX heb?
KFC , Miller, Corona en een kantine vol Footballspelersquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
B&J, Doritos cool american en M&M's in de house
Ik hou het bij crystal clear en een stokbroodje. Missschien als ik mexelf ga verwennen dat ik een flesje bier drink hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
KFC , Miller, Corona en een kantine vol Footballspelers
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik hou het bij crystal clear en een stokbroodje. Missschien als ik mexelf ga verwennen dat ik een flesje bier drink haha
Hier pak ik een gewoon een vrije dag voor op!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:20 schreef rgras het volgende:
I.v.m. werk kan ik het niet live kijken.. dan maar de hele dag het nieuws vermijden en 's avonds er goed voor zitten.
KFC? Corona? WTF??!!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
KFC , Miller, Corona en een kantine vol Footballspelers
Amerikaanse ouders & Familiequote:Op zondag 2 februari 2014 17:39 schreef popolon het volgende:
[..]
KFC? Corona? WTF??!!
![]()
Je zou er zo tussen passen dus.![]()
Leuk dat je dat hebt bijgehouden!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef BobW het volgende:
Tussenstand voorspellingen:
Mensen die alle playoff games voorspeld hebben:
maerk 7-3
BobW 7-3
Virtud 6-4
Terreros85 6-4
Boezeidekoe 5-5
rgras 5-5
Omega 4-6
Wild-card + Divisional games:
Littlecreep 5-3
PirE 4-4
Downtime 4-4
Seam 3-5
hmmm owja championship weekend vergeten...quote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef BobW het volgende:
Tussenstand voorspellingen:
Mensen die alle playoff games voorspeld hebben:
maerk 7-3
BobW 7-3
Virtud 6-4
Terreros85 6-4
Boezeidekoe 5-5
rgras 5-5
Omega 4-6
Wild-card + Divisional games:
Littlecreep 5-3
PirE 4-4
Downtime 4-4
Seam 3-5
Net op NFL.com verkozen tot beste Super Bowl all timequote:Op zondag 2 februari 2014 19:00 schreef artm het volgende:
Gelukkig heb ik vrijgenomen morgenochtend
Voor mij is het de 8e Super Bowl op rij, met als hoogtepunt XLII met mijn Giants tegen de ongeslagen Patriots.
Dat is helaas in dit geval niet mogelijk/verstandig.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:21 schreef Tuneman het volgende:
Hier pak ik een gewoon een vrije dag voor op!
Dat is wel jmmr dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:34 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat is helaas in dit geval niet mogelijk/verstandig.
Veel plezier iedereen!
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Amerikaanse ouders & Familie
Zit in de genen zullen we maar zeggen
Maar goed straks in de kantine hebben we denk ik een bucket of 20 staan, de lokale KFC geeft zelfs korting deze avond voor ons
Dan ben je mooi te laat als je dan inschakeltquote:Op zondag 2 februari 2014 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2.30 toch KO?
Hoe lang moet je vantevoren in de kroeg zijn?
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Helemaal niks als je vanuit Nederland kijkt.
Zit zelf altijd op een ander forum, maar bij SB is altijd wel lachen om al die reacties en dergelijke te lezen. Heb nu ook iets van 4/5 tabbladen open staan met verschillende fora en sites waar reacties en foto's op binnen komen.quote:
Altijd grappig om steeds weer dezelfde vragen en opmerkingen voorbij zien komenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Zit zelf altijd op een ander forum, maar bij SB is altijd wel lachen om al die reacties en dergelijke te lezen. Heb nu ook iets van 4/5 tabbladen open staan met verschillende fora en sites waar reacties en foto's op binnen komen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Altijd grappig om steeds weer dezelfde vragen en opmerkingen voorbij zien komen
Dit, alleen als fan aanwezig lijkt me al geweldig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat moet het geweldig zijn om een spelende speler in de superbowl te zijn, beter dan een spelende speler in de WK gezien alles in the USA altijd over the top is.
Als je via het open net naar Fox kijkt klopt dat, gaan pas 00.15 uur live!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef ssebass het volgende:
Fox doet het bij mij niet. Baal wel dat BBC het niet uitzendt. Heb het hele seizoen via game pass gekeken maar ben bang dat die met de Superbowl hapert. Deed die de laatste tijd sowieso veel.
NFL Gamepass dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Simmertje het volgende:
Godsamme, heb geen fox omdat ik op analoog zit nog.
Raar.. Heb hier wel FOX op analoog.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Simmertje het volgende:
Godsamme, heb geen fox omdat ik op analoog zit nog.
FOX open kanaal wel, het betaalde kanaal niet (Fox Sports 2 of 4)quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Seam het volgende:
Was Fox nu met Nederlands commentaar vanavond? Ben namelijk bang dat dat namelijk op staat in de stad.
FOX (open) - NL commentaarquote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Seam het volgende:
Was Fox nu met Nederlands commentaar vanavond? Ben namelijk bang dat dat namelijk op staat in de stad.
waar in maastricht ga jij kijken ?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Seam het volgende:
Lolquote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef PirE het volgende:
Gratis wifi voor de mensen in het stadion
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef HoldenCaulfield het volgende:
[..]
waar in maastricht ga jij kijken ?
Met een paar vrienden ga ik kijken. iemand heeft gelukkig ook de fox sports international dus voldoende keuze. Kon geen plek in de stad vinden en had het niet gevraagd bij de Wildcatsquote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef HoldenCaulfield het volgende:
[..]
waar in maastricht ga jij kijken ?
Ik kan me weinig meer herinneren van de Packers Super Bowl win. Ik was zo zenuwachtig tijdens de 4th quarter dat ik bier als water heb gedronken. Op een gegeven moment stond ik op het balkon omdat het me teveel werd. M'n vrouw was blij dat de Packers wonnen want anders had ze 112 moeten bellen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef PirE het volgende:
Ik zet de TV om 00:30 aan, ga kijken en 3,5 uur later weet ik of ik morgen een nieuwe tv moet bestellen.
We zijn het hier niet anders gewendquote:Op zondag 2 februari 2014 23:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo ik meld me ook hier
Ik heb 0 verstand van het spel, heb het nog nooit fatsoenlijk gekeken. Heb nu echter Fox, en tijd, dus leek me een mooi moment om het eens proberen te begrijpen. Alle uitleg is welkom, ik ga nu eens de uitleg op de NFL site lezen.
Is het ok als ik soms wat vragen stel die misschien makkelijk zijn in jullie ogen?
10 en 4, de belangrijkste getallenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo ik meld me ook hier
Ik heb 0 verstand van het spel, heb het nog nooit fatsoenlijk gekeken. Heb nu echter Fox, en tijd, dus leek me een mooi moment om het eens proberen te begrijpen. Alle uitleg is welkom, ik ga nu eens de uitleg op de NFL site lezen.
Is het ok als ik soms wat vragen stel die misschien makkelijk zijn in jullie ogen?
touchdown en fieldkick goal ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
10 en 4, de belangrijkste getallen
4 pogingen om 10 meter yards terreinwinst te boekenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
touchdown en fieldkick goal ofzo?
Best simpel nog eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef Seam het volgende:
[..]
We zijn het hier niet anders gewend. Hou gewoon de wikipedia pagina erbij en dit plaatje:
[ afbeelding ]
Elk sport topic waar ik tot nu toe gepost heb was jij ook, welke sporten volg jij in godsnaam wel niet allemaal actiefquote:
Mogen ze kiezen. de 1 punt scoor je makkelijker vaak dan de 2 namelijk. en 4x is gewoon de regelquote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok. Schema is heel duidelijk, dank daarvoor.
Alleen 2 vragen:
1) Wat zijn de downs precies, en waarom mag je maar 4x?
2) Hoe werkt dat precies als er een touchdown (*O*) is geweest; die 1 of 2 extra punten.
En een down is als de bal in het gras gedrukt isquote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Mogen ze kiezen. de 1 punt scoor je makkelijker vaak dan de 2 namelijk. en 4x is gewoon de regel
Valt allemaal reuze mee joh.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Elk sport topic waar ik tot nu toe gepost heb was jij ook, welke sporten volg jij in godsnaam wel niet allemaal actief
SAT.1 is nu ook live begonnen met hun uitzending.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef PirE het volgende:
[..]
FOX (open) - NL commentaar
FOXSPORTS (betaald) - US commentaar (FOX)
Ik ga het niet eens proberen :quote:Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef Mr.ACE het volgende:
Zo toch maar even kijken of 't op FOX iets is met het NL'se commentaar (![]()
), gamepass staat paraat om t evt gewoon weer over te nemen
Gewoon een volgende try op het punt waar de speler out of bounds gaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een speler uit is, over de zijlijn. Ook gewoon ander team bal? Dus kickoff
Dus de volgende van 4 downsquote:Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gewoon een volgende try op het punt waar de speler out of bounds gaat.
SAT.1 met FOX commentaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
SAT.1 is nu ook live begonnen met hun uitzending.
Seahawks 2.2, Bronco's 1.82.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:17 schreef Aethereal het volgende:
Hoe zit het met de bets trouwens? Wie is favoriet volgens hen?
Wachten dusquote:Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef Aethereal het volgende:
Ik krijg bij Game Pass een scherm met een bericht erop met "The game will start soon". NFL Network Live speelt wel wat af, Football LIfe of zoiets.
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedulequote:Op maandag 3 februari 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik het kijken met origineel commentaar via internet?
Tsja America hequote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Katth het volgende:
Waarom kan dat volkslied nooit fatsoenlijk gezongen worden en moet het altijd over de top
Gedoe maakt de sport welquote:Op maandag 3 februari 2014 00:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Champions League heeft nog stukken minder gedoe eromheen
Zijn hier ook ultra's/vlaggen/fakkels/liederen/spreekkoren etc?
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
probeer eens firstrowsports.com Moet je wel met adblock doen
heerlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 00:25 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een overdreven en nationalistisch gedoe allemaalAmerika
pardon?? Die 1 of 2 keer dat ik kijk werkt het met adblock (wat standaard op chrome loopt) prima.... Wat is Game Pass dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]!!!!!!
Waarom kloten als Game Pass gewoon vlekkeloos werkt?
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedulequote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
pardon?? Die 1 of 2 keer dat ik kijk werkt het met adblock (wat standaard op chrome loopt) prima.... Wat is Game Pass dan?
Lees eens het topic door, dan kun je het tientallen keren voorbij zien komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
pardon?? Die 1 of 2 keer dat ik kijk werkt het met adblock (wat standaard op chrome loopt) prima.... Wat is Game Pass dan?
op het moment wel. ze vergelijken het met de wk finalequote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als het NL commentaar meer dummy-uitleg geeft is dat eventueel beter om te kijken....
"The game will start soon"quote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule
Oh dat is alleen American Football, dacht ook zoiets voor alle sporten.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lees eens het topic door, dan kun je het tientallen keren voorbij zien komen.
Is dat afgeschaft dan? Sport 1 heeft dat wel en EL had dat ookquote:Op maandag 3 februari 2014 00:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Snap niet waarom fox sports gewoon niet pay per view heeft. In Nederland (en rest van Europa) lopen we echt achter op dat gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |