abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135753422
Duurde zo lang :P
Sherman komt dus blijkbaar ook nog eens uit Compton, indrukwekkend wat hij bereikt heeft hoor.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_135755913
Wel mooi dat-ie oprecht alle aandacht op zichzelf heeft gevestigd met die paar zinnen. Het gezicht van die Andrews (interviewster) ook inderdaad: 'Who?' 'Ok. Back to you, Joe!' Prachtige televisie. Overigens heeft ie inmiddels zelf toegegeven dat het overdreven was en dat zijn vete met Crabtree niet belangrijker was dan de overwinning van de Seahawks op de 49ers. Gelukkig ziet hij het zelf dus ook in, al dan niet onder druk van de organisatie.

Kunnen we ons dus nu weer op football richten?
Former resident.
pi_135757562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Afgetekend het volgende:
Wel mooi dat-ie oprecht alle aandacht op zichzelf heeft gevestigd met die paar zinnen. Het gezicht van die Andrews (interviewster) ook inderdaad: 'Who?' 'Ok. Back to you, Joe!' Prachtige televisie. Overigens heeft ie inmiddels zelf toegegeven dat het overdreven was en dat zijn vete met Crabtree niet belangrijker was dan de overwinning van de Seahawks op de 49ers. Gelukkig ziet hij het zelf dus ook in, al dan niet onder druk van de organisatie.

Nog 1,5 week media-circus. :Y
pi_135760223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Nog 1,5 week media-circus. :Y
Met als hoogtepunt natuurlijk de mediafarce die probowl heet, dit jaar met extra nutteloosheid in de vorm van een "draft" :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_135761269
Nu maar eens op zoek gaan waar ze hier in de stad uitzenden. nadeel van zo'n kleine saaie stad als Maastricht
pi_135761354
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Guard het volgende:

[..]

Met als hoogtepunt natuurlijk de mediafarce die probowl heet, dit jaar met extra nutteloosheid in de vorm van een "draft" :')
Senior Bowl ipv Probowl ;). Practice was gisteren te volgen via Gamepass of NFL Network.

Probowl kijk ik echt nooit naar, Senior Bowl gaat nog ergens om (NFL dream).
Get it and Bet it
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:35:16 #8
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135761501
Senior Bowl is 1 vd mooiste weken voor mij, al die prospects, sommige unknown.

Die Herron van gisteren was aardig bezig gisteren
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_135783913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Afgetekend het volgende:

Dat zou ik graag willen, maar er zit een week tussen dankzij de probowl.

Ik volg de NFL nu al heel wat jaren, maar ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat ik er nog nooit 1 seconde van gezien heb. Erger nog...het boeit me geen ruk. Het enige wat ik me afvraag of de spelers van de SB-deelnemers eraan meedoen, maar al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk, maar ben gewoon te lui om het op te zoeken :)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 23:57:47 #11
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_135785633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Dat zou ik graag willen, maar er zit een week tussen dankzij de probowl.

Ik volg de NFL nu al heel wat jaren, maar ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat ik er nog nooit 1 seconde van gezien heb. Erger nog...het boeit me geen ruk. Het enige wat ik me afvraag of de spelers van de SB-deelnemers eraan meedoen, maar al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk, maar ben gewoon te lui om het op te zoeken :)
Die doen niet mee.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_135786901
Senior Bowl klinkt wel leuk dan, gewoon via Gamepass te bewonderen?
pi_135786935
Zijn de SB-lijstjes al langsgekomen? Heb zelf harde struggles op wie ik mijn geld zou zetten. Wel de promised matchup, though.
BEASTMODE
pi_135794719
Ik gun het Bailey eigenlijk wel, de jonkies van Seattle hebben nog tijd zat om een ring te winnen.
Veel zal afhangen van de run defense van Denver, met name in een close game. Als het een one score game (in het voordeel van Denver) of minder is aan het begin van het 4e kwart dan winnen de Hawks.
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:29:20 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_135813703
quote:
Vince Young has gone from franchise cornerstone to cautionary tale.

The 30-year-old free agent quarterback filed for Chapter 11 bankruptcy protection last week, according to the Houston Chronicle. Young has been mired in financial difficulty stemming from two lawsuits connected to a $1.8 million loan taken out during the 2011 NFL lockout.

The Houston attorney who filed the petition on Young's behalf listed the former Tennessee Titans first-round pick's estimated assets between $500,001 and $1 million with liabilities between $1,001,000 and $10 million.

Young's rookie contract with the Titans included $26 million in guaranteed money. However, the quarterback's free-spending ways quickly depleted his funds. Young's former financial adviser testified under oath last year that he arranged the $1.8 million for Young during the 2011 lockout because the player wanted to throw himself a $300,000 birthday party.
:') :'). Hoe krijg je het voor elkaar _O- _O- _O-.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_135813920
Terug naar je ghetto.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:05:29 #17
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_135815742
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Seam het volgende:
Senior Bowl klinkt wel leuk dan, gewoon via Gamepass te bewonderen?
a.s. zaterdag vanaf 22:00 op NFL Network en dus ook op Gamepass.

Nu practice op NFL Network.
pi_135826916
Beste defense vs beste offense is ook wel erg vet, ik hoop echt van harte dat Peyton hem weer pakt dit jaar.
Is trouwens de Pro Bowl de moeite waard om te kijken komend weekend, het is geen AFC vs NFC begreep ik?
pi_135835372
quote:
Mooi inderdaad, alleen al vanwege deze baas hoop ik dat de Seahawks winnen.
pi_135837044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Murten86 het volgende:
Beste defense vs beste offense is ook wel erg vet, ik hoop echt van harte dat Peyton hem weer pakt dit jaar.
Is trouwens de Pro Bowl de moeite waard om te kijken komend weekend, het is geen AFC vs NFC begreep ik?
Probowl is nooit de moeite waard, paid vacation for milionaires... :{w
pi_135862213
Haha dat filmpje waarin Sherman met zo'n Mexicaanse interviewer praat is ook hilarisch. Op het einde zie je hem Erin Andrews dan ook nog een knuffel vooraf aan hun interview geven :P
I'm the best to do this right now!
pi_135871072
Mike Pettine Browns HC.

Klinkt als een topper qua defense: His defenses (ravens, jets, bills) Top 10 in all 5 yrs as d-coordinator.

Next up: Offensive coordinator...Kyle Shanahan of Cam Cameron?

[ Bericht 41% gewijzigd door artm op 23-01-2014 22:13:14 ]
pi_135901932
quote:
The first forecast for Super Bowl Sunday has been released, and it's currently calling for a high of 35 degrees and a 30 percent chance of snow.
pi_135904686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:29 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Snow! *O*
pi_135904954
Sneeuw is toch meer in het voordeel van de Hawks vanwege hun running game of niet?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 01:08:33 #27
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_135918376
Doet de BBC ook dit jaar weer live de superbowl uitzenden?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_135922111
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef hmmmz het volgende:
Doet de BBC ook dit jaar weer live de superbowl uitzenden?
Nee rechten liggen bij Sky sports.

Zo te horen is Harvin geheel fit voor de SB, gaat zowel special teams en WR spelen.
Hopelijk kan hij het eens een hele game volhouden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_135924569
quote:
Richard Sherman's on-field celebration in the NFC Championship Game has come at a cost.

NFL Media Insider Ian Rapoport reported Friday that the Seahawks cornerback has been fined $7,875 for unsportsmanlike conduct/taunting.
:')
BEASTMODE
pi_135924642
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Stond volgens mij ook bij dat het niets te maken had met het interview achteraf.

quote:
After his pass deflection led to the game-sealing interception by linebacker Malcolm Smith, Sherman sprinted to San Francisco 49ers wide receiver Michael Crabtree and offered a handshake. Crabtree responded to the mocking treatment by shoving Sherman in the face mask.

Sherman also flashed a "choke" gesture in the direction of Niners quarterback Colin Kaepernick. Sherman was penalized by officials for the behavior.

The fine is not related to Sherman's now iconic postgame interview with Erin Andrews that took place minutes later.
pi_135924763
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef Downtime het volgende:

[..]

Stond volgens mij ook bij dat het niets te maken had met het interview achteraf.

[..]

Deze shit, echt.13.gif In een van de meest testosteronrijke sporten dit soort boetes opleggen. Niet dat die fine ook maar iets van indruk maakt, maar toch. Je blockt de pass die er voor zorgt dat jouw team de superbowl haalt en wordt vrijwel direct geinterviewd..
BEASTMODE
pi_135926279
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Deze shit, echt.[ afbeelding ] In een van de meest testosteronrijke sporten dit soort boetes opleggen. Niet dat die fine ook maar iets van indruk maakt, maar toch. Je blockt de pass die er voor zorgt dat jouw team de superbowl haalt en wordt vrijwel direct geinterviewd..
Je grijpt weer terug naar het interview, terwijl dat er niets mee te maken heeft met de boete...
Hij maakt een bijv. een choke gebaar, dat valt volgens mij onder taunting/unsportsmanlike conduct.

Je kan ook met je teammaten het feestje vieren, je hoeft dat niet bij de tegenstander nog even onder de neus te drukken.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 15:28:46 #33
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_135928502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:32 schreef maerk het volgende:

[..]

Zo te horen is Harvin geheel fit voor de SB, gaat zowel special teams en WR spelen.
Hopelijk kan hij het eens een hele game volhouden.
Dan geen bbc dus. Kwam er net achter dat fox op het open kanaal doet uitzenden en anders kan het nog altijd via game pass.
pi_135929717
Ik ga voor het commentaar van Joe en Troy boven dat van de Nederlandse commentator.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 26 januari 2014 @ 05:40:33 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_135951487
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_135952167
Maar waar kan ik op de TV dan nog de superbowl zien? Ik wil er best voor betalen maar wil niet vast zitten aan een abonnement.

Dus gewoon voor de wedstrijd betalen om hem op tv te mogen zien vind ik prima.

Is wel vervelend dat BBC het niet uitzend nu.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_135952405
Ik begin steeds meer sympathie voor Sherman te krijgen. Ik heb een lichte voorkeur voor Denver, maar ik gun het die Sherman eigenlijk wel. :)
pi_135960256
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
Maar waar kan ik op de TV dan nog de superbowl zien? Ik wil er best voor betalen maar wil niet vast zitten aan een abonnement.

Open kanaal van Fox.
Gamepass dit jaar iig nog. (gamepass.nfl.com)
  zondag 26 januari 2014 @ 15:24:50 #39
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_135963573
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 09:54 schreef Leatherface het volgende:
Ik begin steeds meer sympathie voor Sherman te krijgen. Ik heb een lichte voorkeur voor Denver, maar ik gun het die Sherman eigenlijk wel. :)
Ik gun het de Seahawks sowieso wel. Nooit wat gewonnen. Mag nu wel eens.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_135967136
Seahawks zullen dit wel winnen. Heb alle respect voor Peyton Manning, maar ik denk niet dat ie z'n ritme zal vinden tegen de secondary van Seattle. En zonder dat ritme stellen de Broncos niet ontzettend veel voor. Maar het zal ongetwijfeld spannend blijven tot de laatste paar minuten, de Seahawks kennende.
Former resident.
pi_135967275
Ik ben ook voor de Seahawks. Sowieso bevalt Wilson me steeds meer en met al die jonge gasten vind ik het ook wel tof.
pi_135968569
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Pro_Shifty het volgende:

Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangen :)
pi_135969364
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangen :)
Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.
pi_135969620
quote:
13s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.
Vind het wel wat hebben. Lekker over de top allemaal. Je moet er ook met een knipoog naar kunnen kijken natuurlijk.
pi_135970323
quote:

[..]

pi_135970787
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Vind het wel wat hebben. Lekker over de top allemaal. Je moet er ook met een knipoog naar kunnen kijken natuurlijk.
Precies, ik vind het hilarisch. Big, bigger, biggest. Prima toch.
pi_135970886
quote:

[..]

Jij koopt 9 van de 10 producten die je in Nederlandse reclames ziet wel?
Wat maakt het nou uit of de reclame over een Ford F150 gaat of over een Ford Fiesta, uiteindelijk doe je er toch nooit wat mee. Gaat om het sfeertje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 26 januari 2014 @ 18:32:02 #48
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_135970985
quote:

[..]

Deze is echt genieten
  zondag 26 januari 2014 @ 19:46:22 #49
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_135973855
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef Seam het volgende:

[..]

Precies, ik vind het hilarisch. Big, bigger, biggest. Prima toch.
Manning voor Papa John's pizza _O_
Aaron "discount daable check" Rodgers _O_

zulke pareltjes zie je niet op de nederlandse tv :'(
pi_135984409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:32 schreef maerk het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, want dat was voorgaande jaren ook al zo, en toen zond de BBC wel de SB uit.
De rechten voor de SB (en ook de wembley games) op een "terrestial channel" zijn gekocht door Channel 4 voor de komende 2 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')