Nog 1,5 week media-circus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Afgetekend het volgende:
Wel mooi dat-ie oprecht alle aandacht op zichzelf heeft gevestigd met die paar zinnen. Het gezicht van die Andrews (interviewster) ook inderdaad: 'Who?' 'Ok. Back to you, Joe!' Prachtige televisie. Overigens heeft ie inmiddels zelf toegegeven dat het overdreven was en dat zijn vete met Crabtree niet belangrijker was dan de overwinning van de Seahawks op de 49ers. Gelukkig ziet hij het zelf dus ook in, al dan niet onder druk van de organisatie.
Kunnen we ons dus nu weer op football richten?
Met als hoogtepunt natuurlijk de mediafarce die probowl heet, dit jaar met extra nutteloosheid in de vorm van een "draft"quote:
Senior Bowl ipv Probowlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt natuurlijk de mediafarce die probowl heet, dit jaar met extra nutteloosheid in de vorm van een "draft"
Dat zou ik graag willen, maar er zit een week tussen dankzij de probowl.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Afgetekend het volgende:
Wel mooi dat-ie oprecht alle aandacht op zichzelf heeft gevestigd met die paar zinnen. Het gezicht van die Andrews (interviewster) ook inderdaad: 'Who?' 'Ok. Back to you, Joe!' Prachtige televisie. Overigens heeft ie inmiddels zelf toegegeven dat het overdreven was en dat zijn vete met Crabtree niet belangrijker was dan de overwinning van de Seahawks op de 49ers. Gelukkig ziet hij het zelf dus ook in, al dan niet onder druk van de organisatie.
Kunnen we ons dus nu weer op football richten?
Die doen niet mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen, maar er zit een week tussen dankzij de probowl.
Ik volg de NFL nu al heel wat jaren, maar ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat ik er nog nooit 1 seconde van gezien heb. Erger nog...het boeit me geen ruk. Het enige wat ik me afvraag of de spelers van de SB-deelnemers eraan meedoen, maar al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk, maar ben gewoon te lui om het op te zoeken
quote:Vince Young has gone from franchise cornerstone to cautionary tale.
The 30-year-old free agent quarterback filed for Chapter 11 bankruptcy protection last week, according to the Houston Chronicle. Young has been mired in financial difficulty stemming from two lawsuits connected to a $1.8 million loan taken out during the 2011 NFL lockout.
The Houston attorney who filed the petition on Young's behalf listed the former Tennessee Titans first-round pick's estimated assets between $500,001 and $1 million with liabilities between $1,001,000 and $10 million.
Young's rookie contract with the Titans included $26 million in guaranteed money. However, the quarterback's free-spending ways quickly depleted his funds. Young's former financial adviser testified under oath last year that he arranged the $1.8 million for Young during the 2011 lockout because the player wanted to throw himself a $300,000 birthday party.
a.s. zaterdag vanaf 22:00 op NFL Network en dus ook op Gamepass.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Seam het volgende:
Senior Bowl klinkt wel leuk dan, gewoon via Gamepass te bewonderen?
Mooi inderdaad, alleen al vanwege deze baas hoop ik dat de Seahawks winnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef emokid het volgende:
Richard Sherman Explains What People Mean When They Call Him A "Thug"
Wat, een, held.
Probowl is nooit de moeite waard, paid vacation for milionaires...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Murten86 het volgende:
Beste defense vs beste offense is ook wel erg vet, ik hoop echt van harte dat Peyton hem weer pakt dit jaar.
Is trouwens de Pro Bowl de moeite waard om te kijken komend weekend, het is geen AFC vs NFC begreep ik?
quote:The first forecast for Super Bowl Sunday has been released, and it's currently calling for a high of 35 degrees and a 30 percent chance of snow.
Nee rechten liggen bij Sky sports.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef hmmmz het volgende:
Doet de BBC ook dit jaar weer live de superbowl uitzenden?
quote:Richard Sherman's on-field celebration in the NFC Championship Game has come at a cost.
NFL Media Insider Ian Rapoport reported Friday that the Seahawks cornerback has been fined $7,875 for unsportsmanlike conduct/taunting.
Stond volgens mij ook bij dat het niets te maken had met het interview achteraf.quote:
quote:After his pass deflection led to the game-sealing interception by linebacker Malcolm Smith, Sherman sprinted to San Francisco 49ers wide receiver Michael Crabtree and offered a handshake. Crabtree responded to the mocking treatment by shoving Sherman in the face mask.
Sherman also flashed a "choke" gesture in the direction of Niners quarterback Colin Kaepernick. Sherman was penalized by officials for the behavior.
The fine is not related to Sherman's now iconic postgame interview with Erin Andrews that took place minutes later.
Deze shit, echt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef Downtime het volgende:
[..]
Stond volgens mij ook bij dat het niets te maken had met het interview achteraf.
[..]
Je grijpt weer terug naar het interview, terwijl dat er niets mee te maken heeft met de boete...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze shit, echt.[ afbeelding ] In een van de meest testosteronrijke sporten dit soort boetes opleggen. Niet dat die fine ook maar iets van indruk maakt, maar toch. Je blockt de pass die er voor zorgt dat jouw team de superbowl haalt en wordt vrijwel direct geinterviewd..
Dan geen bbc dus. Kwam er net achter dat fox op het open kanaal doet uitzenden en anders kan het nog altijd via game pass.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:32 schreef maerk het volgende:
[..]
Nee rechten liggen bij Sky sports.
Zo te horen is Harvin geheel fit voor de SB, gaat zowel special teams en WR spelen.
Hopelijk kan hij het eens een hele game volhouden.
Open kanaal van Fox.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
Maar waar kan ik op de TV dan nog de superbowl zien? Ik wil er best voor betalen maar wil niet vast zitten aan een abonnement.
Dus gewoon voor de wedstrijd betalen om hem op tv te mogen zien vind ik prima.
Is wel vervelend dat BBC het niet uitzend nu.
Ik gun het de Seahawks sowieso wel. Nooit wat gewonnen. Mag nu wel eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:54 schreef Leatherface het volgende:
Ik begin steeds meer sympathie voor Sherman te krijgen. Ik heb een lichte voorkeur voor Denver, maar ik gun het die Sherman eigenlijk wel.
Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
Maar waar kan ik op de TV dan nog de superbowl zien? Ik wil er best voor betalen maar wil niet vast zitten aan een abonnement.
Dus gewoon voor de wedstrijd betalen om hem op tv te mogen zien vind ik prima.
Is wel vervelend dat BBC het niet uitzend nu.
Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Game pass gewoon. Gewoon lekker Amerikaans commentaar en alle reclames. Veel lekkerder om in de sfeer te hangen
Vind het wel wat hebben. Lekker over de top allemaal. Je moet er ook met een knipoog naar kunnen kijken natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hebt aan Amerikaanse reclames. Die shit is ver onder ons niveau hier in Europa en zelfs Nederland. Je moet niks hebben van 10 reclames over 10 verschillende pick-up trucks of 5 verschillende ongezonde hamburgers. Laat die Amerikanen zelf lekker zonnebaden in hun consumentisme en fictieve eensgezindheid.
Precies, ik vind het hilarisch. Big, bigger, biggest. Prima toch.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben. Lekker over de top allemaal. Je moet er ook met een knipoog naar kunnen kijken natuurlijk.
Jij koopt 9 van de 10 producten die je in Nederlandse reclames ziet wel?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Deze is echt genietenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Manning voor Papa John's pizzaquote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Precies, ik vind het hilarisch. Big, bigger, biggest. Prima toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |